SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
Barça ligt eruit helaas, u kunt schakelen naar op1.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Je kan de CL niet winnen met Kehrer.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:58 schreef TomWaits het volgende:
Deze wedstrijd bewijst maar weer dat soms ook de zwakkere ploeg uit het toernooi kan winnen. Jammer, het was PSG en zeker Neymar gegund.
Dat was wel de achilleshiel van de defensie idd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan de CL niet winnen met Kehrer.
En Choupo-fucking-Moting.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat was wel de achilleshiel van de defensie idd.
Die gaat weer verder met zijn ''scriptie''quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maargoed, kingroland is er. Dus tijd om te gaan.
Dat doet niemand, rot opquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
Dat mensen hier oproepen tot het doden van Pvda leden doet mij geen deugd.
Die gast is morsdoodquote:
Lenny is een rechtse rakker.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
Dat mensen hier oproepen tot het doden van Pvda leden doet mij geen deugd.
Dat is niet oproepen tot doden, mongoolquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik zag iemand erom ginnegappen ik vind dat immoreel.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:02 schreef Caland het volgende:
Ah Sjek wil weer even precies hetzelfde moment zien als in de rust om nog een keer zijn gelijk te halen
Wat pijnlijk
Zitten die wel in polo uit 1996?quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Braddie heeft goede airbags hoor.
Suggererenquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is niet oproepen tot doden, mongool
quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Braddie heeft goede airbags hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |