Nou als het bij de borrelsnacks zit ofzoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Onbewust een vlammetje eten...het kán.
Ergens dit jaar zullen we nieuwe buren krijgen (denk ik, was huur, staat nu leeg, dus ik neem aan dat de woningbouw het binnenkort gaat verkopenquote:
Neequote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hebben ze die in Noorwegen eigenlijk?
Ze zijn wel redelijk pittigquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als het bij de borrelsnacks zit ofzo
Mja wat is redelijk pittigquote:
Gewoon erbij kopen, tussenmuur eruit en party timequote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens dit jaar zullen we nieuwe buren krijgen (denk ik, was huur, staat nu leeg, dus ik neem aan dat de woningbouw het binnenkort gaat verkopen) en de schutting op die grens is ten eerste oud en ten tweede geeft 'ie totaal geen privacy. Met een beetje mazzel wil volgende bewoner ook wat anders, maar nu was ik even aan het kijken wat er aan (relatief makkelijke) opties zijn en wat dat dan kost enzo. Valt me eigenlijk mee, zo'n ¤1500 is tot nu toe het duurste en da's me toch teveel beton.
Awwyiss, ik zie mogelijkheden.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon erbij kopen, tussenmuur eruit en party time
Oh als je dat bedrag kan delen scheelt het helemaalquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens dit jaar zullen we nieuwe buren krijgen (denk ik, was huur, staat nu leeg, dus ik neem aan dat de woningbouw het binnenkort gaat verkopen) en de schutting op die grens is ten eerste oud en ten tweede geeft 'ie totaal geen privacy. Met een beetje mazzel wil volgende bewoner ook wat anders, maar nu was ik even aan het kijken wat er aan (relatief makkelijke) opties zijn en wat dat dan kost enzo. Valt me eigenlijk mee, zo'n ¤1500 is tot nu toe het duurste en da's me toch teveel beton.
Tof, een "bufferhuis" tussen jullie en de burenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Awwyiss, ik zie mogelijkheden.
Huis dáár naast staat ook leeg, ook oud huur.
Post door ge-nsb't.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh als je dat bedrag kan delen scheelt het helemaal![]()
Ik ga straks een bom* naar mijn bovenburen gooien.
Daarom.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh als je dat bedrag kan delen scheelt het helemaal![]()
Ik ga straks een bom* naar mijn bovenburen gooien.
*grapje AIVD.
Achja, op snackfront is het nogal een derdewereldland. Maar da's op zich OK, vreet ik me niet nog ronderquote:
#omdenkenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, op snackfront is het nogal een derdewereldland. Maar da's op zich OK, vreet ik me niet nog ronder
Ik kan ze niet naast de Scovilleschaal leggen maar het tintelt wel.quote:
Dat heb ik nietquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en ze komen er net zo heet uit.
Of zie het als een kans voor een goede handelquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, op snackfront is het nogal een derdewereldland. Maar da's op zich OK, vreet ik me niet nog ronder
Een mexicano noemen ze ook pikantquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan ze niet naast de Scovilleschaal leggen maar het tintelt wel.
Oh het was niet jij die bommen naar de bovenburen wilde gooienquote:
pikanter dan een mexicano iig.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een mexicano noemen ze ook pikant
Voornamelijk zoutquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pikanter dan een mexicano iig.
Mexicano vind ik slechts 'gekruid'
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom.Duurt allemaal nog wel even hoor, het staat dus nog niet eens te koop, maar ik ben nu wel enorm blij dat ik niet al een "fuck it, ik ga alles daar gewoon volplanten" heb gedaan afgelopen voorjaar. Nu staat er alleen een braam tegen de schutting.
Lang niet op trouwens, zou ik wel lusten nuquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pikanter dan een mexicano iig.
Mexicano vind ik slechts 'gekruid'
autobandquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lang niet op trouwens, zou ik wel lusten nu
Een culinair hoogstandje is het niet neequote:
Dat viel me in Zweden en Denemarken ook op, amper iets te eten daar.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als een schoenzool met stront.quote:
Een Mexicano!? Really?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een mexicano noemen ze ook pikant
Hotdogs en andere saaie worsten zijn ze dan wel weer goed in. Die vind je overal.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat viel me in Zweden en Denemarken ook op, amper iets te eten daar.
Hele rij opkopen, alle zoldermuren eruit en uitsluitend op zolder gaan wonenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Rijtje vol zolderkamerautisten, heerlijk.
Eén van m'n buren is een sociale gast, gelukkig is het een grote vriendengroep en wisselen ze de plaatsen om te socializen af.
Nee, dat is codetaal voor pindasaus.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is dat codetaal voor benzine?
Interessante uitdaging!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hele rij opkopen, alle zoldermuren eruit en uitsluitend op zolder gaan wonen
Olympisch bad op zolderquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Grootste voordeel: EINDELIJK RUIMTE VOOR EEN BAD
Ze zeggen het zelf, al noemen ze het ook een puur vleesproduct dus de terminologie is misschien aan inflatie onderhevig.quote:
quote:De MexicanoŽ is een puur en pittig vleesproduct in een unieke vorm. De MexicanoŽ is zeer geschikt voor diverse toepassingen en bereidingswijzen.
https://www.devriesvanoer(...)-15-x-135g-15-stuks/
Dat is vooruitgangquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Grootste voordeel: EINDELIJK RUIMTE VOOR EEN BAD
Slachtafval is ook vleesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zeggen het zelf, al noemen ze het ook een puur vleesproduct dus de terminologie is misschien aan inflatie onderhevig.
[..]
Is dat hetzelfde soort pittig als de pittig in "een pittig kort kapsel"?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zeggen het zelf, al noemen ze het ook een puur vleesproduct dus de terminologie is misschien aan inflatie onderhevig.
[..]
Meh.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hotdogs en andere saaie worsten zijn ze dan wel weer goed in. Die vind je overal.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hele rij opkopen, alle zoldermuren eruit en uitsluitend op zolder gaan wonen
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Je hebt de powers toch.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Typfoutje. Er moet staan 'Buda die verzakt'
Je bent niet van de worsten nee?quote:
Daar dacht ik dus ook aanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde soort pittig als de pittig in "een pittig kort kapsel"?
Ach dat heeft meestal ook een gebruind gerimpeld huidjequote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook aan![]()
MI: Mexicano met een kort, bordeaux-erig kapsel,
Da's ook niet best heyquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Typfoutje. Er moet staan 'Buda die verzakt'
True, true.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach dat heeft meestal ook een gebruind gerimpeld huidje
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach dat heeft meestal ook een gebruind gerimpeld huidje
Voor welk gat?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:51 schreef Karzai het volgende:
ik heb net grillworst met kaas gekocht
Lekkerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:51 schreef Karzai het volgende:
Heb je dat ook in je tinderbio staan?quote:
Ik ben gestopt met Tinder wegens gebrek aan succesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je dat ook in je tinderbio staan?
Dat is zoooo lekker.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:51 schreef Karzai het volgende:
Pizza natuurlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Jongens keuzestress voor het avondeten.
[poll=351]
(Keuze 2 eet ik morgen)
Mkay... als je het nog eens probeert zet er dan in dat je wel van de worst bentquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met Tinder wegens gebrek aan succes![]()
Pizza prostitutie?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Jongens keuzestress voor het avondeten.
[poll=351]
(Keuze 2 eet ik morgen)
Hoera, nieuwe telefoon kopenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:11 schreef UitStraling het volgende:
Gooi net mijn telefoon in 1500 stukjes omdat ik onhandig aan het dansen was in het fietsenhok, zucht
Ja dat wil k.ook niet zeggen:pquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Aanrader dus ondanks de prijs
Limboland?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
En weer terug naar het beloofde land![]()
Hups in de blender, heb je een lekkere koude worst met alcoholquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:26 schreef Karzai het volgende:
ik heb niks meer in huis, alleen nog een ijsje, bier en grillworst
O, de foodcounter die wij in Dordrecht niet hebben?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die lasagne van dat nieuwe ah ding
Randstadquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
En weer terug naar het beloofde land![]()
Lekker tussen de tomatenplukkers en klootjes volk kan ook best gezellig zijnquote:
Ja :pquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, de foodcounter die wij in Dordrecht niet hebben?
Zo raar dat wij die niet hebben gekregen. Maar waarschijnlijk is de winkel er net te klein voorquote:
hmm, zit al alcohol in het ijsje limoncelloquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups in de blender, heb je een lekkere koude worst met alcohol
Wat word je snel groot?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn collega's realiseren zich net dat ik na morgen drie weken ben. Klein beetje paniek
Wat staat hier.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
Roelvink gaat voor kickboks studie visa naarthailamd en k voor thaise kook cursus :p
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat @:LTVDK dringend moet gaan tinderen
Je mag dus als je een studie gaar doen naar Thailand.quote:
Geld Thaise massages hier ook onder?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je mag dus als je een studie gaar doen naar Thailand.
Hier vallen thaiboksen en thais koken ook onder
Dat denk k wel jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geld Thaise massages hier ook onder?
Maar goed, het beste uit het bericht wat je net poste is dat we van een Roelvinkje af zijnquote:
Hoe dat?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar goed, het beste uit het bericht wat je net poste is dat we van een Roelvinkje af zijn
Hij ging toch een studie Thaise kickboxen doen? Grote kans dat zijn trainer hem ook niet mag en hem door kloptquote:
We hebben het niet over een echte roelvink he:pquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij ging toch een studie Thaise kickboxen doen? Grote kans dat zijn trainer hem ook niet mag en hem door klopt
Ow, jammerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We hebben het niet over een echte roelvink he:p
Heeft een oud-collega van me gedaan toen hij in BKK was. HIj maakte echt een supergoeie Tom Ka Khaiquote:
zijn er ook veel die zich dan aanmelden voor thaise taalcursus en 1 keer in de 3 maanden moet jeje melden bij immigratie en dan beginnen ze in het thai tegen je omdat je curus doet toch.quote:
Dan kun jij beter een cursus serveren gaan doen. Dan kun je tenminste laten zien dat je prima een kop tomatensoep kunt knoeienquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn er ook veel die zich dan aanmelden voor thaise taalcursus en 1 keer in de 3 maanden moet jeje melden bij immigratie en dan beginnen ze in het thai tegen je omdat je curus doet toch.
hoeveel er wel niet door de mand vallen
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kun jij beter een cursus serveren gaan doen. Dan kun je tenminste laten zien dat je prima een kop tomatensoep kunt knoeien
Mag jij dit even doen waarschijnlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn er ook veel die zich dan aanmelden voor thaise taalcursus en 1 keer in de 3 maanden moet jeje melden bij immigratie en dan beginnen ze in het thai tegen je omdat je curus doet toch.
hoeveel er wel niet door de mand vallen
Een XXL kapsalon met twee grote friet oorlog en 4 xxl frikandellen?quote:
Die van de hema?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat ik maar een bakkie lasagne koop om in de oven te pleuren. Geen zin om te koken.
Pffffwieeet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:30 schreef Karzai het volgende:
Stiefvader gaat een bonenprutje maken
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een XXL kapsalon met twee grote friet oorlog en 4 xxl frikandellen?
Lekker hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:37 schreef Karzai het volgende:
maar dat duurt nog even, borrelplankje gemaakt van restjes uit de koelkast
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:37 schreef Karzai het volgende:
maar dat duurt nog even, borrelplankje gemaakt van restjes uit de koelkast
[ afbeelding ]
Is heel gezond hoor! Vraag maar aan braddie.quote:
En met zo'n godenlijf heb je recht van spreken.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is heel gezond hoor! Vraag maar aan braddie.
Lekkahquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ook wel zin om een bak ijs leeg te vreten vanavond.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En met zo'n godenlijf heb je recht van spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik zal het in het vervolg wel in spoilers zettenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Oh zelfs hier ben je niet veilig voor Braddie dingen.
Uh nee?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:51 schreef FranticDJ het volgende:
cola vanille en cherry smaken nagenoeg gelijk..
Beiden niet te zuipenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:51 schreef FranticDJ het volgende:
Wat heb jij met je papillen gedaan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:51 schreef FranticDJ het volgende:
gisteren godenvlees gegetenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heb jij met je papillen gedaan?![]()
Dr Pepper is wel superieur qua smaak iddquote:
Je vind kip en rund zeker ook nagenoeg hetzelfde smaken.quote:
Af en toe wel lekker. Maar het moet wel ijskoud zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dr Pepper is wel superieur qua smaak idd
Oh zo ervaar ik het niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
De nasmaak is anders dat wel. maar de begin smaak is nagenoeg gelijk hoor..
Ik zit nu aan de ice tea van de laidolquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Af en toe wel lekker. Maar het moet wel ijskoud zijn.
niemand zegt iets en zit elkaar een beetje daabs aan te kijken?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Echt geweldig, we zitten met 30 mensen in een call en de energie is echt 0, nada, niks
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Beetje jammer dat je voor iemand die zo gretig strooit met commentaar op en foto's van een ander, zelf opvallend anoniem blijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat @:LTVDK dringend moet gaan tinderen
Er zijn een paar mensen die praten, maar de rest zegt niks. En normaal bemoei ik me er wel stevig mee, maar ik ben de komende 3 weken weg, dus het is niet mijn pakkie aan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niemand zegt iets en zit elkaar een beetje daabs aan te kijken?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn een paar mensen die praten, maar de rest zegt niks. En normaal bemoei ik me er wel stevig mee, maar ik ben de komende 3 weken weg, dus het is niet mijn pakkie aan.
hoe zit het nu eigenlijk met dat andere project enzo? gaat dat nog door?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn een paar mensen die praten, maar de rest zegt niks. En normaal bemoei ik me er wel stevig mee, maar ik ben de komende 3 weken weg, dus het is niet mijn pakkie aan.
Ik deel foto's van mijn godenlijf alleen met toffe mensenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je voor iemand die zo gretig strooit met commentaar op en foto's van een ander, zelf opvallend anoniem blijft.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik deel foto's van mijn godenlijf alleen met toffe mensen
Als je jezelf ook onder die omschrijving vindt vallen kan de lat nooit hoog liggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik deel foto's van mijn godenlijf alleen met toffe mensen
tis ook gewoon tijd voor een dutjequote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Echt geweldig, we zitten met 30 mensen in een call en de energie is echt 0, nada, niks
Jij hebt toch wel eens een foto van mij gezienquote:
Neequote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel eens een foto van mij gezien
je kan toch ook niet met 30 man door elkaar heen lullen?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt nietquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt niet![]()
![]()
Ik zal er zo wel eentje DM'en
Mijn nieuwe functie? Ja, gaat wel door, maar eerst moet de hiring freeze opgeheven worden anders kan ik niet vervangen worden.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe zit het nu eigenlijk met dat andere project enzo? gaat dat nog door?
owquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn nieuwe functie? Ja, gaat wel door, maar eerst moet de hiring freeze opgeheven worden anders kan ik niet vervangen worden.
Ik ken nog wel een andere manier waarop je vervangbaar wordt hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn nieuwe functie? Ja, gaat wel door, maar eerst moet de hiring freeze opgeheven worden anders kan ik niet vervangen worden.
Dickpics tellen niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel eens een foto van mij gezien
Ja, maar ik krijg hem niet op een fotoquote:
'quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ow
hoe lang gaat dat duren dan, denk je?
Klinkt alsof je een Bitterballiaanse suggestie hebt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een andere manier waarop je vervangbaar wordt hoor.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:21 schreef Amarantha het volgende:
Waarom krijg je van banaan altijd zo'n droge bek.
Misschien ...quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een Bitterballiaanse suggestie hebt.
in duitsland, ik heb dit nog nooit gezien?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit gekocht en ben echt zo benieuwd hoe 't smaakt.
Nee NL, is een actie vanaf vandaag.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
in duitsland, ik heb dit nog nooit gezien?
Die heb ik al lang niet meer gehadquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga straks checken. Toch maar geen pizza want behoefte aan wat vitamines.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:26 schreef Karzai het volgende:
maar het lijken gewoon gebakken aardappeltjes
waar?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er uit als van die aardappelballetjes?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen krokanter ofzo?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er uit als van die aardappelballetjes?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:31 schreef bitterbal het volgende:
in andere landen treden mensen af vanwege dit soort dingen
Grapperhaus: spijt van overtreden coronaregels bij huwelijk
Lidl en Aldi zijn wel echt bazen winkelsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Om dit soort dingen hou ik echt van de Lidl, altijd wel weer andere dingen in de winkel.
Ja bedoel die diepvriesdingen voor de frituur, met aardappelpuree er in, niet de krieltjes.quote:
Snap ikquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bedoel die diepvriesdingen voor de frituur, met aardappelpuree er in, niet de krieltjes.
Aldi kom ik weinig want zit hier niet in de wijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lidl en Aldi zijn wel echt bazen winkels
Ja er is wel iemand die dat weet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:35 schreef bitterbal het volgende:
weet iemand waarom we de hik hebben?
Bij de hik trekt het middenrif (een spier tussen buik en longen) onwillekeurig samen. Het kan ontstaan door: te snel eten of drinken. niet goed kauwen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:35 schreef bitterbal het volgende:
weet iemand waarom we de hik hebben?
Krijg daar nu wel opeens trek in terwijl ik die dingen normaal niet heel boeiend vindquote:
aardappelkrokettenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bedoel die diepvriesdingen voor de frituur, met aardappelpuree er in, niet de krieltjes.
Wat zegt Öztürk zowel aan het begin als aan het eind van de werkdag? Ik ga lekker in debatquote:
Ja maar waaromquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Bij de hik trekt het middenrif (een spier tussen buik en longen) onwillekeurig samen. Het kan ontstaan door: te snel eten of drinken. niet goed kauwen.
Wat eerst zei ie nog dat hij zich er strikt aan had gehouden.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:31 schreef bitterbal het volgende:
in andere landen treden mensen af vanwege dit soort dingen
Grapperhaus: spijt van overtreden coronaregels bij huwelijk
Ja allemaal 1 pot nat in een ander vormpjequote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aardappelkroketten?
of pomme duchesse ?
Omdat je weer te snel je eten en cola naar binnen aan het vrotten bent.quote:
quote:
quote:Het zou een bescherming kunnen zijn om te zorgen dat mensen niet te snel grote brokken voedsel naar binnen werken. Het zou een manier kunnen zijn om een te veel aan lucht uit je maag weg te krijgen. Een derde verklaring die ook weleens gedacht wordt is dat baby's door middel van de hik hun ademhalingsspieren oefenen en hikken bij volwassenen dus eigenlijk geen functie meer heeft.
Er ligt hier een Aldi redelijk op de route van de Uni naar huis, dus ik ga er wel vaker langsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aldi kom ik weinig want zit hier niet in de wijk.
Mja fotosquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat eerst zei ie nog dat hij zich er strikt aan had gehouden.
Gepatateerde patatten boven gefrituurde friet zekerquote:
k vrot niet. Stom woord vind ik datquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je weer te snel je eten en cola naar binnen aan het vrotten bent.
Dr. Leonosquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Bij de hik trekt het middenrif (een spier tussen buik en longen) onwillekeurig samen. Het kan ontstaan door: te snel eten of drinken. niet goed kauwen.
mijn tante vertelde mij vroeger dat als je de hik hebt je hart groeit. Dit heb ik echt te lang geloofdquote:
Het is gewoon de minder charmante overtreffende trap van proppen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k vrot niet. Stom woord vind ik dat
Dus jij dacht dat je een gigantisch hart hadquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn tante vertelde mij vroeger dat als je de hik hebt je hart groeit. Dit heb ik echt te lang geloofd
ik lees jouw username steeds als Leonidas. van de bonbonsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
ja proppn klinkt echt beterquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon de minder charmante overtreffende trap van proppen.
van steenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jij dacht dat je een gigantisch hart had
NOu nee dat niet maar vond het best logischquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jij dacht dat je een gigantisch hart had
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu nee dat niet maar vond het best logisch
Ik ook!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik lees jouw username steeds als Leonidas. van de bonbons
Maar daar ga jij niet moeilijk over doen dus dat is minder leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |