Open er een topic over in FB. We kunnen je hier niet bij helpen in KLB FB gezien dat niet onze zaak is, de FA’s kunnen dat wel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:49 schreef Rozevla het volgende:
Waarom is er geen subforum Drugs meer eigenlijk ?
Onderga jij wel eens een manicure?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Open er een topic over in FB. We kunnen je hier niet bij helpen in KLB FB gezien dat niet onze zaak is, de FA’s kunnen dat wel.
Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Groetjes,
veldmuis
Manicure nooit, ik knip gewoon mijn nagels. Pedicure een paar keer per jaar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:59 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Onderga jij wel eens een manicure?
Ja, fijn! Dankjewelquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Manicure nooit, ik knip gewoon mijn nagels. Pedicure een paar keer per jaar.
Ik hoop dat dit je dilemma heeft opgelost.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:49 schreef Rozevla het volgende:
Waarom is er geen subforum Drugs meer eigenlijk ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Medicijnen al genomen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:39 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
duistere krachten verwijderen mijn posts
Terecht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:39 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
duistere krachten verwijderen mijn posts
Is dat een vraag die je moet stellen gast?quote:Op maandag 2 november 2020 21:57 schreef okselzweet het volgende:
waarom wordt mijn topic gesloten?
wtf
quote:Op maandag 2 november 2020 21:59 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Is dat een vraag die je moet stellen gast?
Omdat je een troll bent en die hele meuk bij elkaar verzint.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:00 schreef daphneb93 het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten?
Het zal wellicht als een verrassing komen maar ik had zeker 10 gestoorde buren. Maar goed ik hoor het antwoord wel.
Dit zijn nogal aannames, haagsquote:Op donderdag 5 november 2020 18:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Omdat je een troll bent en die hele meuk bij elkaar verzint.
Dag hoor, fijne avond. Toedeloetjes.
Ik wil even heel duidelijk maken dat ik beslist geen troll ben.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zeer vreemde instelling als mod. Heb je daadwerkelijk bewijs dat het topic verzonnen is of is het je wereldvreemde onderbuik waar je dit op baseert?quote:Op donderdag 5 november 2020 18:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gewoon even normaal doen juffie.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:06 schreef daphneb93 het volgende:
[..]
Ik wil even heel duidelijk maken dat ik beslist geen troll ben.
Daarbij kan ik nu wel begrijpen dat het topic gesloten is hoewel is het echt niet bij elkaar verzonnen heb (sterker nog dat was echt mijn voormalige buurman). Ik vind het ook een magere reactie van jou als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |