abonnement Unibet Coolblue
pi_194829590
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:33 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dit is gewoon niet waar. Vrijwel niemand hoeft überhaupt zorg te krijgen (slechts 0,35% beland op de IC, officiële cijfers RIVM).
Toch zaten we in maart/april bijna op het maximum aan zorgcapaciteit van de IC.

Zonder maatregelen hadden er mensen geen zorg kunnen krijgen omdat het aantal patiënten hoger was geworden dan het aantal IC-bedden.

Dat zal jij altijd blijven ontkennen, dus dat neem ik maar voor kennisgeving aan.

quote:
De mortaliteit is laag omdat het vrijwel niemand er ernstig ziek van wordt. Dat schijn je maar niet te (willen?) begrijpen.
Het mortaliteitspercentage zal wel omhoog gaan als je onvoldoende zorg kan bieden. Dat schijn je maar niet te (willen?) begrijpen.

En het absolute aantal doden dan uiteraard ook.
pi_194829940
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Toch zaten we in maart/april bijna op het maximum aan zorgcapaciteit van de IC.

Zonder maatregelen hadden er mensen geen zorg kunnen krijgen omdat het aantal patiënten hoger was geworden dan het aantal IC-bedden.

Dat zal jij altijd blijven ontkennen, dus dat neem ik maar voor kennisgeving aan.
Dat weet je niet, dat neem je aan en presenteert het als werkelijkheid. Terwijl overal ter wereld hetzelfde patroon zichtbaar was, met hele strenge of vrijwel geen maatregelen: eerst een grote piek (van de aller, allerzwaksten die er idd niet tegen konden) en daarna donderde die piek in elkaar. Omdat vrijwel iedereen er tegen kan. Ik mag 99,65% toch wel 'vrijwel iedereen' noemen of ben je het daar ook al niet mee eens?
quote:
Het mortaliteitspercentage zal wel omhoog gaan als je onvoldoende zorg kan bieden. Dat schijn je maar niet te (willen?) begrijpen.

En het absolute aantal doden dan uiteraard ook.
Nee. Percentueel zal het mortaliteitspercentage nog flink dalen, want veel meer mensen zijn al besmet geweest ermee en hebben amper wat gemerkt (zoals ik), daar durf ik best wat op in te zetten.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194829946
"Kleuters moeten vanaf 2,5 jaar mondkapje dragen op schoolbus, ouders ontevreden: "Ze houden zoiets niet langer dan 30 seconden op"


https://www.hln.be/in-de-(...)oXKgWd5n5mVzrM2XihL8

Dit is toch niet normaal meer?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194830141
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
"Kleuters moeten vanaf 2,5 jaar mondkapje dragen op schoolbus, ouders ontevreden: "Ze houden zoiets niet langer dan 30 seconden op"

https://www.hln.be/in-de-(...)oXKgWd5n5mVzrM2XihL8

Dit is toch niet normaal meer?
Nee, klopt, is onnozel.
pi_194830182
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:56 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat weet je niet, dat neem je aan en presenteert het als werkelijkheid. Terwijl overal ter wereld hetzelfde patroon zichtbaar was, met hele strenge of vrijwel geen maatregelen: eerst een grote piek (van de aller, allerzwaksten die er idd niet tegen konden) en daarna donderde die piek in elkaar. Omdat vrijwel iedereen er tegen kan. Ik mag 99,65% toch wel 'vrijwel iedereen' noemen of ben je het daar ook al niet mee eens?
[..]
De daling in Nederland valt perfect samen met de eerste social distancing adviezen en iets later het sluiten van horeca, scholen en andere maatregelen.

Dat je dat niet wil zien kan ik ook niet helpen.

quote:
Nee. Percentueel zal het mortaliteitspercentage nog flink dalen, want veel meer mensen zijn al besmet geweest ermee en hebben amper wat gemerkt (zoals ik), daar durf ik best wat op in te zetten.
Ik geef aan dat het stijgt als je geen maatregelen neemt.

Als je de maatregelen aanhoudt dan ben ik het met je eens.
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:14:45 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194830253
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:09 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

De daling in Nederland valt perfect samen met de eerste social distancing adviezen en iets later het sluiten van horeca, scholen en andere maatregelen.

Dat je dat niet wil zien kan ik ook niet helpen.
[..]

Ik geef aan dat het stijgt als je geen maatregelen neemt.

Als je de maatregelen aanhoudt dan ben ik het met je eens.
half jaar verder, nu we veel beter met de omstandigheden om kunnen gaan en een beter beeld krijgen van het aantal besmettingen, zien we ook het aantallen doden afnemen.
Dat is toch goed nieuws.

Naar mijn mening mogen ze veel maatregelen op schorten als we +- 2 weken geen corona doden hebben.
En alleen de gebieden waar dus nog corona is aan de maatregelen onderwerpen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194830283


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:24:40 #183
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194830426
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:33 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dit is gewoon niet waar. Vrijwel niemand hoeft überhaupt zorg te krijgen (slechts 0,35% beland op de IC, officiële cijfers RIVM).

De mortaliteit is laag omdat het vrijwel niemand er ernstig ziek van wordt. Dat schijn je maar niet te (willen?) begrijpen.
Dan nog.. Pinokkio heeft de afgelopen jaren flink bezuinigd op de zorg maar daar hebben we het maar niet meer over.

In Nederland is het aantal beschikbare ziekenhuisbedden gekrompen van ongeveer 45.000 naar 38.000. Dat betekent dat er inmiddels 7000 minder plekken in ziekenhuizen beschikbaar zijn, terwijl het aantal Nederlanders groeit en de vergrijzing toeneemt

Kabinet Rutte debet aan tekort Intensive Care-eenheden


En nu met een stalen gezicht de barmhartige leider uithangen die het volk zo graag wil beschermen.

Kinderen Grapperhaus hadden deze zomer corona'

Ook dat nog...
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:25:23 #184
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194830436
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_194830750
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dan nog.. Pinokkio heeft de afgelopen jaren flink bezuinigd op de zorg maar daar hebben we het maar niet meer over.

In Nederland is het aantal beschikbare ziekenhuisbedden gekrompen van ongeveer 45.000 naar 38.000. Dat betekent dat er inmiddels 7000 minder plekken in ziekenhuizen beschikbaar zijn, terwijl het aantal Nederlanders groeit en de vergrijzing toeneemt

Kabinet Rutte debet aan tekort Intensive Care-eenheden


En nu met een stalen gezicht de barmhartige leider uithangen die het volk zo graag wil beschermen.

Dat is uiteraard heel slecht, neemt niet weg dat je op het moment van zo'n uitbraak moet dealen met die situatie.

De zorg had ook niet genoeg beschermende middelen, zoals mondkapjes, op voorraad.
Want "oh jee, voorraden zijn duur"...
pi_194830818
quote:
Met de Republican National Convention hebben ze alvast flink geëxperimenteerd met die "herd immunity" theorie.
Veel mensen dicht op elkaar, bijna niemand getest en amper tot geen mondkapjes.

Over 1,5 tot 2 weken weten we hoe dat daar uitpakt.
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:43:39 #187
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194830833
Dan moet je bij Guyvie wezen, die heeft/had dozen met mondluiers ingeslagen, zelfs de politie was er blij mee kan ik me nog herinneren.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_194831268
BREAKING NEWS: CDC: 94% of Covid-19 deaths had underlying medical conditions

ATLANTA, Ga. (WEYI) - The Centers for Disease Control released information showing how many people who died from COVID-19 had comorbidities or underlying conditions as they are sometimes referred to by doctors.

RELATED LINK: CDC has not reduced the death count related to COVID-19
According to the CDC, comorbidity is defined as: " more than one disease or condition is present in the same person at the same time. Conditions described as comorbidities are often chronic or long-term conditions. Other names to describe comorbid conditions are coexisting or co-occurring conditions and sometimes also “multimorbidity” or “multiple chronic conditions."

Comorbidity and underlying conditions can both be used to describe conditions that exist in one person at the same time. These can also contribute to a persons death who has been diagnosed with COVID-19

MEER: https://nbc25news.com/new(...)g-medical-conditions

ZAL IN NL NIET ANDERS ZIJN!
pi_194831386
Wedden dat ze straks opnieuw misbruik gaan maken van de komende griep.vandaar dat ze het sprookje nog effe moeten uitrekken.
Zo voorspelbaar die ratten..
pi_194831502
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:13 schreef PSVCL het volgende:
BREAKING NEWS: CDC: 94% of Covid-19 deaths had underlying medical conditions

ATLANTA, Ga. (WEYI) - The Centers for Disease Control released information showing how many people who died from COVID-19 had comorbidities or underlying conditions as they are sometimes referred to by doctors.

RELATED LINK: CDC has not reduced the death count related to COVID-19
According to the CDC, comorbidity is defined as: " more than one disease or condition is present in the same person at the same time. Conditions described as comorbidities are often chronic or long-term conditions. Other names to describe comorbid conditions are coexisting or co-occurring conditions and sometimes also “multimorbidity” or “multiple chronic conditions."

Comorbidity and underlying conditions can both be used to describe conditions that exist in one person at the same time. These can also contribute to a persons death who has been diagnosed with COVID-19

MEER: https://nbc25news.com/new(...)g-medical-conditions

ZAL IN NL NIET ANDERS ZIJN!
Als 6% geen onderliggende ziekten had dan is het logisch dat 94% dat wel had.
Ofwel: je plaatst geen nieuws

22% van de wereldbevolking heeft een onderliggende medische conditie en dat gemiddelde ligt in de USA nog iets hoger dankzij overgewicht (suikerziekte, hart- en vaatziekten, etc).

Je kan dus stellen dat 1 op de 4 tot 5 mensen een verhoogd risico loopt om ziek te worden, blijvende schade te houden of te overlijden aan corona.
pi_194831783
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:13 schreef PSVCL het volgende:
BREAKING NEWS: CDC: 94% of Covid-19 deaths had underlying medical conditions

ATLANTA, Ga. (WEYI) - The Centers for Disease Control released information showing how many people who died from COVID-19 had comorbidities or underlying conditions as they are sometimes referred to by doctors.

RELATED LINK: CDC has not reduced the death count related to COVID-19
According to the CDC, comorbidity is defined as: " more than one disease or condition is present in the same person at the same time. Conditions described as comorbidities are often chronic or long-term conditions. Other names to describe comorbid conditions are coexisting or co-occurring conditions and sometimes also “multimorbidity” or “multiple chronic conditions."

Comorbidity and underlying conditions can both be used to describe conditions that exist in one person at the same time. These can also contribute to a persons death who has been diagnosed with COVID-19

MEER: https://nbc25news.com/new(...)g-medical-conditions

ZAL IN NL NIET ANDERS ZIJN!
Wat is je punt, dat het CDC daar nu pas over rapporteert? Dan doen we het in NL toch best goed, het RIVM rapporteert daar al vanaf het begin over de onderliggende aandoeningen (eerst dagelijks, nu wekelijks). Zie bijvoorbeeld dit rapport van 1 april (pagina 12).
  dinsdag 1 september 2020 @ 20:12:58 #192
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194833899


Grappie is weer geloofwaardig want niemand is heilig bovendien heeft hij zijn fout toegegeven en dat meent Pinokkio ook echt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 1 september 2020 @ 20:27:49 #193
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194834208
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Dan moet je bij Guyvie wezen, die heeft/had dozen met mondluiers ingeslagen, zelfs de politie was er blij mee kan ik me nog herinneren.
Die mondluiers worden al jaren gebruikt door artsen tandartsen, mensen in de voedsel sector.. zullen we die dan maar ook gelijk verbieden.. of heeft dat te maken met hygiëne?

Oh ja ik had er heel wat maar heb het grote gedeelte al weg gegeven aan mensen die met de bus moeten en zo..
Maar ff tip bij die grenze kan je grote aantallen inslaan voor een prikkie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 1 september 2020 @ 22:27:37 #194
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194836424
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:30 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Want als ze onderliggende problemen hebben en aan corona overlijden is het niet erg?
En blijvende schade aan longen is ook niet erg?

Zoals al vaker gezegd, corona is niet zozeer een probleem van het aantal doden, het is meer een capaciteitsprobleem. De zorg moet het aankunnen.
oh ziekenhuizen waren vooral leeg ... dus nee ... onzin.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 1 september 2020 @ 22:29:28 #195
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194836476
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:45 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Wat is je punt, dat het CDC daar nu pas over rapporteert? Dan doen we het in NL toch best goed, het RIVM rapporteert daar al vanaf het begin over de onderliggende aandoeningen (eerst dagelijks, nu wekelijks). Zie bijvoorbeeld dit rapport van 1 april (pagina 12).
dat de lockdowns en maatregelen beyond insane zijn.
Er gaan meer mensen dood aan dat de spatiebalk in je oog terecht komt ..dan deze ultramilde nepvirus .
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 1 september 2020 @ 22:30:24 #196
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194836498
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 22:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oh ziekenhuizen waren vooral leeg ... dus nee ... onzin.
Volgens de persoon die ik ken die op die afdeling werkte was het wel degelijk erg vol.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_194836596
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 22:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oh ziekenhuizen waren vooral leeg ... dus nee ... onzin.
Onzin.
  dinsdag 1 september 2020 @ 23:24:30 #198
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194837735
Dit spelletje!

https://playcoronaworld.com/

Een zustertje die alle mensjes met corona moet killen a la Mario. Terwijl de schaapjes vanuit hun huisjes klappen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_194837753
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 23:24 schreef Izzy73 het volgende:
Dit spelletje!

https://playcoronaworld.com/

Een zustertje die alle mensjes met corona moet killen a la Mario. Terwijl de schaapjes vanuit hun huisjes klappen.
Die site bevat een virus.
pi_194839921
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dan nog.. Pinokkio heeft de afgelopen jaren flink bezuinigd op de zorg maar daar hebben we het maar niet meer over.

In Nederland is het aantal beschikbare ziekenhuisbedden gekrompen van ongeveer 45.000 naar 38.000. Dat betekent dat er inmiddels 7000 minder plekken in ziekenhuizen beschikbaar zijn, terwijl het aantal Nederlanders groeit en de vergrijzing toeneemt

Kabinet Rutte debet aan tekort Intensive Care-eenheden


En nu met een stalen gezicht de barmhartige leider uithangen die het volk zo graag wil beschermen.

Kinderen Grapperhaus hadden deze zomer corona'

Ook dat nog...
Klopt. Dat is ook 1 vd redenen dat ze zo paniekerig doen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')