Messi miste dit soort kansen ook in het Argentijnse elftal, maar bij Barcelona schoot hij in die tijd bijna alles erin.quote:
Maar Messi mist nu ook steeds meer en raakt ook de bal al vaak kwijt .. Zie wel overeenkomsten met Memphis ...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Messi miste dit soort kansen ook in het Argentijnse elftal, maar bij Barcelona schoot hij in die tijd bijna alles erin.
Iedereen was dit al vergeten. Jij haalt het aan, dus jij.quote:Op zondag 20 juni 2021 09:38 schreef Gutanoth het volgende:
Wie gaat alle posts uit de tijd dat d'n memf bij PSV voetbald verzamelen waar men zei dat deze jongen nooit bij barca zou voetballen?
@El-Stinho Graag jouw mening in deze. Dank.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ twitter ]
@:Firefox1 en ik kijken er al naar uit
Memphis gun ik het altijd van harte, wereldgozer pur sang.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:el-stinho Graag jouw mening in deze. Dank.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:26 schreef 3rr0r het volgende:
'Met beide benen'
Docu over Memphis
20 juni 22:00 NPO1
[ twitter ]
Hij zichzelf wel waarschijnlijk.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb Memphis echt nog nooit wat interessants horen zeggen.
Die hoed/muziek/auto's boeien me echt totaal niet. Maar zijn teksten zijn echt nietszeggend vind ik.quote:
Ik heb respect voor de trainers wanneer je 23 van dit soort gastjes moet managen.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:31 schreef Caland het volgende:
Er zitten wat klontjes in zijn shakie
Volgende keer misschien een blender gebruiken
Ja goed idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |