abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194744764
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 13:49 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vraag me echt af welke mensen in al die auto's zitten. Stormchasers ok, maar de rest?
stormchaser fans

:')
  donderdag 27 augustus 2020 @ 13:56:17 #127
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194744909
quote:
6s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 13:49 schreef Frutsel het volgende:

[..]

stormchaser fans

:')
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194746432
Die gasten streamen nu live een brand in een (chemische?) fabriek ergens

Eindredactie Sport / Forummod donderdag 27 augustus 2020 @ 15:51:37 #129
284411 crew  heywoodu
pi_194746574
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:43 schreef myShizzle het volgende:

Dik half uur terugspoelen en je ziet het rechts beginnen.
pi_194746717
BioLab Inc (niet bevestigd ofzo)
https://www.kikcorp.com > o.a. chloorproducten
https://goo.gl/maps/sVuM58VNZddvfqst9 > locatie
pi_194746857
stormsurge lijkt aardig mee te vallen volgens mij
pi_194747324
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:43 schreef myShizzle het volgende:

Zag ze gisteren al waarschuwen voor zoiets. Schijnbaar staat die regio bol van de chemische fabrieken.

twitter
pi_194748445
twitter

pi_194748462
De glazenzetter gaat goed verdienen.
pi_194748733
twitter
pi_194753037
Ligt het aan mij of valt de totale verwoesting nog wel mee daar voor zo'n zware orkaan ? :+
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_194757030
Zes doden door orkaan Laura in Louisiana, schade minder dan gevreesd
Orkaan Laura heeft in de Amerikaanse staat Louisiana aan zeker zes mensen het leven gekost. Gouverneur Edwards zei op een persconferentie dat de orkaan enorm veel schade heeft aangericht, maar dat de verwachte catastrofe is uitgebleven.

Laura richtte eerder verwoestingen aan in het Caribisch gebied en koerste deze week in hoog tempo op de Amerikaanse kust af. Toen de orkaan donderdag aan land kwam, was hij van de vierde categorie, waarmee hij de zwaarste ooit was in de geschiedenis van Louisiana. Uit voorzorg was de evacuatie bevolen van honderdduizenden inwoners.

Volgens Edwards is er vooral veel schade veroorzaakt door de wind. Veel bomen en elektriciteitsmasten zijn omgewaaid en bijvoorbeeld in de stad Lake Charles zijn gebouwen gedeeltelijk ingestort. Meer dan een half miljoen inwoners van Louisiana zitten zonder stroom. De overlast door het water valt volgens de gouverneur mee.

Meisje van 14 omgekomen
De doden, onder wie een meisje van 14, vielen in verschillende plaatsen in de staat. Vier van hen kwamen om het leven doordat een boom op hun huis viel. Edwards vreest dat reddingswerkers meer slachtoffers zullen aantreffen. "Ik ben er bang voor. Maar ik hoop en bid van niet."

Inmiddels is Laura, afgezwakt tot tropische storm, op weg naar Arkansas. President Trump is opgelucht. "We hebben een beetje geluk gehad", zei hij in een reactie op de berichten uit Louisiana. "De orkaan was heel groot en heel krachtig, maar hij ging snel voorbij."

https://nos.nl/artikel/23(...)er-dan-gevreesd.html
pi_194757058
Plus de doden op Haïti en andere eilanden. Dan loopt het al op tot rond de 30.
pi_194757674
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:41 schreef Rozevla het volgende:
Ligt het aan mij of valt de totale verwoesting nog wel mee daar voor zo'n zware orkaan ? :+
Het geluk was dat Laura uiteindelijk in een zeer dunbevolkt gebied aan land is gekomen. Een kilometer of honderd naar het westen en het was catastrofaal geweest.
  Moderator maandag 31 augustus 2020 @ 09:38:33 #140
8781 crew  Frutsel
pi_194806134
quote:
Dodental orkaan Laura stijgt in de VS naar veertien
In de Verenigde Staten is het dodental door orkaan Laura opgelopen van zes naar veertien. Met windsnelheden tot zo'n 240 kilometer per uur trok de orkaan over de zuidelijke staten Texas en Louisiana en richtte veel schade aan.

De meeste mensen kwamen om door koolmonoxidevergiftiging nadat ze generatoren binnenshuis hadden aangezet om stroom op te wekken. Ook kwamen vier mensen om het leven door een boom die op hun huis viel en een man verdronk nadat zijn boot in de storm was gezonken.

Ondanks de enorme schade, houden inwoners de moed erin:

De categorie 4-orkaan was de zwaarste die sinds orkaan Katrina in 2005 over Louisiana trok. Volgens gouverneur John Bel Edwards zitten in zijn staat nog een half miljoen mensen zonder elektriciteit en zijn tienduizenden mensen op de vlucht geslagen.

Ook hebben zo'n 220.000 huishoudens geen water. Het kan nog weken en in sommige gevallen maanden duren voordat dat hersteld is. Edwards heeft de federale regering om financiële hulp gevraagd.

In een tweet waarschuwde hij voor de gevaren van het binnenshuis gebruiken van een generator:

Five of the ten deaths reported in Louisiana related to #HurricaneLaura are from the use of portable power generators indoors. Never use generators indoors, including in garages, carports, basements or other enclosed or partially enclosed areas, even with ventilation. #lagov

President Trump reist vandaag naar de getroffen staten om de schade op te nemen en mensen te ontmoeten die getroffen zijn door de orkaan.

Eerder trok Laura, toen nog een tropische storm, over Haïti en de Dominicaanse Republiek en richtte daarbij veel schade aan. Zeker 31 mensen kwamen om het leven.
  Moderator woensdag 2 september 2020 @ 08:34:34 #141
8781 crew  Frutsel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')