Martin Glorix.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://nl-nl.facebook.co(...)est/437408953124965/
Jep. Stelletjes zaten wel dichter bij elkaar om de ruimte zo praktisch mogelijk te benutten.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Netjes op anderhalve meter van elkaar?
Nee, jij. Gij onoplettende.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kapen interesseert me geen reet.
Overigens dacht ik dat @:muck de LAPO had?
Muck heeft geen enkele post in dat topic.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kapen interesseert me geen reet.
Overigens dacht ik dat @:muck de LAPO had?
Je moet je shit ook op het toilet doen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet shit doen, maar ik kom niet op gang.
Pehehehe.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
Maar goed, mijn vriend weet nu dat in drie kwartier een liter amaretto drinken een kut idee is, dus er is toch nog wat geleerd dit weekend.
Goeie, even verkassen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je moet je shit ook op het toilet doen.
Ze heeft hem verwijderd, die post.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:45 schreef Arch-Indar het volgende:
Muck had daar wel een post, de laatste zelfs, op mijn scherm. Al kan dat natuurlijk 302 geweest zijn.
Ik had weer eens een post na de lapoquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Muck heeft geen enkele post in dat topic.
"Bel een taxiiiiiiiiiii, ik kan niet meer looopen of fietseeeeeenquote:
Hey Budaquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had weer eens een post na de lapo
Maar omdat dat al ver na de lapo was, heb ik hem weggegooid
Zonder het te proberen weet ik al dat dit een slecht plan isquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
Maar goed, mijn vriend weet nu dat in drie kwartier een liter amaretto drinken een kut idee is, dus er is toch nog wat geleerd dit weekend.
Da's wel een van de redenen dat ik het elders vooral bij bier hou, andere dingen hakken er zķ hard in.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Bel een taxiiiiiiiiiii, ik kan niet meer looopen of fietseeeeeen![]()
![]()
![]()
![]()
."
Altijdquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je lopen kloten in het vorige topic?
Nu sta ik voor lul
[..]
Jouw schuld @:muck
"Alles met alcohol is welkom" lijkt me.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik associeer Amaretto altijd met oude dametjes, die nippen aan een glaasje. Is het ook een ding in de hippe scene dan?
Ssst, dat zou je niet verder vertellenquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ssst, dat zou je niet verder vertellen
In mijn omgeving drinken we gewoon wat we lekker vinden. Zelf neem ik bijvoorbeeld graag een fles Kahlua en pak melk mee, maar mijn vriend is nogal fan van amarettoquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik associeer Amaretto altijd met oude dametjes, die nippen aan een glaasje. Is het ook een ding in de hippe scene dan?
White russianquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In mijn omgeving drinken we gewoon wat we lekker vinden. Zelf neem ik bijvoorbeeld graag een fles Kahlua en pak melk mee, maar mijn vriend is nogal fan van amaretto.
Nah, geen amandelfan.quote:
Lekkah.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik nip graag aan een glaasje amaretto.
/omabuda
Ik bedacht me vanmorgen dat ik wel wat extra sokken kan gebruikenquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je al wat leuks op de breipennen staan?
Ik zie een nieuwe hobby ontwikkelen tijdens je aanstaande vakantie.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bedacht me vanmorgen dat ik wel wat extra sokken kan gebruiken
Das toch geen snackquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekkah.
Doet me eraan denken, zit nog een appel in m'n tas. Snacks.
Breien is heel rustgevend.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie een nieuwe hobby ontwikkelen tijdens je aanstaande vakantie.
Het is ook geen maaltijd.quote:
Ik moet nog even horen of ik pennen kan lenen, de wol ligt al klaar.quote:
Wel bij een boom?quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:00 schreef Karzai het volgende:
nooit een appel zien liggen bij de snackbar
quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rustig Bitterbal. Ook snacks met een andere huidskleur mogen er gewoon zijn
jawel, meestal in de vuilnisbakquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:00 schreef Karzai het volgende:
nooit een appel zien liggen bij de snackbar
Fuck die appel, ik wil een kaassoufle.quote:
Met colaquote:
Nee, dan ligt 'ie er naast. Naast de vuilnisbak dus.quote:
Da's in mijn woordenboek ook gewoon een snack hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien geldt het eerder als tussendoortje. Zoals een liga of sultana.
En is de vuilnisbak omver getraptquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dan ligt 'ie er naast. Naast de vuilnisbak dus.
Plausibel. Al zaten bij ons de meeste vuilnisbakken ergens aan vast. Of ze waren loeizwaar.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En is de vuilnisbak omver getrapt
In de tijd dat ik nog op de middelbare school zat kon je er nog broodjes frikandel en gevulde koeken kopen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij hadden op de middelbare school koeken in de machine zitten die ik daarna nooit meer ben tegengekomen
Kun je nagaan hoe lang ze al in die machine zaten...quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij hadden op de middelbare school koeken in de machine zitten die ik daarna nooit meer ben tegengekomen
Saucijzenbroodjes en kroketten.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog op de middelbare school zat kon je er nog broodjes frikandel en gevulde koeken kopen.
Tegenwoordig noemen ze zich een gezonde school en hebben ze worteltjes in de snoepautomaat.
Bij ons kon je ook alleen maar ongezonde zooi kopenquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog op de middelbare school zat kon je er nog broodjes frikandel en gevulde koeken kopen.
Tegenwoordig noemen ze zich een gezonde school en hebben ze worteltjes in de snoepautomaat.
Ik heb er toch heel wat naar binnen gewerktquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe lang ze al in die machine zaten...
en je had nog een rokershok buiten waar het elke pauze stampvol was.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons kon je ook alleen maar ongezonde zooi kopen
O, in mijn tijd werd er gewoon op het schoolplein gerookt.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en je had nog een rokershok buiten waar het elke pauze stampvol was.
Fietsenhokavonturen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, in mijn tijd werd er gewoon op het schoolplein gerookt.
Kou lijden onder een gammel afdakje.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en je had nog een rokershok buiten waar het elke pauze stampvol was.
Dat bleef bij mij beperkt tot een lekke band of driehonderdduizend keer mijn fietssleutel kwijt zijnquote:
Of je kluissleutel in je fiets willen steken.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat bleef bij mij beperkt tot een lekke band of driehonderdduizend keer mijn fietssleutel kwijt zijn
Ik heb nooit een kluisje gehad. Op de middelbare school kon ik gewoon nog mn jas aan een kapstok hangen en aan het eind van de dag hing die daar gewoon nogquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of je kluissleutel in je fiets willen steken.
Al kregen we later kluisjes met cijferslot, dat gaf weer z'n eigen uitdagingen.
Eh, mijn rug kon het wel waarderen, niet alles voor de hele dag mee hoeven.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nooit een kluisje gehad. Op de middelbare school kon ik gewoon nog mn jas aan een kapstok hangen en aan het eind van de dag hing die daar gewoon nog
Ja, bij ons ookquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nooit een kluisje gehad. Op de middelbare school kon ik gewoon nog mn jas aan een kapstok hangen en aan het eind van de dag hing die daar gewoon nog
je wat?quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Helemaal onzindingen als m'n bijbel, die woonde gewoon in kluis.
Gristelijke school met een goed gymnasium en op 5 minuten fietsen.quote:
dat had ik allen op de basisschoolquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gristelijke school met een goed gymnasium en op 5 minuten fietsen.
Ik zat op een zwaar katholieke Havo, maar een bijbel had ik gelukkig niet nodigquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Helemaal onzindingen als m'n bijbel, die woonde gewoon in kluis.
Alleen voor tijdens de godsdienstlessen gelukkig.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat op een zwaar katholieke Havo, maar een bijbel had ik gelukkig niet nodig
Ja, bizar was dat. Al die boekenquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Never forget dat schooljaar waarbij ik twee tripjes nodig had om alle boeken thuis te krijgen. En toen had ik nog m'n bruggertas (grooote Eastpack) mee én fietstassen.
En tegenwoordig nemen ze een iPad mee hahaquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Never forget dat schooljaar waarbij ik twee tripjes nodig had om alle boeken thuis te krijgen. En toen had ik nog m'n bruggertas (grooote Eastpack) mee én fietstassen.
en natuurlijk moest je een hippe agenda hebben.quote:
Uiteraard! Al had ik vooral Vis-agenda's.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en natuurlijk moest je een hippe agenda hebben.
Wel fijner voor de rug.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En tegenwoordig nemen ze een iPad mee haha
moet je wel wat voorzichtiger zijn met je rugzak ergens neer smijten.quote:
Kun je niet een beetje spoelen op het toilet?quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:39 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb koffie gemorst op mijn overhemd
Nu loop ik de hele dag met een vlek
En dan nog een tas aan het stuur waardoor je steeds slingerde en op je bek ging.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja gedaan maar je blijft het zienquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Kun je niet een beetje spoelen op het toilet?
Even onder droogdinges houden: et voila
Wat had je dan voor tsjernobylkoffie?quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja gedaan maar je blijft het zien
Daarom dus de twee tripjes.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan nog een tas aan het stuur waardoor je steeds slingerde en op je bek ging.
Koffie verkeerd blijkbaar.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat had je dan voor tsjernobylkoffie?
Koffie rampzaligquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Koffie verkeerd blijkbaar.
Haha
Ik moest lachenquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Koffie verkeerd blijkbaar.
Haha
Ik zit nog in mijn sportkleding, dat blijf je ook zienquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee maar het is wel een beetje weg maar je blijft het zien
Pics?!quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn sportkleding, dat blijf je ook zien
Gelukkig werk ik thuis vandaag
Jemigquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Worstelen is ook een sport
Ben je daar niet 4 maanden te vroeg mee?quote:
Neem voortaan een extra overhemd mee, just in casequote:Op maandag 24 augustus 2020 13:39 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb koffie gemorst op mijn overhemd
Nu loop ik de hele dag met een vlek
Gelachenquote:Op maandag 24 augustus 2020 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neem voortaan een extra overhemd mee, just in case
het is hier kinder kermisquote:Op maandag 24 augustus 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben je daar niet 4 maanden te vroeg mee?
mogen kermissen weer?quote:
quote:
Hier hadden we in juli ook al kermis.quote:
alleen in west Brabant nog niet.quote:
Beaglemans?quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
M'n ouders hebben een ring, en dat gaat op 6 apparaten tegelijk af als er iemand aan de deur is.
Er is net een ring reclame op de tv. En er lag iemand heel diep te slapendie sprong 2 meter hoog.
Ligt aan jou dusquote:Op maandag 24 augustus 2020 15:31 schreef kwiwi het volgende:
Het is wel feest hier de laatste dagen of niet? De paar keer dat ik naar fok kwam werkte het niet of maar heel even..
Is een geheim complot om je te laten afkicken, hierna wordt je geīnjecteerd met een 5G chip en kan de overheid je allerlei saaie taken laten doen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:31 schreef kwiwi het volgende:
Het is wel feest hier de laatste dagen of niet? De paar keer dat ik naar fok kwam werkte het niet of maar heel even..
quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:31 schreef kwiwi het volgende:
Zal die nieuwe Djustin wel zijn geweest ...quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:39 schreef Danny het volgende:
[..]
onze serverexpert (zoem) meldt dat het ws gaat om een DDoS aanval. Er zal dus wel weer een boze peuter zijn die boos is dat hij geband is ofzo.
of die ouwe haags die een grudge heeftquote:Op maandag 24 augustus 2020 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Zal die nieuwe Djustin wel zijn geweest ...
Ik geloof dat ik die chip al heb. Althans. het klusje dat ik nu zit te doen is bloedeloos saaiquote:Op maandag 24 augustus 2020 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is een geheim complot om je te laten afkicken, hierna wordt je geīnjecteerd met een 5G chip en kan de overheid je allerlei saaie taken laten doen.
Die chip werd toch al geīnstalleerd bij een coronatestquote:Op maandag 24 augustus 2020 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is een geheim complot om je te laten afkicken, hierna wordt je geīnjecteerd met een 5G chip en kan de overheid je allerlei saaie taken laten doen.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die chip werd toch al geīnstalleerd bij een coronatest
Heel erg. Maar als de popi in de VS een gun op je richt en zegt “op de grond” moet je dat maar doen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 16:44 schreef bitterbal het volgende:
tering
https://nos.nl/artikel/23(...)an-door-politie.html
Jij weet de dans mooi te ontspringen tot dusver.quote:
Laatste geloof ik dus echt geen flikker vanquote:Op maandag 24 augustus 2020 16:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heel erg. Maar als de popi in de VS een gun op je richt en zegt “op de grond” moet je dat maar doen.
Bij een blanke was exact hetzelfde gebeurd.
Ik wil het wel naspelen maar ben bang dat ik het niet overleef.quote:Op maandag 24 augustus 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Laatste geloof ik dus echt geen flikker van
quote:Op maandag 24 augustus 2020 16:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wil het wel naspelen maar ben bang dat ik het niet overleef.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Case! KEeeeeeeeeeeeees. Djustin
Oh dat is minder positiefquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:04 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
Hongkonger is eerste patiënt die voor tweede keer besmet raakt
Een 33-jarige man in Hongkong heeft voor de tweede keer een besmetting opgelopen met SARS-CoV-2. Onderzoekers van de Universiteit van Hongkong hebben dat met zekerheid vastgesteld.
Ze hebben virusmateriaal van de eerste keer dat de man besmet raakte in april genetisch onderzocht en deden dat opnieuw toen de man deze maand een tweede keer positief testte op het coronavirus.
Oké, we blijven gewoon allemaal binnen de rest van ons leven.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:04 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
Hongkonger is eerste patiënt die voor tweede keer besmet raakt
Een 33-jarige man in Hongkong heeft voor de tweede keer een besmetting opgelopen met SARS-CoV-2. Onderzoekers van de Universiteit van Hongkong hebben dat met zekerheid vastgesteld.
Ze hebben virusmateriaal van de eerste keer dat de man besmet raakte in april genetisch onderzocht en deden dat opnieuw toen de man deze maand een tweede keer positief testte op het coronavirus.
Welnee.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, we blijven gewoon allemaal binnen de rest van ons leven.
https://9gag.com/gag/aYyDDVNquote:Op maandag 24 augustus 2020 16:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wil het wel naspelen maar ben bang dat ik het niet overleef.
Dan blijf je lekker binnenquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar ik wil het graag, Haags
quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, we blijven gewoon allemaal binnen de rest van ons leven.
Ik vraag me wel serieus af wat dit betekent voor een vaccin. Heb je dan vaker een inenting nodig?quote:
K denk serieus dat we onze hoop echt niet op dat vaccin moeten vestigenquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vraag me wel serieus af wat dit betekent voor een vaccin. Heb je dan vaker een inenting nodig?
Ja, net als ieder jaar voor de griepprikquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vraag me wel serieus af wat dit betekent voor een vaccin. Heb je dan vaker een inenting nodig?
Tja, dat ligt er maar helemaal aan of het werkt en voor hoelangquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K denk serieus dat we onze hoop echt niet op dat vaccin moeten vestigen
Lijkt me geen fijne samenleving voor chronisch zieken en oudjes.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat wel langzaam naar een samenleving gaan waarin de 'risicoloze' hun ruimte gaan opeisen en de mensen die risico lopen zich steeds meer zelf moeten afzonderen
Daar moet je toch niet aan denken zeg. Dat is echt hopeloos.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat wel langzaam naar een samenleving gaan waarin de 'risicoloze' hun ruimte gaan opeisen en de mensen die risico lopen zich steeds meer zelf moeten afzonderen
nee klopt maar zoals het nu is is ook niet heel lang houdbaar en je ziet draagvlak ook echt afnemenquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me geen fijne samenleving voor chronisch zieken en oudjes.
Drenthe!!quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:42 schreef FranticDJ het volgende:
oliebollen met/oliebollen zonder/appelbollen/bananenbollen
@:amarantha kom maar door uit Groningen
Mja, dit houden we niet nog een jaar vol. Maar dan nog, zonder vaccin liggen de IC's straks gewoon weer vol.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee klopt maar zoals het nu is is ook niet heel lang houdbaar en je ziet draagvlak ook echt afnemen
Dat virus dooft vanzelf wel uit joh. Denk dat dat de volgende strategie wordt. Spaanse griep duurde 2 jaar voor het vanzelf uit ging. Denk dat ze daar stiekem ook rekening mee houden.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
Het zou dan zo zijn dat we gewoon weer alles opengooien en deden zoals voorheen en dat je zelf je verantwoording moet nemen
Nou had ergens gelezen dat ze nu een behandeling testen waarbij 30 procent minder op de ic terecht komt. Denk dat we onze hoop daar op moeten vestigen ipv een vaccinquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dit houden we niet nog een jaar vol. Maar dan nog, zonder vaccin liggen de IC's straks gewoon weer vol.
NOu ja das de enige overgebleven strategie dan he :pquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat virus dooft vanzelf wel uit joh. Denk dat dat de volgende strategie wordt. Spaanse griep duurde 2 jaar voor het vanzelf uit ging. Denk dat ze daar stiekem ook rekening mee houden.
Je ziet nu toch eigenlijk ook dat het aantal opnames stabiel blijft. Da's wel hoopgevend hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dit houden we niet nog een jaar vol. Maar dan nog, zonder vaccin liggen de IC's straks gewoon weer vol.
Ja scherp. Hahaquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja das de enige overgebleven strategie dan he :p
Ja omdat het aantal besmettingen voornamelijk van 20 tot 40 is.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je ziet nu toch eigenlijk ook dat het aantal opnames stabiel blijft. Da's wel hoopgevend hoor.
Zonder maatregelen hadden er 30.000 mensen op de IC's gelegen. Met zo'n medicijn zijn dat er 20.000. Dan heb je daarnaast dus nog steeds maatregelen nodig.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou had ergens gelezen dat ze nu een behandeling testen waarbij 30 procent minder op de ic terecht komt. Denk dat we onze hoop daar op moeten vestigen ipv een vaccin
Houden zo.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat het aantal besmettingen voornamelijk van 20 tot 40 is.
Ja maar hoelang zijn die maatregelen dus houdbaar?quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder maatregelen hadden er 30.000 mensen op de IC's gelegen. Met zo'n medicijn zijn dat er 20.000. Dan heb je daarnaast dus nog steeds maatregelen nodig.
Niet lang meer, de rek is er al uit.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar hoelang zijn die maatregelen dus houdbaar?
Dat weet ik niet. Maar zoveel mensen op de IC is ook geen optie. Dan krijg je alsnog Bergamo-toestanden.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar hoelang zijn die maatregelen dus houdbaar?
Ik denk dat het toch een combi zal moeten zijn van maatregelen zoals thuiswerken en mondkapjes in het OV en betere behandelmethoden.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Niet lang meer, de rek is er al uit.
Scheelt wel dat ze de jongeren dan niet meer massaal uit de duinen hoeven te plukken ja.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
Bv nachtclubs mogen nog niet open. daar komen voornamelijk mensen tot 40 max toch? Laat die lekker weer gaan als zij toch een kleine kans hebben om op de ic terecht te komen
oliebollen en als ik dan nog honger heb: broodquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:26 schreef Amarantha het volgende:
Wat staat er bij jullie op het menu? Ik heb nog soep over van gisteren.
Bijzonder avondeten wel.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oliebollen en als ik dan nog honger heb: brood
ja en reizen?quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch een combi zal moeten zijn van maatregelen zoals thuiswerken en mondkapjes in het OV en betere behandelmethoden.
FattyDJquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oliebollen en als ik dan nog honger heb: brood
Het zal al veel schelen als die nieuwe manier van testen er komt. Dan heb je binnen 3 uur de uitslag. Dat scheelt een hoop quarantaine gezeik en je kan wellicht met die manier van testen wat anders dingen door laten gaan.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch een combi zal moeten zijn van maatregelen zoals thuiswerken en mondkapjes in het OV en betere behandelmethoden.
Ja snel weg met dit kut jaar.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Oh wow over 4 maanden is het kerst jongens.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Oh wow over 4 maanden is het kerst jongens.
Ik verwacht dat in ieder geval het begin 2021 niet veel beter gaat worden eigenlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja snel weg met dit kut jaar.
Ik heb 2021 ook maar alvast afgeschreven.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik verwacht dat in ieder geval het begin 2021 niet veel beter gaat worden eigenlijk.
Echt hequote:Op maandag 24 augustus 2020 17:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb 2021 ook maar alvast afgeschreven.
Ach dan is het net 3 dagen winter ofzo.quote:
Mja, corona is niet ineens weg als de klok twaalf uur slaat op 31 decemberquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja snel weg met dit kut jaar.
Zucht.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Ach dan is het net 3 dagen winter ofzo.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, corona is niet ineens weg als de klok twaalf uur slaat op 31 december
quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb 2021 ook maar alvast afgeschreven.
Wat is dat voor gangbang dan?quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:32 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat Russian Village Boys in januari ook weer niet doorgaat.
Ik ben toch eigenlijk al die tijd wel redelijk positief gebleven...quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dat voor gangbang dan?
als een van de weinige hier jaquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben toch eigenlijk al die tijd wel redelijk positief gebleven...
Ik hoop echt dat door een mix van medicijnen, vaccinaties en maatregelen straks steeds meer kan.quote:
Mijn vader is nog een tikkeltje erger. Die moet er allemaal niks van weten en denkt yolo, als mijn tijd gekomen is dan is het tijd om te gaanquote:
Ja gaat goed komen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat door een mix van medicijnen, vaccinaties en maatregelen straks steeds meer kan.
zo sta ik er ook wel inquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn vader is nog een tikkeltje erger. Die moet er allemaal niks van weten en denkt yolo, als mijn tijd gekomen is dan is het tijd om te gaan
Ook een manier om van je werknemers af te komenquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:35 schreef kwiwi het volgende:
Mijn baas net zo: Ja het is toch wel beter om op kantoor te zijn blabla.. misschien kun je naar kantoor gaan. Hallo, je gaat zelf niet naar kantoor terwijl je op fietsafstand woont en je wil dat ik 2u per dag in een drukke trein ga zitten?Plus, thuiswerken is tot December verlengd bij ons. Doei.
Het idee alleen al ;*quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook een manier om van je werknemers af te komen
Bij ons ook. Het kantoor zit op z'n maximale capaciteit met 200 werknemers. De overige 1000 blijven tot het einde van het jaar thuis.
Ik vind het wel lekkerquote:
Ik ben voorzichtig maar probeer wel gewoon de dingen te doen die ik leuk vind. Ik vermijd alleen plekken waar ik zelf geen controle heb over de afstand tot andere mensen, zoals vliegtuigen.quote:
Kloptquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
Toch niks aan met zoveel mensen in 1 gebouw zitten..
Ja daar heb je een puntquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekkerVideocalls zijn een stuk relaxter dan met twintig man in een benauwd hokkie zitten
Heb net HR gemaild, daar zijn ze voor. Gevraagd of ze nog eens duidelijk willen maken dat home office nog altijd geadviseerd is. Dat ik collega’s heb die voor de gezelligheid naar kantoor komen en me dan missen moet niet mijn probleem worden..quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook een manier om van je werknemers af te komen
Bij ons ook. Het kantoor zit op z'n maximale capaciteit met 200 werknemers. De overige 1000 blijven tot het einde van het jaar thuis.
Dat wordt ook mijn kerstquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga kerst en oud & nieuw ook maar schrappen. Gewoon een tosti ofzo als kerstdiner in m'n eentje. En met oud & nieuw om elf uur naar bed.
Ik ben wel blij dat daar bij ons geen onduidelijkheid over bestaat. Kantoor is verboden terrein. Je moet toestemming van de directie hebben om het pand in te mogen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb net HR gemaild, daar zijn ze voor. Gevraagd of ze nog eens duidelijk willen maken dat home office nog altijd geadviseerd is. Dat ik collega’s heb die voor de gezelligheid naar kantoor komen en me dan missen moet niet mijn probleem worden..
quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga kerst en oud & nieuw ook maar schrappen. Gewoon een tosti ofzo als kerstdiner in m'n eentje. En met oud & nieuw om elf uur naar bed.
Had je al gewoon eens geprobeerd? Ik was gisteren in een museum dat normaal sowieso niet heel erg druk bezocht is, maar er waren maar weinig mensen en had echt zeeën van ruimte.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Het ene moment denk ik, ik ga gewoon weer wat doen. Het mag blijkbaar. Kapper, bios, museum.
En dan denk ik: ik ga hartstikke dood en besmet m'n hele familie en er is toch geen zak aan met alle maatregelen.
Dat is beter ja, is bij ons in sommige landen ook het geval, maar hier dus niet.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat daar bij ons geen onduidelijkheid over bestaat. Kantoor is verboden terrein. Je moet toestemming van de directie hebben om het pand in te mogen.
Ik woon niet in Den Haag, waar het oorlog lijkt om 12uquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:57 schreef Amarantha het volgende:
Snap niet hoe mensen om 00:00 door het vuurwerk heen kunnen slapen.
Nee want die musea zijn in Amsterdam en ik ga niet met het OV. En met de auto door hartje Amsterdam zie ik ook niet zitten. En Amsterdam is nu ook de coronahaard van Nederland.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je al gewoon eens geprobeerd? Ik was gisteren in een museum dat normaal sowieso niet heel erg druk bezocht is, maar er waren maar weinig mensen en had echt zeeën van ruimte.
Er kan veel, met wat beperkingen. En die beperkingen maken het minder leuk. Maar museumbezoek lijkt me bij uitstek veilig. Daar komt wat intelligenter volk en met die tijdvakken is het prima te doen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Het ene moment denk ik, ik ga gewoon weer wat doen. Het mag blijkbaar. Kapper, bios, museum.
En dan denk ik: ik ga hartstikke dood en besmet m'n hele familie en er is toch geen zak aan met alle maatregelen.
En musea op een andere locatie? Overdag ofzo doordeweeks, nu de vakanties voorbij zijn. Of bios op zo’n tijdstip.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want die musea zijn in Amsterdam en ik ga niet met het OV. En met de auto door hartje Amsterdam zie ik ook niet zitten. En Amsterdam is nu ook de coronahaard van Nederland.
Waarom doe je dat?quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt ook mijn kerstComfort food, Netflix
En met oud en nieuw ga ik sowieso elk jaar om 10u naar bed. Soms word ik wakker van het vuurwerk en soms niet
Ben ik gewend. Ik was een aantal jaren vrijwilliger voor de nieuwjaarsduik en moest dan op 1 jan om 4u ‘s ochtends opstaan. Dan ga je niet tot 12u opblijvenquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom doe je dat?
Ik heb dit jaar voor het eerst de jaarwisseling gemist, na een dag waken in het hospice
Zo negatief denken is ook weer niet nodig.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Vond ik ff leukquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:07 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je verveelt je nog steeds? Vandaar al dat gehop van JC naar HK.Je zal er maar zin in hebben.
Perfecte kerst. Met O&N doen we toch alleen een rondje wijk.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Nou ik vind het allemaal kut.quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Perfecte kerst. Met O&N doen we toch alleen een rondje wijk.
Serieus?quote:
Wie koopt er dan ook een frikandellenbroodjequote:Op maandag 24 augustus 2020 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
frikandelbroodje. ook goed
https://www.ad.nl/koken-e(...)dood-br-br~a1fc4828/
quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie koopt er dan ook een frikandellenbroodje
Jij bij jou kun je nog zeggen dat het door de drugs komtquote:
Hahaquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bij jou kun je nog zeggen dat het door de drugs komt
LTVDK de PTVDKquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bij jou kun je nog zeggen dat het door de drugs komt
Verzin nou eens een keertje was leuksquote:
Waar staat LTVDK eigenlijk voor?quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verzin nou eens een keertje was leuks
Dat is gewoon een afkorting van mijn naam omdat ik niks beters wistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |