Nou als het bij de borrelsnacks zit ofzoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Onbewust een vlammetje eten...het kán.
Ergens dit jaar zullen we nieuwe buren krijgen (denk ik, was huur, staat nu leeg, dus ik neem aan dat de woningbouw het binnenkort gaat verkopenquote:
Neequote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hebben ze die in Noorwegen eigenlijk?
Ze zijn wel redelijk pittigquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als het bij de borrelsnacks zit ofzo
Mja wat is redelijk pittigquote:
Gewoon erbij kopen, tussenmuur eruit en party timequote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens dit jaar zullen we nieuwe buren krijgen (denk ik, was huur, staat nu leeg, dus ik neem aan dat de woningbouw het binnenkort gaat verkopen) en de schutting op die grens is ten eerste oud en ten tweede geeft 'ie totaal geen privacy. Met een beetje mazzel wil volgende bewoner ook wat anders, maar nu was ik even aan het kijken wat er aan (relatief makkelijke) opties zijn en wat dat dan kost enzo. Valt me eigenlijk mee, zo'n ¤1500 is tot nu toe het duurste en da's me toch teveel beton.
Awwyiss, ik zie mogelijkheden.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon erbij kopen, tussenmuur eruit en party time
Oh als je dat bedrag kan delen scheelt het helemaalquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens dit jaar zullen we nieuwe buren krijgen (denk ik, was huur, staat nu leeg, dus ik neem aan dat de woningbouw het binnenkort gaat verkopen) en de schutting op die grens is ten eerste oud en ten tweede geeft 'ie totaal geen privacy. Met een beetje mazzel wil volgende bewoner ook wat anders, maar nu was ik even aan het kijken wat er aan (relatief makkelijke) opties zijn en wat dat dan kost enzo. Valt me eigenlijk mee, zo'n ¤1500 is tot nu toe het duurste en da's me toch teveel beton.
Tof, een "bufferhuis" tussen jullie en de burenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Awwyiss, ik zie mogelijkheden.
Huis dáár naast staat ook leeg, ook oud huur.
Post door ge-nsb't.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh als je dat bedrag kan delen scheelt het helemaal![]()
Ik ga straks een bom* naar mijn bovenburen gooien.
Daarom.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh als je dat bedrag kan delen scheelt het helemaal![]()
Ik ga straks een bom* naar mijn bovenburen gooien.
*grapje AIVD.
Achja, op snackfront is het nogal een derdewereldland. Maar da's op zich OK, vreet ik me niet nog ronderquote:
#omdenkenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, op snackfront is het nogal een derdewereldland. Maar da's op zich OK, vreet ik me niet nog ronder
Ik kan ze niet naast de Scovilleschaal leggen maar het tintelt wel.quote:
Dat heb ik nietquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en ze komen er net zo heet uit.
Of zie het als een kans voor een goede handelquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, op snackfront is het nogal een derdewereldland. Maar da's op zich OK, vreet ik me niet nog ronder
Een mexicano noemen ze ook pikantquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan ze niet naast de Scovilleschaal leggen maar het tintelt wel.
Oh het was niet jij die bommen naar de bovenburen wilde gooienquote:
pikanter dan een mexicano iig.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een mexicano noemen ze ook pikant
Voornamelijk zoutquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pikanter dan een mexicano iig.
Mexicano vind ik slechts 'gekruid'
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom.Duurt allemaal nog wel even hoor, het staat dus nog niet eens te koop, maar ik ben nu wel enorm blij dat ik niet al een "fuck it, ik ga alles daar gewoon volplanten" heb gedaan afgelopen voorjaar. Nu staat er alleen een braam tegen de schutting.
Lang niet op trouwens, zou ik wel lusten nuquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pikanter dan een mexicano iig.
Mexicano vind ik slechts 'gekruid'
autobandquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lang niet op trouwens, zou ik wel lusten nu
Een culinair hoogstandje is het niet neequote:
Dat viel me in Zweden en Denemarken ook op, amper iets te eten daar.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als een schoenzool met stront.quote:
Een Mexicano!? Really?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een mexicano noemen ze ook pikant
Hotdogs en andere saaie worsten zijn ze dan wel weer goed in. Die vind je overal.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat viel me in Zweden en Denemarken ook op, amper iets te eten daar.
Hele rij opkopen, alle zoldermuren eruit en uitsluitend op zolder gaan wonenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Rijtje vol zolderkamerautisten, heerlijk.
Eén van m'n buren is een sociale gast, gelukkig is het een grote vriendengroep en wisselen ze de plaatsen om te socializen af.
Nee, dat is codetaal voor pindasaus.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is dat codetaal voor benzine?
Interessante uitdaging!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hele rij opkopen, alle zoldermuren eruit en uitsluitend op zolder gaan wonen
Olympisch bad op zolderquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Grootste voordeel: EINDELIJK RUIMTE VOOR EEN BAD
Ze zeggen het zelf, al noemen ze het ook een puur vleesproduct dus de terminologie is misschien aan inflatie onderhevig.quote:
quote:De MexicanoŽ is een puur en pittig vleesproduct in een unieke vorm. De MexicanoŽ is zeer geschikt voor diverse toepassingen en bereidingswijzen.
https://www.devriesvanoer(...)-15-x-135g-15-stuks/
Dat is vooruitgangquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Grootste voordeel: EINDELIJK RUIMTE VOOR EEN BAD
Slachtafval is ook vleesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zeggen het zelf, al noemen ze het ook een puur vleesproduct dus de terminologie is misschien aan inflatie onderhevig.
[..]
Is dat hetzelfde soort pittig als de pittig in "een pittig kort kapsel"?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zeggen het zelf, al noemen ze het ook een puur vleesproduct dus de terminologie is misschien aan inflatie onderhevig.
[..]
Meh.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hotdogs en andere saaie worsten zijn ze dan wel weer goed in. Die vind je overal.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hele rij opkopen, alle zoldermuren eruit en uitsluitend op zolder gaan wonen
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Je hebt de powers toch.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Typfoutje. Er moet staan 'Buda die verzakt'
Je bent niet van de worsten nee?quote:
Daar dacht ik dus ook aanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde soort pittig als de pittig in "een pittig kort kapsel"?
Ach dat heeft meestal ook een gebruind gerimpeld huidjequote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook aan![]()
MI: Mexicano met een kort, bordeaux-erig kapsel,
Da's ook niet best heyquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Typfoutje. Er moet staan 'Buda die verzakt'
True, true.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach dat heeft meestal ook een gebruind gerimpeld huidje
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach dat heeft meestal ook een gebruind gerimpeld huidje
Voor welk gat?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:51 schreef Karzai het volgende:
ik heb net grillworst met kaas gekocht
Lekkerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:51 schreef Karzai het volgende:
Heb je dat ook in je tinderbio staan?quote:
Ik ben gestopt met Tinder wegens gebrek aan succesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je dat ook in je tinderbio staan?
Dat is zoooo lekker.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:51 schreef Karzai het volgende:
Pizza natuurlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Jongens keuzestress voor het avondeten.
[poll=351]
(Keuze 2 eet ik morgen)
Mkay... als je het nog eens probeert zet er dan in dat je wel van de worst bentquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met Tinder wegens gebrek aan succes![]()
Pizza prostitutie?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Jongens keuzestress voor het avondeten.
[poll=351]
(Keuze 2 eet ik morgen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |