SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
volgens Ten Hag rendeert hij al en dan vooral in verdedigend opzicht, dat zal ook wel kloppenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als hij niet snel gaat renderen dan is ie die basisplaats ook snel weer kwijt. Dat is m'n hele punt.![]()
Tja, hij geeft 'm nu vertrouwen en gaat 'm niet lopen afvallen, logisch. Maar het lijkt er meer op dat de voorbereiding vrij goed is gegaan ondanks Alvarez, niet dankzij Alvarez, aan de beelden en de commentaren te zien. Ten Hag heeft weinig keus en geeft hem z'n laatste kans... ben er echt niet bang voor dat Alvarez te lang blijft staan als hij niet goed speelt wanneer het om het echie gaat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgens Ten Hag rendeert hij al en dan vooral in verdedigend opzicht, dat zal ook wel kloppenOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
dat is nou net het punt, in een team is er altijd iemand de minste en aan de bal is hij dat wel, dat ziet Ten Hag ook wel maar blijkbaar ziet hij genoeg andere kwaliteiten om hem te laten staan al is dat misschien bij gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tja, hij geeft 'm nu vertrouwen en gaat 'm niet lopen afvallen, logisch. Maar het lijkt er meer op dat de voorbereiding vrij goed is gegaan ondanks Alvarez, niet dankzij Alvarez, aan de beelden en de commentaren te zien. Ten Hag heeft weinig keus en geeft hem z'n laatste kans... ben er echt niet bang voor dat Alvarez te lang blijft staan als hij niet goed speelt wanneer het om het echie gaat.![]()
Dat is inderdaad het punt. Wij zijn gewend om iedereen te beoordelen aan de bal, tot de keeper aan toe. Ten Hag wil Alvarez als 'slot op de deur'. Als hij (af en toe) een counter kan stuiten, is het genoeg. Ik denk dat zijn opdracht in aanvallende zin een bijzonder eenvoudige is: bal z.s.m. passen naar iemand met hetzelfde shirt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is nou net het punt, in een team is er altijd iemand de minste en aan de bal is hij dat wel, dat ziet Ten Hag ook wel maar blijkbaar ziet hij genoeg andere kwaliteiten om hem te laten staan al is dat misschien bij gebrek aan beter.![]()
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Dest, Schuurs, Blind, Tagliafico, Álvarez, Kudus, Van de Beek, Antony, Tadic en Labyad.
De basis wordt steeds meer duidelijk. Hier mist nog eventueel Onana, Neres, Promes, Martinez en Mazraoui.![]()
Wereldkampioenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:52 schreef Enchanter het volgende:
Salzburg - Ajax 1-4
Salzburg - Liverpool 2-2
Ajax >> Liverpool![]()
Volgens mij vooral een centrale verdediger maar kan ook als linksback uit de voeten. Prima talentje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:02 schreef Ramboetan het volgende:
Dus die Rensch is een linksback? Best een goede aanvaller blijkt wel.Uitvinder van de biersmiley.![]()
@RensAjaciedquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Volgens mij vooral een centrale verdediger maar kan ook als linksback uit de voeten. Prima talentje.![]()
Zin in
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ze worden steeds jonger bij Ajax aan die wissel achter ten Hag te zien.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Koekoek[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Labyad met een lucky goal, maar die is wel hard op weg naar een basisplekOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Alvarez kan d'r nog steeds niet zoveel van.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
En Gravenberchquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:50 schreef BobW het volgende:
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Dest, Schuurs, Blind, Tagliafico, Álvarez, Kudus, Van de Beek, Antony, Tadic en Labyad.
De basis wordt steeds meer duidelijk. Hier mist nog eventueel Onana, Neres, Promes, Martinez en Mazraoui.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dit en volgens mij is Alvarez best nuttig in het veroveren van ballen..quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is nou net het punt, in een team is er altijd iemand de minste en aan de bal is hij dat wel, dat ziet Ten Hag ook wel maar blijkbaar ziet hij genoeg andere kwaliteiten om hem te laten staan al is dat misschien bij gebrek aan beter.
Overigens wel vaag dat Onana blijkbaar wel kan trainen maar niet kan spelen, denk dat er toch snel een transfer wordt aangekondigd
[ Bericht 8% gewijzigd door TheVulture op 25-08-2020 19:30:26 ]Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik heb twee wedstrijden van Ajax gezien bij Ziggy en Stekelenburg laat goed zien waarom hij al jaren geen eerste keeper meer is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: