abonnement Unibet Coolblue
pi_195259476
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 22:31 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Blauw...of grijs...
Iets mannelijks en stoers 8-)
Roze/paars :{w
Grijs en roze is anders een uitstekende combinatie o|O
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 22:37 schreef Charlie_Brown het volgende:
Heb je het hem wel verteld dat het alternatief een cone of Shame is?
Dat is nog erger!
Heb ik gezegd :Y
En vind ik voor zo’n blij ding veel enger dan de sok. Schanulleke zat alweer op 1.70m in de krabpaal :o
Dat lukte Sokmans niet, met zijn dubbele handicap. Boos getetter _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195264413
De vijfling heeft samen een half uurtje rondgeraasd voordat de ziekenboeg weer op schoot kwam.
Schanulleke had nog een gevecht tussen ‘wil wel, maar kan (even) niet’, maar is nu ook in slaap gesukkeld. De fitte tweeling raast nog door.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 26 september 2020 @ 11:57:55 #203
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195265016
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 17:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ziekenboegje op de bank. Plus grote jaap. Hij moet nog in zijn velletje groeien.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En toen bleek Smurf wel erg veel aan zijn wond te likken. En als die wondranden schraal worden kom je in een vicieuze cirkel van irritatie, blijven likken, met risico op ontsteking of een gapend litteken.

Gelukkig had ik sokken! Smurf is er minder blij mee, wellicht is het zijn kleur niet..

Verstijfd
[ afbeelding ]

Hier viel hij verstijfd achterover van de bank af :o
[ afbeelding ]

Inmiddels begint hij eraan te wennen, al blijft het een Stom Ding :{w
[ afbeelding ]
Ach arm ding :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_195292073
Het woord NEE begint steeds vaker te klinken bij de ondernemende kleuters.
Sasette kreeg zelfs al opsluiting in de reismand, omdat diner eten anders echt onmogelijk werd.

Sokmans en zus herstellen goed en Sjors is ook weer een stuk levendiger.

Geslapen moet er ook nog, we hebben het best gezellig samen O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker zondag 27 september 2020 @ 20:22:15 #205
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195292920
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 19:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het woord NEE begint steeds vaker te klinken bij de ondernemende kleuters.
Sasette kreeg zelfs al opsluiting in de reismand, omdat diner eten anders echt onmogelijk werd.

Sokmans en zus herstellen goed en Sjors is ook weer een stuk levendiger.

Geslapen moet er ook nog, we hebben het best gezellig samen O+
[ afbeelding ]
Wat een rijkdom O+ ^O^
pi_195293483
Ahw zo lief O+
pi_195293658
Na anderhalf uur dutten (de vijfvoudige prrrrrrrr was na een half uur uitgevallen) kwam er wat leven in. En mocht ik ook weer wat bewegen. Nu suist het weer rond.

Probleempje voor Sokmans: blijkbaar ziet de familie hem nu als een hoofd met vier pootjes en een staart. En gaan op hun dooie gemak royaal op zijn besokte buik zitten :X Het lijkt mij meer pijn te doen dan hem. Katten :') _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 28 september 2020 @ 00:06:49 #208
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195296807
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 19:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het woord NEE begint steeds vaker te klinken bij de ondernemende kleuters.
Sasette kreeg zelfs al opsluiting in de reismand, omdat diner eten anders echt onmogelijk werd.

Sokmans en zus herstellen goed en Sjors is ook weer een stuk levendiger.

Geslapen moet er ook nog, we hebben het best gezellig samen O+
[ afbeelding ]
O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_195331093
Kan iemand wat eten komen brengen? Ik kom tot niks....

De vijfvoudige spin is oorverdovend O+

Ze zijn toch zo gezellig O+ Als ze de boel niet slopen _O-

Zaterdag gaan Smurf en Sjimmie verhuizen :D *O*
Sasette staat met poging drie op de site. Eerst werd er voor Smurf gekozen ipv haar, en bij de tweede koppeling schrokken de baasjes toch terug voor de kleine kans op levenslang dieetvoer.

Drie keer is scheepsrecht?

Sjors gaat vrijdag op controle en voor ent-poging drie (het is een thema :') ) en kan dan hopelijk ook op de site. Met Schanulleke, maar daar moet ik nog een fatsoenlijke foto van maken en de scherpe film kijker heeft gezien dat de sok van eigenaar gewisseld is.

Maar ach, een beetje langer bijkomen en bij mij blijven vind ik ook niet vervelend.

[ Bericht 9% gewijzigd door Cat-astrophe op 29-09-2020 20:11:58 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 29 september 2020 @ 21:36:11 #210
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_195332928
Aww, dan maar niet eten, toch? ;)
pi_195333502
Wat een heerlijke stapel. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195342628
Ach gossie. Ik moest erg lachen om de sok. Ze worden wel knap! In het begin waren ze een beetje mottig, niet zo lekker bol als andere nestjes, maar nu krijgen ze echt leuke koppies...
  Spellchecker woensdag 30 september 2020 @ 13:13:37 #213
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195342657
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kan iemand wat eten komen brengen? Ik kom tot niks....
[ afbeelding ]
De vijfvoudige spin is oorverdovend O+

Ze zijn toch zo gezellig O+ Als ze de boel niet slopen _O-

Zaterdag gaan Smurf en Sjimmie verhuizen :D *O*
Sasette staat met poging drie op de site. Eerst werd er voor Smurf gekozen ipv haar, en bij de tweede koppeling schrokken de baasjes toch terug voor de kleine kans op levenslang dieetvoer.

Drie keer is scheepsrecht?

Sjors gaat vrijdag op controle en voor ent-poging drie (het is een thema :') ) en kan dan hopelijk ook op de site. Met Schanulleke, maar daar moet ik nog een fatsoenlijke foto van maken en de scherpe film kijker heeft gezien dat de sok van eigenaar gewisseld is.

Maar ach, een beetje langer bijkomen en bij mij blijven vind ik ook niet vervelend.
Heerlijk! O+
pi_195344985
Als mensen nu eens goed lazen... weer geen match. Verhaal over de darmpjes uitgelegd, staat ook op de site erbij, kennismakingsafspraak gemaakt.
Waarna ze binnen het uur terugbellen ‘we doen het toch maar niet’.

*zucht*

Toen ik het asiel belde: Ah ja, jij bent van dat moeilijke nestje! Niet! :(

Of wel, eigenlijk :@ Mijn kittens zijn niet moeilijk, behalve een paar onderdeeltjes :6
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker woensdag 30 september 2020 @ 15:25:57 #215
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195345082
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als mensen nu eens goed lazen... weer geen match. Verhaal over de darmpjes uitgelegd, staat ook op de site erbij, kennismakingsafspraak gemaakt.
Waarna ze binnen het uur terugbellen ‘we doen het toch maar niet’.

*zucht*

Toen ik het asiel belde: Ah ja, jij bent van dat moeilijke nestje! Niet! :(

Of wel, eigenlijk :@ Mijn kittens zijn niet moeilijk, behalve een paar onderdeeltjes :6
Zou het gewoon een blijfnestje worden?
pi_195345457
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:25 schreef maily het volgende:

[..]

Zou het gewoon een blijfnestje worden?
Nee :7

Dat kan mijn team niet aan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker woensdag 30 september 2020 @ 15:46:05 #217
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195345469
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee :7

Dat kan mijn team niet aan.
Oke.

Binnen nu en wanneer "moeten ze weg zijn" en hoe gaat dat dan? Terug naar het asiel?
pi_195345760
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:46 schreef maily het volgende:

[..]

Oke.

Binnen nu en wanneer "moeten ze weg zijn" en hoe gaat dat dan? Terug naar het asiel?
Ze hebben geen vaste vertrekdatum. :) Zeker niet nu het seizoen afloopt en de plaatsingskrapte minder groot is (en na dit nestje wil ik ook wel een pauze).

Ze gaan als ik ze zat ben, mijn team ze zat is of als ik een eenzaam kitten overhoud wat vooralsnog niemand wil en die beter af is in het gezelschap van soortgenootjes. In het asiel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker woensdag 30 september 2020 @ 16:16:13 #219
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195346088
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ze hebben geen vaste vertrekdatum. :) Zeker niet nu het seizoen afloopt en de plaatsingskrapte minder groot is (en na dit nestje wil ik ook wel een pauze).

Ze gaan als ik ze zat ben, mijn team ze zat is of als ik een eenzaam kitten overhoud wat vooralsnog niemand wil en die beter af is in het gezelschap van soortgenootjes. In het asiel.
^O^
pi_195346609
Hopelijk is dat niet nodig en kom je geen gekke dingen meer tegen met dit jubileumkwaaltjes nest _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_195406822
Actie in de tent!

Balletje is uiteraard matig interessant.

Zaken als een verpakking, eetstokjes, of het papier daarvan... uren lol! _O-

Of... een boodschappentas


Verdere ontwikkelingen:
Smurf en Sjimmie zijn net verhuisd O+
Werd tijd ook, want ze waren met te veel en zijn te snel. De woonkamer uitkomen met vijf vastberaden kittens die de wereld willen ontdekken... vier keer op en neer om vluchtelingen terug te brengen :|W

Schanulleke is wat minder vastberaden. Ze is gehuld in de sok (STOMMM!), is een klein meisje en heeft natuurlijk een flinke operatie achter de rug. Die ligt vaak en veel bij mij. Geen koorts of andere rare dingen. Dus we hebben nu extra krachtvoer meegekregen om er een grote fitte poes van te maken.

Sjors mag nog even door met de antibiotica. Stuitert weer de kamer rond, is volgens de asielweegschaal in een week 300 gram aangekomen... dacht het niet. Vorige week was het verschil met mijn en hun weegschaal 150 gram dus ik ga ervan uit dat hun weegschaal de hik had. Hij is netjes ruim 100 gram gegroeid in een week. Korstjes ook een stuk minder, hopelijk over een week weg. ^O^

Sasette is groot, dapper en haantje de voorste. Stond dus ook op de site maar het heeft vier matches gekost voor ze baas had. Men schrok toch terug voor het dieetvoer waar ze nu nog op zitten.

Maarrr... er is baas *O* Samen met Schanulleke *O* De adoptant is soms vaker weg, en dan zijn twee kittens een betere keuze. Moest en mocht ze even over nadenken, maar de twee meiden die gezellig op schoot kropen namen al veel twijfel weg.

Omdat Schanulleke nog gesokt en een beetje sipping is kan ze nog niet weg. En komende week staat de tweede enting op het programma. Dus de dames blijven nog zo’n anderhalve week gezellig hier.

Wel zo leuk voor Sjors die nog niet op de site kan. Hopelijk kan dat volgende week wel en kan hij vrijwel tegelijkertijd met zijn zussen verhuizen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:12:46 #222
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_195409228
Mandjes *O*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:03:19 #223
386633 Adnap
I love Life !
pi_195428624
Wat fijn dat ze gouden baasjes en mandjes gevonden hebben.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:09:03 #224
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_195440849
Dit topic was uit m'n at :o moederpoes ;(

Fijn dat het met de meeste kittens zoveel beter gaat! Die foto van Sokmans :D
  maandag 5 oktober 2020 @ 23:14:46 #225
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_195456823
Ik hoop dat Sjors ook snel een mandje heeft en natuurlijk een speelkameraadje want alleen is maar alleen.
Dan komt het uiteindelijk toch nog goed met het nestje 25 :)
pi_195469249
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:14 schreef Pippi het volgende:
Ik hoop dat Sjors ook snel een mandje heeft en natuurlijk een speelkameraadje want alleen is maar alleen.
Dan komt het uiteindelijk toch nog goed met het nestje 25 :)
Als hij op de site mag komt er vast snel reactie. Alleen hoop ik op mensen die meteen goed lezen over zijn dieet. Hij doet het goed, korstjes zijn eens tukje minder, maar onder zijn kin nog wel een paar hardnekkige plekken.

Schanulleke was de afgelopen dagen beetje zorgenkindje. Blij als ze bij mij lag, kwam knuffels halen maar speelde niet veel. En toen ging ze ook nog mank lopen :o
Gelukkig kon gisteren de sok uit en dat blijkt een wondermiddel (naast pijnstilling die ik maar weer was gestart, ik had toch nog liggen :7 ) Ze speelt weer, loopt een stuk beter. Blije poes.

Zoals hier, met Sasette die mij en muis probeert te vermoorden. En Schanulleke die uit de ton van de krabpaal piept en met Sjors gaat stoeien.



En evengoed is het écht meer dan de helft rustiger met drie ipv vijf!

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 06-10-2020 18:28:58 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:05:02 #227
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195471624
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 18:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als hij op de site mag komt er vast snel reactie. Alleen hoop ik op mensen die meteen goed lezen over zijn dieet. Hij doet het goed, korstjes zijn eens tukje minder, maar onder zijn kin nog wel een paar hardnekkige plekken.

Schanulleke was de afgelopen dagen beetje zorgenkindje. Blij als ze bij mij lag, kwam knuffels halen maar speelde niet veel. En toen ging ze ook nog mank lopen :o
Gelukkig kon gisteren de sok uit en dat blijkt een wondermiddel (naast pijnstilling die ik maar weer was gestart, ik had toch nog liggen :7 ) Ze speelt weer, loopt een stuk beter. Blije poes.

Zoals hier, met Sasette die mij en muis probeert te vermoorden. En Schanulleke die uit de ton van de krabpaal piept en met Sjors gaat stoeien.

[ afbeelding ]

En evengoed is het écht meer dan de helft rustiger met drie ipv vijf!
O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 22:18:09 #228
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_195474978
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 18:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als hij op de site mag komt er vast snel reactie. Alleen hoop ik op mensen die meteen goed lezen over zijn dieet.
Heeft alleen Sjors een dieet?
Ikzelf heb 2 rode katers:
Koen heeft grote brokken (T/D) ivm neiging tot krijgen van tandsteen, nu kauwt hij beter :)
Daan heeft een flinke voedselallergie en moet heel strikt speciaal voer (Z/D), anders krijgt hij flinke jeuk, kale geirriteerde plekken op de huid, korstjes, een dikke lip en buikpijn :'(
Beide katten een eigen dieet in een chip-etensbak en dat gaat prima ^O^
Een dieet zou dus geen ding moeten zijn :)


[ Bericht 0% gewijzigd door Pippi op 06-10-2020 22:28:08 ]
pi_195475532
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 22:18 schreef Pippi het volgende:

[..]

Heeft alleen Sjors een dieet?
Ikzelf heb 2 rode katers:
Koen heeft grote brokken (T/D) ivm neiging tot krijgen van tandsteen, nu kauwt hij beter :)
Daan heeft een flinke voedselallergie en moet heel strikt speciaal voer (Z/D), anders krijgt hij flinke jeuk, kale geirriteerde plekken op de huid, korstjes, een dikke lip en buikpijn :'(
Beide katten een eigen dieet in een chip-etensbak en dat gaat prima ^O^
Een dieet zou dus geen ding moeten zijn :)

Nee, het hele nestje staat nog op licht verteerbaar voer. Ook de twee die al verhuisd zijn.
Thema van deze club was immers gevoelige darmpjes, vier adoptiepogingen voor Sasette en zo ;)

Voor mijn eigen katten heb ik ook bakken op chip. Niet voor dieet maar voor veelvraat vs langzame eter. Nu kan ieder in eigen tempo precies opeten wat hij/zij nodig heeft.

Sasette is een duveltje :|W
Als ik wat eet MOET ze erbij zijn. Bij voorkeur in het bord :') Broer en zus proberen het ook, maar een NEE en van schoot afzetten werkt daar goed. Sasette sluit ik al drie dagen op rij op in de carrier als ik eet. Na twee dagen dwergwerpen en pogingen (van mij én haar) tot eten. De opsluiting accepteert ze verrassend goed.

Dus nu leerde ze een nieuw truukje... klimmen in de vitrage. Eruit gehaald worden. Klimmen in de vitrage. Eruit gehaald worden en vitrage omhoog gebonden zien worden. Naar het andere raam gaan... klimmen in de vitrage :|W :|W :|W

Het is een doorzettertje _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 7 oktober 2020 @ 19:23:38 #230
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_195491401
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dus nu leerde ze een nieuw truukje... klimmen in de vitrage. Eruit gehaald worden. Klimmen in de vitrage. Eruit gehaald worden en vitrage omhoog gebonden zien worden. Naar het andere raam gaan... klimmen in de vitrage :|W :|W :|W
Het is een doorzettertje _O-
Punishment: Sasette must hold a sign stating her crime >:)
pi_195496883
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 19:23 schreef Pippi het volgende:

[..]

Punishment: Sasette must hold a sign stating her crime >:)
[ afbeelding ]
Vandaag redden we het zonder opsluiting, dreigement heeft geholpen _O-
Al blijft mijn eten nog erg interessant en Sasette fanatiek.

Met Schanulleke heb ik sinds een dag of wat een deal.
Mijn taken: grote broer en zus naar bed brengen. En extra lekkere en extra voedzame hap speciaal voor haar klaarmaken.
Haar taak: cheerleaden *O* En :Y)
(Geluid aan bij deze, heeft poesje immers ook )


Daarna gaat zij ook naar bed, samen met een bordje voor broer en zus. Waar ze voor het gemak ook nog bij aanschuift.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 7 oktober 2020 @ 23:31:10 #232
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_195497592
O+ O+ O+ O+ O+ O+
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  donderdag 8 oktober 2020 @ 12:09:53 #233
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195503717
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 22:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vandaag redden we het zonder opsluiting, dreigement heeft geholpen _O-
Al blijft mijn eten nog erg interessant en Sasette fanatiek.

Met Schanulleke heb ik sinds een dag of wat een deal.
Mijn taken: grote broer en zus naar bed brengen. En extra lekkere en extra voedzame hap speciaal voor haar klaarmaken.
Haar taak: cheerleaden *O* En :Y)
(Geluid aan bij deze, heeft poesje immers ook )
[ afbeelding ]

Daarna gaat zij ook naar bed, samen met een bordje voor broer en zus. Waar ze voor het gemak ook nog bij aanschuift.
Miew. Zo schattig.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_195529591
De zussen zijn goedgekeurd en hun tweede enting zit erin. Eind volgende week verhuizen!
De huidinfectie van Sjors is een stuk verbeterd, maar nog niet verdwenen. Dus, helaas voor hem, nog een rondje antibiotica en nog niet op de site. En ik houd een eenzaam kitten over.

Reden om de drieling kennis te laten maken met mijn team. Als het enigszins gaat hoeft Sjors dan minder alleen te zijn als ik thuis ben.

Het ging zo ongeveer zoals verwacht:


Satsu kon alleen maar brommen en blazen en schoot de kamer uit zodra het kon.
Yoko moest ook mopperen maar ging HAAR kamer echt niet uit :7 En na een minuut of tien kon er zowaar bij me gelegen worden. Ook als er kittens waren.

De zusjes maakten zich ook erg druk. Schanulleke verraste me, die bromde nog het meest :D
Sjors vond het allemaal wel best, vond het wel raar, maar nauwelijks dikke staart gezien, dus dat is mooi.

En ze waren rustig :o Bij mij op schoot, beetje met grote oogjes de grote poes op diezelfde bank in de gaten houden. Nu is de Yoko ook vertrokken: etenstijd. Dus kan de drieling ook eten. En de woonkamer weer afbreken.

Gelukkig had ik geīnvesteerd in nieuw speelgoed: een leeg plakbandrolletje _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:00:12 #235
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_195529909
Ahhh jammer voor Sjors. Hopelijk helpt de 2de AB kuur de huidinfectie om zeep.
Spannend om het trio te introduceren aan de home crew! Zo te zien gaat er naast gebrom ook een hoop zwarte haartjes omhoog _O-
Het zou inderdaad mooi zijn als je eigen katten het zwarte trio accepteren, dan hoeft Sjors niet alleen te zijn na het vertrek van de dames S :)
pi_195569291
De dames kregen vandaag nog eens bezoek, baasje kon ze niet zolang missen.
Schanulleke is wat bescheidener, maar kwam ook kroelen halen.

Baasje had op mijn aanraden een deken meegenomen die ik bij de kittens neerleg zodat ze een bekend geurtje meenemen naar hun nieuwe huis. Sasette heeft hem als goedgekeurd als sabbeldeken. En ik denk dat het met baas ook wel in orde komt O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 11 oktober 2020 @ 18:24:24 #237
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_195571995
O+ O+ Kijk ze tevreden liggen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_195658723
Tijd voor een update.

Smurf en Sjimmie doen het prima in hun nieuwe huis. Sjimmie is al zodanig naar beneden gestort dat hij drie dagen mank liep dus tja :') Maar er wordt goed gespeeld, gegeten en gepoept ^O^

De zussen zijn officieel niet meer van het asiel (vandaag papieren door baas getekend) en worden morgenvroeg opgehaald *O*

En dan hebben we nog dit exemplaar. Dit kan Sjors zijn statieportret worden voor op de site, maar wanneer... geen idee!

Vandaag mocht hij weer op controle, om te kijken of antibioticakuur 3 wat had uitgehaald. Ik wist het al: deed niks. De korstjes zijn niet groter, niet kleiner maar wel dikker geworden. Gelukkig heeft knul er geen last van.

De dierenarts was het nu ook zat dus hij mocht meteen een dagje blijven, zodat hij onder een roesje goed bekeken kon worden en stukjes van de korstjes weggehaald en evt een biopt.
En als hij daar toch lag... castratie.

Dus ik heb Koos balloos net opgehaald. Hij was helemaal blij me te zien, spinnen O+ En de held van het asiel, hij knuffelde met iedereen O+
Helaas leverde de kweekjes geen duidelijke oorzaak op, dus nu heeft hij een spuit tegen evt allergieën gekregen en gaan we kijken wat dat doet. Komende week dus in ieder geval nog bij mij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195659194
En ToEn WAs eR OOK NoG eEn VOGELLLLL :o
(Geluid aan, de piepjes zijn van de kittens)

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 15 oktober 2020 @ 19:33:07 #240
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195660971
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 18:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ToEn WAs eR OOK NoG eEn VOGELLLLL :o
(Geluid aan, de piepjes zijn van de kittens)

[ afbeelding ]
O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_195709695
Het is duidelijk te merken dat de speelkameraadjes en vooral de draak Sasette verhuisd is.

Avond voor vertrek


Sasette nam het initiatief en Sjors en Schanulleke denderden er achteraan. Nu is Sjors prima tevreden met spelen een balletje, toefje tomatengroen, papiertje, speelstokje en vooral: dutten en kroelen bij mij O+
Wat dat betreft is hij echt opgebloeid, toen de zussen er nog waren lagen die op de beste plekken en leek hij een positie op schoot, maar iets verder naar achteren prima te vinden.
Nu dit


En, als alles dan in slaap is, is er zelfs nabijheid met (komt van) poes (met kaal nekje en korstjes in beeld)


Verder helaas weinig vriendschap tussen het drietal. Dus nu zit Sjors hartverscheurend te mieuwen op zijn kamer en is het eigen team-tijd. Want poes meldt zich wel op schoot, als Sjors rustig is, maar kater vlucht meteen weg.

Kitten wordt inmiddels wel verwend: hij mag bij mij slapen. En dat gaat wonderwel goed :D Beetje spelen, beetje wandelen, beetje eten, beetje drinken. Maar vooral luid spinnend bij mij onder de dekens duiken O+
Echt nooit gedacht dat hij zo aanhankelijk was! Duidelijk overschaduwd door de rest van de familie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 18 oktober 2020 @ 12:02:58 #242
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_195709879
Aaaaw O+

Dan kun je straks een stukje voor de adoptiesite schrijven die hem echt eer aandoet :s)
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:00:35 #243
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195805791
O+ :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_195813424
Vandaag controle van Sjors, de dierenarts was tevreden. Alles ziet er rustiger uit.
Maar verhuizen zit er nog steeds niet in.

Het lijkt op een auto immuun reactie dus hij mag tijdelijk aan de prednison. Kreeg vandaag zijn tweede enting dus maandag pas daarmee beginnen als hij geen ent-reactie krijgt. Het is een stootkuuur die rustig afgebouwd moet worden dus dan zijn we weer twee weken verder.

Over ruim anderhalve week ben ik van plan weg te gaan in eigen land (hele jaar nog niet op vakantie geweest) dus maar even overleggen bij wie de jongeman een paar nachten met zijn pillen zou mogen logeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195850813
De tweeling van mijn vorige nestje die naar kennissen zijn verhuisd.... hebben een prima plek gevonden op de benen van dat huishouden O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195851027
Wat een heerlijke foto *O* slecht leven!
Gek? kan je dat eten?
pi_195857775
De reis naar bed is voor een kitten van een week of 16 vol uitdagingen :D

Bij het vrouwtje in de nek springen als ze haar tanden aan het poetsen is en dan een vreemde kat op haar schouder zien zitten :o Rug- en staartharen gingen overeind en met een voorzichtig pootje werd kennis gemaakt met spiegelkater.
Daarna ging vrouwtje zitten, maar op schoot liggen ging niet zei ze... blijkbaar zat ze op haar kattenbak of zo :?
Vervolgens moesten de lusjes van de pyjamabroek uiteraard worden aangevallen.
En complete kastelen van beddengoed worden bestormd... hij helpt graag mee bij het verschonen van het bed, zullen we maar zeggen _O-

Maar nu lig ik, en drinkt de jongeman nog een slokje water voordat hij komt checken of ik wel goed lig en een plekje voor hem heb overgelaten O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 25 oktober 2020 @ 23:22:52 #248
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_195858437
quote:
83s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
De reis naar bed is voor een kitten van een week of 16 vol uitdagingen :D

Bij het vrouwtje in de nek springen als ze haar tanden aan het poetsen is en dan een vreemde kat op haar schouder zien zitten :o Rug- en staartharen gingen overeind en met een voorzichtig pootje werd kennis gemaakt met spiegelkater.
Daarna ging vrouwtje zitten, maar op schoot liggen ging niet zei ze... blijkbaar zat ze op haar kattenbak of zo :?
Vervolgens moesten de lusjes van de pyjamabroek uiteraard worden aangevallen.
En complete kastelen van beddengoed worden bestormd... hij helpt graag mee bij het verschonen van het bed, zullen we maar zeggen _O-

Maar nu lig ik, en drinkt de jongeman nog een slokje water voordat hij komt checken of ik wel goed lig en een plekje voor hem heb overgelaten O+
Nohh O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 25 oktober 2020 @ 23:24:11 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_195858453
Ahw, het klinkt wel echt heel zoet! O+
***
  maandag 26 oktober 2020 @ 11:21:22 #250
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195862992
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 17:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
De tweeling van mijn vorige nestje die naar kennissen zijn verhuisd.... hebben een prima plek gevonden op de benen van dat huishouden O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')