Heb je ook een ontwerp gemaakt? En lijkt die ook op Krampus? Want dat zou wel een tof zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 07:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een krampus. Ik had een intelligentere entiteit in gedachten.
Ik wil hem uiterlijk gewoon op Zwarte Piet laten lijken. Ook voor de herkenbaarheid en het draagvlak.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Heb je ook een ontwerp gemaakt? En lijkt die ook op Krampus? Want dat zou wel een tof zijn.
Kinderloze mensen mogen hier niet over meepraten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:11 schreef Dven het volgende:
Weer lekker aan de hasjpijp gehangen en dan als fysiek volwassen persoon met dit op de proppen komen omdat je zelf iets uit je jeugd mist.
Eigenlijk heb ik het liefste dat iedereen meepraat wat op die manier kan ik de verschijning nog vormen en bijslijpen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:46 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Kinderloze mensen mogen hier niet over meepraten.
Waarom? ZP ziet er helemaal niet stoer uit. Vergeleken met Krampus is ZP nogal een pussy.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik wil hem uiterlijk gewoon op Zwarte Piet laten lijken. Ook voor de herkenbaarheid en het draagvlak.
Herkenbaarheid en draagvlak.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:07 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarom? ZP ziet er helemaal niet stoer uit. Vergeleken met Krampus is ZP nogal een pussy.
Hey niets mis met een goede ouderwetse hetero blanke zwarte piet ja! Net als vroeger!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:02 schreef Hamzoef het volgende:
TS, pas je wel een beetje op dat je niet al te erg radicaliseert?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |