kloptquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is net of je drie pakken vruchtenhagel op je nachtkastje heb liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is net of je drie pakken vruchtenhagel op je nachtkastje heb liggen.
Stiekem een spiegelwand dus?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nou, als je het bos in kijkt, moet je even achter je over je schouder kijken.
spiegelwanden ook nietquote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:47 schreef FranticDJ het volgende:
Lodewijk Theodorus van de Kutgerukt?
Moet even nieuwe verzinnenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja Koekoek kan nog. je andere wan lainers passen niet
Ja, wie ben je nou?quote:
ab_haagsterhaus aka @haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wie ben je nou?
FOK! ging dood, dus nooit een antwoord gehad.
Echt. Dat is een onverwachte name change.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ab_haagsterhaus aka @:haags_kwartiertje
Haagsquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wie ben je nou?
FOK! ging dood, dus nooit een antwoord gehad.
Ja dat ben ik dus nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:09 schreef Koen66 het volgende:
wut, een ander account dat @:haags_kwartiertje heet
had je anders verwachtquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:09 schreef Koen66 het volgende:
wut, een ander account dat @:haags_kwartiertje heet
is vast z'n eigen kloonquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus dan kan je ook niet meer terug
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus dan kan je ook niet meer terug
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt. Dat is een onverwachte name change.
mis je het mooie landje alquote:
Deels wel, deels niet...quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mis je het mooie landje al?
stond afgelopen weekend ind e krant dat het qua toerisme het drukste jaar ooit is
Johquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Na weken van waarschuwingen zeggen deskundigen: 'Voor nu gaat het best goed'
https://nos.nl/artikel/23(...)t-het-best-goed.html
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:bitterbal @:cherrylips lees je mee
Whehe volgende week ineens de hele IC volquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Whehe volgende week ineens de hele IC vol
"We zitten nog steeds in augustus", zegt Kluytmans. "Verkoudheidsvirussen worden normaal pas actief in oktober, november. Ik kijk met spanning hoe het virus zich de komende maanden ontwikkelt, want het is ongebruikelijk dat zo'n virus in de zomer al actief is. Ik kan de toekomst niet voorspellen, maar daar maak ik mij wel zorgen over."quote:
Ja, komt wel goed joh. Stay positiefquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
"We zitten nog steeds in augustus", zegt Kluytmans. "Verkoudheidsvirussen worden normaal pas actief in oktober, november. Ik kijk met spanning hoe het virus zich de komende maanden ontwikkelt, want het is ongebruikelijk dat zo'n virus in de zomer al actief is. Ik kan de toekomst niet voorspellen, maar daar maak ik mij wel zorgen over."
Ja joh.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja, komt wel goed joh. Stay positief
Daar kikkert een mens van op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
"We zitten nog steeds in augustus", zegt Kluytmans. "Verkoudheidsvirussen worden normaal pas actief in oktober, november. Ik kijk met spanning hoe het virus zich de komende maanden ontwikkelt, want het is ongebruikelijk dat zo'n virus in de zomer al actief is. Ik kan de toekomst niet voorspellen, maar daar maak ik mij wel zorgen over."
Je hebt tenminste het weer waar je nu van kan genietenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar kikkert een mens van op.
Ja joh je wordt helemaal geschift van al die experts die over elkaar heen donderen met berichten. Die zegt dit, die zegt dat, die schreeuwt moord en brand en die haalt z'n schouders op van 'ja maar het gaat toch redelijk?'quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet zo happenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja joh je wordt helemaal geschift van al die experts die over elkaar heen donderen met berichten. Die zegt dit, die zegt dat, die schreeuwt moord en brand en die haalt z'n schouders op van 'ja maar het gaat toch redelijk?'
Hoorndol!
En ditquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lolquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
K ga denk ik een winterslaap houden
Ik heb vertrouwen in je Djustinquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:34 schreef Justin_Case het volgende:
Zou ik vandaag mijn overhemd wel schoon kunnen houden?
Deze plek nadert perfectie wel hoor. Helemaal wanneer we vrijdag onze boot naar haar thuishaven gaan brengenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja begrijpelijk wel
geen enkele plek is perfect..
hoewel
bootquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze plek nadert perfectie wel hoor. Helemaal wanneer we vrijdag onze boot naar haar thuishaven gaan brengen.
ja wel, veel meer nederlanders en wat minder duitsers.. zowaar 2 maanden niet in sluis geweestquote:Was het overleven in Zeeland, al die gekke Belgen?
Een Zeeschouwquote:
Ik las het iddquote:[..]
ja wel, veel meer nederlanders en wat minder duitsers.. zowaar 2 maanden niet in sluis geweestbeetje over en weer gekibbel over de grens tussen wat burgemeesters. het was meer een constante drukte nu eigenlijk dan echt 'vlagerig extreem druk' van andere jaren.
quote:
ja kinderachtig gedoe..quote:[..]
Ik las het idd. Gedoe daar joh, Belgen lopen te zeiken op NL en andersom
.
Ja boeien, ze is zoooo moooiquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]werken wel om daar mee te varen. Met die zwaarden enzo
[..]
ja kinderachtig gedoe..
kut.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja boeien, ze is zoooo moooi. En heet It houten hynder
.
Ik wilde er heen maar 18 euro is bij nader inzien misschien toch een beetje veel van het goedequote:
dit zijn van die once in a lifetime dingen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde er heen maar 18 euro is bij nader inzien misschien toch een beetje veel van het goede.
Wtfquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit zijn van die once in a lifetime dingen.
net als Phallus in Ijsland.. www.phallus.is
Nee, maar ik weet dan ook echt vrijwel niets van IJslandquote:
heel mooi land hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet dan ook echt vrijwel niets van IJsland.
Jaa, zo blij meequote:
Niet eens even >200 euro betalen om piemels te bekijkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heel mooi land hoor
wilde ook naar dat museum toen. maar taxi ging 200e kosten omdat er iemand met een geweer mee moest vanwege verdwaalde ijsberen. Daarom uiteindelijk niet gegaan.
ja pcies dat. plannen maken alles. stilstand is achteruitgang dit dat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa, zo blij mee.
Dromen moet je hebben. Wij willen volgend jaar droogvallen op t wad.
ja waren ook aan het lossen enzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet eens even >200 euro betalen om piemels te bekijken.
Zulke verhalen ken ik geloof ik ook uit Noorwegen, bizarre (maar nodige) wetten in zulke landen.
Ja alleen afgelopen nacht toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kut.
s'nachts ligt fok er steeds uit en ik moet iets meerdere keren posten voordat het er eindelijk staat.
elke nacht wel database meldingen hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja alleen afgelopen nacht toch?
Die bootjes zijn ervoor gemaaktquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja pcies dat. plannen maken alles. stilstand is achteruitgang dit dat.
droogvallen is gaafmoet met zo'n bootje wel lukken (mits je een vlak stukje uitzoekt
)
pciesquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die bootjes zijn ervoor gemaakt. Dus dat zie ik wel goedkomen.
Ja om 03.37 sowiesoquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
elke nacht wel database meldingen hoor
Ja en dan een kwartierquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh is dat dé tijd? heb het wel vaker geziens snachts iig.
Ergens wel "grappig" dat Zweden nu geel is en niet oranje.quote:
Oepsquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pcies
sluizen zullen grotere uitdagingen zijn
iemand waarmee ik regelmatig vaar vergeet in de sluizen zelfs z'n lijnen te vieren(en dat zit dan al 40 jaar op zee)
Ja klopt. Onze hele reis werd in één week ineens onmogelijk omdat 5 landen op oranje gingen. Zweden was al die tijd al oranje en werd een week later ineens geel. Oké danquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens wel "grappig" dat Zweden nu geel is en niet oranje.
Zou prettig zijn als het op die manier nog een leuke reis wordt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja klopt. Onze hele reis werd in één week ineens onmogelijk omdat 5 landen op oranje gingen. Zweden was al die tijd al oranje en werd een week later ineens geel. Oké dan.
Schoonfamilie is daar nu en zij zeggen dat alles goed te doen is als je je, net als in Nederland, aan de regels houdt. Dus hopelijk blijft het heel september ook zo. Dan wordt het een prima reis waarbij we alleen regio Göteborg hoeven te vermijden.
Ze hebben vorige week wel een bak maatregelen erbij gegooid lees ik in het reisadvies, misschien daardoor? Dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:21 schreef RockNijntje het volgende:
Maar even, zo'n land als Griekenland blijft toch alleen maar geel omdat het land anders weer economisch instort door het mislopen van inkomsten uit toerisme? Ik snap niet wat er anders is aan Griekenland dan alle andere Mediterraanse landen en Balkanlanden die nu op oranje staan.
quote:Vanaf 17 augustus moeten alle reizigers, met uitzondering van kinderen tot 10 jaar, uit o.a. Nederland die per lucht- of landverkeer in Griekenland aankomen, een negatieve PCR-test Covid-19 overleggen
Griekenland heeft in tegenstelling tot de rest van Europa het virus gelijk vanaf het eerste moment keihard aangepakt waardoor het zich daar nauwelijks heeft kunnen verspreiden. Heeft in dit geval dus niks met economie te makenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:21 schreef RockNijntje het volgende:
Maar even, zo'n land als Griekenland blijft toch alleen maar geel omdat het land anders weer economisch instort door het mislopen van inkomsten uit toerisme? Ik snap niet wat er anders is aan Griekenland dan alle andere Mediterraanse landen en Balkanlanden die nu op oranje staan.
Wij zijn zelf erg slechte thuisblijvers, omdat we dan gek zouden worden van de tijd die we ineens hebben en hoe we deze tijd zouden verspillen door alleen maar in bed te liggen. En een liefde voor Nederland moeten we nog ontwikkelenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou prettig zijn als het op die manier nog een leuke reis wordt.
Ik heb het gewoon opgegeven dit jaar qua "weg" en leuke dingen, ik steek het geld nu verder wel in spelletjes enzo.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben vorige week wel een bak maatregelen erbij gegooid lees ik in het reisadvies, misschien daardoor? Dus
[..]
Logisch opzich welquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Griekenland heeft in tegenstelling tot de rest van Europa het virus gelijk vanaf het eerste moment keihard aangepakt waardoor het zich daar nauwelijks heeft kunnen verspreiden. Heeft in dit geval dus niks met economie te maken
https://www.nu.nl/coronav(...)elen-versoepelt.html
Ik ben nu ook aan heet twijfelen of ik niet nog wat geld van het vakantie potje naar het fiets potje wil schuiven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij zijn zelf erg slechte thuisblijvers, omdat we dan gek zouden worden van de tijd die we ineens hebben en hoe we deze tijd zouden verspillen door alleen maar in bed te liggen. En een liefde voor Nederland moeten we nog ontwikkelen. Dus daarom maar een 'zo laag mogelijk risico met zo veel mogelijk regels'-reisje.
Maar stiekem is investeren in andere dingen, zoals spelletjes, ook wel leuk ja. Ik betrap mezelf erop dat ik steeds makkelijker met geld om ga want "corona". Ik heb een groot deel van mijn zeer verouderde, kapotte spullen al vervangen, na jaren eindelijk dat veel te dure longboard gekocht, mijn vriend heeft een Switch en meerdere spellen gekocht, etc. Voor corona smeten we echt niet zo met geld
.
Zou er ook niet onbewust meespelen dat jullie nu verhuisd zijn en er, als het goed is, even geen grote uitgaven op dat vlak aan zitten te komen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij zijn zelf erg slechte thuisblijvers, omdat we dan gek zouden worden van de tijd die we ineens hebben en hoe we deze tijd zouden verspillen door alleen maar in bed te liggen. En een liefde voor Nederland moeten we nog ontwikkelen. Dus daarom maar een 'zo laag mogelijk risico met zo veel mogelijk regels'-reisje.
Maar stiekem is investeren in andere dingen, zoals spelletjes, ook wel leuk ja. Ik betrap mezelf erop dat ik steeds makkelijker met geld om ga want "corona". Ik heb een groot deel van mijn zeer verouderde, kapotte spullen al vervangen, na jaren eindelijk dat veel te dure longboard gekocht, mijn vriend heeft een Switch en meerdere spellen gekocht, etc. Voor corona smeten we echt niet zo met geld
.
Als je geen grotere reizen op de wenslijst hebt staan om het vakantiegeld naar door te schuiven: doen. Want fijne spullen helpen bij fietsplezier en fietsen doe je toch ķķk voor de ontspanning.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook aan heet twijfelen of ik niet nog wat geld van het vakantie potje naar het fiets potje wil schuiven.
Maar van de andere kant vind ik het dan weer belachelijk om zo veel aan een fiets uit te geven.
Keuzes.. keuzes..
Mijn wensenlijst is vrij eindeloosquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou er ook niet onbewust meespelen dat jullie nu verhuisd zijn en er, als het goed is, even geen grote uitgaven op dat vlak aan zitten te komen?![]()
En het scheelt enorm dat vriend en ik allebei wel goed zijn in onszelf vermaken thuis, al zit daar uiteraard ook jarenlange oefening bij.
[..]
Als je geen grotere reizen op de wenslijst hebt staan om het vakantiegeld naar door te schuiven: doen. Want fijne spullen helpen bij fietsplezier en fietsen doe je toch ķķk voor de ontspanning.
Dit herken ik wel.. Al heb ik daar in mn verlof sowieso wel meer een handje van dan aan boord.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
.
Ik hoor echt zo veel mensen over het kopen van een nieuwe fiets de laatste tijdquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook aan heet twijfelen of ik niet nog wat geld van het vakantie potje naar het fiets potje wil schuiven.
Maar van de andere kant vind ik het dan weer belachelijk om zo veel aan een fiets uit te geven.
Keuzes.. keuzes..
Ja dat waarschijnlijk ook wel inderdaadquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou er ook niet onbewust meespelen dat jullie nu verhuisd zijn en er, als het goed is, even geen grote uitgaven op dat vlak aan zitten te komen?![]()
En het scheelt enorm dat vriend en ik allebei wel goed zijn in onszelf vermaken thuis, al zit daar uiteraard ook jarenlange oefening bij.
Ja, maar wat sommigen er aan uit kunnen geven vind ik ook bizar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoor echt zo veel mensen over het kopen van een nieuwe fiets de laatste tijd. Ik denk dat de afweging hierbij vooral is hoe veel je hem gaat gebruiken en waarvoor. Zo wil een collega van me die 3 minuten van werk af woont voor woon-werkverkeer een elektrische fiets van een paar duizend euro kopen, tsja... da's een beetje koekoek
.
[..]
Ja dat waarschijnlijk ook wel inderdaad. En we willen ook gewoon heel graag weg omdat we beiden fulltime werken en nog nooit vakantie gehad hebben, op heel af en toe een vrije middag voor tandarts of vrije dag voor verhuizen na
.
Concrete wensen/voornemens dan, geen "ooit wil ik daar heen".quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn wensenlijst is vrij eindeloos
Een fire stick? Om zelf vuur te maken tijdens je eigen expeditie robinson?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het afgelopen half jaar alleen een paar boeken en een Fire stick gekocht geloof ik. Verder alleen noodzakelijke aankopen of cadeautjes.
ik heb mn eerste maandsalarissen na mn afstuderen letterlijk over de balk gesmetenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:55 schreef RockNijntje het volgende:
Bij mij gaat het overigens ook wel om veel aankopen die ik mezelf beloofde pas te doen na mijn afstuderen, bij het hebben van een baan.
Boks.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb mn eerste maandsalarissen na mn afstuderen letterlijk over de balk gesmeten
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een fire stick? Om zelf vuur te maken tijdens je eigen expeditie robinson?
toen woonde ik nog bij mn ouders, dus toen heb ik ook wel aardig wel geld over de balk gesmeten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb mn eerste maandsalarissen na mn afstuderen letterlijk over de balk gesmeten
Dat eerste is hier toch een tigjarenplan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n eerste salarissen gebruikt om m'n studieschuld terug te betalen en m'n rijbewijs te halen
mja ik heb nooit een studie schuld gehad. vanaf m'n 12e altijd voor gewerktquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n eerste salarissen gebruikt om m'n studieschuld terug te betalen en m'n rijbewijs te halen
Pcies datquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen woonde ik nog bij mn ouders, dus toen heb ik ook wel aardig wel geld over de balk gesmeten.
Het was ook niet veel, dus was snel klaar. Wilde er gewoon vanaf. Rijbewijs was duurder want ik kan niet rijden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik heb nooit een studie schuld gehad. vanaf m'n 12e altijd voor gewerkt
Als ik zie hoe sommige van mijn leeftijdsgenoten moeten leven vind ik dat meer dan redelijk!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen maanden ook lekker gespaard. Al ga ik straks op vakantie wel even wat geld over de balk smijtenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik had lekker gespaard, goede buffer, hypotheek extra afgelost, spaarde voor een reis naar de VS of Korea, en nu afwachten wat corona met m'n werk gaat doen, en ik ga toch nergens naartoe, dus ik ben lekker aan het oppotten.
Ik ben fluitend door de vorige crisis gegaan, zelfs een huis gekocht, maar dit gaat toch wel anders worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Met werkonzekerheid zou ik ook meer focus leggen op sparen inderdaad.![]()
Gelukkig is m'n branche best stabiel, dus echt zorgen maak ik me niet.
Bij mij is het juist andersom. De vorige crisis heb ik bijna een jaar zonder werk gezeten. Bij deze heb ik me nog geen seconde zorgen hoeven maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben fluitend door de vorige crisis gegaan, zelfs een huis gekocht, maar dit gaat toch wel anders worden.
Wow zoek je nog verkering?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben fluitend door de vorige crisis gegaan, zelfs een huis gekocht, maar dit gaat toch wel anders worden.
Tijdens de vorige crisis werkte ik bij een bedrijf waar het geld tegen de plinten klotste. Dat is nu ook wel iets andersquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, dan rij maar naar de visboer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:16 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ik ben ook vaak moe. Hoor ik van veel mensen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:28 schreef Karzai het volgende:
Af en toe ben ik zo moe
wil niet naar mijn werk toe
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:16 schreef Justin_Case het volgende:
Kibbeling?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou, dan rij maar naar de visboer.
Dit was het hele bericht:quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:14 schreef RockNijntje het volgende:
De vorige crisis heb ik vanuit een interessant perspectief meegemaakt. Mijn vader werd werkloos en ik was te jong om er echt iets van te merken, maar mijn moeder was continu bang dat we dakloos werden. Uiteindelijk heb ik er flink wat honderden euro's extra per maand aan overgehouden omdat de vier jaar dat ik studeerde precies gekeken werd naar het inkom
Kerel had net zoiets inderdaad. Al heeft 'ie op zich nog genoeg werk op het moment, maar het is wel een hoek waar klappen gaan vallen. (Veel maatwerk en ik kan me voorstellen dat een hoop nieuwe investeringen even op pauze gezet zijn of gaan worden. Of überhaupt niet door gaan gaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Groot gelijk, je vader.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
Die FOK! downtime knipt dus ook gewoon halve berichten af tijdens het posten.
[..]
Dit was het hele bericht:
De vorige crisis heb ik vanuit een interessant perspectief meegemaakt. Mijn vader werd werkloos en ik was te jong om er echt iets van te merken, maar mijn moeder was continu bang dat we dakloos werden. Uiteindelijk heb ik er flink wat honderden euro's extra per maand aan overgehouden omdat de vier jaar dat ik studeerde precies gekeken werd naar het inkomen van mijn vader in de jaren dat hij werkloos was. Ik voelde me daar best lang schuldig om, maar mijn vader heeft altijd gezegd dat we gewoon voordeel uit die vervelende periode moesten halen als dat kon.
Was dit gister?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
oke. poging 3.
FRANTIC IK HEB EEN BLIKJE COLA PEACH GEKOCHT WEL ZERO
GODVERDOMME ZEG
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
oke. poging 3.
GODVERDOMME ZEG
Ja maar het voelde een beetje stom, omdat hij op dat punt al lang weer een baan met fatsoenlijk inkomen hadquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Groot gelijk, je vader.Dat is exact waarom die extra steun er is.
En je hoeft je echt geen zorgen te maken, ze halen gerust genoeg bij je terug ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar het voelde een beetje stom, omdat hij op dat punt al lang weer een baan met fatsoenlijk inkomen had. Maar inderdaad, uiteindelijk zijn dit soort situaties de redenen dat steun bestaat, dus gewoon lekker gebruik van maken.
Mijn ouders hadden een eigen zaak, maar de IB had de verkeerde cijfers gebruikt. Ging van volledige thuiswonende beurs naar basis. Duurde een paar jaar voor dat was rechtgezetquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar het voelde een beetje stom, omdat hij op dat punt al lang weer een baan met fatsoenlijk inkomen had. Maar inderdaad, uiteindelijk zijn dit soort situaties de redenen dat steun bestaat, dus gewoon lekker gebruik van maken.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een eigen zaak, maar de IB had de verkeerde cijfers gebruikt. Ging van volledige thuiswonende beurs naar basis. Duurde een paar jaar voor dat was rechtgezet
En daarna haasten voor je Nederlandse les.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Ff naar de fietsenzaak tussen 2 afspreken door
Is denk ik geen aanvalquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ist nou een keer klaar met die ddddddos aanval?
Is het nog ddos of is het rap stervende hardware?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ist nou een keer klaar met die ddddddos aanval?
We doen hier toch niet aan dikke vingers foutjes?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna haasten voor je Nederlandse les.
Een inzinking dan?quote:
Lui is wat anders dan een foutje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We doen hier toch niet aan dikke vingers foutjes?
In type al achter het stuur wat wil je dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lui is wat anders dan een foutje.
Dit zie ik inderdaad bij erg veel vrienden, vooral als er wat broertjes en zusjes zijn. De overheid vindt dat het wel kan, maar in de praktijk is dat helemaal niet zo, hoe graag de ouders ook zouden willen helpen door zaken als studie en/of rijbewijs te betalenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had gewoon "pech", ouders hadden een hoger inkomen, dus basisstufi, maar in praktijk hadden ze niet de ruimte om te ondersteunen en ik had niet genoeg tijd beschikbaar om het tekort op te vangen. Ergo, studieschuld.
Mja ik kan nu gewoon eten/kopen wat ik wil, spaar daar naast een leuk bedrag per maand. Wat beter gaat als ik aan boord zitquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik zie hoe sommige van mijn leeftijdsgenoten moeten leven vind ik dat meer dan redelijk!
Ik heb er wel nuttige dingen van gedaan denk ik. Het meeste was écht aan vervanging toe. En ik verhuisde naar een beter appartement. Maar ik ben inderdaad ook wel iets vrijer geworden met leuke dingen doen en kopen. Bijvoorbeeld gewoon lekker even bij Bagels and Beans gaan zitten in plaats van het goedkoopste broodje in de supermarkt kopen als je in de stad bent. Rijbewijs had ik al, mijn vriend heeft een auto (die ik in noodgevallen gebruik) en studieschuld hebben we ook beiden niet: behalve de huur en wat vaste lasten hebben we weinig financiële verplichtingen
. Dus we sparen op dit moment erg veel.
Dat je niet typt achter het stuur, maar gewoon met het verkeer bezig bent?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In type al achter het stuur wat wil je dan?
* FranticDJ smeert de bammetjesquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:16 schreef Justin_Case het volgende:
Point being?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
oke. poging 3.
GODVERDOMME ZEG
Niet te zuipen zeker?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
oke. poging 3.
GODVERDOMME ZEG
Wie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik was ff tussen de buien door met beaglemans naar buiten
Die onderste is wel iets voor jou, ontevreden snaaiuitdrukking, sloerierood op de lippen en koper op 't kupke.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
Frantic ik heb het geproefd hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, het is wat het is. En hij had een stuk lager kunnen zijn, maar ja, jong en onbezonnen en domme beslissingen enzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit zie ik inderdaad bij erg veel vrienden, vooral als er wat broertjes en zusjes zijn. De overheid vindt dat het wel kan, maar in de praktijk is dat helemaal niet zo, hoe graag de ouders ook zouden willen helpen door zaken als studie en/of rijbewijs te betalen.
Mijn vriend en ik zijn waarschijnlijk studieschuldloos omdat we beiden enig kind zijn. Of ja, zo kort door de bocht zal het ook weer niet zijn, maar dit helpt wel.
maar echt hequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
Frantic ik heb het geproefd hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt wat voor beeld heb je van mijquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die onderste is wel iets voor jou, ontevreden snaaiuitdrukking, sloerierood op de lippen en koper op 't kupke.
Je bedoelt Peg Bundy?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die onderste is wel iets voor jou, ontevreden snaaiuitdrukking, sloerierood op de lippen en koper op 't kupke.
Vooral de synthetische pruik doet 't 'm.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist niet dan toch, beetje veranderen qua uiterlijk een keertje, uit de comfort zone?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt wat voor beeld heb je van mij
naar dat? Hoe is dat een vooruitgang?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist niet dan toch, beetje veranderen qua uiterlijk een keertje, uit de comfort zone?
Stilstand is achteruitgang.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naar dat? Hoe is dat een vooruitgang?
"Het was het waardquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, het is wat het is. En hij had een stuk lager kunnen zijn, maar ja, jong en onbezonnen en domme beslissingen enzo.
Niet dat het echt een klacht is verder hoor, het enige echte nadeel is dat we voorlopig niet kunnen verhuizen/samen een huis kunnen kopen, maar die wens is er toch totaal niet op het moment, dus och.
Coca Colaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
maar serieus wie dacht dat dat een goed idee was om dit op de markt te brengen
Wel waar voor je centen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Echt slecht
na 5 min proef je het nog steeds
Gat in de markt voor als je echt iets vies in je mond hebt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Echt slecht
Pepsi.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gat in de markt voor als je echt iets vies in je mond hebt.
Ik heb hem een paar jaar geleden gehad en toen vond ik hem lekkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Echt slecht
ook de zero variant?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar jaar geleden gehad en toen vond ik hem lekkerLekkerder dan de mango.
Dat weet ik niet meerquote:
Daarom.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Het was het waard!"
En dat is wel zonde, maar gelukkig wel iets waarop je je kunt instellen. En als de wens er toch niet is, boeiend. Wij zouden samen een huis kunnen kopen, maar denken hier niet eens over na omdat we eerst nog wat samenzijnjaren willen opbouwen en willen sparen. Het idee dat het kan is fijn en rustgevend, maar verder hebben we er vrij weinig aan.
Cola met kaneel. Is dat niet Dr. Pepper?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Al gaat er niks boven de kokos en de kaneel.
Smaakt volgens mij toch anders.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Cola met kaneel. Is dat niet Dr. Pepper?
Ik drink alleen San Pellegrino. Als ik frisdrank drink, want doorgaans drink ik water. En koffie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is wel vies ja, sowieso is frisdrank zwaar kut.
Denk toch die perzik hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meerWas in Engeland, hadden ze blikjes cola peach en cola mango. Weet nog dat ik de mango niet te hachelen vond. of was het dan toch de perzik?
Ja ok die heb ik ook standaard in huis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik drink alleen San Pellegrino. Als ik frisdrank drink, want doorgaans drink ik water. En koffie.
Colaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
bij mij maken mensen zich zorgen als ik geen cola drink
Vooral Coca Cola maakt zich dan zorgenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
Doe ik ook bij Joop hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vooral Coca Cola maakt zich dan zorgen
Zit in je genen, jaren dertig vorige eeuw hebben wat verkopers van Coca Cola de Egyptenaren wijs gemaakt dat Coca Cola gezond is en werkt voor zo'n 1001 kwalen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
nou functioneer primaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit in je genen, jaren dertig vorige eeuw hebben wat verkopers van Coca Cola de Egyptenaren wijs gemaakt dat Coca Cola gezond is en werkt voor zo'n 1001 kwalen.
Het is echt m'n favo, al is het lang niet m'n enige smaakje.quote:
Toch wel de oplossing voor alles.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Adem een kwartiertje inhouden.
Net een kwartier bezig om een post te plaatsenquote:
Dat bepalen wij wel jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou functioneer prima
alhoewel...
Het is niet zo heet meer? It's something?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:09 schreef LTVDK het volgende:
Het is niet echt fantastisch wandelweer vandaag he
K heb mijn poging net gestaakt vanwege alle blarenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:09 schreef LTVDK het volgende:
duimen voor een najzomer jongens!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet zo heet meer? It's something?
100 keer liever dit dan 35 graden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:09 schreef LTVDK het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
duimen voor een najzomer jongens!!
Viezige regen werkt niet echt motiverend, net een klein uurtje gelopen en zeiknatquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet zo heet meer? It's something?
Toch maar aan de blaarpleistersquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K heb mijn poging net gestaakt vanwege alle blaren
Ik had zonder dit mental image gekund.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
Dat je je blaren openprikt en dat er een klein glas cola uit komt lopen.
Eigenlijk wel lekker, vind ik. Niet te warm, verkoelend briesje, geen brandende zon.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:09 schreef LTVDK het volgende:
Dan moet je die gaan kopenquote:
ik hoop 30 gradenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee.
Tenminste, een rustig september (dus een beetje normale temperaturen en geen storm enzo) mag wel.
Je doet het goed, iets minder zelfvertrouwen, wat meer vlees eten, tikje meer sensatiezucht en wat meer humor zou ook geen kwaad kunnen.quote:
Ideaal die dingen. Slurpen je blaar leeg zonder dat je moet prikken.quote:
Dan liever storm.quote:
Mietjequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb net een lang broek aan gedaan
nog minder zelfvertrouwen? nog meer vlees?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je doet het goed, iets minder zelfvertrouwen, wat meer vlees eten, tikje meer sensatiezucht en wat meer humor zou ook geen kwaad kunnen.
Ik heb al zo lang geen normale lange broek meer aangehad dat het vreemd aanvoelt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:13 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb net een lang broek aan gedaan
Lekker zoutig van het zweetquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
Dat je je blaren openprikt en dat er een klein glas cola uit komt lopen.
Al die mensen die nu gelijk helemaal ingepakt over straat gaan alsof het een siberische winter is terwijl ik daar loop in mijn korte broek en t-shirtquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al die mensen die nu gelijk helemaal ingepakt over straat gaan alsof het een siberische winter is terwijl ik daar loop in mijn korte broek en t-shirt
Nee, nazomerquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee.
Tenminste, een rustig september (dus een beetje normale temperaturen en geen storm enzo) mag wel.
Das toch geen nazomer johquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, nazomerAlles oranje en rood en geel en lekker zonnetje om te wandelen, maar fris genoeg voor warme chocolademelk
mja ik had een korte broek aan hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al die mensen die nu gelijk helemaal ingepakt over straat gaan alsof het een siberische winter is terwijl ik daar loop in mijn korte broek en t-shirt
Dit mag ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, nazomerAlles oranje en rood en geel en lekker zonnetje om te wandelen, maar fris genoeg voor warme chocolademelk
en appeltaart!
Ik zit bij het open raam.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
k zit naast de kachel rillend naar een foto van een palmboom te kijken
Ja jij trekt nog een winterjas en sjaal aan als het onder de 30 graden isquote:
het is augustus en kijk nou naar buitenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij trekt nog een winterjas en sjaal aan als het onder de 30 graden is
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
k zit naast de kachel rillend naar een foto van een palmboom te kijken
Dit matcht toch prima bij het gemekker over het hete weer?quote:
Nee dat jullie een voorkeur hebben voor koudquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit matcht toch prima bij het gemekker over het hete weer?
Ja komt door jouw kilheidquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat jullie een voorkeur hebben voor koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |