Makkelijk zo te zien. Voor Ulissi en Narvaez. Die laatste wordt eindwinnaar.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:36 schreef Mykonos het volgende:
Slotetappe Coppi e Bartali is voor Eenkhoorn![]()
![]()
Riesebeek zat in de aanval, die heeft ook een aardige Alpecinbonus sinds de herstart.
Met 1 seconde, dus inderdaad dankzij de boni's Bagioli nog voorbijquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Makkelijk zo te zien. Voor Ulissi en Narvaez. Die laatste wordt eindwinnaar.
Beelden?quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Makkelijk zo te zien. Voor Ulissi en Narvaez. Die laatste wordt eindwinnaar.
Beetje vreemd verhaal vind ik. Hij wil ook niet praten met de pers.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Plus niet naar de Tirreno. Ook de Giro wordt een groot vraagteken.
Zijn ze nou zo boos dat hij voor INEOS tekent of is hij nou zo slecht in vorm?quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beetje vreemd verhaal vind ik. Hij wil ook niet praten met de pers.
Dat eerste leek niet toen Zeeman bij De Rode Lantaarn was. Prees hem juist om zijn instelling en karakter.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn ze nou zo boos dat hij voor INEOS tekent of is hij nou zo slecht in vorm?
Als hij geen blessure heeft dan lijkt me dat De Plus dat wel zou zeggen, eventueel via een stroman de media laten weten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn ze nou zo boos dat hij voor INEOS tekent of is hij nou zo slecht in vorm?
We moeten in de Tour ook weer gewoon 100 km tijdrijden hebben.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Echt ontzettend ambetant dat de twee parcoursen voor een Europese en een wereldtitel respectievelijk 25 en 32 kilometer lang zijn.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
We moeten in de Tour ook weer gewoon 100 km tijdrijden hebben.
Nou, niet echt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |