ik hoop dat er wat mensen weg zijn inmiddelsquote:
Helaas geen car worsh of blue shed te zienquote:
Jaaaa!!!!quote:
EXPLOSIONS, sheet metal flying everywherequote:Op donderdag 27 augustus 2020 07:11 schreef Nikonlover het volgende:
Jaaaa!!!!Wat een baas is het ook
![]()
Bizar trouwens die horizontale regen
Hopelijk blijft zn internet het doenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 07:22 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
EXPLOSIONS, sheet metal flying everywhere
In welke plaats staat hij nu?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 07:30 schreef Wegenbouwer het volgende:
Hij krijgt nu een eyewall over zich heen
Lake Charles, de stad boven het meer daarquote:Op donderdag 27 augustus 2020 07:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
In welke plaats staat hij nu?
Thnx!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 07:33 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Lake Charles, de stad boven het meer daar
Explosies, snel naar buitenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 07:38 schreef Nikonlover het volgende:
Wat een malloot is het toch ook. Gaat ie naar buiten![]()
![]()
Prachtig!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 07:38 schreef Nikonlover het volgende:
Wat een malloot is het toch ook. Gaat ie naar buiten![]()
![]()
Zijn die 'explosions' bliksem of knappende elektriciteitsleidingen?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 07:22 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
EXPLOSIONS, sheet metal flying everywhere
Het laatste volgens mijquote:Op donderdag 27 augustus 2020 07:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zijn die 'explosions' bliksem of knappende elektriciteitsleidingen?
quote:
Jeff Piotrowski, die zit in Lake Charles. Het grootste windveld is nu net ten westen van 'm.quote:
Ja, hij valt steeds weg....quote:
Niet te vergelijken met stormpjes als Francis hier... Windkracht 12, komt amper voor in Nederland, is orkaankracht, met windsnelheden van 117 km/u. Kun je nagaan wat je hebt als je uren lang 240 km/u voor je kiezen krijgt.quote:
Ik kan mij een storm van windkracht 11 nog goed herinneren. Ik was buiten aan t genieten van de storm (oa strand) maar het was eigenlijk te gevaarlijk om buiten te zijn vanwege rondvliegende dakpannen en andere shit. En dan te bedenken dat dat niets voorstelt als je het vergelijkt met ditquote:Op donderdag 27 augustus 2020 08:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet te vergelijken met stormpjes als Francis hier... Windkracht 12, komt amper voor in Nederland, is orkaankracht, met windsnelheden van 117 km/u. Kun je nagaan wat je hebt als je uren lang 240 km/u voor je kiezen krijgt.
Verbaast me dat zijn ruiten nog heel zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:30 schreef Nikonlover het volgende:
Livestream Reed Timmer:
[ facebook ]
Zo te zien wel idd.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zit Reed nu in het oog? (schakel net in)
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
waar kijk je nu mee dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |