6 landen maarquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:00 schreef showtimer het volgende:
Startlijst van de mixed relay is ook goed. Dat ze daar de langste live uitzending voor brengen.
Mijn sterren waren fantastisch.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:52 schreef Mani89 het volgende:
Op een of andere manier komen jouw sterretjes er niet helemaal uit.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn sterren waren fantastisch.
Wat een berg narigheid komt er uit toetsenbord van Youriquote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit bedoel je zeker niet arrogant?
Zeker dezelfde achterliggende gedachte om Leknessund vandaag tot topfavoriet te bombarderen hahaha.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit bedoel je zeker niet arrogant?
Voor je het weet verlaten ze het nest.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:55 schreef Columbiafan het volgende:
Marco Brenner is vandaag trouwens 18 geworden, ze blijven niet eeuwig jong.
Krijn Schuitemakerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:33 schreef Tommeke het volgende:
Weten jullie wie er bij de NOS commentaar geven bij de dames?
Ze kunnen niet wellicht. Nederlanders willen natuurlijk niet, Brennauer komt terug na een val.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:09 schreef Columbiafan het volgende:
Ik snap echt niet dat niemand nog iets probeert met Ludwig.
WE gaan op deze manier toch geen goud winnen?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze kunnen niet wellicht. Nederlanders willen natuurlijk niet, Brennauer komt terug na een val.
Nederland verneukt het toch altijd bij de dames.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WE gaan op deze manier toch geen goud winnen?
Volgens mij zei Annemieke : Jij gaat winnen hequote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
Wat zeiden ze? Ik verstond het niet.
Breuk zegt dat het goed is.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
Wat zeiden ze? Ik verstond het niet.
De jynxquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgens mij zei Annemieke : Jij gaat winnen he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |