Ik vermoed dat het oproepen tot deporteren van sommige kiesgerechtigden niet helemaal in de smaak vielquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:00 schreef spinazieruiker het volgende:
Lieve modjes van KLB,
Kunnen jullie uitleggen wat er precies bagger was aan dit topic en waarom er zelfs hele posts zijn weggemod?
Wat is er mis met een klaagtopic over Geert Wilders? Oké, de discussie ging er misschien wat stevig aan toe, maar moet dan zonder waarschuwing het hele topic dicht en de OP gecensureerd?
Ik krijg de indruk dat een zekere IT'er gewoon niet gediend is van commentaar op de grote geblondeerde leider, of zit ik er naast?
Hanselijke grietjes,
Spinazie
Waarom wil je de moderators in deze positie brengen, ga je nou vragen hun superieur te overrulen? M.i. kan je dat beter aan iteejer zelf vragen dan zet je de modjes ook niet zo voor het blok.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:00 schreef spinazieruiker het volgende:
Lieve modjes van KLB,
Kunnen jullie uitleggen wat er precies bagger was aan dit topic en waarom er zelfs hele posts zijn weggemod?
Wat is er mis met een klaagtopic over Geert Wilders? Oké, de discussie ging er misschien wat stevig aan toe, maar moet dan zonder waarschuwing het hele topic dicht en de OP gecensureerd?
Ik krijg de indruk dat een zekere IT'er gewoon niet gediend is van commentaar op de grote geblondeerde leider, of zit ik er naast?
Hanselijke grietjes,
Spinazie
Ik snap waar de oproep vandaan komt (Wilders zei hetzelfde over Marokkanen) maar dat gaat wel wat ver inderdaad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:01 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het oproepen tot deporteren van sommige kiesgerechtigden niet helemaal in de smaak viel
Volgens mij gaan de mods van KLB als eerste over de moderatie hier en ben ik jou geen verantwoording verschuldigd Henkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom wil je de moderators in deze positie brengen, ga je nou vragen hun superieur te overrulen? M.i. kan je dat beter aan iteejer zelf vragen dan zet je de modjes ook niet zo voor het blok.
Niet zo vijandig doen knul, even een pas op de plaats.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:06 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Volgens mij gaan de mods van KLB als eerste over de moderatie hier en ben ik jou geen verantwoording verschuldigd Henk
Je kan tegenwoordig solliciteren voor het moderatorschap, zolang je dat niet bent moet jij even een pas op de plaats maken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet zo vijandig doen knul, even een pas op de plaats.
Dat bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig solliciteren voor het moderatorschap, zolang je dat niet bent moet jij even een pas op de plaats maken.
Zeg het die papoeaatjequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig solliciteren voor het moderatorschap, zolang je dat niet bent moet jij even een pas op de plaats maken.
Er werd gevraagd of iemand even kon kijken. Ik was toevallig in de buurt. OP was al off limit, de rest niet veel beter op een paar posts na dus heb ik m dicht gegooid.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:05 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik snap waar de oproep vandaan komt (Wilders zei hetzelfde over Marokkanen) maar dat gaat wel wat ver inderdaad.
Hoewel ik niet verwacht dat er door een oproep op FOK! ook maar één PVV-kiezer op transport gaat
Maareh... Het hele topic dicht zonder waarschuwing gaat wel wat ver toch? Volgens mij werd er van beide kanten ook best wel inhoudelijk gediscussieerd. Alleen de meest hatelijke berichten verwijderen had ik ietsje logischer gevonden.
Dankjewel Flip. Goed weekend.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou gelukkig heb ik dit ook weer tot een goed einde weten te breien.
Geen dank en nog een prettig weekend.
Jij ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:42 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dankjewel Flip. Goed weekend.
Hey @Rozevlaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:26 schreef Rozevla het volgende:
KLB / Chinezen verkloten mijn etentje.
Waarom @:erasmus ??
Dit is een serieuze klachtik ervaar deze emoties in deze fucked up tijden.
Mag Wuhanezen anders wel?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hey @:Rozevla
Je gooit alle Chinezen over een kam, daarom het slotje. Maar ik herken je (terechte) klacht, dus wil hem wel opengooien. Als je akkoord gaat dat ik "Chinezen" aanpas naar de "Chinese overheid" en dat je hen afzeikt ipv een heel volk dan wil ik hem best wel opengooien
Oke blauwe meneer koekepeerquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je gooit alle Chinezen over een kam, daarom het slotje. Maar ik herken je (terechte) klacht, dus wil hem wel opengooien. Als je akkoord gaat dat ik "Chinezen" aanpas naar de "Chinese overheid" en dat je hen afzeikt ipv een heel volk dan wil ik hem best wel opengooien
De tweede golf is ook niet de schuld van de Chinese overheid...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Überhaupt hele volkeren niet, dat mag lekker op Stormfrontquote:
Het virus überhaupt welquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
De tweede golf is ook niet de schuld van de Chinese overheid...
Done en kijk eens aan, braaf zijn he?quote:
Vind wel een klein beetje dat je zo de hele overheid over een kam scheert. Tring Ling Pingeling-Lee van de Groene Han Partij is namelijk geen corrupte politiciquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Überhaupt hele volkeren niet, dat mag lekker op Stormfront
[..]
Het virus überhaupt welmaar dat mag je in dat topic bespreken ipv FB
[..]
Done en kijk eens aan, braaf zijn he?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:54 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Vind wel een klein beetje dat je zo de hele overheid over een kam scheert. Tring Ling Pingeling-Lee van de Groene Han Partij is namelijk geen corrupte politici
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |