Jawel, genoeg gehad eerder. Het is ook niet zo dat ik er een hekel aan heb en er heel bewust voor kies ofzo.quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook nooit gedaan of op een gegeven moment mee gestopt?
Die heeft het al lang heel moeilijk. Hij heeft professionele hulp nodigquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je ook nog zo'n inspirerende post voor Scrummie? Die heeft het vrij moeilijk deze middag
quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:15 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Die heeft het al lang heel moeilijk. Hij heeft professionele hulp nodig.
Is toch lekker man. En ook nog die wijven tikken geven. Genotquote:Op woensdag 29 juli 2020 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch geil. Zijn vaak grietjes van 14. Met turnen en andere dingen ben je dan op je top.
@:ggmm
Oké. Maar als je met vrienden gaat zitten drink je liever een colaatje?quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jawel, genoeg gehad eerder. Het is ook niet zo dat ik er een hekel aan heb en er heel bewust voor kies ofzo.
Yepquote:Op woensdag 29 juli 2020 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oké. Maar als je met vrienden gaat zitten drink je liever een colaatje?
Hou je tyfus smoel! Ga je vader pijpenquote:
Ja op tv maatquote:Op woensdag 29 juli 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/live/npo-politiek
Heeft user @Anneloos een alcholprobleem?quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, het komt van iemand met een alcoholprobleem.
Ik hoop dat jij en je familie verkouden wordenquote:Op woensdag 29 juli 2020 18:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hou je tyfus smoel! Ga je vader pijpen
We roddelen hier niet; @alcholprobleemquote:Op woensdag 29 juli 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft user @:Anneloos een alcholprobleem?
Erg gezond klinkt het niet.quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft user @:Anneloos een alcholprobleem?
quote:Op maandag 6 april 2020 10:34 schreef Anneloos het volgende:
Eigenlijk wel gek dat dit topic in R&P staat en het roken topic in LIF![]()
Maar goed sinds eind februari niet meer gedronken. Ik was geen dagelijkse drinker, maar als ik dronk had ik er vaak geen controle over. Bracht mij soms in kut situaties waarbij ik black-outs kreeg. Toen besloten maar helemaal niet meer te drinken. Het scheelt dat ik weinig uitga, maar vorige maand zonder gemak eerste huisfeestje zonder drank overleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |