abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194839933
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:39 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..De zorg had ook niet genoeg beschermende middelen, zoals mondkapjes, op voorraad.
Want "oh jee, voorraden zijn duur"...
Nou, we hebben enorme hoeveelheden van oa mondkapjes aan China verkocht in Januari/Februari....

Ziekenhuis waar mijn broer werkt heeft dat ook gedaan... kansloos.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194839940
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:42 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Met de Republican National Convention hebben ze alvast flink geëxperimenteerd met die "herd immunity" theorie.
Veel mensen dicht op elkaar, bijna niemand getest en amper tot geen mondkapjes.

Over 1,5 tot 2 weken weten we hoe dat daar uitpakt.
Eh.... en de maandenlange rellen, die boeien niet zoveel op dit vlak?
pi_194839963
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 22:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Volgens de persoon die ik ken die op die afdeling werkte was het wel degelijk erg vol.
Wel even in perspectief zien: 1 van NLs grootste ziekenhuizen (Erasmus) had ongeveer 40 a 50 Covid patienten op de IC op zijn max...

De rest vh ziekenhuis was leeg.

Ikzelf ben in Westeinde Den Haag geweest in april, dat was een surrealistische ervaring: vrijwel geheel leeg en slechts een stuk of 10 Covid-patienten op de IC (en net zoveel buiten de IC).
pi_194840137
https://www.facebook.com/lilzoelee/videos/10158502844469137/

Gearresteerd worden omdat je een protest WIL GAAN ORGANISEREN maar het nog niet eens gedaan hebt.

Zelfs de USSR maakte het niet zo bont :N
  woensdag 2 september 2020 @ 09:11:29 #205
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194840197
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:47 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Duitsland dan met maandenlange demonstraties zonder afstand en mondkapjes , De dam helemaal vol .

#filmyourhospital (allemaal lege ziekenhuizen )
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_194840578
https://www.zwollenu.nl/g(...)37NmSkO4vq5fad1F4gTE

Tunnel voor fietsers dicht want CoROnA :')
pi_194840806
https://www.rijksoverheid(...)8jqL3A4uEAoqDKFgCk_w

quote:
De regels voor ‘binnen’
Bij de regels voor binnen wordt er een verschil gemaakt tussen woningen, binnenruimtes waar mensen zich vooral doorheen bewegen (bijvoorbeeld winkels, musea) en binnenruimtes waar mensen op één plaats zijn (bioscopen, cafés).

Ontvang thuis, op het balkon en in de tuin maximaal 6 gasten (exclusief kinderen t/m 12 jaar). Mensen die niet bij één huishouden horen, moeten altijd 1,5 meter afstand houden.
Als een samenkomst leidt tot overlast, of een gevaar vormt voor de publieke gezondheid, kan er gehandhaafd worden.
Oh ze willen nu dus TOCH achter je voordeur gaan handhaven? :N
pi_194841224
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:47 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Je hoort mij niet zeggen dat dat gezond is.
pi_194841280
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je hoort mij niet zeggen dat dat gezond is.
Die zijn toch echt vele, vele malen massaler dan die Trump dingen. Typerend dat je daar dan wel wat over zegt en die rellen niet....
pi_194841290
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:49 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Wel even in perspectief zien: 1 van NLs grootste ziekenhuizen (Erasmus) had ongeveer 40 a 50 Covid patienten op de IC op zijn max...

De rest vh ziekenhuis was leeg.

Ikzelf ben in Westeinde Den Haag geweest in april, dat was een surrealistische ervaring: vrijwel geheel leeg en slechts een stuk of 10 Covid-patienten op de IC (en net zoveel buiten de IC).
Het klopt dat ziekenhuizen afdelingen hebben omgegooid, extra IC ruimte hebben gemaakt, geschoven hebben met personeel en geplande operaties hebben uitgesteld om voorbereid te zijn op corona.

Je kan niet gaan opereren als je niet optimaal bescherming kan bieden aan de patiënten.

Bezoek mocht er daarom ook niet meer komen, of hooguit beperkt tot bepaalde afdelingen.

Dus logisch dat het in de ontvangsthallen van ziekenhuizen leeg was en dat er ineens parkeerruimte was.

Dit is hier echter door enkelen uitgelegd als "zie je wel, de ziekenhuizen zijn helemaal leeg".

De aantallen die je noemt per ziekenhuis kan ik zo snel niet bevestigen nog ontkennen maar gezien het aantal IC-bedden (incl. alle voorzieningen en getraind personeel) zal dat wel kloppen.

Weet wel dat een oom van mijn beste vrienden ~2 weken op de IC in het Erasmus heeft gelegen (48 / geen onderliggende ziekte).
pi_194841303
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:31 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Die zijn toch echt vele, vele malen massaler dan die Trump dingen. Typerend dat je daar dan wel wat over zegt en die rellen niet....
Het ging toch om het "herd immunity" beleid dat die Fauci opvolger wilde gaan volgen? Ik zei dat de partij daar alvast mee was begonnen en dat we gaan zien of dat lukt.
pi_194841312
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:32 schreef TheFreshPrince het volgende:

Weet wel dat een oom van mijn beste vrienden ~2 weken op de IC in het Erasmus heeft gelegen (48 / geen onderliggende ziekte).
Een extreme uitzondering, gezien de landelijke cijfers. En het ook gewoon overleeft.
pi_194841332
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 09:36 schreef De_Onnoembare het volgende:
https://www.zwollenu.nl/g(...)37NmSkO4vq5fad1F4gTE

Tunnel voor fietsers dicht want CoROnA :')
Als je afstapt mag je er blijkbaar wel doorheen lopen.
pi_194841336
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als je afstapt mag je er blijkbaar wel doorheen lopen.
Des te waanzinniger. Straks gaat het vallen van de blaadjes nog op corona geschoven worden.
pi_194841337
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:34 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Een extreme uitzondering, gezien de landelijke cijfers. En het ook gewoon overleeft.
Uitzondering of niet, hij heeft wel maanden nodig gehad om weer te herstellen en aan het werk te gaan.
pi_194841356
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:37 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Des te waanzinniger. Straks gaat het vallen van de blaadjes nog op corona geschoven worden.
Ik kan ook niet van alle lokaal genomen maatregelen zeggen dat ik ze fantastisch vind, of het nu wel of niet onderbouwd kan worden.
Maar het lijkt me ook niet BNW waardig, eerder KLB.
pi_194841378
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 09:59 schreef De_Onnoembare het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)8jqL3A4uEAoqDKFgCk_w
[..]

Oh ze willen nu dus TOCH achter je voordeur gaan handhaven? :N
Bij geluidsoverlast kon er ook al gehandhaafd worden, niet zo heel bijzonder dat het nu ook kan.
pi_194841468
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:37 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Uitzondering of niet, hij heeft wel maanden nodig gehad om weer te herstellen en aan het werk te gaan.
Ja dus? Hij is een extreme uitzondering als je de landelijke cijfers bekijkt en ook die is weer gewoon aan het werk dus.

Je kan een extreme persoonlijke uitzondering niet tot de norm verheffen.
pi_194841507
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:45 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja dus? Hij is een extreme uitzondering als je de landelijke cijfers bekijkt en ook die is weer gewoon aan het werk dus.

Je kan een extreme persoonlijke uitzondering niet tot de norm verheffen.
Naja, 2 maanden thuis zitten om te herstellen noem ik niet "gewoon weer aan het werk". De lichte longschade is wss ook blijvend.

En uiteraard kan je het niet tot norm verheffen. Je kan echter ook niet stellen dat het ongevaarlijk is.

Toch 1 op de 15 tot 1 op 20 mensen op de IC had geen onderliggende ziekte, geen overgewicht en is niet bejaard maar kwam wel op een IC terecht.
pi_194841553
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Naja, 2 maanden thuis zitten om te herstellen noem ik niet "gewoon weer aan het werk". De lichte longschade is wss ook blijvend.
Tja. Ik ken iemand die al 2 maanden met een gebroken enkel aan het kutten is en nog steeds niet kan werken. En nu?
quote:
En uiteraard kan je het niet tot norm verheffen. Je kan echter ook niet stellen dat het ongevaarlijk is.
Voor de over, over, overgrote meerderheid van de mensen die ermee besmet raakt wel, dat is al 100 x aangetoond en bewezen wereldwijd.
pi_194841581
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:50 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Tja. Ik ken iemand die al 2 maanden met een gebroken enkel aan het kutten is en nog steeds niet kan werken. En nu?
[..]
Dat is kut, beterschap.

quote:
Voor de over, over, overgrote meerderheid van de mensen die ermee besmet raakt wel, dat is al 100 x aangetoond en bewezen wereldwijd.
Ontken ik nergens. Maar als het je treft ben je wel het bokje.

Als je dezelfde kans had in de Staatsloterij dan ging ik meespelen.
pi_194841604
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat is kut, beterschap.
Gebeurd door voetballen. Voetballen maar verbieden?
quote:
Ontken ik nergens. Maar als het je treft ben je wel het bokje.
Er zijn ontelbare manieren, ziektes en ongelukken etc waar je aan ernstig ziek van kan worden of dood kan gaan. Zetten we de maatschappij ook niet voor op stilstand.
  woensdag 2 september 2020 @ 10:54:18 #223
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194841613
Oppositie fel over publicatie nieuwe foto's Grapperhaus

Er zijn opnieuw foto's gepubliceerd van de bruiloft van minister Grapperhaus (Justitie en Veiligheid). Daarop is te zien dat de minister meer coronaregels overtreedt dan enkel de anderhalvemetermaatregel. SBS Shownieuws toonde gisteravond foto's waarop de minister onder meer een hand lijkt te geven en zijn schoonmoeder omarmt.

Grappie weet ook wel dat die regels allemaal onzin is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_194841623
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:53 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Gebeurd door voetballen. Voetballen maar verbieden?
[..]
Voor sporten kies je, zo'n enkel is ook niet besmettelijk.

quote:
Er zijn ontelbare manieren, ziektes en ongelukken etc waar je aan ernstig ziek van kan worden of dood kan gaan. Zetten we de maatschappij ook niet voor op stilstand.
Nee, maar dat zijn dan ook geen nieuwe besmettelijke ziekten.
pi_194841648
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:54 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Voor sporten kies je, zo'n enkel is ook niet besmettelijk.
[..]

Nee, maar dat zijn dan ook geen nieuwe besmettelijke ziekten.
Ieder jaar komen er meerdere besmettelijke ziektes weer erbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')