Ik gok omdat je in Nederland je rijbewijs niet zomaar kan kopen.quote:,,Ik vroeg hoe het kan dat ik weer gezakt ben, terwijl ik in Syrië al 18 jaar mijn rijbewijs heb”, verklaart hij vandaag via een tolk tijdens de rechtszaak.
Hoho...halal frikandellen he.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
In Syrië krijg je dan ook je rijbewijs bij een pak frikandellen
En bij een emmer mayonaise.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
Staatsexamen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik dacht dat je na 5 x zakken een ander soort examen moest doen waar zo'n beetje elke simpele ziel voor slaagt?
Tja, de een steekt een gebouw in brand en brengt 30 mensenlevens in gevaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De verdachte biedt vandaag bij de rechtszaak zijn excuses aan. ,,Ik was die dag mijzelf niet.
https://www.cbr.nl/rijbew(...)jdens%20het%20examen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoeveel kost zo'n examen trouwens tegenwoordig? Tegen de 300? Gewoon minimaal 2500 euro over de balk gegooid.
Of hij zat bij zo'n rijschool die 10 euro per les vraagt (bij wijze van) of hij kan zelf gewoon niet rijden.
quote:De kosten voor een rijexamen bij het CBR zijn ¤ 112,75 in 2020. Het geld voor het examen maakt je rijschool voor jou over aan het CBR. Daarnaast betaal je aan je rijschool een bedrag voor administratiekosten, het gebruik van de lesauto en de aanwezigheid van de instructeur tijdens het examen.
Ik kan me herinneren dat ik flink meer betaalde.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
https://www.cbr.nl/rijbew(...)jdens%20het%20examen.
[..]
Zoals aangegeven komen er nog wel wat kosten bovenop, maar naar ik meen is dit niet zo heel sterk verschillend ten opzichte van wat ik betaalde voor het examen (in 2009).quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik flink meer betaalde.
Misschien had ik nog een rijles vooraf bedenk ik me net. In één keer geslaagd. Theorie was echter een ander verhaalquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zoals aangegeven komen er nog wel wat kosten bovenop, maar naar ik meen is dit niet zo heel sterk verschillend ten opzichte van wat ik betaalde voor het examen (in 2009).
Leugens. Ze kennen daar geen frikandellen. Bron: Achmed die hier af en toe patat komt halenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
Weekendje Duitsland, bijv het Zwarte Woud, zal hem vast goed doen na al die jaren. Mooi gebaar van jouquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 15:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
Na zijn straf flikkeren we hem toch wel het land uit he?
Iemand die zijn rijbewijs niet kan halen gespot.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:10 schreef Harvest89 het volgende:
Naja, dit is eigenlijk wel een van de weinige acties die Syriërs hebben uitgespookt waar ik wel begrip voor heb.![]()
Wat een kutinstantie is dat zeg.
Lol.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Iemand die zijn rijbewijs niet kan halen gespot.
Alleen jammer van dat CBR gebouw dat met 30 mensen erin in de fik gestoken werd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:22 schreef Justin_Case het volgende:
Als je 9 keer weet te zakken is het ook maar beter ook om nooit je rijbewijs te halen.
Ja mee eens hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat CBR gebouw dat met 30 mensen erin in de fik gestoken werd.
Een vleugje Syrië in Nederland creëren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:47 schreef Repentless het volgende:
Je bent het land toch juist 'ontvlucht' vanwege dat geweld? Hoe kan dat dan in hemelsnaam een 'verklaring' zijn om hier een gebouw in de fik te zetten en totaal onschuldige mensen in gevaar te brengen?
het is frietquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Leugens. Ze kennen daar geen frikandellen. Bron: Achmed die hier af en toe patat komt halen
Omdat jij het onterecht vond, is het een kutinstantie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lol.
Nee, heb hem al een tijd. Maar de eerste keer lieten ze me zakken wat naar mijn mening gewoon onterecht was.
Het is ook een kutinstantie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:43 schreef Repentless het volgende:
[..]
Omdat jij het onterecht vond, is het een kutinstantie?
Noem eens een zo'n semioverheid-instelling die wel echt goed bezig is.quote:
En dat is een excuus ofzo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Noem eens een zo'n semioverheid-instelling die wel echt goed bezig is.
Meer een verklaring, is toch een bepaald soort type dat daar gaat werken idd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:05 schreef BIGGIE96 het volgende:
[..]
En dat is een excuus ofzo?
Wat een idioten werken daar.
Ja eens Sait Cinar vindt dit leuk trouwensquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Meer een verklaring, is toch een bepaald soort type dat daar gaat werken idd.
Lees eens wat recensies en klachten..quote:
quote:Tijdje geleden heb ik hier een willekeurige freelance klusje uitgevoerd (via een uitzendbureau). Voor ik dit ging doen had ik uit nieuwsgierigheid even op Google opgezocht wat mensen van deze CBR vestiging vonden. Ik zag extreme negativiteit, dus ik dacht dat de reviewers waarschijnlijk overdrijven, zo erg kon het toch niet zijn?
Na mijn dienst hier begreep ik waar al die lange wachttijden vandaan kwamen; vaak post-menopauze vrouwen die in alle rust naar de koffieapparaat lopen om even "een bakkie te doen" en daarna met elkaar kletsen terwijl er iemand in de wacht staat.
Zo druk is het niet.
Dus medewerkers blijven sloom werken en CBR is gewoon te lui en gierig om nieuwe medewerkers in te huren die het wel goed zullen doen.
F*cking sneu. Succes iedereen...
Maar D66 rechters!!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:00 schreef SuperKaas het volgende:
Niet slim van deze meneer. Hij had een deugadvocaat moeten inhuren en het op racisme moeten gooien. Had 'ie zijn examen gehaald én een schadevergoeding gekregen.
Dus passen die mensen prima hier. We misbruiken onze kinderen en soms heeft een mannelijke inwoner hier de enorme behoefte om zichzelf, zijn kinderen en zijn vrouw om het leven te brengen. Dan zijn die Syriërs helemaal zo gek nog niet als zij niet kunnen autorijden. Dat is dan helemaal geen probleem hierquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:47 schreef Confetti het volgende:
Mooi voorbeeld van uit welke bananenrepubliek en woestijn deze man vandaan komt. Zelfs iets simpels als autorijden kunnen deze mensen niet aan.
Al die universitaire 'engineers' uit Syrie bleken ook veredelde mbo'ers.
Ik denk dat de mensen hier ook iets minder moeite hebben met het feit dat deze man zijn rijbewijs niet kon halen en iets meer moeite met dat hij daarna het CBR-gebouw in de fik zette met 30 man er nog in.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus passen die mensen prima hier. We misbruiken onze kinderen en soms heeft een mannelijke inwoner hier de enorme behoefte om zichzelf, zijn kinderen en zijn vrouw om het leven te brengen. Dan zijn die Syriërs helemaal zo gek nog niet als zij niet kunnen autorijden. Dat is dan helemaal geen probleem hier
Bepaalde mensen moet je tegen zichzelf beschermen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:27 schreef Poefbank het volgende:
Als je na negen keer nog steeds niet bent geslaagd, dan moeten ze je bij wet gewoon verbieden om ooit nog een rijbewijs te mogen halen.
Als deze ene man bewijst dat alle Syriërs niet kunnen autorijden, waarom is dezelfde logica ineens niet op ons van toepassing?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen hier ook iets minder moeite hebben met het feit dat deze man zijn rijbewijs niet kon halen en iets meer moeite met dat hij daarna het CBR-gebouw in de fik zette met 30 man er nog in.
Dat doet het natuurlijk niet. Het is wel opmerkelijk dat iemand die al 18 jaar een rijbewijs in Syrie heeft en dat ook voor zijn werk gebruikt, 9 keer op rij zakt voor een Nederlands rijexamen. Blijkbaar kan je daar zo aan een rijbewijs komen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als deze ene man bewijst dat alle Syriërs niet kunnen autorijden,
Ziet er altijd nog een stuk beter uit dan Belgiëquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Vrij chaotisch lijkt het (zo te zien vooral veroorzaakt door het ontbreken van enige belijning/het negeren ervan), al zijn er landen die in dat opzicht nog erger zijn.
Belgen en autorijden is een heel ongelukkige combinatie inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ziet er altijd nog een stuk beter uit dan België
Examenstress kan nartuurlijk ook een rol spelen in veel gevallen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:58 schreef Vallon het volgende:
[..]
Bepaalde mensen moet je tegen zichzelf beschermen.
Na 3x op rij mislukken, 3 jaar pauze om het daarna opnieuw te laten proberen.
Hij wil werken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:49 schreef cempexo het volgende:
Snap het niet. Hij krijgt een gratis huis, een gratis inboedel, een gratis uitkering maar geen gratis rijbewijs. Heel asociaal van Nederland ...
Volgens mij gaat dat ook gebeuren gezien hij meer dan zoveel tijd in de gevangenis zit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:06 schreef Nikonlover het volgende:
Hopelijk zetten hem het land uit als hij zijn straf heeft uitgezeten.
Syriër. Het nobele volk van Centraal Azië zit helemaal niet te wachten op dat soort klaplopers en nietsnutten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |