abonnement Unibet Coolblue
pi_194689628
Hallo,

Ik weet waarschijnlijk het antwoord al maar toch even jullie mening.

2 weken geleden meisje uitgevraagd maar ze had het druk met werk(dit weekend laatste weekend van de 2 weken)

Gevraagd of ze a.s weekend wel op date wilt maar ze weet niet of ze moet werken i.v.m zieken op het werk dat weet ze a.s dinsdag

Heb aangegeven dat ik ook wel doordeweeks kan en dat ze maar moet aangeven wanneer ze kan.

Haar antwoord: geen probleem.
Gisteravond zag ik op haar IG story dat ze met vriendinnen wel uit eten was.

Ik heb 2x gevraagd ofzo of ze echt wel wilt en steeds zegt ze dat ze wel wilt.

Wat denken jullie wilt ze echt of ze durft gewoon geen nee te zeggen.
  Moderator zondag 23 augustus 2020 @ 15:47:45 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194689653
Nee, ze wil niet. Ze wil gewoon niet. Deze vraag had je in je andere topic ook gesteld. Ze heeft zogenaamd geen tijd maar gaat wel met vriendinnen uit eten.

het is dus geen kwestie van tijd, maar van prioriteit. Ze heeft er gewoon geen zin in. Accepteer dat nou maar eens een keer.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 23 augustus 2020 @ 15:49:48 #3
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194689670
Geef het op joh, op z’n best hou je er een onbetrouwbare friendzone vriendin aan over.

Ga wat leuks doen met je tijd, dit is letterlijk niets waard zo.

Bonustip: probeer je zelfbeeld weg te sturen van het woord ‘vlinder’.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194689683
*wilt = wil
Vakman pur sang
pi_194689719
Geef het op. Als ze geen tijd wil maken, weet je waar je staat!
Cindy De Vuyst
pi_194689946
Als je iemand leuk vind maak je daar tijd voor vrij. Niemand heeft het zo druk
Nieuw is niet altijd beter.
pi_194690470
Denk aan je eigenwaarde en loop niet als een slappe zak achter haar aan. Doe je eigen ding.
pi_194691626
Er zijn meer vrouwen dan deze ene op de wereld. Werkt ze 24/7 in Quatar aan de stadions of zo dat ze nooit tijd heeft vanwege werk? :{

Gewoon laten zitten, je verdoet je tijd.
pi_194692063
1x initiatief nemen is genoeg
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_194692074
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 16:39 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Denk aan je eigenwaarde en loop niet als een slappe zak achter haar aan. Doe je eigen ding.
Precies dit
pi_194692674
Achter vrouwen aanlopen :')
  zondag 23 augustus 2020 @ 19:13:49 #12
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194692830
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 19:04 schreef Paszzz het volgende:
Achter vrouwen aanlopen :')
Dat niet doen :')
pi_194692973
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 17:47 schreef Gruj0 het volgende:
Er zijn meer vrouwen dan deze ene op de wereld. Werkt ze 24/7 in Quatar aan de stadions of zo dat ze nooit tijd heeft vanwege werk? :{

Gewoon laten zitten, je verdoet je tijd.
_O- _O_

Echt hoor. Zelfs toen ik fulltime studeerde (maakte 12-15u per dag aan studie) en daarnaast ook nog een bijbaan had (weekend, avonden en middagen die vrij waren), had ik sommige avonden nog wel tijd en ook in de weekenden wel. Of dan maakte ik wel tijd. Zelfs met dit ritme een 6-jarige relatie in stand gehouden, alles is mogelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2020 19:22:24 ]
pi_194693104
Ik heb de tijd verwijderd maar eens in de zoveel tijd(paar dagen) begint ze weer te lullrn waarom geen idee maar ga daar nu ook niet meer op reageren.
pi_194693999
Skippen
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_194694280
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 19:31 schreef Butterfly1234 het volgende:
Ik heb de tijd verwijderd maar eens in de zoveel tijd(paar dagen) begint ze weer te lullrn waarom geen idee maar ga daar nu ook niet meer op reageren.
Stel je je niet een beetje aan? :')

Ze heeft haar leven op orde zo te lezen. Werk. Vriendinnen. Ben jij dan zo'n catch dat ze al haar huidige prioriteiten moet veranderen? Ze is klaarblijkelijk niet zo needy om te daten. Ze laat niet iedereen toe in haar leven. Dat ze toch af en toe contact op neemt is dan toch een compliment?

En dan ga jij nu huilie huilie doen met een dikke butt-hurt ego? :') Jongen toch, verman je. }:|
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_194695668
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat niet doen :')
Helaas hebben vrouwen soms een overweldigende aantrekkingskracht op ons mannen. Moeilijk te weerstaan. Aan de andere kant wat is er mooier dan iemand leuk vinden en haar het hof proberen te maken.
pi_194695828
Ze zegt dat ze wil dus ze wil wel. Misschien staat dat uitje met vriendinnen al een tijdje in de planning. Ze heeft misschien al een volle agenda en nog onzeker over vrije dagen vanwege werk. TS en zij zijn nog niet zover dat ze voor hem haar agenda gaat omgooien. Dus ze wil hem misschien inplannen wanneer zij een vrije dag heeft. Zo simpel kunnen vrouwen ook zijn, hoor :P
pi_194695993
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 21:56 schreef Amee het volgende:
Ze zegt dat ze wil dus ze wil wel. Misschien staat dat uitje met vriendinnen al een tijdje in de planning. Ze heeft misschien al een volle agenda en nog onzeker over vrije dagen vanwege werk. TS en zij zijn nog niet zover dat ze voor hem haar agenda gaat omgooien. Dus ze wil hem misschien inplannen wanneer zij een vrije dag heeft. Zo simpel kunnen vrouwen ook zijn, hoor :P
Maar zou jij dan a.s dinsdag of woensdag vragen of ze het weekend moet werken.
  zondag 23 augustus 2020 @ 22:05:25 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194696064
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 21:49 schreef soeverein het volgende:

[..]

Helaas hebben vrouwen soms een overweldigende aantrekkingskracht op ons mannen. Moeilijk te weerstaan. Aan de andere kant wat is er mooier dan iemand leuk vinden en haar het hof proberen te maken.
👍🏻
pi_194696137
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 21:56 schreef Amee het volgende:
Ze zegt dat ze wil dus ze wil wel. Misschien staat dat uitje met vriendinnen al een tijdje in de planning. Ze heeft misschien al een volle agenda en nog onzeker over vrije dagen vanwege werk. TS en zij zijn nog niet zover dat ze voor hem haar agenda gaat omgooien. Dus ze wil hem misschien inplannen wanneer zij een vrije dag heeft. Zo simpel kunnen vrouwen ook zijn, hoor :P
Is mogelijk. TS kan vragen wanneer haar uitkomt als ze dan nog geen voorstel doet weet je genoeg
pi_194696287
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 22:09 schreef soeverein het volgende:

[..]

Is mogelijk. TS kan vragen wanneer haar uitkomt als ze dan nog geen voorstel doet weet je genoeg
Volgens mij duurt dit verhaal van TS al een tijdje. Bijna een maand of zo. Als ze binnen een maand nog geen tijd heeft gehad, "want werk", dan is het toch niet eerlijk om TS in de waan te laten dat het er ooit toch echt van gaat komen.
pi_194696887
Dat soort vrouwen gewoon wegwerpen, andersom word je ook om het minst en geringst afgekeurd. Dat erachter aanlopen werkt dit soort gedrag alleen maar in de hand, want als zij maar fluit, dan sta jij paraat. Gewoon zeggen dat je geen interesse meer hebt. Waarom nog met een vrouw daten waar het contact eigenlijk maar matig van kwaliteit is?
pi_194696968
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 22:37 schreef Cockwhale het volgende:
Dat soort vrouwen gewoon wegwerpen, andersom word je ook om het minst en geringst afgekeurd. Dat erachter aanlopen werkt dit soort gedrag alleen maar in de hand, want als zij maar fluit, dan sta jij paraat. Gewoon zeggen dat je geen interesse meer hebt. Waarom nog met een vrouw daten waar het contact eigenlijk maar matig van kwaliteit is?
Ik weet wel hoe het komt dat ik dit contact wil onderhouden en dat het uitloopt op wat leuks. Als je 23 bent nog nooit uberhaubt een date hebt gehad of zelfs gezoend en ook bijna nooit een tinder match krijgt dat slaat je hart over als dat wel gebeurd zeker als ze er leuk uitziet.

En wat ik niet bij haar snap waarom ze als ik een tijd niks zegt tocg weer begint met heyy. Als je niet geintereseerd bent is dat dus alleen voor de aandacht.
pi_194697088
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 22:40 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Ik weet wel hoe het komt dat ik dit contact wil onderhouden en dat het uitloopt op wat leuks. Als je 23 bent nog nooit uberhaubt een date hebt gehad of zelfs gezoend en ook bijna nooit een tinder match krijgt dat slaat je hart over als dat wel gebeurd zeker als ze er leuk uitziet.
Dus het gaat puur om uiterlijk. Ik snap je wel, als je weinig vrouwen denkt te kunnen daten, maar grote kans dat dit weggegooide energie is. Punt is, alles wat jij doet in het sturen naar een date komt nu als drammerig over. Je wordt op den duur de zeurpiet. Aan de andere kant hoef je van haar waarschijnlijk weinig initiatief te verwachten als het op een echte date aankomt.
pi_194697155
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 22:45 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dus het gaat puur om uiterlijk. Ik snap je wel, als je weinig vrouwen denkt te kunnen daten, maar grote kans dat dit weggegooide energie is. Punt is, alles wat jij doet in het sturen naar een date komt nu als drammerig over. Je wordt op den duur de zeurpiet. Aan de andere kant hoef je van haar waarschijnlijk weinig initiatief te verwachten als het op een echte date aankomt.
Nouja ik weet niet of ik weinig vrouwen kan daten maar ik heb in mijn persoonlijke ontwikkeling de afslag vrouwen "versieren" wel gemist ja. Via tinder en als je elkaar niet hebt gesproken in het echt gaat het sowieso denk ik alleen om uiterlijk. Via whatsapp kan iemand uren erover doen om een antwoord te fabriceren wat goed genoeg is maar IRL niet


En ik pas verkeerde signalen op dan hebben ze of een vriend of dan vinden ze mij helemaal niks.

Zo ook hier als zij na een paar dagen waar ik geen contact met gaar opneem toch weer heyy gaat zeggen denk ik gelijk die heeft interesse wat dus hoogstwaarschijnlijk niet zo is.
pi_194697255
Tja, de meeste mannen zwemmen bij het versieren tegen de stroom in. Ze kijken niet eens of de dame wel enige interesse toont. Flirten is verder niet meer dan blikken uitwisselen.
pi_194698019
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 22:47 schreef Butterfly1234 het volgende:
Nouja ik weet niet of ik weinig vrouwen kan daten maar ik heb in mijn persoonlijke ontwikkeling de afslag vrouwen "versieren" wel gemist ja. Via tinder en als je elkaar niet hebt gesproken in het echt gaat het sowieso denk ik alleen om uiterlijk. Via whatsapp kan iemand uren erover doen om een antwoord te fabriceren wat goed genoeg is maar IRL niet


En ik pas verkeerde signalen op dan hebben ze of een vriend of dan vinden ze mij helemaal niks.

Zo ook hier als zij na een paar dagen waar ik geen contact met gaar opneem toch weer heyy gaat zeggen denk ik gelijk die heeft interesse wat dus hoogstwaarschijnlijk niet zo is.
Er is geen afslag “vrouwen versieren”. Ja misschien als je alles mee hebt, maar dan nog. Vrouwen zijn individuen, je bent er notabene zelf 1. Of ben je een man zo ja dan is het voor een man wel originele username. Maar dat snap je toch wel? Vrouwen willen allemaal wat anders en je kunt ze niet over 1 kam scheren. Maar kennelijk was je telkens niet wat ze zochten. Dat is wel vervelend, maar het enige wat je kunt doen is vragen waar dat aan ligt als ze je ghosten en erbij zetten dat je een eerlijk antwoord op prijs zou stellen. Als je nou toch vaak dezelfde reden hoort, weet je ten minste waar je aan moet werken anders niet.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194698666
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 22:02 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Maar zou jij dan a.s dinsdag of woensdag vragen of ze het weekend moet werken.
Het feit dat je over dit soort dingen nadenkt en advies vraagt zegt dat het helemaal mis gaat met je. Trust me. Laat het los.

Denk je dat je überhaupt een normale date zult hebben als je nu al zo spastisch doet?
pi_194700204
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 22:47 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Nouja ik weet niet of ik weinig vrouwen kan daten maar ik heb in mijn persoonlijke ontwikkeling de afslag vrouwen "versieren" wel gemist ja. Via tinder en als je elkaar niet hebt gesproken in het echt gaat het sowieso denk ik alleen om uiterlijk. Via whatsapp kan iemand uren erover doen om een antwoord te fabriceren wat goed genoeg is maar IRL niet


En ik pas verkeerde signalen op dan hebben ze of een vriend of dan vinden ze mij helemaal niks.

Zo ook hier als zij na een paar dagen waar ik geen contact met gaar opneem toch weer heyy gaat zeggen denk ik gelijk die heeft interesse wat dus hoogstwaarschijnlijk niet zo is.
Je zou misschien een appje kunnen sturen met "Meld me maar wanneer je vrij bent om te kunnen ontmoeten." Of iets dergelijks. En dan wel verder gaan met je leven, je eigen dingen doen. Als ze met je praat kun je terug praten, maar niet op haar wachten. Als ze na een maand nog geen datum heeft dan heeft ze did geen zin.
Ik snap wel waarom je niet zomaar wil opgeven. Soms moet men gewoon een beetje moeite maken en niet te snel weggooien. Niets mis mee om achter een meisje aan te gaan dat je leuk vindt. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2020 07:57:52 ]
  maandag 24 augustus 2020 @ 10:53:12 #31
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194702229
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2020 07:56 schreef Amee het volgende:

[..]

Je zou misschien een appje kunnen sturen met "Meld me maar wanneer je vrij bent om te kunnen ontmoeten." Of iets dergelijks. En dan wel verder gaan met je leven, je eigen dingen doen. Als ze met je praat kun je terug praten, maar niet op haar wachten. Als ze na een maand nog geen datum heeft dan heeft ze did geen zin.
Ik snap wel waarom je niet zomaar wil opgeven. Soms moet men gewoon een beetje moeite maken en niet te snel weggooien. Niets mis mee om achter een meisje aan te gaan dat je leuk vindt. :)
Dit, ik zou de bal nu even bij haar leggen. Reageert ze daar niet meer op, dan weet je genoeg.
pi_194704524
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 16:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als je iemand leuk vind maak je daar tijd voor vrij. Niemand heeft het zo druk
Dit. Als iemand écht wil, dan MAAK je echt wel tijd, of dat nou door de week of het weekend is.
pi_194707406
Hoezo zou de vrouw in kwestie TS PER SE Moeten willen hebben.
pi_194712052
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 20:31 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Hoezo zou de vrouw in kwestie TS PER SE Moeten willen hebben.
Dat zegt niemand, maar dan moet die meid gewoon zeggen dat ze geen interesse heeft.
pi_194713132
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:06 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dat zegt niemand, maar dan moet die meid gewoon zeggen dat ze geen interesse heeft.
Ik bedoel meer dat ze ook een beetje interesse kan hebben ipv helemaal al smoorverliefd op m te zijn ondanks dat ze elkaar nog nooit hebben gezien
pi_194718538
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 19:31 schreef Butterfly1234 het volgende:
Ik heb de tijd verwijderd maar eens in de zoveel tijd(paar dagen) begint ze weer te lullrn waarom geen idee maar ga daar nu ook niet meer op reageren.
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 22:02 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Maar zou jij dan a.s dinsdag of woensdag vragen of ze het weekend moet werken.
Je spreekt jezelf nogal tegen. Nee, gewoon niet vragen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 12:06 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dat zegt niemand, maar dan moet die meid gewoon zeggen dat ze geen interesse heeft.
Ze moet helemaal niks.
pi_194718707
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 20:18 schreef Granqvist het volgende:
Ze moet helemaal niks.
Zou wel zo vriendelijk zijn. 30 seconden tijd heeft iedereen.
pi_194718944
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 20:18 schreef Granqvist het volgende:

[..]


[..]

Je spreekt jezelf nogal tegen. Nee, gewoon niet vragen.
[..]

Ze moet helemaal niks.
Zo ken ik er nog wel een paar. "Je moet je aan de wet houden." ik moet helemaal niks! :')
  Moderator dinsdag 25 augustus 2020 @ 21:37:56 #39
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194719430
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 20:40 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Zo ken ik er nog wel een paar. "Je moet je aan de wet houden." ik moet helemaal niks! :')
Nee, je hebt daadwerkelijke wetten en je hebt dingen die geen wet zijn. Die meid moet inderdaad helemaal niets. Dat is niet netjes, eens, maar ze breekt geen wet als ze dat niet zegt.

Dus nee, zij hoeft niet iets te doen alleen omdat dat TS beter uitkomt.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 26 augustus 2020 @ 08:45:15 #40
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_194723099
Gemiste kans om niet haar in het restaurant op te zoeken. Vrouwen willen graag duidelijkheid.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 09:24:57 #41
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194723530
Die wil duidelijk niet. Geen aandacht meer aan besteden

Misschien kun je het over een half jaar nog eens proberen
pi_194730572
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 20:40 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Zo ken ik er nog wel een paar. "Je moet je aan de wet houden." ik moet helemaal niks! :')
Wat een geweldige vergelijking :') .

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 20:27 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zou wel zo vriendelijk zijn. 30 seconden tijd heeft iedereen.
Ik lees dit soort shit echt alleen op fok!. In de echte wereld staat niemand hier van te kijken.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2020 16:57:44 ]
pi_194736336
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 16:55 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Wat een geweldige vergelijking :') .
[..]

Ik lees dit soort shit echt alleen op fok!. In de echte wereld staat niemand hier van te kijken.
In de echte wereld hebben honden nog meer fatsoen. Betekent niet dat het oké is.
pi_194747294
Herkenbaar en erg frustrerend maar zo zijn veel vrouwen helaas.
Ja is nee en nee is ja.
Heb het zelf ook al tal van keren meegemaakt.

Je moet het niet willen begrijpen en gewoon verder gaan naar de volgende.
In de tijd dat jij met haar hebt geappt heeft ze waarschijnlijk al 3 verschillende piemels in zich gehad.
De vrouw van vandaag heeft keuze genoeg en wij dienen ons daar maar gewoon naar te schikken en ons beste beentje voor te zetten. Verder ook niet te veel over in zitten en gewoon die game meespelen.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_194747455
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 16:43 schreef Eiwitshake het volgende:
Herkenbaar en erg frustrerend maar zo zijn veel vrouwen helaas.
Ja is nee en nee is ja.
Heb het zelf ook al tal van keren meegemaakt.

Je moet het niet willen begrijpen en gewoon verder gaan naar de volgende.
In de tijd dat jij met haar hebt geappt heeft ze waarschijnlijk al 3 verschillende piemels in zich gehad.
De vrouw van vandaag heeft keuze genoeg en wij dienen ons daar maar gewoon naar te schikken en ons beste beentje voor te zetten. Verder ook niet te veel over in zitten en gewoon die game meespelen.
En die 3 piemels zijn alleen nog maar de piemels die in haar achterwerk mochten tuinieren. Neem je haar grot mee in deze som, zeg dan maar gerust een dozijn aan piemels.
pi_194747575
Ach de mannetjes zijn er weer die denken dat een vrouw de hele dag geneukt wordt, want anders zou ze echt wel tijd hebben voor jou he!

Wie weet waar dat meisje mee bezig is.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194747600
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 16:56 schreef Lenny77 het volgende:
Ach de mannetjes zijn er weer die denken dat een vrouw de hele dag geneukt wordt, want anders zou ze echt wel tijd hebben voor jou he!

Wie weet waar dat meisje mee bezig is.
Alles serieus nemen :')
pi_194747660
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 16:58 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Alles serieus nemen :')
Ook dát zijn vrouwen :P _O-
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_194747761
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 15:44 schreef Butterfly1234 het volgende:
Wat denken jullie wilt ze echt of ze durft gewoon geen nee te zeggen.
waaruit haal jij dat ze zou willen?

ik lees nergens een teken dat zij op date zou willen... hooguit dat ze als 'excuus' aangeeft 'het te druk te hebben'

jij hebt haar 2 weken terug gevraagd, en toen zij ze dat ze geen tijd had
je hebt haar gevraagd voor a.s. weekend en toen zei ze dat ze geen tijd had
je hebt aangegeven dat je best door de week kon en 'dat zij dan een voorstel moest doenw anneer' en haar reactie was 'geen probleem' (veelzeggend; ze gaf toen geen datum waarop het mogelijk was)

Je beweert dat ze zegt dat ze best wil, maar dat lees ik juist niet terug, ze geeft hooguit an dat ze het 'te druk heeft voor een date met jou'

ja, dat is idd een eufemisme voor 'ik heb daar geen zin in', maar zo heel moeilijk is dat verder ook niet te begrijpen, toch?
je geeft zelfs nota bene al aan'het antwoord best al wel te weten'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_194747902
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:01 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Ook dát zijn vrouwen :P _O-
Echt he. En grappen snappen ze vaak ook niet.
pi_194748402
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:13 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Echt he. En grappen snappen ze vaak ook niet.
Mja want we zitten ook in ONZ of KLB hier dus hihaho, allemaal grapjes!
Plus ik zie je voor het merendeel zo posten dus dan kan ik er alleen maar vanuit gaan dat je echt zo denkt?
Maar af en toe verras je mij en denk ik bij een post van jou: _O_

Bij deze post dus niet ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194748954
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Mja want we zitten ook in ONZ of KLB hier dus hihaho, allemaal grapjes!
Plus ik zie je voor het merendeel zo posten dus dan kan ik er alleen maar vanuit gaan dat je echt zo denkt?
Maar af en toe verras je mij en denk ik bij een post van jou: _O_

Bij deze post dus niet ;)
Ligt aan mijn stemming ;)
pi_194752085
Gewoon niks meer zeggen. En als ze dan nog terug praat meteen weer op date vragen. _O_
pi_194758711
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:06 schreef RM-rf het volgende:

[..]

waaruit haal jij dat ze zou willen?

ik lees nergens een teken dat zij op date zou willen... hooguit dat ze als 'excuus' aangeeft 'het te druk te hebben'

jij hebt haar 2 weken terug gevraagd, en toen zij ze dat ze geen tijd had
je hebt haar gevraagd voor a.s. weekend en toen zei ze dat ze geen tijd had
je hebt aangegeven dat je best door de week kon en 'dat zij dan een voorstel moest doenw anneer' en haar reactie was 'geen probleem' (veelzeggend; ze gaf toen geen datum waarop het mogelijk was)

Je beweert dat ze zegt dat ze best wil, maar dat lees ik juist niet terug, ze geeft hooguit an dat ze het 'te druk heeft voor een date met jou'

ja, dat is idd een eufemisme voor 'ik heb daar geen zin in', maar zo heel moeilijk is dat verder ook niet te begrijpen, toch?
je geeft zelfs nota bene al aan'het antwoord best al wel te weten'.
Omdat ik heb gezegd als je geen zin hebt of niet wilt ook goed maar zeg het gewoon dit 2x maar 2e x iets anders gezegd ze heeft 2x gezegd dat ze wel wilt.
pi_194758724
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:03 schreef GeneralRadek het volgende:
Gewoon niks meer zeggen. En als ze dan nog terug praat meteen weer op date vragen. _O_
Dus als zij heyy zegt gelijk op date weer vragen ja dat zou kunnen.
pi_194759038
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:06 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Omdat ik heb gezegd als je geen zin hebt of niet wilt ook goed maar zeg het gewoon dit 2x maar 2e x iets anders gezegd ze heeft 2x gezegd dat ze wel wilt.
Waarom baseer je een mening over wat zij wil op 'wat jij haar verteld hebt'... Dat meisje is verder een zelfstandig persoon die niet dingen doet, enkel omdat jij haar opdracht daartoe geeft..

het is dus gigantische onzin eerst iemand op te dringen "Je moet het mij zeggen als je niet met me op een date wil" om daarna te kunnen claimen dat ze dat wél zou willen, omdat ze geen 'nee' gezegd heeft.

"ze heeft niet gezegd dat ze niet wil" is heel wat anders dan "ze heeft gezegd dat ze een date wil".

Zij heeft aangegeven dat, als zij op een date wil, ze dat je verteld en dat betekent gewoon dat zolang zij geen datum daarvoor noemt, ze dus geen behoefte aan een date wil... los van wat jij allemaal beweert 'dat ze dat duidelijk zou moeten zeggen'...
dat jij heel graag die date wil, is verder niet haar probleem, dring haar dat ook niet op.

[ Bericht 3% gewijzigd door RM-rf op 28-08-2020 15:05:31 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_194759638
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:06 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Omdat ik heb gezegd als je geen zin hebt of niet wilt ook goed maar zeg het gewoon dit 2x maar 2e x iets anders gezegd ze heeft 2x gezegd dat ze wel wilt.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 20:27 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Ook iets van hey en gelijk daarachteraan of ze al weet of ze zaterdag moet werken.

Het boeit me echt niks meer hoe ze over me denkt de kans dat dit wat wordt is 0% ik vind het echt bijzonder dat ze vorige week me niet geblokkeerd heeft. dit zei ik vorige week tegen haar.
ben ik alleen maar om je ego te strelen en je gesprekspartner te zijn als je niemand anders hebt of wil je echt meer
toen zei ze hier hebben we het ook al keer over gehad
Dus toen zei ik van ja sorry als je me niet meer wilt spreken snap ik dat zoeits
Ik hoopte eigenlijk dat ze me zou blokken hoefde ik er niet meer tegen te praten
maar ze zei doe niet zo dramatisch
Zo reageren omdat ze niet meteen op je uitnodiging in ging maar wel iets met haar vriendinnen ging ondernemen :')

Vrouwen zijn niet altijd direct. Ze zijn het ook niet verplicht.

Doe wat aan je onzekerheid want je 'gekwetste' gedrag maakt dat je sneller afgewezen wordt. En dat is blijkbaar iets wat je heel slecht trekt. :X
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:08:20 #58
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194761061
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 11:11 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Dus als zij heyy zegt gelijk op date weer vragen ja dat zou kunnen.
Nee.

Nee. Nee. Nee. NEE.

Godskolere gast.

ZE WIL NIET MET JE OP DATE

ik herhaal:

ZE WIL NIET MET JE OP DATE
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194761091
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee.

Nee. Nee. Nee. NEE.

Godskolere gast.

ZE WIL NIET MET JE OP DATE

ik herhaal:

ZE WIL NIET MET JE OP DATE
Oke Oke Oke

Ik ga haar negeren.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:12:07 #60
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194761115
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:10 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Oke Oke Oke

Ik ga haar negeren.
Nee, dat ga je niet. Dat zeg je wel, maar dat ga je niet doen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194761140
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, dat ga je niet. Dat zeg je wel, maar dat ga je niet doen.
Jawel ga ik zeker wel doen.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:19:49 #62
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194761212
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:14 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Jawel ga ik zeker wel doen.
Dus, als ik het goed begrijp ga je haar 'negeren'. Dat betekent dus dat als zij tegen jou praat, jij dat negeert, daar ga je niet op reageren?

Mijn vraag is dan; waarom kan ze uberhaupt nog iets tegen je zeggen? Waarom blokkeer je haar niet? Want dat doe je met opzet niet, omdat je hoopt dat zij dan iets tegen je gaat zeggen, zodat jij haar kunt negeren zodat zij gaat denken 'hey wat kut' en jij daar genoegdoening uit haalt, of dat ze ineens toch met je op date wil.

Want er is geen enkele andere reden om haar NIET te blokkeren, want als je haar blokkeert dan valt er niets meer te negeren want ze kan niets meer tegen je zeggen. Maar je zegt niet dat je haar blokkeert, je zegt dat je haar negeert.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194761521
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 22:47 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Nouja ik weet niet of ik weinig vrouwen kan daten maar ik heb in mijn persoonlijke ontwikkeling de afslag vrouwen "versieren" wel gemist ja. Via tinder en als je elkaar niet hebt gesproken in het echt gaat het sowieso denk ik alleen om uiterlijk. Via whatsapp kan iemand uren erover doen om een antwoord te fabriceren wat goed genoeg is maar IRL niet


En ik pas verkeerde signalen op dan hebben ze of een vriend of dan vinden ze mij helemaal niks.

Zo ook hier als zij na een paar dagen waar ik geen contact met gaar opneem toch weer heyy gaat zeggen denk ik gelijk die heeft interesse wat dus hoogstwaarschijnlijk niet zo is.
Bijna een echte Fokker dus. Laat je even onderzoeken op autisme en als je + test hoor je echt bij de Fok! Incel club :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_194761686
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus, als ik het goed begrijp ga je haar 'negeren'. Dat betekent dus dat als zij tegen jou praat, jij dat negeert, daar ga je niet op reageren?

Mijn vraag is dan; waarom kan ze uberhaupt nog iets tegen je zeggen? Waarom blokkeer je haar niet? Want dat doe je met opzet niet, omdat je hoopt dat zij dan iets tegen je gaat zeggen, zodat jij haar kunt negeren zodat zij gaat denken 'hey wat kut' en jij daar genoegdoening uit haalt, of dat ze ineens toch met je op date wil.

Want er is geen enkele andere reden om haar NIET te blokkeren, want als je haar blokkeert dan valt er niets meer te negeren want ze kan niets meer tegen je zeggen. Maar je zegt niet dat je haar blokkeert, je zegt dat je haar negeert.
Heel fijn dat je TS tegen zichzelf in bescherming wil nemen, maar ze gaf in eerste instantie aan dat ze wel een keer op date wilde. Zelfs na een schofterig bericht is er nog contact. De boodschap luidde dat hij niet zo dramatisch moet doen. Blokkeren is wel iets uit die laatste categorie :')

Waarom dat "als je nu niet wil dan nooit gedrag" voeden? :r leef gewoon je eigen leven en als de sterren een keer je gunstig gezind zijn groeit het een keer uit tot een leuke tijd. En als je pech hebt heb je beperkt je tijd verspild aan een oppervlakkig contact zoals dat zo vaak in een mensenleven zal gebeuren.

Man man man wat een drama'queens' hier -O-
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:58:34 #65
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194761841
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:48 schreef Koral het volgende:

[..]

Heel fijn dat je TS tegen zichzelf in bescherming wil nemen, maar ze gaf in eerste instantie aan dat ze wel een keer op date wilde. Zelfs na een schofterig bericht is er nog contact. De boodschap luidde dat hij niet zo dramatisch moet doen. Blokkeren is wel iets uit die laatste categorie :')

Waarom dat "als je nu niet wil dan nooit gedrag" voeden? :r leef gewoon je eigen leven en als de sterren een keer je gunstig gezind zijn groeit het een keer uit tot een leuke tijd. En als je pech hebt heb je beperkt je tijd verspild aan een oppervlakkig contact zoals dat zo vaak in een mensenleven zal gebeuren.

Man man man wat een drama'queens' hier -O-
Dat gaf ze aan ja, maar vervolgens kwam er niets. Dat mag ze. TS blijft hoop houden, en houdt zichzelf nu aan het lijntje. Wat die meid wel of niet doet moet ze zelf weten, maar TS legt alles op een gouden weegschaaltje en komt er op die manier nooit overheen.

De enige manier om dat te doorbreken is door het contact af te kappen, maar zolang hij alleen maar bezig is alles te doen vanuit het oogpunt bij haar wat te bereiken komt ie hier niet overheen. Vandaar dat ik hem adviseer haar te blokkeren, want dan hoeft hij ook geen hoop te hebben of ze vandaag misschien iets gaat reageren of niet.

Niét om haar een hak te zetten, want imho heeft zij niets verkeerds gedaan, maar voor hem zelf.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194768825
Edit nvm
pi_194907186
Nou na een week weer zei zij weer heyy ik heb er niet op gereageeerd maar wel gelezen. Na uurtje waarom reageer je niet.
Met daarna erachter dat Ze aangaf dat ze echt niet kon en echt druk is met werk over 2 weken ze vakantie heeft en dan echt wel wilt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Butterfly1234 op 05-09-2020 23:35:21 ]
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:21:20 #68
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_194909229
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:40 schreef Butterfly1234 het volgende:
Nou na een week weer heyy niet op gereageeerd maar wel gelezen. Na uurtje waarom reageer je niet.
Met daarna erachter dat Ze aangaf dat ze echt niet kon en echt druk is met werk over 2 weken ze vakantie heeft en dan echt wel wilt.
Je ging haar toch negeren?😛
Nee maar hieruit kan je toch wel uithalen dat ze geen interesse heeft? Anders had ze direct na de ‘heyy’ gereageerd. Ze houdt je gewoon aan het lijntje, niet aardig van haar, over die 2 weken komt ze weer met een ander excuus om niet met je op date te gaan. Waarschijnlijk durft ze niet te zeggen dat ze je niks vindt omdat ze je niet wil kwetsen. Ga je er aub niet op verheugen dat je met haar over 2 weken op date gaat, dat gaat pijnlijk tegenvallen vrees ik..
pi_194909393
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:21 schreef warp995 het volgende:

[..]

Je ging haar toch negeren?😛
Nee maar hieruit kan je toch wel uithalen dat ze geen interesse heeft? Anders had ze direct na de ‘heyy’ gereageerd. Ze houdt je gewoon aan het lijntje, niet aardig van haar, over die 2 weken komt ze weer met een ander excuus om niet met je op date te gaan. Waarschijnlijk durft ze niet te zeggen dat ze je niks vindt omdat ze je niet wil kwetsen. Ga je er aub niet op verheugen dat je met haar over 2 weken op date gaat, dat gaat pijnlijk tegenvallen vrees ik..
Ik heb ook niks gezegd dit kwam allemaal achter elkaar toen ik het bericht gelezen had.
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:32:38 #70
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194909441
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Ik heb ook niks gezegd dit kwam allemaal achter elkaar toen ik het bericht gelezen had.
Na je edit lijkt ‘t alsof jij ‘heyyy’ stuurde, maar dat was zij toch?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:35:17 #71
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_194909496
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Ik heb ook niks gezegd dit kwam allemaal achter elkaar toen ik het bericht gelezen had.
Zorg dat je condooms bij je hebt.
pi_194909500
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:32 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Na je edit lijkt ‘t alsof jij ‘heyyy’ stuurde, maar dat was zij toch?
Ja klopt was zij. Heb het aangepast.
pi_194909576
Dus ga je nou afspreken als ze dat wilt of niet
  zaterdag 5 september 2020 @ 23:43:46 #74
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_194909672
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Ik heb ook niks gezegd dit kwam allemaal achter elkaar toen ik het bericht gelezen had.
Ah oké, foutje van mij dan, verkeerd gelezen
  zondag 6 september 2020 @ 00:22:00 #75
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194910106
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:40 schreef Butterfly1234 het volgende:
Nou na een week weer zei zij weer heyy ik heb er niet op gereageeerd maar wel gelezen. Na uurtje waarom reageer je niet.
Met daarna erachter dat Ze aangaf dat ze echt niet kon en echt druk is met werk over 2 weken ze vakantie heeft en dan echt wel wilt.
Fuck haar. Laat zien dat je wel meer om handen hebt dan maar te wachten tot zij eens zin heeft wel met je af te spreken.

Meer vrouwen dan kerken vriend.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 6 september 2020 @ 00:55:53 #76
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194910369
Duidelijk, gewoon laten varen. Mocht ze echt interesse hebben dan zal ze er zelf wel op terugkomen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 6 september 2020 @ 01:00:16 #77
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194910381
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 00:55 schreef PzKpfw het volgende:
Duidelijk, gewoon laten varen. Mocht ze echt interesse hebben dan zal ze er zelf wel op terugkomen.
Zelfs daar zou ik niet meer op ingaan. Niks makkelijker dan iets concreet maken.

Best dat je druk met werk kan zijn, maar ik zie geen enkele reden geen afspraak te maken op een tijdstip dat ze beiden hadden gekund. Mits ze echt gewild had, is daar echt wel een mouw aan te passen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194910520
Gewoon lekker volblaffen jwz :7
pi_194911591
Je hebt al genoeg gedaan TS. Op naar de volgende.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_194913050
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 21:40 schreef Butterfly1234 het volgende:
Nou na een week weer zei zij weer heyy ik heb er niet op gereageeerd maar wel gelezen. Na uurtje waarom reageer je niet.
Met daarna erachter dat Ze aangaf dat ze echt niet kon en echt druk is met werk over 2 weken ze vakantie heeft en dan echt wel wilt.
Wil je jezelf nou echt om de 2 weken kwellen met deze vrouw? Ze houdt je gewoon aan het lijntje met flink wat low effort. Ze weet na een week (!) met niks beters te komen dan een "heyy". :N

Geen reactie is niet netjes, maar ik zou het gewoon daarbij laten. Zij heeft genoeg niet nette dingen bij jou gedaan. Je bent nog jong, genoeg vrouwen die interesse in jou hebben, je moet alleen bereid zijn je blikveld te willen vergroten.
pi_194913086
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:33 schreef Gruj0 het volgende:
Wil je jezelf nou echt om de 2 weken kwellen met deze vrouw? Ze houdt je gewoon aan het lijntje met flink wat low effort. Ze weet na een week (!) met niks beters te komen dan een "heyy". :N
Haha, als je het zo brengt klinkt het wel heel triest idd
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194913184
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Haha, als je het zo brengt klinkt het wel heel triest idd
Ik heb het niet zo gezegd om hem uit te lachen, ik hoop gewoon dat hij wat verstandigs doet met zijn tijd en stopt met hopen op dingen die er waarschijnlijk niet gaan komen met deze vrouw.
  zondag 6 september 2020 @ 11:15:24 #83
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_194913516
heyy
Ik ga naar huis.
pi_194914297
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:45 schreef Gruj0 het volgende:
Ik heb het niet zo gezegd om hem uit te lachen, ik hoop gewoon dat hij wat verstandigs doet met zijn tijd en stopt met hopen op dingen die er waarschijnlijk niet gaan komen met deze vrouw.
Ik bedoelde dat het triest was van die vrouw niet van hem maar verder wel mee eens
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194914862
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat het triest was van die vrouw niet van hem maar verder wel mee eens
Ik heb ook al tegen haar gezegd een keer als je niet wilt zeg het dan gewoon want dan hoef ik me tijd niet verder te verdoen en mij kwets je er niet mee. iets in die richting.
pi_194914905
Vaak genoeg mee gemaakt,in de tijd dat ik nog veel daten was, 1 keer na half jaar een bericht terug gekregen, van hey wil je nog daten, zij was ook zogenaamd druk..Vrouwen zijn gewoon met meerdere mannen bezig, en wij mannen met meerdere vrouwen, en zeker als het via datingaps gaat.Ook vaak gezegt dat ik druk was, terwijl dat ik eigelijk met een andere dame bezig was.Zo gaat het nou eenmaal, maar netjes is het niet. Als een date voor de 2 e keer afzegde liet ik de bal gewoon bij haar, en ging ik op naar de volgende, 1 ding moet je niet doen in beginfase en dat is boos worden en gaat bitchen
pi_194914938
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:38 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Ik heb ook al tegen haar gezegd een keer als je niet wilt zeg het dan gewoon want dan hoef ik me tijd niet verder te verdoen en mij kwets je er niet mee. iets in die richting.
Maar dan raakt ze haar gratis aandacht bij gebrek aan beter kwijt
pi_194923757
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 12:42 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Maar dan raakt ze haar gratis aandacht bij gebrek aan beter kwijt
tsja so be it dan maar maar :D
pi_194924675
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:38 schreef Butterfly1234 het volgende:
Ik heb ook al tegen haar gezegd een keer als je niet wilt zeg het dan gewoon want dan hoef ik me tijd niet verder te verdoen en mij kwets je er niet mee. iets in die richting.
Goed van je! ^O^
Je verdoet je tijd er idd anders mee.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194925122
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Goed van je! ^O^
Je verdoet je tijd er idd anders mee.
Maarja ze zei dan wel van nee ik wil echt dus dat is dan wel weer gek
  Moderator zondag 6 september 2020 @ 21:46:49 #91
441859 crew  Lenny77
pi_194925374
Kijk nou maar gewoon wat er binnen 2 weken gaat gebeuren.
Verheug je niet en hou je lekker bezig, maar wacht af. Vraag desnoods naar waar en wanneer. Kijk eens of ze concreet kan zijn?
En dan kan je nog beslissen of je wil gaan.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194925468
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:36 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Maarja ze zei dan wel van nee ik wil echt dus dat is dan wel weer gek
Iedereen kan hier je wel honderd keer vertellen dat je het beter kunt laten voor wat het is, maar jij denkt daar duidelijk anders over. Ongeacht hoe lang het haar nog lukt jou aan het lijntje te houden, wordt dit in ieder geval een leermoment. Althans dat hoop ik.
pi_194925528
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:50 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Iedereen kan hier je wel honderd keer vertellen dat je het beter kunt laten voor wat het is, maar jij denkt daar duidelijk anders over. Ongeacht hoe lang het haar nog lukt jou aan het lijntje te houden, wordt dit in ieder geval een leermoment. Althans dat hoop ik.
Ik zeg niet dat ik er anders over denk. Ik geef alleen aan wat ze gezegd is. Ik weet ook wel dat de kans nihil is dat dit wat gaat worden.
pi_194925620
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:53 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik er anders over denk. Ik geef alleen aan wat ze gezegd is. Ik weet ook wel dat de kans nihil is dat dit wat gaat worden.
Beter blokkeer je haar. Kan ze ook geen hey meer sturen en raak je niet in de verleiding om weer hoop te krijgen.
pi_194925811
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:36 schreef Butterfly1234 het volgende:
Maarja ze zei dan wel van nee ik wil echt dus dat is dan wel weer gek
Dat is zeker gek, zou anders antwoorden met iets als oke morgen bij het strand afspreken dan anders is je kans verkeken en heb je de boot gemist.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194926426
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 22:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat is zeker gek, zou anders antwoorden met iets als oke morgen bij het strand afspreken dan anders is je kans verkeken en heb je de boot gemist.
Nouja ze heeft nu al aangegeven dat ze dit en volgend weekend ze moet werken en ze daarna vakantie heeft. Ik kan alleen op vrijdagen en zaterdagen.
pi_194926474
Hoezo kan jij alleen op vrijdag en zaterdag? Vind je het gek dat het zo lang duurt om in een date in te plannen lol
pi_194926849
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 22:38 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Hoezo kan jij alleen op vrijdag en zaterdag? Vind je het gek dat het zo lang duurt om in een date in te plannen lol
Omdat er ook gewerkt moet worden. Als ze nou 10 min weg woont kan het doordeweeks prima maar ik woon er 1+ uur vandaan
pi_194927656
Toen ik aan het daten was, maakte ik net hetzelfde als TS mee (ik werd aan het lijntje gehouden). Altijd maar uitstellen om iets te gaan drinken tot ik na verloop van tijd wat moedeloos werd.
Toen kwam ik aan de beurt, had plotseling 2 dames aan het lijntje vast en toen deed ik net hetzelfde. Ik sprak af met de ene dame en tegen de andere zei ik dat ik het wat drukker had maar dat we sowieso zouden gaan afspreken.

Ik hiel dame 2 gewoon als back-up voor het geval het met dame 1 niet lekker zou lopen.
2de date met dame 1 viel ook lekker mee terwijl de 2de dame vroeg of het pastte om eens af te spreken. Toen lekker de boot nog eens kunnen afhouden maar dan voel je ook dat je dit niet lang meer kunt uitstellen.

Ik heb uiteindelijk nooit met dame 2 afgesproken ondanks dat we 2 maanden hebben liggen chatten en smssen (en ja dat was zeker leuk maar ik hield haar aan het lijntje omdat er een tweede vrouw in het spel was). Ik ben getrouwd met dame 1 en we hebben samen een zoon.


Dus TS, één tip! Ze heeft het niet druk met haar werk. Er zijn andere kapers op de kust en jij springt er net niet genoeg bovenuit! En meer moet je daar niet achter zoeken want zelfs als heb ik het druk op het werk, dan nog kan ik tijd maken voor vrienden en kennissen ook al is dat soms maar om 21u.
Cindy De Vuyst
  Moderator maandag 7 september 2020 @ 06:10:42 #100
441859 crew  Lenny77
pi_194928921
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 00:11 schreef einzeinz het volgende:
Toen ik aan het daten was, maakte ik net hetzelfde als TS mee (ik werd aan het lijntje gehouden). Altijd maar uitstellen om iets te gaan drinken tot ik na verloop van tijd wat moedeloos werd.
Toen kwam ik aan de beurt, had plotseling 2 dames aan het lijntje vast en toen deed ik net hetzelfde. Ik sprak af met de ene dame en tegen de andere zei ik dat ik het wat drukker had maar dat we sowieso zouden gaan afspreken.

Ik hiel dame 2 gewoon als back-up voor het geval het met dame 1 niet lekker zou lopen.
2de date met dame 1 viel ook lekker mee terwijl de 2de dame vroeg of het pastte om eens af te spreken. Toen lekker de boot nog eens kunnen afhouden maar dan voel je ook dat je dit niet lang meer kunt uitstellen.

Ik heb uiteindelijk nooit met dame 2 afgesproken ondanks dat we 2 maanden hebben liggen chatten en smssen (en ja dat was zeker leuk maar ik hield haar aan het lijntje omdat er een tweede vrouw in het spel was). Ik ben getrouwd met dame 1 en we hebben samen een zoon.


Dus TS, één tip! Ze heeft het niet druk met haar werk. Er zijn andere kapers op de kust en jij springt er net niet genoeg bovenuit! En meer moet je daar niet achter zoeken want zelfs als heb ik het druk op het werk, dan nog kan ik tijd maken voor vrienden en kennissen ook al is dat soms maar om 21u.
Mja maar hij geeft wel aan dat hij zelf ook niet al te flexibel is met zijn 2 dagen?
Dus mss zijn het gewoon 2 uitstellers/treuzelaars bij elkaar?

En anders is het idd een prima les voor beiden, voor hem om niet te blijven wachten en voor haar om niet aan het lijntje te houden ^O^
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195159585
Ze kwam gister met dat ze a.s week vrij is en dat ze eigenlijk wel op date wilde. Maar ze heeft haar vinger gebroken...

Moet zeggen dat het best wel lachwekkend is hoe ze steeds smoesjes verzint. Maar heb haar nu geblokkeerd.
  Moderator zondag 20 september 2020 @ 10:36:57 #102
441859 crew  Lenny77
pi_195159795
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 10:22 schreef Butterfly1234 het volgende:
Ze kwam gister met dat ze a.s week vrij is en dat ze eigenlijk wel op date wilde. Maar ze heeft haar vinger gebroken...

Moet zeggen dat het best wel lachwekkend is hoe ze steeds smoesjes verzint. Maar heb haar nu geblokkeerd.
Ja dat is wel het beste denk ik.. Met een gebroken vinger kan je namelijk nog prima daten..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195159821
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 10:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja dat is wel het beste denk ik.. Met een gebroken vinger kan je namelijk nog prima daten..
Ja dacht ik ook al, heb nog gezegd van als je niet wilt zeg het gewoon ik kan er echt wel tegen.

Zegt ze maar zo bedoel ik het helemaal niet....
  Moderator zondag 20 september 2020 @ 10:39:46 #104
441859 crew  Lenny77
pi_195159833
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 10:38 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Ja dacht ik ook al, heb nog gezegd van als je niet wilt zeg het gewoon ik kan er echt wel tegen.

Zegt ze maar zo bedoel ik het helemaal niet....
Je bent voor jezelf opgekomen! Dat is prima!
Goed gedaan ^O^
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195159929
Gemiste kans voor een foute ik kan hartstikke goed vingeren grap.
Maar wat Lenny zegt, als dit het niveau is kun je maar beter stoppen.

Op naar een leukere *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')