Of hij volgt Mani89.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:44 schreef Slobeend het volgende:
@:GGMM leest hier mee kennelijk gezien zijn reactie op Twitter.
Edit: sorry @:GGMM
Hij zal maar bovenop je vallen. @Mani89quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die lag dan ook bij die grote valpartij.
Vriendschap Mani89 en onlogischquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is het in VBL zo saai? Zijn buikspreekpop @:onlogisch komt ook al steeds deze kant op.
Nou ja zeg, kan je niet eens tegen een grapje??quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vriendschap Mani89 en onlogisch
ìk bedoelde eigenlijk bij de beloften.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me alleen de vraag welke Nederlandse wint ja.
Al is het ze al eens gelukt om dan alsnog te verliezen.
Dat zei ik ook over zijn moeder haha.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij zal maar bovenop je vallen. @:Mani89
4/10quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook over zijn moeder haha.
Op een "normaal" EK had iemand als Martin ook meegedaan, dan wordt de situatie voor de Duitsers al heel anders qua opbouw van de selectie. En dan heb je nog Schachmann, Kämna, Geschke, Politt bijvoorbeeld die niet mee mochten doen, dat scheelt nogal.quote:
Kan Carlos Rodriguez niet sprinten?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:56 schreef Koffieplanter het volgende:
*****: Stefan Bissegger
****: Jordi Meeus, Olav Kooij
***: Andreas Kron, Soren Waerenskjold, Florian Vermeersch
**: Michele Gazzoli, Jason Tesson, Jonas Hvideberg, David Dekker
*: Ziga Jerman, Jens Reynders, Rait Arm, Marco Frigo, Sam Watson
Deze was bijzonder moeilijk. Wie biedt meer?
Oh, die is zo snel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan Carlos Rodriguez niet sprinten?
Verdient iemand met zoveel talent niet op zijn minst een sterretje?quote:
Carlos Rodriguez heeft wel een héél specifieke koers nodig, denk ik. Namelijk lood en loodzwaar. Dat zie ik op die omloop, op basis van de profs, niet zo snel gebeuren. Jij wel? Daarnaast, als het een afvalrace wordt, is de kans groot dat een Kron ook mee is. Daarom heb ik er voor gekozen hem geen ster te geven. De sterren baseer ik op wie volgens mij de grootste winstkansen heeft. Die van Carlos zijn voor mij niet enorm. Als ik een Spanjaard moest selecteren zou hij eigenlijk niet eens mijn eerste keus zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verdient iemand met zoveel talent niet op zijn minst een sterretje?
Dat fiets ik ook nog wel eens op een zondagquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:37 schreef Koffieplanter het volgende:
136 kilometer, wat een treurigheid.
Rune Herregodquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:00 schreef showtimer het volgende:
Startlijst van de mixed relay is ook goed. Dat ze daar de langste live uitzending voor brengen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |