Lijkt mij ook niet echt een promotie voor Ray zelf, van de Telegraaf naar Wielerflits. Of ik onderschat die site.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 08:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ontzettend dom om Ray mede-eigenaar te makenBenieuwd wie daar als eerste met ruzie vertrekt.
Ray was al langer weg was bij de T. (ok, 4 maanden...) dus hij stapt niet over van de T. naar Wielerflits.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet echt een promotie voor Ray zelf, van de Telegraaf naar Wielerflits. Of ik onderschat die site.
Mooie klotentijd om werk te zoeken. Wel handig dat je gesprekken via internet kan doen. Gaat het lukken? Altijd als ik klaag over werk denk ik hoe ellendig het was geen werk te hebben😂quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet ontslagen, klaar met de studie.
Je meent het.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:35 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ray was al langer weg was bij de T. dus hij stapt niet over van de T. naar Wielerflits.
Mwah, merk wel dat WF steeds serieuzer wordt, zag ze vorig jaar ook al vaak met een microfoon naast andere media, zoals NOS/Sporza staan tijdens gemeenschappelijke interviews.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet echt een promotie voor Ray zelf, van de Telegraaf naar Wielerflits. Of ik onderschat die site.
Maar qua salaris? T betaalde best goed lijkt mij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, merk wel dat WF steeds serieuzer wordt, zag ze vorig jaar ook al vaak met een microfoon naast andere media, zoals NOS/Sporza staan tijdens gemeenschappelijke interviews.
WF was ooit de eerste site waar ik een account voor aanmaakte, was toen lid nummer 870 of zoiets, maar kom er nu al jaren alleen sporadisch nog maar.
Alleen underground is goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, merk wel dat WF steeds serieuzer wordt, zag ze vorig jaar ook al vaak met een microfoon naast andere media, zoals NOS/Sporza staan tijdens gemeenschappelijke interviews.
WF was ooit de eerste site waar ik een account voor aanmaakte, was toen lid nummer 870 of zoiets, maar kom er nu al jaren alleen sporadisch nog maar.
Stond waarschijnlijk op het station op de trein te wachten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ronald doet alles voor geld.
Andersom eerder, ze hebben het EK georganiseerd rond een wedstrijd die al op de planning stond.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:39 schreef Mykonos het volgende:
Waarom worden er tegelijkertijd allerlei kutkoersen in Frankrijk georganiseerd terwijl er daar ook een EK is? Op deze manier vergeet ik de helft in te vullen op firstcycling.
@Mexicanobakker hahaquote:Mensen die afstuderen tijdens de crisis hebben waarschijnlijk over vijf jaar nog altijd een lager inkomen dan ze zouden hebben gehad zonder de coronacrisis. Het kan gaan om een verlies van 6 tot 12 procent aan salaris.
Ik weet het, kutzooi.quote:
Ik heb wel een aanbieding want econometrie, maar het is wel een stukkie minder dan dat je hoopt met die achtergrond.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mooie klotentijd om werk te zoeken. Wel handig dat je gesprekken via internet kan doen. Gaat het lukken? Altijd als ik klaag over werk denk ik hoe ellendig het was geen werk te hebben😂
Dat houdt dus wel in dat je onderhandelingsruimte hebt? En je kan ook aannemen en dan verder kijken. Lijkt me niet zo slecht. Met die studie verwacht je wel flink startsalaris inderdaad. Wat krijg je nu aangeboden dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel een aanbieding want econometrie, maar het is wel een stukkie minder dan dat je hoopt met die achtergrond.
Rond de 2700 dus daar mag je niet voor JUICHENquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat houdt dus wel in dat je onderhandelingsruimte hebt? En je kan ook aannemen en dan verder kijken. Lijkt me niet zo slecht. Met die studie verwacht je wel flink startsalaris inderdaad. Wat krijg je nu aangeboden dan?
2700 is op zich redelijk in die hoek al zit 3000 er ook zeker in. Maar soms is dat het verschil waard als het een hele toffe functie is met doorgroei mogelijkheden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Master dus ben wel op zoek naar een baan ja, of nouja ik heb al iets op zak maar wacht nog wat dingen af op iets beters.
Geen zin in Optiver en harken?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel een aanbieding want econometrie, maar het is wel een stukkie minder dan dat je hoopt met die achtergrond.
Zoek je relatief nauw en werk gerelateerd aan econometrie of breder?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klinkt mij tikje laag voor master econometrie maar goed het zijn ook aparte tijden nu.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Master dus ben wel op zoek naar een baan ja, of nouja ik heb al iets op zak maar wacht nog wat dingen af op iets beters.
Staar je trouwens niet blind op salaris nu. Focus vooral op doorgroei, doorleermogelijkheden en andere ontwikkelpunten. Betaald zich later driedubbel terug.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het erge is dat 3000 al lastig is om van rond te komenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:22 schreef Momo het volgende:
[..]
2700 is op zich redelijk in die hoek al zit 3000 er ook zeker in. Maar soms is dat het verschil waard als het een hele toffe functie is met doorgroei mogelijkheden.
Dat valt toch wel echt mee, ik zit lager en kom prima rond.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het erge is dat 3000 al lastig is om van rond te komen
Ik zit met 300 euro afbetalen voor studieschuld, huur voor 1100 euro in de randstad (kaal+servicekosten).quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het erge is dat 3000 al lastig is om van rond te komen
Dit is ook zeker waar. Als je iets vindt waar je hart ligt en waar je verder mee kan is het een goede deal. Ik heb daar zelf van afgezien vanwege salaris, het moeten verhuizen en de vele doordeweekse reizen tussen verschillende locaties. Weet niet of ik nu spijt hebquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Staar je trouwens niet blind op salaris nu. Focus vooral op doorgroei, doorleermogelijkheden en andere ontwikkelpunten. Betaald zich later driedubbel terug.
Neem aan dat je dan ergens in een stad woont?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zit met 300 euro afbetalen voor studieschuld, huur voor 1100 euro in de randstad (kaal+servicekosten).
Dan moet je ook wel 3600+ verdienen bruto om rond te komen.
300 per maand? Dat is flink. Dan heb je vast een hoop duizend schuld?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zit met 300 euro afbetalen voor studieschuld, huur voor 1100 euro in de randstad (kaal+servicekosten).
Dan moet je ook wel 3600+ verdienen bruto om rond te komen.
Dit was voor iets in Brabant + studieschuld die ik heb. Als je dan iets normaals wil voor je zelf ben je minimaal 1000-1100 kwijt om te wonenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat valt toch wel echt mee, ik zit lager en kom prima rond.
Tenzij je hartje Amsterdam woont met pand van 1400 euro pm
Ik woon in sociale huur, maand voordat ik vast contract kreeg met oude salaris erin gekomen. Waarschijnlijk zou ik nu niet aan de voorwaarden voldoenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit was voor iets in Brabant + studieschuld die ik heb. Als je dan iets normaals wil voor je zelf ben je minimaal 1000-1100 kwijt om te wonen
Ja Den Haag. Kon binnen half jaar niks anders vinden in de buurt van mij werk (20 km)quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Neem aan dat je dan ergens in een stad woont?
Ja. 2 masters en 1 bachelor gedaan. Ook 1 jaar in IJsland gezeten daarbij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
300 per maand? Dat is flink. Dan heb je vast een hoop duizend schuld?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:32 schreef hhh38 het volgende:
Ik woonde net 1 week in sociale huur toen ik mijn baan kreeg. Woon nu voor 580 per maand in Utrecht
Dat is wel nice. Ook nog een beetje ok buurt en ok buren?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik woon in sociale huur, maand voordat ik vast contract kreeg met oude salaris erin gekomen. Waarschijnlijk zou ik nu niet aan de voorwaarden voldoen
Ja, ik verdien gewoon prima maar kan echt niks kopen de komende 20 jaar met die studieschuld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar los daarvan, het is sowieso totaal belachelijk dat je als alleenstaande starter onmogelijk een huis kan kopen in een redelijke buurt. Ik heb een broertje dood aan mensen zoals CoolGuy in R&P die roepen dat je dan maar lekker op platteland moet gaan wonen
Ik zou heel graag op het platteland gaan wonen. Als ik vrij huizen zou kunnen kiezen buiten de Randstad zou ik al dolblij zijn. Ook door mijn sociale huur is het financiele zelfmoord om van de ene periferie naar de andere te verhuizen. Al heb je voor 900-1000 wel iets moois in een Friese stad bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar los daarvan, het is sowieso totaal belachelijk dat je als alleenstaande starter onmogelijk een huis kan kopen in een redelijke buurt. Ik heb een broertje dood aan mensen zoals CoolGuy in R&P die roepen dat je dan maar lekker op platteland moet gaan wonen
Ik ook, geen studieschuld daardoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:12 schreef franklop het volgende:
Ben nog steeds blij dat ik kon studeren in tijd van de Stu-fi
Ik heb als starter een appartementje gekocht, in de stad. Kan dus toch, maar makkelijk is het niet nee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als thuiswerken meer een norm wordt dan kan 1 keer per week wel 2 uur+ in het ov zitten. Maar dat is gewoon geen doen voor 4 dagen per week. Dat heb ik anderhalf jaar gedaan met 4 uur reistijd in totaal heen en weer vanuit periferie naar de randstad. Ik was helemaal kapot want moest ook om half 8 beginnen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou heel graag op het platteland gaan wonen. Als ik vrij huizen zou kunnen kiezen buiten de Randstad zou ik al dolblij zijn. Ook door mijn sociale huur is het financiele zelfmoord om van de ene periferie naar de andere te verhuizen. Al heb je voor 900-1000 wel iets moois in een Friese stad bijvoorbeeld.
Hier sociale huur in Groningen 460 per maand.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:32 schreef hhh38 het volgende:
Ik woonde net 1 week in sociale huur toen ik mijn baan kreeg. Woon nu voor 580 per maand in Utrecht
Ja, dat is de beste optie. Dus dat betekent zo snel mogelijk studieschuld aflossen en vast contract ritselen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik heb als starter een appartementje gekocht, in de stad. Kan dus toch, maar makkelijk is het niet nee.
Edit: studieschuld is wel laag bij mij. Maar ken ook mensen die die verzwegen hebben.
Ik woon in een omgebouwd verzorgingstehuis met bijna alleen maar mensen rond de 30. Best veel sociale contacten met buren, wat ik wel leuk vind. Wonen wel ook statushouders en een paar kansloze types, maar daar heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:36 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel nice. Ook nog een beetje ok buurt en ok buren?
Als vrouw die alleen vind ik dat toch wel een ding.
Ik heb oprecht gekeken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan iedereen de serene rust van Warmond aanbevelen.
Dat klinkt wel nice.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik woon in een omgebouwd verzorgingstehuis met bijna alleen maar mensen rond de 30. Best veel sociale contacten met buren, wat ik wel leuk vind. Wonen wel ook statushouders en een paar kansloze types, maar daar heb ik geen last van.
Enige nadeel is dat het vrij klein is, maar ik kwam van een studentenkamer van 14 m2 dus dan ben je al snel tevreden.
Hoe lang geleden? De prijzen zijn afgelopen jaren alleen maar blijven stijgenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik heb als starter een appartementje gekocht, in de stad. Kan dus toch, maar makkelijk is het niet nee.
Edit: studieschuld is wel laag bij mij. Maar ken ook mensen die die verzwegen hebben.
Het is een rustige buurt dus dat scheelt. Contact met buren heb ik niet echt, iedereen is beetje op zich. Het is wel een mengelmoes van wat Polen, alleenstaanden, wat gezinnen (met/zonder kinderen). Sommige zeg je wel hoi tegen, pakketjes neem je aan voor ander... Vrijwel iedereen werkt geloof ik gelukkigquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:36 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel nice. Ook nog een beetje ok buurt en ok buren?
Als vrouw die alleen vind ik dat toch wel een ding.
Dat zit er bij mij niet in metquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:43 schreef Steven184 het volgende:
Ik heb mijn studieschuld afbetaald met mijn 1e salarissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschil tussen sociale en normale huur is wel erg groot soms inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:44 schreef Momo het volgende:
Vind het wel krom in Nederland soms. Met mijn studieschuld (3 universitaire studies) en geen recht op sociale huur en zorgtoeslag en kom ik financieel niet heel veel beter uit dan iemand die MBO heeft gedaan en daar een gemiddeld baantje heeft en wel in sociale huur zit.
Ik heb jaren scheef gewoond ook in sociale huur, puur omdat ik idd niks kon kopen. Zelfs niet in een dorpje op 15km van Rotterdam.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bob, bob, daar wil je toch ook niet wonenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb zelfs Helmond overwogen![]()
Onbetaalbaar.
Heel mijn leven heb ik praktisch alleen maar midden in de stad, of er net buiten, gewoond. Utrecht, Bogotá, Madrid, Sevilla. Mijn leven is toe aan een gezellig, gereformeerd ons kent ons dorp.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit met dat water. Ik boek zo het enige Bed&Breakfest in Warmond
Urk een optie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heel mijn leven heb ik praktisch alleen maar midden in de stad, of er net buiten, gewoond. Utrecht, Bogotá, Madrid, Sevilla. Mijn leven is toe aan een gezellig, gereformeerd ons kent ons dorp.
Nee klopt, maar je moet toch wat. Zie dat de prijzen in die regio wel wat gedaald zijn van 1100-1200 naar 900-1100.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bob, bob, daar wil je toch ook niet wonen
Er zijn hier achter mij in de villawijk net weer een paar prachtige vrijstaande woningen gebouwd, dat had echt iets voor jou geweest.quote:
Mijn oma is opgegroeid in Warmond. Hopelijk kan je hier iets mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan iedereen de serene rust van Warmond aanbevelen.
Ik wil Helmond verdedigen, maar de buurten waar je wel wil wonen zijn waarschijnlijk onbetaalbaar inderdaadquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb zelfs Helmond overwogen![]()
Onbetaalbaar.
Jouw oma is een gezegend mens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn oma is opgegroeid in Warmond. Hopelijk kan je hier iets mee.
Link ‘ns.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zijn hier achter mij in de villawijk net weer een paar prachtige vrijstaande woningen gebouwd, dat had echt iets voor jou geweest.
Hoe groot zoek je iets dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee klopt, maar je moet toch wat. Zie dat de prijzen in die regio wel wat gedaald zijn van 1100-1200 naar 900-1100.
Ja prachtige buurt ook, dus daar bof ik mee. Maar als er iets rond de 900 per maand vrijkomt vlakbij het station ben ik wel weg.quote:
Ja ze zijn al verkocht nu he, helaas.quote:
Vreemd genoeg woont ze nu al 46 jaar in Leiden Zuid-West.quote:
Had je trouwens nog gezien dat @Slobeend ons had gecontact op de oude discord server? Ik durfde het hem niet te vertellen.quote:
De Discord staat wel stof te happen nu, daar moet nodig iets aan gedaan worden. We gaan weer beginnen. Spreid en win.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had je trouwens nog gezien dat @:Slobeend ons had gecontact op de oude discord server? Ik durfde het hem niet te vertellen.
Waar woon je?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heb geld van mijn ouders geleend (volgens de regels een schenking, maar ik betaal het wel terug) om mijn studieschuld in een keer af te betalen. Uiteindelijk schuiven met geld om een hogere hypotheek te kunnen krijgen.
Dan is 1100-1200 wel veel.quote:
Ik zocht dan ook in een compleet overspannen markt, net voor de Corona. Nu de expats niet komen (of later) is het al weer veel beter.quote:
Krijg je niet gewoon een registratie bij een studieschuld?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat is wel ik wel betaal nu, wel in Den Haag buitenwijk vrijwel naast een treinstation.quote:
Nope, kun je meestal verzwijgen. Krijg je wel gezeik als je beroep moet doen op NHGquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Krijg je niet gewoon een registratie bij een studieschuld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |