Dat staat er niet maat, ff goed lezen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:18 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Reserveren bij de ChineesWelkom in 1990.
Heel Europa lacht ons uit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:20 schreef cabe0002 het volgende:
In China lachen ze zichzelf rot met al die idote maatregelen die wij hier nog doorvoeren. Alles is daar allang open. Je moet alle bruikbare idioten incl. overheid hier juist bedanken dat men nog doorgaat met die idioterie!
Haten op 1990quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:18 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Reserveren bij de ChineesWelkom in 1990.
Goed gezien maatquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:56 schreef Aanmodderfakker het volgende:
He topic is weer open @:erasmus
Als er wat noodzakelijks is dan mention ik je wel, komt goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:57 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
oke dan druk ik even op stop volgen
Mee eens. Religie zou hier ook verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:47 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
Europa kan nog wat leren van China, ook op vlak van aanpakken van bepaalde bevolkingsgroepen.
Ik weet zeker dat de Oeigoeren en Tibetanen het met je eens zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:47 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
Europa kan nog wat leren van China, ook op vlak van aanpakken van bepaalde bevolkingsgroepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |