HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
En dan incluis de OP ook nog een v-v-v-v-v-vier op een rij?
Haha downieeeeeequote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Domme kut.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes achteraf.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had net mijn (hopelijk) laatste sollicitatiegesprek, krijg morgenmiddag bericht.
Dit even ter info.
Hij had toch vandaag dat gesprek wat nog maar een formaliteit wasquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Succes achteraf.
Waar nu dan weer?
Zelfde bedrijf maar nu nog een gesprek met de teamleiders.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Succes achteraf.
Waar nu dan weer?
Oh zo. Ik zal voor je duimen tot morgenochtend!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelfde bedrijf maar nu nog een gesprek met de teamleiders.
Ja dit heb ik letterlijk gezegd tegen Scrummie (die mij toen feliciteerde) maar goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had toch vandaag dat gesprek wat nog maar een formaliteit was
Let even op oke
Als het een klikgesprek heet moet je hard wegrennen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelfde bedrijf maar nu nog een gesprek met de teamleiders.
Dankjewel, lief!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh zo. Ik zal voor je duimen tot morgenochtend!
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het een klikgesprek heet moet je hard wegrennen.
Denk je dat het desinteresse is?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dit heb ik letterlijk gezegd tegen Scrummie (die mij toen feliciteerde) maar goed.
Ja had al een artikeltje in de VK en de NRC gelezen, die waren ook lovend. Toch maar even heen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:maxi-mus
Dat Tenet krijgt best aardige reviews.
Wanneer ga je excuses maken tegen mij?quote:
Zodra Pasen en Pinksteren op één dag vallen, tot dan kun je wat mij betreft fijntjes de pot op, Paul.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Wanneer ga je excuses maken tegen mij?
Jij weet dit soort dingetjes altijd wel maximaal uit te melken voor wat aandacht he?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Wanneer ga je excuses maken tegen mij?
Het is ook niet normaal!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij weet dit soort dingetjes altijd wel maximaal uit te melken voor wat aandacht he?
thxxxxxxxxxxxquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Krijg ik ook nog een bedankje omdat ik je score gefixed heb?
Ja. Dit jaar misschien 2e of 3equote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat Utrecht binnen 5 jaar kampioen worden?
Van Geel is weg hé.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Lex al gepresenteerd in de Kuip?
Reageer eens op mijn DM.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zodra Pasen en Pinksteren op één dag vallen, tot dan kun je wat mij betreft fijntjes de pot op, Paul.
Wat zou je van Immers vinden?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij pakken al jullie kwaliteit af.
GeelGod en de Lord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |