... we worden als kleuters behandeld. om de 3 meter in de binnenstad met houd afstand. Dit is 1.5 meter. Houd afstand. Verplicht loop richting. Houd afstand.quote:Op vrijdag 4 september 2020 01:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Jinek kan ik echt niet naar kijken wat een kille propaganda bagger . De tv blijft zowiezo uit want ik heb geen geduld voor leugens of om toegesproken te worden als een kleuter .
Bizarquote:Op vrijdag 4 september 2020 01:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... we worden als kleuters behandeld. om de 3 meter in de binnenstad met houd afstand. Dit is 1.5 meter. Houd afstand. Verplicht loop richting. Houd afstand.
Nu is het hier in de stad verboden om met de fiets aan de hand door de winkelstraat te gaan. Ook daar staan om de zoveel meter verbodboorden voor.
Ik heb wel een handyman-achtig winkeltje gevonden die posters en geprinte alt-nieuwsartikelen heeft op de winkelruit. En op de toonbank complotboeken heeft. Leuk gesprek gehad met die meneer.
.. dat vind ik ook. Want wat is het verschil met pre-corona. Die extra fiets.quote:
.. kennelijk zijn we het ... want er schijnt 3.5 a 4 miljoen (per keer) gekeken te hebben naar Ruttes toespraken. BIZARquote:Op vrijdag 4 september 2020 01:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Jinek kan ik echt niet naar kijken wat een kille propaganda bagger . De tv blijft zowiezo uit want ik heb geen geduld voor leugens of om toegesproken te worden als een kleuter .
Mensen zijn echt getraumatiseerd door de msm , btw dat filmpje met die karen met die rolmaat , dat was grappigquote:Op vrijdag 4 september 2020 01:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. dat vind ik ook. Want wat is het verschil met pre-corona. Die extra fiets.
Waarom mogen mensen wel met hun vieze tas of rugtas door de winkelstraat.![]()
Ook zo iets ... sprayen op het winkelwagentje enzo ,..maar vervolgens pak iedereen wel de flacon. Die is toch vies. En juist echt vies want dat wordt om de 5 tellen door een ander gebruikt.
Ik heb dus ook nimmer gesprayd. Wat een waanzin.
Kun je lezen? Ik ben niet onder de indruk van sneren over "de msm" of "schoolpropaganda". Al jouw gelul over dit onderwerp blijft gewoon staan, dus je kunt gerust uitleggen hoe je alle valkuilen hebt omzeild en het echte bewijs hebt gevonden.quote:Op vrijdag 4 september 2020 01:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dit is nu juist iets wat dus absoluut geen feit is. Verre van. Dat je dat stelt ... is duidelijk dat je niet verder gekeken hebt dan je mavo3 boek. En waarschijnlijk omdat het in Neanderland een van de weinige verboden onderwerpen is. Dat zou de grootst mogelijke alarmbellen doen moeten afgaan. Want waarom die ziekelijke spasme als er ook maar iets gezegd wordt. Of bans of verwijdering als er gelinked wordt naar uitleg, onderzoek, documentatie you name it.
Alleen leugens heeft protectie nodig.
Het centrum waar ik woon, willen ze dat ook, geen brommers fietsers en auto's alleen na 11uur ochtend.quote:Op vrijdag 4 september 2020 01:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... we worden als kleuters behandeld. om de 3 meter in de binnenstad met houd afstand. Dit is 1.5 meter. Houd afstand. Verplicht loop richting. Houd afstand.
Nu is het hier in de stad verboden om met de fiets aan de hand door de winkelstraat te gaan. Ook daar staan om de zoveel meter verbodboorden voor. Ben streng aangesproken door een winkelcipier dat ik dat negeerde. Oja dat hadden we ook nog.. Winkelcipiers een lange queues bij allerlei winkels als de Primark, Rituals en Apple
Ik heb wel een handyman-achtig winkeltje gevonden die posters en geprinte alt-nieuwsartikelen heeft op de winkelruit. En op de toonbank complotboeken heeft. Leuk gesprek gehad met die meneer.
Grijsgedraaide plaat van een bruinhemd.quote:Op vrijdag 4 september 2020 01:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Onderwijs, de nadruk ligt op onder. Ergo niet-wijs. School is zombificatie.
Ook al is het een minderheid bizar veel iddquote:Op vrijdag 4 september 2020 01:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. kennelijk zijn we het ... want er schijnt 3.5 a 4 miljoen (per keer) gekeken te hebben naar Ruttes toespraken. BIZAR
Het is niet wat ik geloof, of wat ik vind. Het is wat voor alternatief bewijs, aanwijzingen en/of samenhang er is wat door journaille bewust wordt genegeerd.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:27 schreef Haushofer het volgende:
Als Lambiekje iets gelooft, dan trek ik de grens.
En ze denken dat er een tigvoud aan meer slachtoffers zijn, terwijl het een ultramild griepje is.quote:Op vrijdag 4 september 2020 01:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Mensen zijn echt getraumatiseerd door de msm , btw dat filmpje met die karen met die rolmaat , dat was grappig
Het begrip causaliteit is je totaal vreemd, had je toch beter moeten opletten tijdens de lessen die je ooit gevolgd hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is niet wat ik geloof, of wat ik vind. Het is wat voor alternatief bewijs, aanwijzingen en/of samenhang er is wat door journaille bewust wordt genegeerd.
Het is een uiterst domme houding. Zeker voor een onderzoeker.
En dan vind men het gek dat wetenschappers niet meer worden vertrouwd door de kritische massa . Dan vind men het gek dat men geen respect meer heeft voor de msm , het volk is kritischer geworden dan de verouderde bestaande instituten . Je kan niet meer leunen op status , dat was een illusie van de 20ste eeuw .quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is niet wat ik geloof, of wat ik vind. Het is wat voor alternatief bewijs, aanwijzingen en/of samenhang er is wat door journaille bewust wordt genegeerd.
Het is een uiterst domme houding. Zeker voor een onderzoeker.
Dat vertrouwen op eigen kunnen zie ik alleen maar groeien en het afhankelijkheidsdenken uitdoven .quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:35 schreef Haushofer het volgende:
Het volk is niet zozeer "kritischer" geworden, maar wantrouwender en meer vertrouwend op hun eigen kunnen. Dat is deels terecht, en deels niet. Denk aan klimaat'sceptici' die internetfilmpjes meer vertrouwen dan wetenschappers die al decennialang hun wetenschappelijke vaardigheden hebben uitgeoefend en getraind.
Dat is zoiets als denken dat je als amateurvoetballer een Messi er wel even uitspeelt.
Dus jij leert Nederlands van de bakker, en koopt brood bij een leraar Nederlands.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:07 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat vertrouwen op eigen kunnen zie ik alleen maar groeien en het afhankelijkheidsdenken uitdoven .
wetenschappers die al decennialang hun wetenschappelijke vaardigheden hebben uitgeoefend en getraind.
zijn op zich loze woorden en betekend nog niks . Ze kunnen ook al decennia corrupt zijn en al die tijd hebben geleund op hun status . Sutte leeft nog in de vorige eeuw met zijn " vertrouw op de experts ". Dat is niet genoeg meer . De mensheid word volwassen , men denkt niet meer in maatschappelijke ladders waar iemand boven je staat . We zijn allemaal gelijk.
Dit topic laat zien dat iedereen zijn eigen grens bepaald hoe het uitkomt en of het goed voelt .quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:36 schreef Haushofer het volgende:
Kortom, dat "kritische denken" slaat al snel over in op onderbuikgevoelens-gebaseerd complotdenken.
Dat is nogal cynisch. En wat voelt er nu precies goed? Voelt het voor jou goed om te denken dat het kindermisbruik welig tiert? Denk je dat het voor mij prettig is om de geschiedenis te beschouwen als één grote slachtpartij?quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Dit topic laat zien dat iedereen zijn eigen grens bepaald hoe het uitkomt en of het goed voelt .
Iemand zei zelf in het topic dat hij het wel best vond om geen vragen te stellen voor zijn eigen welzijn , en haushofer zei dat haar grens ligt bij alles wat lambiekje zegt . Elk voorbeeld komt erop neer dat iedereen die grens zelf bepaald .quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is nogal cynisch. En wat voelt er nu precies goed? Voelt het voor jou goed om te denken dat het kindermisbruik welig tiert? Denk je dat het voor mij prettig is om de geschiedenis te beschouwen als één grote slachtpartij?
Klimaatwetenschap berust op bewust gemanipuleerde IPCC data. Er is geen klimaatprobleem.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:35 schreef Haushofer het volgende:
Het volk is niet zozeer "kritischer" geworden, maar wantrouwender en meer vertrouwend op hun eigen kunnen. Dat is deels terecht, en deels niet. Denk aan klimaat'sceptici' die internetfilmpjes meer vertrouwen dan wetenschappers die al decennialang hun wetenschappelijke vaardigheden hebben uitgeoefend en getraind.
Dat is zoiets als denken dat je als amateurvoetballer een Messi er wel even uitspeelt.
alle leugens, nou wat is ons voorgelogen dat de zwaartekracht niet bestaat en als we omdenken wel kunnen gaan vliegen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:32 schreef Summers het volgende:
Het voelt wel goed dat we in een tijd leven dat alle leugens naar buiten komenongeacht hoe hard die waarheid ook is .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |