Ook wel weer een goed punt...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Al geef je de renners een weg van twintig meter breed dan weten ze nog te vallen.
Misschien dat ze juist op een smalle weg beter hun best doen om niet te vallen.
Net van bovenaf zaten er volgens mij nog 5 Esten bij, dus er zit er in ieder geval eentje nog bij.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Gert Joeaar en Peter Pruus nog ergens gespot?
Ik moet zeggen dat ik laatste tijd meer geneigd ben om shorttrack op te zetten. Stuk leuker dan schaatsen. Veel meer actie en onderdelen volgen elkaar stuk sneller op. Enige is dat er daar ook wel willekeur is in VAR-beslissingen. En er helaas weinig wedstrijddagen zijn, heb ik het idee.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige schaatsafstand die eigenlijk echt de moeite waard is. Lange afstand is 8 van de 10x gewoon niet leuk doordat duostarts zo kut zijn.
Nee hoor, tweede pas sinds we live zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:50 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Shit, ik heb de valpartij gemist.. waren het er veel?
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:50 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Shit, ik heb de valpartij gemist.. waren het er veel?
Gisteren zag je in de laatste ronde dat er uiteindelijk toch een groepje weg kon rijden. En dat was dan nog maar onder impuls van Senechal en Fedeli. Alleen is de kans wel aanwezig dat een Arno daar dan bij zit, zoals Matthews en Mezgec gisteren.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:26 schreef Momo het volgende:
Zie Mathieu eigenlijk niet al die sprinters eraf krijgen, zijn teveel teams die voor de sprint willen gaan.
Demare heb ik wel opgeschreven ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gisteren zag je in de laatste ronde dat er uiteindelijk toch een groepje weg kon rijden. En dat was dan nog maar onder impuls van Senechal en Fedeli. Alleen is de kans wel aanwezig dat een Arno daar dan bij zit, zoals Matthews en Mezgec gisteren.
Ging afgelopen weekend toch ook goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thieu valt weer veel te vroeg aan (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |