abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 september 2020 @ 10:47:36 #126
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194931044
quote:
9s.gif Op zondag 6 september 2020 23:38 schreef osodevo het volgende:
Jullie hebben gelijk. Ik moet eerst mijn eigen shit op orde krijgen, zal eerst daaraan moeten werken.Kut, want het kost weer veel kostbare tijd maar het is niet anders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wijs besluit. Alle tijd die je aan jezelf besteedt is kostbaar en waardevol. Je jacht op vrouwen is de verspilling hier want het levert geen resultaat op en het staat je ontwikkeling in de weg.

Succes :* .
Resistance is futile.
pi_194931241
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 22:25 schreef 01100101 het volgende:
Online is het gewoon makkelijker je anders voor te doen. Zelfs met video. Heel veel nonverbale dingen zie je juist offline en dan kun je ook beter beoordelen of iemand het meent. Videobellen en chatten zijn een voorselectie, geen garantie dat je met iemand in het echt een leuke date of zelfs toekomst gaat hebben.
Kan ik hier dan de conclusie uit trekken dat online contact waardeloos is?
Ik vind dat zelf niet , maar veel mensen vinden dit op het gebied van daten.
Als iedereen toch zo snel mogelijk af wil spreken, waarom zijn die datingapps dan geen planners waarbij je alleen maar een foto ziet, ja of nee kan antwoorden en een datum kan prikken. Zou tijd schelen voor veel mensen denk ik.

quote:
9s.gif Op zondag 6 september 2020 23:38 schreef osodevo het volgende:
Jullie hebben gelijk. Ik moet eerst mijn eigen shit op orde krijgen, zal eerst daaraan moeten werken.Kut, want het kost weer veel kostbare tijd maar het is niet anders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed van je, ben toch wel benieuwd welke volgense stap je nu gaat zetten en wat voor medicatie je nu gebruikt.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194934096
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:00 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Kan ik hier dan de conclusie uit trekken dat online contact waardeloos is?
Ik vind dat zelf niet , maar veel mensen vinden dit op het gebied van daten.
Als iedereen toch zo snel mogelijk af wil spreken, waarom zijn die datingapps dan geen planners waarbij je alleen maar een foto ziet, ja of nee kan antwoorden en een datum kan prikken. Zou tijd schelen voor veel mensen denk ik.
[..]

Goed van je, ben toch wel benieuwd welke volgense stap je nu gaat zetten en wat voor medicatie je nu gebruikt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194934330
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:19 schreef osodevo het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, waarvan? Zegt mij nog niks zo maar laat ook maar. Vervelend van je nierproblemen maar als ik het goed begrijp krijg je daar dus al medische aandacht voor.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194934550
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2020 14:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, waarvan? Zegt mij nog niks zo maar laat ook maar. Vervelend van je nierproblemen maar als ik het goed begrijp krijg je daar dus al medische aandacht voor.
ja
  maandag 7 september 2020 @ 15:59:09 #131
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_194935249
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:57 schreef osodevo het volgende:

[..]

ja
Je gebruikt vast en zeker lithium vanwege je nierproblemen.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_194939655
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 11:00 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Kan ik hier dan de conclusie uit trekken dat online contact waardeloos is?
Ik vind dat zelf niet , maar veel mensen vinden dit op het gebied van daten.
Als iedereen toch zo snel mogelijk af wil spreken, waarom zijn die datingapps dan geen planners waarbij je alleen maar een foto ziet, ja of nee kan antwoorden en een datum kan prikken. Zou tijd schelen voor veel mensen denk ik.
[..]

Goed van je, ben toch wel benieuwd welke volgense stap je nu gaat zetten en wat voor medicatie je nu gebruikt.
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 07:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Aangezien het aantal potentiele dates in je dagelijkse leven vele malen kleiner is? Als je moet gaan wachten tot je diegene toevallig tegenkomt zal dat veel langer duren dan dat je het lot een handje helpt.
[..]

Daarom is het ook de bedoeling met zo iemand af te speken om dat te ontdekken.
Poeh, als ik kijk naar de uiteindelijke stand tussen mij en vriendinnen, is er niet zo'n heel groot verschil wanneer het aankomt op dates met een serieuze insteek. Ik heb weliswaar verhoudingsgewijs zeer weinig dates gehad in mijn leven, maar het uiteindelijke verschil lag hem vooral in de hook ups. Datingwebsites zijn dan ook voornamelijk geschikt voor dat laatste. Overigens krijg ik altijd de indruk in het datingtopic op R&P, maar dat kan ook aan mij liggen, dat een hoop users nogal gefrusteerd raken door het vele ghosten, gare spelletjes die matches spelen en soms het simpelweg bedonderd worden. Dat kan natuurlijk ook in een offline situatie gebeuren, maar de kans is gewoon veel kleiner, omdat je je date meestal uit een netwerk kent. Of als dat niet het geval is, het sneller duidelijk is dat de ander er anders in staat door zijn lichaamstaal of hoe zijn vrienden reageren. Daarnaast komt er nog bij dat je geen ghosting aan de lopende band hebt, omdat je niet met meerdere dates tegelijkertijd bezig bent op een korte tijd.

quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 15:59 schreef Detroit het volgende:

[..]

Je gebruikt vast en zeker lithium vanwege je nierproblemen.
Beetje ongepast vind je niet om zoiets te vragen ? Aan de TS: Sterkte en beterschap gewenst.
pi_194939765
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:19 schreef osodevo het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap.

quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 20:19 schreef 01100101 het volgende:

[..]

[..]

Poeh, als ik kijk naar de uiteindelijke stand tussen mij en vriendinnen, is er niet zo'n heel groot verschil wanneer het aankomt op dates met een serieuze insteek. Ik heb weliswaar verhoudingsgewijs zeer weinig dates gehad in mijn leven, maar het uiteindelijke verschil lag hem vooral in de hook ups. Datingwebsites zijn dan ook voornamelijk geschikt voor dat laatste. Overigens krijg ik altijd de indruk in het datingtopic op R&P, maar dat kan ook aan mij liggen, dat een hoop users nogal gefrusteerd raken door het vele ghosten, gare spelletjes die matches spelen en soms het simpelweg bedonderd worden. Dat kan natuurlijk ook in een offline situatie gebeuren, maar de kans is gewoon veel kleiner, omdat je je date meestal uit een netwerk kent. Of als dat niet het geval is, het sneller duidelijk is dat de ander er anders in staat door zijn lichaamstaal of hoe zijn vrienden reageren. Daarnaast komt er nog bij dat je geen ghosting aan de lopende band hebt, omdat je niet met meerdere dates tegelijkertijd bezig bent op een korte tijd.
[..]

Beetje ongepast vind je niet om zoiets te vragen ? Aan de TS: Sterkte en beterschap gewenst.
Dat is juist het probleem, kennelijk hebben mensen niet zo'n groot netwerk of helemaal geen netwerk. En dan is de enige manier om aan dates te komen zo'n app. Het is niet voor niks druk met appklachten op dit forum.
  Beste/leukste mod 2022 maandag 7 september 2020 @ 20:28:31 #134
319979 Fok-it
All is well
pi_194939849
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 20:19 schreef 01100101 het volgende:

[..]


[..]
Beetje ongepast vind je niet om zoiets te vragen ? Aan de TS: Sterkte en beterschap gewenst.
Wat is daar ongepast aan?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_194939920
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 20:24 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Beterschap.
[..]

Dat is juist het probleem, kennelijk hebben mensen niet zo'n groot netwerk of helemaal geen netwerk. En dan is de enige manier om aan dates te komen zo'n app. Het is niet voor niks druk met appklachten op dit forum.
Of je wil de mensen uit je netwerk niet daten..... om wat voor reden dan ook.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194940056
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 20:24 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat is juist het probleem, kennelijk hebben mensen niet zo'n groot netwerk of helemaal geen netwerk. En dan is de enige manier om aan dates te komen zo'n app. Het is niet voor niks druk met appklachten op dit forum.
Je hoeft niet eens persé een groot netwerk te hebben. Ik denk meer dat het eraan ligt hoezeer je jezelf openstelt voor anderen of gewoon een vriendelijke indruk maakt. Maar wat vooral belangrijk is, bereid zijn om met iedereen een leuk gesprek aan te gaan. Dat is waar het bij veel users fout gaat. Daygamen laat geen ruimte over voor het menselijk benaderen van de ander. En dat voelen vrouwen en ook mannen overigens gewoon aan.

quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 20:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat is daar ongepast aan?
TS wil het niet vermelden en dan wordt er alsnog naar gevraagd.
  maandag 7 september 2020 @ 20:59:41 #137
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_194940812
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 20:38 schreef 01100101 het volgende:

[..]

TS wil het niet vermelden en dan wordt er alsnog naar gevraagd.
Boo fucking hoo. Dan antwoord hij nog een keer niet. Dat doet hij doorgaans toch überhaupt niet.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_194941242
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194941278
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Detroit het volgende:

[..]

Boo fucking hoo. Dan antwoord hij nog een keer niet. Dat doet hij doorgaans toch überhaupt niet.
:O
pi_194941594
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 21:11 schreef osodevo het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes met je behandeling, ik hoop dat het lichaam en geest omvat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194942028
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2020 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes met je behandeling, ik hoop dat het lichaam en geest omvat.
:D ik ook
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194945598
quote:
9s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:03 schreef osodevo het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik voel me de laatste maanden zo vermoeid. Vorig jaar had ik de drive er stevig inzitten en was ik zeer actief bezig om zeg maar onder de vrouwen te komen... maar sinds corona en de lockdown is de drive er helemaal uit. Zelfs voor online daten durf ik geen date in te plannen omdat ik de energie mis om uren te reizen en van alles voor te bereiden zonder dat je weet dat je resultaat hebt.

Al zoveel faal ervaringen gehad dat de energie op ten duur in je schoenen gaat zitten. Hoe blijf ik vasthoudend en positief?
Ben 39, nooit een date gehad. Nu geen enkele behoefte meer aan. Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik werd meteen al om uiterlijk afgewezen op datingsites. Als man zijnde moet je minstens een 8 zijn qua uiterlijk in het online wereldje. In real life zagen de vrouwen mij ook nooit staan. Dat was vroeger pijnlijk.. weten dat je fysiek onaantrekkelijk bent. Het was vaak gewoon kut maar ik heb het overleefd.

Het lijkt erop dat je een vergelijkbaar pad bewandelt als ik. Vanaf 35 verdwijnen de behoeften om nog sociale contacten op de doen, vrouwen worden veel minder interessant en seksdrive gaat ook in een rap tempo omlaag. "Beginning at age 30, testosterone levels drop" Ja dit merk ik bij mezelf heel erg en voor iemand die seksueel inactief is gaat de drive misschien nog veel sneller achteruit.

Ik ben blij dat mijn eenzaamheid is veranderd in alleen zijn. .Ik ben ook blij dat ik geen noemenswaardig seksdrive meer heb. Vroeger overwoog ik nog wel eens een prostituee te bezoeken maar als ik er nu aan denk dan ga ik bijna over mijn nek.

Ik heb geaccepteerd dat ik alleen blijf, en ik vind het helemaal geen probleem meer. Dit was anders tussen 16 en 33. Ik weet niet er precies verandert met je lichaam maar het lijkt erop dat de hormonen zijn "uitgewerkt"
Er is een enorme last van mij afgevallen. Ik ben altijd alleen maar ik voel mij totaal niet eenzaam meer.

De enige downside is af en toe dat er angstklachten ontstaan. Ik ben nu bijvoorbeeld vreselijk bang voor katten en soms lijkt het alsof er enorme insecten en spinnen over mijn muur kruipen en moet ik even 2 keer met mijn ogen knipperen voordat dit beeld verdwijnt. Paranoia slaat soms wel toe vooral als je wekenlang thuis zit zonder contact te hebben met anderen. Ik ben bang voor katten die 's nachts binnensluipen en mij komen openrijten
Hou het nog een tijdje vol en de vermoeidheid slaat om in energie. Je kan je op andere dingen focussen.
Ik overweeg een boek te schrijven 'Leven tegen de natuur in en hoe ik "bestaan" volhoud.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Deluzion- op 08-09-2020 00:11:47 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_194945647
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 00:05 schreef -Deluzion- het volgende:
Ben 39, nooit een date gehad. Nu geen enkele behoefte meer aan. Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik werd meteen al om uiterlijk afgewezen op datingsites. Als man zijnde moet je minstens een 8 zijn qua uiterlijk in het online wereldje. In real life zagen de vrouwen mij ook nooit staan. Dat was vroeger pijnlijk.. weten dat je fysiek onaantrekkelijk bent. Het was vaak gewoon kut maar ik heb het overleefd.

Het lijkt erop dat je een vergelijkbaar pad bewandelt als ik. Vanaf 35 verdwijnen de behoeften om nog sociale contacten op de doen, vrouwen worden veel minder interessant en seksdrive gaat ook in een rap tempo omlaag. "Beginning at age 30, testosterone levels drop" Ja dit merk ik bij mezelf heel erg en voor iemand die seksueel inactief is gaat de drive misschien nog veel sneller achteruit.

Ik ben blij dat mijn eenzaamheid is veranderd in alleen zijn. .Ik ben ook blij dat ik geen noemenswaardig seksdrive meer heb. Vroeger overwoog ik nog wel eens een prostituee te bezoeken maar als ik er nu aan denk dan ga ik bijna over mijn nek.

Ik heb geaccepteerd dat ik alleen blijf, en ik vind het helemaal geen probleem meer. Dit was anders tussen 16 en 33. Ik weet niet er precies verandert met je lichaam maar het lijkt erop dat de hormonen zijn "uitgewerkt"
Er is een enorme last van mij afgevallen. Ik ben altijd alleen maar ik voel mij totaal niet eenzaam meer.

De enige downside is af en toe dat er angstklachten ontstaan. Ik ben nu bijvoorbeeld vreselijk bang voor katten en soms lijkt het alsof er enorme insecten en spinnen over mijn muur kruipen en moet ik even 2 keer met mijn ogen knipperen voordat dit beeld verdwijnt. Paranoia slaat soms wel toe vooral als je wekenlang thuis zit zonder contact te hebben met anderen. Ik ben bang voor katten die 's nachts binnensluipen en mij komen openrijten
Hou het nog een tijdje vol en de vermoeidheid slaat om in energie. Je kan je op andere dingen focussen.
Ik overweeg een boek te schrijven 'Leven tegen de natuur in en hoe ik "bestaan" volhoud.
Goed om te lezen! Dus je bent eindelijk niet meer depressief?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194945980
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 00:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Goed om te lezen! Dus je bent eindelijk niet meer depressief?
Jawel, om een verhaal heel kort te maken, 2 kaakoperaties gehad. Eerste redelijk succesvol maar beet dramatisch. Kaakchirurg niet tevreden en stelde voor om een tweede keer te opereren, deze keer zou 4mm worden verwijderd dus er zou niet veel aan mijn gezicht veranderen .

Tweede operatie ging alles mis en konden ze mijn beet maar niet passend krijgen dus hebben ze 1.5cm verwijderd of zelfs nog meer. Resultaat: Zowel esthetisch als functionaliteit dramatisch.

Rechtszaak loopt.
Zie hier de kaak en hoe alles is weggezaagd tegen de afspraak in.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK heb geen spiegel meer in huis omdat het niet meer aan kon. Elke keer als ik in de spiegel keek dan kwamen automatische gedachten: WTF? waar is mijn kaak? mijn hele onderkaak is weggezaagd" Of "chinless bastard"
Superveel spijt van tweede operatie. Ik had na de eerste operatie moeten accepteren dat het resultaat matig was.
Ik kom mijn huis niet meer uit tenzij het absoluut noodzakelijk is.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Deluzion- op 08-09-2020 01:27:22 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  Moderator dinsdag 8 september 2020 @ 07:38:20 #145
441859 crew  Lenny77
pi_194947189
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 01:21 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Jawel, om een verhaal heel kort te maken, 2 kaakoperaties gehad. Eerste redelijk succesvol maar beet dramatisch. Kaakchirurg niet tevreden en stelde voor om een tweede keer te opereren, deze keer zou 4mm worden verwijderd dus er zou niet veel aan mijn gezicht veranderen .

Tweede operatie ging alles mis en konden ze mijn beet maar niet passend krijgen dus hebben ze 1.5cm verwijderd of zelfs nog meer. Resultaat: Zowel esthetisch als functionaliteit dramatisch.

Rechtszaak loopt.
Zie hier de kaak en hoe alles is weggezaagd tegen de afspraak in.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK heb geen spiegel meer in huis omdat het niet meer aan kon. Elke keer als ik in de spiegel keek dan kwamen automatische gedachten: WTF? waar is mijn kaak? mijn hele onderkaak is weggezaagd" Of "chinless bastard"
Superveel spijt van tweede operatie. Ik had na de eerste operatie moeten accepteren dat het resultaat matig was.
Ik kom mijn huis niet meer uit tenzij het absoluut noodzakelijk is.
Ik hoop dat die kaakoperatie in de eerste plaats functioneel was en niet esthetisch? Dus voor er beter uit te zien met de magische bredere kaaklijn?
Wel echt jammer om te horen dat het zo mis is gegaan... Dat meen ik oprecht!

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 08-09-2020 14:39:03 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194954094
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 01:21 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Jawel,
Overbodige info weggehaald, dit is niet jouw kaak topic.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 8 september 2020 @ 15:54:31 #147
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194954295
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 01:21 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Knip
Post dit gewoon in één van je 20 kaaktopics in plaats van hier weer het zielige slachtoffer uit te hangen :N

Succes met je behandeling TS.
pi_194958283
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Post dit gewoon in één van je 20 kaaktopics in plaats van hier weer het zielige slachtoffer uit te hangen :N

Succes met je behandeling TS.
Respect dat hij nog overeind staat, maar idd, dit gejank moddert door naar de rest van het topic en niet positief ook.
pi_194962246
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Detroit het volgende:

[..]

Boo fucking hoo. Dan antwoord hij nog een keer niet. Dat doet hij doorgaans toch überhaupt niet.
Waarom naar de bekende weg vragen dan ? Oh wacht, ik weet het antwoord al, om te stangen.
  woensdag 9 september 2020 @ 00:01:51 #150
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194963561
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 20:19 schreef 01100101 het volgende:

Poeh, als ik kijk naar de uiteindelijke stand tussen mij en vriendinnen, is er niet zo'n heel groot verschil wanneer het aankomt op dates met een serieuze insteek. Ik heb weliswaar verhoudingsgewijs zeer weinig dates gehad in mijn leven, maar het uiteindelijke verschil lag hem vooral in de hook ups. Datingwebsites zijn dan ook voornamelijk geschikt voor dat laatste. Overigens krijg ik altijd de indruk in het datingtopic op R&P, maar dat kan ook aan mij liggen, dat een hoop users nogal gefrusteerd raken door het vele ghosten, gare spelletjes die matches spelen en soms het simpelweg bedonderd worden. Dat kan natuurlijk ook in een offline situatie gebeuren, maar de kans is gewoon veel kleiner, omdat je je date meestal uit een netwerk kent. Of als dat niet het geval is, het sneller duidelijk is dat de ander er anders in staat door zijn lichaamstaal of hoe zijn vrienden reageren. Daarnaast komt er nog bij dat je geen ghosting aan de lopende band hebt, omdat je niet met meerdere dates tegelijkertijd bezig bent op een korte tijd.
[..]

Uiteraard hebben dates die je in de analoge wereld voor het eerst ontmoet meer kans van slagen. Allerlei non verbale zaken die belangrijk zijn, die klikken al op het moment dat te tot zo'n date komt, zaken die niet via een scherm zijn te delen. Daarom lopen online dates vaker op niets uit. Je spreekt immers af met iemand waarvan je geen volledig beeld hebt kunnen vormen. En helaas kunnen veel mensen niet normaal iemand afwijzen als ze het niet zien zitten.Veel mensen maken een online date ook veel te groots, wachten te lang met afspreken en krijgen teveel verwachtingen.

Daar tegenover staat dat enkel kijken in het eigen netwerk nogal beperkend is. Zeker als je 30+ bent wordt de spoeling nogal dun. Dus als je niet horizonloos wilt wachten op het volgende kansje, dan kun je het lot wat helpen door via online daten buiten je eigen wereldje te komen. En daar kun je naast mislukte dates ook goud vinden.

Mijn huidige vriendin ken ik ook online. Woont ergens waar ik nooit kom en waar ik niemand ken. Dus die was ik waarschijnlijk nooit op het juiste moment tegengekomen. En nu dus wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')