2 mini plumeau-tjes die nog ff de boel achter het keukenblok kuisenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
plint van het naastgelegen keukenblokje eraf moesten slopen om een heel stoffig poesje en katertje te grijpen.
Boefjes
Zul je zien dat ze totaal verliefd worden op Smurf en dan wordt het blauw-zwartquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:12 schreef BE het volgende:
Wat fijn dat ze samen mogen!
Gaaf, twee van die zwarte katjes bij elkaar!
quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gegrilde kip eten met vijf kleuters op, onder en om je heen... geen succes. Ondanks het dwergwerpen bleef vooral Sasette zeer volhardend![]()
[ afbeelding ]
Ik had het kunnen weten, ik at al eerder kip...
[ afbeelding ]
Ze vonden jullie echt leukquote:Op woensdag 23 september 2020 07:44 schreef Takaiki het volgende:
Wat een heerlijk nestje
Zelfs MPG was goedgekeurd als klimtoestel
quote:Op woensdag 23 september 2020 07:44 schreef Takaiki het volgende:
Wat een heerlijk nestje
Zelfs MPG was goedgekeurd als klimtoestel
quote:Op donderdag 24 september 2020 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sjimmie en Sasette kregen bezoek.
Sasette had slaap en leg heerlijk in de krabpaal gedrapeerd, aaien wilde ze wel.
Maar Smurf zag, kwam aangelopen en overwon! Samen met Sjimmie werd de nieuwe baas beklommen, werd er met schoenveters gespeeld, aan een arm gesnuffeld en uiteindelijk naast hem op de bank in slaap gevallenSmurfje zijn mooie kleur hielp natuurlijk ook een beetje maar baas zei dat hij zeker ook voor hem ging omdat hij contact zocht
![]()
Dus de vijfling blijft nog wat langer bij elkaar, want de broers gaan uiteraard tegelijkertijd verhuizen. En voor Smurf en Schanulleke staat morgen de operatie nog op het programma () Dus het is ook een koppeling onder voorbehoud, en Sasette blijft nog op gereserveerd staan voor hem. Maar we gaan ervan uit de het morgen goed gaat en de heertjes, nadat Smurf hersteld is, samen gaan verhuizen.
Intussen is er natuurlijk weer een nieuwe medische ontwikkeling![]()
Sjors eet weer, groeit ook, maar speelt weinig. Hij ligt heel graag bij mij en ligt dan supergelukkig te knorren en te dutten. Speeltje aanbieden is stoeistoei ook.
Ziek oogt hij niet, dus wellicht is het gewoon karakter, waardoor hij 50% minder speelt dan de rest.
Waar ik minder blij mee ben, is de spontane ontwikkeling van korstjes in zijn nekHet worden er steeds meer, hij heeft er gelukkig totaal geen last van. Maar, gezien het verhaal van Sidonia, ben ik bang dat het een auto immuun ziekte /allergie is. Hij is natuurlijk tam en dan kun je met medicatie en goede zorg heel veel. Maar toch een extra verhaaltje erbij.
Morgen gaat hij voor controle en eerste enting, kan ik het meteen voorleggen.
Intussen werkte ik thuis...
[ afbeelding ]
poingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoing poingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoing poingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoing poingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoingpoing
Daar komt Cat vandaag of morgen vanzelf achterquote:Op donderdag 24 september 2020 20:35 schreef Takaiki het volgende:
Je hebt ze nog niet gewezen op de vitrage Cat, waar ze veeeeeeel makkelijker in kunnen klimmen
quote:Op donderdag 24 september 2020 20:35 schreef Takaiki het volgende:
Je hebt ze nog niet gewezen op de vitrage Cat, waar ze veeeeeeel makkelijker in kunnen klimmen
🤣🤣quote:Op donderdag 24 september 2020 23:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dus...
Normaal krijgen de kinders een avondhap van mousse met extra eiwit op hun kamer.
Nu waren ze nog zo gezellig bezig, dat ik dat hier ging klaarmaken. Blikje ging open, en dan moet er opgewarmd worden, beetje water erbij, poeder erin, roeren.. dus dat duurt even.
Het WK dwergwerpen was er niets bijDriedubbele ontwikkelingssprongen op het aanrecht (via mij)!
Goed bezigquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
De hiel zit zo ongeveer precies waar de wond zit, zodat dat hopelijk niet schuurt. Bennink best wel trots op, mijn kunsten![]()
SokSmurf ligt nu uitgeteld op schoot.
Wat zou jij hem aangetrokken hebben?quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Goed bezig
Alleen jammer van de kleur
Blauw...of grijs...quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
Wat zou jij hem aangetrokken hebben?
quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:31 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Blauw...of grijs...
Iets mannelijks en stoers
Roze/paars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |