quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lag je omdat je die "woordgrap" grappig vindt, of omdat het zo belachelijk dom is?
Alsof jij in staat bent te communiceren met personen die niet achter een computer/telefoonschermpje zitten..quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:19 schreef Scrummie2.1 het volgende: Oh Anneloos is er. Ik ga me even laten testen op corona.
Uh goeie Anneloos! Haha!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Alsof jij in staat bent te communiceren met personen die niet achter een computer/telefoonschermpje zitten..
@Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat moet jij nou achterlijke debiel
Maar doe wat je niet laten kan. Had eerder verwacht dat je een grap zou maken over wat voor slet ik wel niet ben en dat je een soa test moet laten doen. Of zijn we dat stadium eindelijk gepasseerd?quote:
Triggeredquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat moet jij nou achterlijke debiel
Alsof ik ooit zulke trieste grapjes zou maken of heb gemaakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Maar doe wat je niet laten kan. Had eerder verwacht dat je een grap zou maken over wat voor slet ik wel niet ben en dat je een soa test moet laten doen. Of zijn we dat stadium eindelijk gepasseerd?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:26 schreef GGMM het volgende:
Help me eraan herinneren dat zodra het like-systeem weer werkt ik de post van Anneloos een like geef. (Waarin ze Scrummie een autist noemt)
6*quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:28 schreef GGMM het volgende:
Inmiddels is het me gelukt de like uit te delen.
Zelf ook 5 likes te pakkenDeze dag is nu al beter dan die van gisteren!
Wie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:28 schreef onlogisch het volgende:
User @:Anneloos fileert user @:Scrummie op een vakkundige wijze
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
ah kijk de domrechtse campingtokkies
Dat zou hij nooit doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Maar doe wat je niet laten kan. Had eerder verwacht dat je een grap zou maken over wat voor slet ik wel niet ben en dat je een soa test moet laten doen. Of zijn we dat stadium eindelijk gepasseerd?
Dit slaat niet op Anneloos hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekkere comeback maat. Daar zal ze niet van terughebben!
Volgens jou ben ik ook een alcoholist, dus ik had het niet ‘niet’ achter je gezochtquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Alsof ik ooit zulke trieste grapjes zou maken of heb gemaakt.
Haakjes hoeven niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:32 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Volgens jou ben ik ook een alcoholist, dus ik had het niet ‘niet’ achter je gezocht
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:28 schreef GGMM het volgende:
Inmiddels is het me gelukt de like uit te delen.
Zelf ook 5 likes te pakkenDeze dag is nu al beter dan die van gisteren!
Wtf.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:32 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Volgens jou ben ik ook een alcoholist, dus ik had het niet ‘niet’ achter je gezocht
Zal ik een screen voor je maken?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wtf.
Ook dat heb ik nooit gezegd.
Wat zit je te liegen over mij?
Laat haar, ze zal wel weer gezopen hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Alsof ik ooit zulke trieste grapjes zou maken of heb gemaakt.
Doe eens gek!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:34 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zal ik een screen voor je maken?
Gewoon Rituals pakketje opsturen maat. Dan is dit sletje ook weer blij en kun je zo in haar broekje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wtf.
Klootzak.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon Rituals pakketje opsturen maat. Dan is dit sletje ook weer blij en kun je zo in haar broekje.
Dat was ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wtf.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, het komt van iemand met een alcoholprobleem.
Dat is geen vergelijking domme mongool.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:36 schreef onlogisch het volgende:
User @:Anneloos gaat pijnlijk de fout in. Ze ziet user @:Maxi-mus aan voor @:Scrummie2.1
Geen idee voor wie dat pijnlijker is.
[..]
Ze vergelijkt helemaal niet. Ze vergist zich. En dat is menselijk!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:36 schreef onlogisch het volgende:
User @:Anneloos gaat pijnlijk de fout in. Ze vergelijkt user @:Maxi-mus met @:Scrummie2.1
Geen idee voor wie dat pijnlijker is.
[..]
Nee, schijnbaar was dat droeftoeter Maxi-mus. Mijn excuses @Scrummie2.1quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:36 schreef GGMM het volgende:
Wel heel raar dat Scrummie Anneloos voor alcoholistische slet heeft uitgemaakt. Ik merk een hoop frustratie als Scrummie het over vrouwen heeft.
Ze dacht dat jij @Scrummie2.1 wasquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is geen vergelijking domme mongool.
Geen leuke reactie gehad op het ritualspakketje denk ik, dus dan gaat @Scrummie2.1 direct op deze tour. Dat valt me erg van hem tegen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:36 schreef GGMM het volgende:
Wel heel raar dat Scrummie Anneloos voor alcoholistische slet heeft uitgemaakt. Ik merk een hoop frustratie als Scrummie het over vrouwen heeft.
Geaccepteerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:37 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, schijnbaar was dat droeftoeter Maxi-mus. Mijn excuses @:Scrummie2.1
*blijkbaar, dom wijf.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:37 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Groen gras.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:37 schreef maxi-mus het volgende:
Het is nog geen 10 uur en @:onlogisch gaat alweer in de fout.
Nee ze dacht dat Scrummie iets gezegd had.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze dacht dat jij @:Scrummie2.1 was![]()
Toch tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:38 schreef Anneloos het volgende:
Toch begrijp ik dan toch niet waarom Scrummie altijd zo gemeen doet. Misschien moet hij gewoon nog opwarmen. Net zoals @:GGMM
Dat siert je, je fouten toegevenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:37 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Link?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat siert je, je fouten toegeven
Scrummie zelf kan dat niet zo goed. (Zie het NWS-incident bijvoorbeeld)
???quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:39 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen weet ik niet waar @:onlogisch allemaal mee bezig is.
Fouten toegeven is juist 1 van mijn grootste kwaliteiten. Oefening baart kunst.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat siert je, je fouten toegeven
Scrummie zelf kan dat niet zo goed. (Zie het NWS-incident bijvoorbeeld)
Nee, Scrummie2.1 heeft inderdaad een betere positie dan die droeftoeter.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze dacht dat jij @:Scrummie2.1 was![]()
Ben blij dat er een keer een mod aanwezig isquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:39 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen weet ik niet waar @:onlogisch allemaal mee bezig is.
@skysherrifquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben blij dat er een keer een mod aanwezig is
Het zal je maar even gezegd worden tussen neus en lippen door.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, Scrummie2.1 heeft inderdaad een betere positie dan die droeftoeter.
Laten we niet de mening van een alcoholist serieus gaan nemen, dat deden we bij Tong ook niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zal je maar even gezegd worden tussen neus en lippen door.
Is dit een vergelijking?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laten we niet de mening van een alcoholist serieus gaan nemen, dat deden we bij Tong ook niet.
Ga eens wat doen met je leven. Het enige wat je kan doen is negativiteit verspreiden en mensen belachelijk maken. Hoop dat je er eens wat van opsteekt en een andere houding gaat aannemen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laten we niet de mening van een alcoholist serieus gaan nemen, dat deden we bij Tong ook niet.
Lees het gesprek even terug en kijk wie er begint, met je droeftoeter.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ga eens wat doen met je leven. Het enige wat je kan doen is negativiteit verspreiden en mensen belachelijk maken. Hoop dat je er eens wat van opsteekt en een andere houding gaat aannemen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat haar, ze zal wel weer gezopen hebben.
Walgelijk inderdaad. Daar heeft hij wel een houtje van jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ga eens wat doen met je leven. Het enige wat je kan doen is negativiteit verspreiden en mensen belachelijk maken. Hoop dat je er eens wat van opsteekt en een andere houding gaat aannemen.
Gelachenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken jullie beide niet echt en ik heb maar twee ‘haters’quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen rare conclusie als je mij voor Scrummie aanziet.
Waarom zou iemand jou haten? Dat slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ken jullie beide niet echt en ik heb maar twee ‘haters’
Moet jij weten, als je nergens tegen kan moet je hier maar niet komen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ken jullie beide niet echt en ik heb maar twee ‘haters’
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen rare conclusie als je mij voor Scrummie aanziet.
Jezus Scrummiequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand jou haten? Dat slaat echt nergens op.
Gisteren postte je nog dat je mij haat. Wil je dat ik je verlaat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nooit haters
Haten = verlaten zeg ik altijd
Huh? Oke, goed om te weten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand jou haten? Dat slaat echt nergens op.
Zou je kogel vangen voor je mattie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nooit haters
Haten = verlaten zeg ik altijd
Niks.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:53 schreef Anneloos het volgende:
Maar wat is dat nou over dat rituals pakket?
@Scrummie2.1quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:53 schreef Anneloos het volgende:
Scrummie heeft Charlotte ooit een rituals pakketje opgestuurd, in de hoop dat zij dan wat ondeugende foto's zou toesturen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:53 schreef Anneloos het volgende:
DIT IS NIET WAARquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie heeft Charlotte ooit een rituals pakketje opgestuurd, in de hoop dat zij dan wat ondeugende foto's zou toesturen.
Die foto's zijn uiteindelijk beland bij moderator @Drizzt . Hij heeft ze keurig verspreid over een aantal kwaliteitsusers. @Charrelquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie heeft Charlotte ooit een rituals pakketje opgestuurd, in de hoop dat zij dan wat ondeugende foto's zou toesturen.
Awh.. maar die foto’s zijn toch allang in de circulatie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die foto's zijn uiteindelijk beland bij moderator @:drizzt . Hij heeft ze keurig verspreid over een aantal kwaliteitsusers. @:charrel
Moet hij toch weten?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Scrummie heeft Charriekarrie Rituals toegestuurd omdat 'ie haar wel een tof wijffie vond.
Ook dit is een leugen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die foto's zijn uiteindelijk beland bij moderator @:drizzt . Hij heeft ze keurig verspreid over een aantal kwaliteitsusers. @:charrel
Scrummie kon ze niet vinden dan ofzo denk ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Awh.. maar die foto’s zijn toch allang in de circulatie?
Durf je haar echte username niet te mentionen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, niet alleen kwaliteitsusers misschien. Ik heb ze immers ook ontvangen.
@:charrel
Durf jij ook verboden mods dan te mentionen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Durf je haar echte username niet te mentionen?
@:Charrell
Mietje.
het ziet er niet echt appetijtelijk uit, maar zijn banaan ei pannenkoekjesquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:00 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme nou kan ik weer niet quoten
@:anneloos pics van je ontbijtje
Hahaha wat is dit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
het ziet er niet echt appetijtelijk uit, maar zijn banaan ei pannenkoekjes
krijg er kotsneigingen vanquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom eet je je miskraam?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
wtf wat de fuck is ditquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lange vork ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het is patat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:07 schreef Anneloos het volgende:
Als ik een bord friet had gepost was het viesdik. Laatste keer dat ik pic plaats..
Ik mis hier nog een slaatje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[poll=333]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No shit. Friet als ontbijt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:07 schreef Anneloos het volgende:
Als ik een bord friet had gepost was het viesdik. Laatste keer dat ik pic plaats..
Wat ik dus zeg.. het is nooit goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
No shit. Friet als ontbijt.
[ afbeelding ]
Die hamburger ziet er dan ook wel verschrikkelijk uit. Dit is ook gewoon ei met banaan geprakt, dus het is niet zo gek dat het er zo uit ziet. Het smaakt geweldig. Mijn hamburgers zijn 10 keer beter en zelfgemaakt. En nee, geen pic.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
1 stem voor de pannenkoek van Anneloos.
Goed dat je er zelf voor kiest @:anneloos
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Die hamburger ziet er dan ook wel verschrikkelijk uit. Dit is ook gewoon ei met banaan geprakt, dus het is niet zo gek dat het er zo uit ziet. Het smaakt geweldig. Mijn hamburgers zijn 10 keer beter en zelfgemaakt. En nee, geen pic.
Dit vind ik een beetje raar. Jij kiest ervoor om je gore ei met iets belachelijks te vergelijken (@onlogisch) en vervolgens zeg je dat het nooit goed is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat ik dus zeg.. het is nooit goed.
mimimimimimimi.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Die hamburger ziet er dan ook wel verschrikkelijk uit. Dit is ook gewoon ei met banaan geprakt, dus het is niet zo gek dat het er zo uit ziet. Het smaakt geweldig. Mijn hamburgers zijn 10 keer beter en zelfgemaakt. En nee, geen pic.
Eerlijk.. elke foto die ik plaats zal negatieve reacties opleveren. Dat is ook wel te verwachten hier. Noem jij onlo nou belachelijk?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje raar. Jij kiest ervoor om je gore ei met iets belachelijks te vergelijken (@:onlogisch) en vervolgens zeg je dat het nooit goed is.
Het is wel goed, als het goed is.
Dit ziet er gewoon smerig uit!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[poll=333]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gohquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga toch voor het ei met de banaan.
Nee, ik vind het gewoon zielig voor brabo die zo zijn best heeft gedaan. Het was trouwens heerlijk. Oh gelukkig maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:18 schreef GGMM het volgende:
Quoten werkt weer niet
@:anneloos
Maar nee, niet elke foto.
Deze foto wel, toevallig.
Je kruipt wel erg in de slachtofferrol gelijk.Ik zou zeggen, blijf positief en probeer het gewoon nog een keer!
En ik noemde @:onlogisch niet belachelijk, nee. Dit was een gebbetje omdat hij niet weet wat vergelijken is.
Oké naja duidelijk, kun je nu asjeblief optyfen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:19 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon zielig voor brabo die zo zijn best heeft gedaan. Het was trouwens heerlijk. Oh gelukkig maar
Ik ga al. Tot snel allen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oké naja duidelijk, kun je nu asjeblief optyfen?
Oh je neemt hem in beschermingquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:19 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon zielig voor brabo die zo zijn best heeft gedaan. Het was trouwens heerlijk. Oh gelukkig maar
Haha de foto ook verwijderen. Wat ontzettend sneu.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik het niet hoef te zien ook.
Schijnbaar*quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha de foto ook verwijderen. Wat ontzettend sneu.
Maar je mist niks inderdaad. Ontzettend ranzig plaatje. Blijkbaar een pannenkoek.
Ik denk dat zelfs jouw kat die drek zou laten liggen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je neemt hem in bescherming
Nou ja, dat snap ik wel.
Respect dat je dit zonder klagen hebt opgegeten en hem het gevoel geeft dat het ergens op leek
Laggen hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:18 schreef GGMM het volgende:
Quoten werkt weer niet
@:anneloos
Maar nee, niet elke foto.
Deze foto wel, toevallig.
Je kruipt wel erg in de slachtofferrol gelijk.Ik zou zeggen, blijf positief en probeer het gewoon nog een keer!
En ik noemde @:onlogisch niet belachelijk, nee. Dit was een gebbetje omdat hij niet weet wat vergelijken is.
Probeer dit maar niet weer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hoooo stop! Zou je dat nou wel doen?
Gereageerd.quote:
Eens!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind @:anneloos echt een leuke vrouw
Hoiquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alleen jammer dat een racist haar gaten vult
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee zo begreep ik het ook. Maar dat kan toch niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja toch? of begrijp ik het weer verkeerd
Waanzinnig achterlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee zo begreep ik het ook. Maar dat kan toch niet.
Dat filmpje had ik nog niet eerder gezien.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@Wereldgozerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lol..quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anneloos komt erg onzeker over.
Dat is helemaal niet nodig @:anneloos!
Doe jij het anaalquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lol..stop eens met anaaliseren joh
Kop gewoon zo'n geel ding.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe ik een keer lief
Weer niet goed
Ik vind dat altijd zo kansloos van die mensen die dan zeggen "oh maar ik bedoelde dit of dat of zus of zo hoor!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:58 schreef Tjacka het volgende:
het is duidelijk dat hij het over een trein heeft
Ik dacht een Aziaatquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:58 schreef Tjacka het volgende:
Pics?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:59 schreef Charrell het volgende:
JONGONSSS wat te lunchen?
Ik doe een groene smoothie!
Ik heb al een paar weken geen haring meer op dus ga zo even naar de visboerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:59 schreef Charrell het volgende:
en dat is dan VBL-mod. Ik zou zielig willen doen achter de schermen maar daar heb ik echt geen zin in!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo kansloos van die mensen die dan zeggen "oh maar ik bedoelde dit of dat of zus of zo hoor!!" omdat ze te laf zijn iemand dood te wensen.
Zeg dan niks of zeg het gewoon, niet zo waanzinnig laf doen!
Ga gewoon wegquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:02 schreef Tjacka het volgende:
Maar blijkbaar mag je gewoon doodsverwensingen doen in VBL jongens! Veel plezier!
Best vaak, ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Schamen jullie je af en toe 's avonds niet voor de rotzooi die hier uit verveling overdag wordt uitgetypt?
Kijk mij dan uit de hoogte doen
Een frikandelbroodje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:59 schreef Charrell het volgende:
Eigenlijk alleen als @Scrummie2.1 en @onlogisch hier beiden aan het posten zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Schamen jullie je af en toe 's avonds niet voor de rotzooi die hier uit verveling overdag wordt uitgetypt?
Ja ik schaam me dood voor Scrummie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Eens met mijn goede vriend Tjacka.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:58 schreef Tjacka het volgende:
Heb je ondanks alles nog een leuke verjaardag gehad?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:07 schreef yvonne het volgende:
Ik blijf die TR's niet wegklikken stelletje luilakken.
Bedankt!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens met mijn goede vriend Tjacka.
Ik heb ook een TR meegepakt als steun aan moderator Tjacka.
Geen hondjequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je ondanks alles nog een leuke verjaardag gehad?
wist niet dat je een slet wasquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik merk nu pas dat user @PicoMMP hier niet meer post. Waar is hij gebleven?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:picommp geef die vrouw gewoon je hondje.
HarrieGOAT
Heeft hier vandaag nog gewoon gepost.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik merk nu pas dat user @:picommp hier niet meer post. Waar is hij gebleven?
Laat maar. Het boeit me eigenlijk geen kut.
lekker zeg!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:31 schreef Charrell het volgende:
TERINGJANTJE wat is deze site sloom zeg..
Je bericht quoten lukt niet eens dus dan maar zo.
@:ggmm
[ afbeelding ]
ik heb niks in huisquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:59 schreef Charrell het volgende:
ben je een geit ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:31 schreef Charrell het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch geen vreten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:31 schreef Charrell het volgende:
[ afbeelding ]
Retweetquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind @:anneloos echt een leuke vrouw
m uberhaupt hard kunnen krijgenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:53 schreef onlogisch het volgende:
2 hele minuten (inclusief sokken uittrekken)
Met gaten erin?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:53 schreef onlogisch het volgende:
2 hele minuten (inclusief sokken uittrekken)
Met schil?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:31 schreef Charrell het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet je bek houden over PicoMMP, tyfushond.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik merk nu pas dat user @:picommp hier niet meer post. Waar is hij gebleven?
Laat maar. Het boeit me eigenlijk geen kut.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je moet je bek houden over PicoMMP, tyfushond.
hou je smerige rotbek smerige zwartjoekel wat praat je over onlogischquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je moet je bek houden over PicoMMP, tyfushond.
Geïrriteerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
hou je smerige rotbek smerige zwartjoekel wat praat je over onlogisch
Ook lekker!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:coco. @:ggmm @:fernweh @:treinhoer
Eet smakelijk maatquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
matige haring mis de zuur en hij is niet rood van binnenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik iets zuurs wil dat rood van binnen is leg ik wel een paar tientjes op het nachtkastje van je moeder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
matige haring mis de zuur en hij is niet rood van binnen
waarom stuur je dit hier en ook in de appquote:
heb jij een mototquote:
beetje zelfde volk als wielrennersquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:12 schreef GGMM het volgende:
Motorrijders zijn tokkies
Niet geklikt overigens
zit hij wss nu alquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geef het nog een paar jaar, dan zit hij middenin zijn midlife crisis.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:12 schreef GGMM het volgende:
Motorrijders zijn tokkies
Niet geklikt overigens
Vanwege @Doublepainquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom stuur je dit hier en ook in de app
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |