Martin Glorix.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://nl-nl.facebook.co(...)est/437408953124965/
Jep. Stelletjes zaten wel dichter bij elkaar om de ruimte zo praktisch mogelijk te benutten.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Netjes op anderhalve meter van elkaar?
Nee, jij. Gij onoplettende.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kapen interesseert me geen reet.
Overigens dacht ik dat @:muck de LAPO had?
Muck heeft geen enkele post in dat topic.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kapen interesseert me geen reet.
Overigens dacht ik dat @:muck de LAPO had?
Je moet je shit ook op het toilet doen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet shit doen, maar ik kom niet op gang.
Pehehehe.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
Maar goed, mijn vriend weet nu dat in drie kwartier een liter amaretto drinken een kut idee is, dus er is toch nog wat geleerd dit weekend.
Goeie, even verkassen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je moet je shit ook op het toilet doen.
Ze heeft hem verwijderd, die post.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:45 schreef Arch-Indar het volgende:
Muck had daar wel een post, de laatste zelfs, op mijn scherm. Al kan dat natuurlijk 302 geweest zijn.
Ik had weer eens een post na de lapoquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Muck heeft geen enkele post in dat topic.
"Bel een taxiiiiiiiiiii, ik kan niet meer looopen of fietseeeeeenquote:
Hey Budaquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had weer eens een post na de lapo
Maar omdat dat al ver na de lapo was, heb ik hem weggegooid
Zonder het te proberen weet ik al dat dit een slecht plan isquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
Maar goed, mijn vriend weet nu dat in drie kwartier een liter amaretto drinken een kut idee is, dus er is toch nog wat geleerd dit weekend.
Da's wel een van de redenen dat ik het elders vooral bij bier hou, andere dingen hakken er zķ hard in.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Bel een taxiiiiiiiiiii, ik kan niet meer looopen of fietseeeeeen![]()
![]()
![]()
![]()
."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |