hoop geld bedoel ikquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Valt wel mee toch voor zo'n auto?
1 kleur graag.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kaneelbruin/candyapplered combinatie
Te duur, niet eens goed afgewerkt.quote:
Er is geen reden nodig voor een Sagan TT.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Mathieu van de Poel heeft gewonnen Bos.
Niet Sagan.
Met 10 vingers in de neus ook trouwens
Big Black Wok?quote:
Waarom dan?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is geen reden nodig voor een Sagan TT.
Sagan is gewoon
Hij is gewoon een toffe gast en een goede wielrenner...quote:
zonder de a la creme doe ik het altijdquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Champignons, sjallotjes, spinazie á la creme en knoflook. Prima combinatie @:franticdj
quote:
bbw? weet je het zekerquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima, luie dag gehad en zo de bbw aan. Hoe staat het bij jou?
Leukquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bbw? weet je het zeker?
ja rustaaagh. mn prakkie is net klaar(zomerstamppotje met restjes)
morgen beaglemans ophalen die blijft dan een week (geloof ik) logeren
EYOquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zonder de a la creme doe ik het altijd
maar nice
oh wowquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:06 schreef mschol het volgende:
damn das snel..
vannochtend een kerownaa test afgenomen. nu al de uitslag (negatief)
neus was minder prettig maar goed dat had ik ook verwacht..quote:
Mooi dat je het niet hebt en super dat je zo snel de uitslag hebtquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:12 schreef mschol het volgende:
[..]
neus was minder prettig maar goed dat had ik ook verwacht..
dat wattenstaafje in mond "proefde" ik nog wel even(alsof je heel droog plekje hebt wat je maar niet wegkrijgt zeg maar
)
dit was even een voorzorgsmaatregel, loop erg te blaffen atm maar vermoedde een airco blaf..
~ 9 uur..quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi dat je het niet hebt en super dat je zo snel de uitslag hebt
Ja zeer netjesquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
~ 9 uur..
9 uur getest, net de uitslag
quote:
Ja als je zowat de enige bent die getest wordtquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
~ 9 uur..
9 uur getest, net de uitslag
quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja als je zowat de enige bent die getest wordt
Je ouders willen op vakantie?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]hij was hier wel al een paar keer kort geweest.
nu afgelopen vrijdag een hele dag, kijken hoe 't gaat als 'oefenen' voor komende week. Anders zou ik in het huis van m'n ouders gaan kamperen voor een aantal dagen. Wat nog steeds een optie is als 't niet gaat.
Want hij kan absoluut niet naar een kennel.
dacht dat die al eerder bij jouw langere tijd was?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die gaan even een paar dagen weg ja
Niet hier in NL, toen was ie mee naar Zweden. Of ik bleef bij m'n ouders kamperen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dat die al eerder bij jouw langere tijd was?
luisterd hij naar jou net zoals naar je ouders?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niet hier in NL, toen was ie mee naar Zweden. Of ik bleef bij m'n ouders kamperen.
hij luistert naar mij beterquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
luisterd hij naar jou net zoals naar je ouders?
nou ja zegquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:49 schreef FranticDJ het volgende:
wtf
https://www.pzc.nl/walche(...)kogelbrief~a12a9b8c/
Drink je traag of is het een 2 liter glas?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooo weer een mooie ronde gelopen door de stad. Nu nog mooi even een uurtje voor een biertje op het balkon
ER zijn wat wolken in het spel. En bomen. De dagen worden snel korter nu.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Drink je traag of is het een 2 liter glas?
zij volgen gewoon de regels hoor.. als je bij een horeca gelegenheid gaat zitten moet je gegevens achterlaten..quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij de ijssalon was het VERPLICHT om je gegevens achter te laten als je op het terras ging zitten. 5 meter uit elkaar.
Vandaag woon ik in Duckstad.
Dat is niet waar. Ze moeten het vragen maar ik hoef daar niet aan mee te doen. En in de buitenlucht, op 3 keer de normafstand... Kom op zeg, er zijn grenzenquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zij volgen gewoon de regels hoor.. als je bij een horeca gelegenheid gaat zitten moet je gegevens achterlaten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |