David lijkt er helemaal op.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:00 schreef ijs_beer het volgende:
Matthieu lijkt wel op z'n opa zeg, als je 'm zo in z'n jonge jaren ziet.
Dat stukje over achter Tony Martin rijdenquote:
Ik denk echt dat er heel veel moet gebeuren (en het dus helemaal mis moet gaan qua positieve tests) voor ze tussentijds stoppen. Denk dan ze eerst allerlei andere maatregelen gaan proberen (helemaal geen publiek meer, veel minder journalisten en dergelijke) voor ze de Tour stil gaan leggen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:05 schreef Salina het volgende:
Zin in! Eindelijk weer een beetje echt (langdurig) vermaak.![]()
Maar...hoe hoog schatten jullie de kans in dat de Tour tussentijds wordt gecanceld? Blijkbaar gaat het niet echt de goede kant op in Frankrijk.
Laten we het hopen. Als het de veiligheid niet in gevaar brengt, niet cancelen. Wat je zegt, zijn inderdaad wel goede opties.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik denk echt dat er heel veel moet gebeuren (en het dus helemaal mis moet qua positieve tests) voor ze tussentijds stoppen. Denk dan ze eerst allerlei andere maatregelen gaan proberen (helemaal geen publiek meer, veel minder journalisten en dergelijke) voor ze de Tour stil gaan leggen.
De Tour wacht op niemand.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik denk echt dat er heel veel moet gebeuren (en het dus helemaal mis moet qua positieve tests) voor ze tussentijds stoppen. Denk dan ze eerst allerlei andere maatregelen gaan proberen (helemaal geen publiek meer, veel minder journalisten en dergelijke) voor ze de Tour stil gaan leggen.
100%quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:05 schreef Salina het volgende:
Maar...hoe hoog schatten jullie de kans in dat de Tour tussentijds wordt gecanceld? Blijkbaar gaat het niet echt de goede kant op in Frankrijk.
NBA is dan nog tenminste op 1 plek, de Tour gaat het hele land door en begint notabene in oranje gebied, wat potentieel dan weer ervoor kan zorgen dat het een soort van reizend corona-bommetje is dat zich door het land verplaatst.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Als het de veiligheid niet in gevaar brengt, niet cancelen. Wat je zegt, zijn inderdaad wel goede opties.
Het voelt alleen een beetje raar, rondrijden door het land terwijl overal coronabrandjes uitbreken. Een beetje zoals die bubbel in Florida waar ze basketballen terwijl er in de rest van de staat overal flink wat mensen besmet raken en overlijden. Beetje surrealistisch. Hoe dan ook, nog steeds zin in.
Mee eens hoor. Ik zie er erg naar uit hoor, eindelijk sinds máánden weer echt wat langdurig sportvertier.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:28 schreef Blik het volgende:
[..]
NBA is dan nog tenminste op 1 plek, de Tour gaat het hele land door en begint notabene in oranje gebied, wat potentieel dan weer ervoor kan zorgen dat het een soort van reizend corona-bommetje is dat zich door het land verplaatst.
Ik heb ook zin in de Tour, maar echt een verantwoordelijke keuze vind ik het niet
12,5% op voortijdig stoppen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:05 schreef Salina het volgende:
Nou, ben benieuwd hoeveel er naar huis gaan.quote:
Bij Lotto zullen ze wel zeggen dat de staf stiekem geen drinken. Of ik zou ze aanraden om vast wat te gaan drinken. Dan lieg je ook nog eens niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd hoeveel er naar huis gaan.
Zal vast wel hier en daar gesjoemeld worden al ze er goed voor staan.
Ik ben een mede Maastrichtenaar, maar zelfs dan kan ik met moeite enthousiasme voor Dumoulin opbrengen. Jammer wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:25 schreef RipCity het volgende:
Dumoulin voelt zich goed genoeg voor Tourwinst: ‘Maar ik zal ook beter moeten zijn dan Roglic’
https://www.ad.nl/tour-de(...)an-roglic~aa4a6004c/
Als Tom zich iets minder monotoon, iets enthousiaster, iets minder oppervlakkig zou presenteren zou die de
commercials en sponsoring aaneenrijgen... maar dat heeft die zelf niet door of hij geeft er niets om..
Elke keer opnieuw klagen over fans.. dat ga je echt niet in je eentje veranderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |