Het beeld van Labpadre is beter maar het commentaar van NSF is leukerquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok, goede info![]()
En ja, ik kijk naar Labpadre. Is die ander " beter" of de moeite waard er naast te zetten ?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zoekt de NSF stream op youtube.
Man, SpaceX kijken en streamen is een industrie an sich geworden
quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zoekt de NSF stream op youtube.
Man, SpaceX kijken en streamen is een industrie an sich geworden
Pris!! Haha tnX!quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
of een cockpit
https://www.starshipstalker.com/liveview
Dat was ikquote:
Kan niet anders, met zo'n sub titelquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan niet anders, met zo'n sub titel
Bluebirdsquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zie op NSF steeds vogels.... en op Lapadre niet..
Of ik let niet zo op..
De vorstcondens lijkt ook minder te worden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
Lijkt wel of ze aan het detanken zijn. Die rare vent voor starhopper staat ook vol te spuiten. Meestal is het dan klaar voor de poging/dag
We hebben nog geen detanking vent gezien op SN6quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
Lijkt wel of ze aan het detanken zijn. Die rare vent voor starhopper staat ook vol te spuiten. Meestal is het dan klaar voor de poging/dag
Die remove before flight vond ik wel een goeiequote:Op zondag 23 augustus 2020 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Texas Tankwatcher Underwear range..
Je hebt wel gelijk.. het commentaar is vermakelijkquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Die remove before flight vond ik wel een goeie
Jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk.. het commentaar is vermakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |