Is stukje baanbehoud voor zich zelf. Als er veel meer thuisgewerkt wordt, zijn er minder leidinggevenden nodig.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:15 schreef mvdejong het volgende:
Alleen heb ik regelmatig gezien dat dit geblokkeerd werd door managers, om de aangegeven redenen (of smoesjes die ingegeven waren door die redenen).
Dit is het probleem hè. We vestigen onze hoop teveel op een vaccinquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:44 schreef hooibaal het volgende:
Dat hangt er maar net vanaf of er een vaccin gevonden wordt.
Het zijn met name de regeringen die dit teveel als dé en de enige oplossing hebben geponeerd. En omdat die het voor het zeggen hebben hoopt dan automatisch iedereen daar maar op.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dit is het probleem hè. We vestigen onze hoop teveel op een vaccin
Om het volk gerust te stellen jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:10 schreef galantis het volgende:
[..]
Het zijn met name de regeringen die dit teveel als dé en de enige oplossing hebben geponeerd. En omdat die het voor het zeggen hebben hoopt dan automatisch iedereen daar maar op.
Je begon goed. Tot je bij npo kwam. Viruswaanzin staat toch op het Malieveld?quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:30 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Natuurlijk. Waarom zou je hier aan twijfelen? Corona is helemaal geen killervirus, er zijn zo veel pandemieën geweest waarna er gewoon weer normaal gedaan werd. Corona heeft de mortaliteit en de ernst daar helemaal niet voor om een samenleving blijvend te veranderen. Je hebt iets de veel NPO en media propaganda gezien in maart, dat dit het einde der tijden zou zijn.
Als het geen killervirus is waarom hebben we dan zo'n spastische maatschappij vanaf maart?quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:30 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Natuurlijk. Waarom zou je hier aan twijfelen? Corona is helemaal geen killervirus, er zijn zo veel pandemieën geweest waarna er gewoon weer normaal gedaan werd. Corona heeft de mortaliteit en de ernst daar helemaal niet voor om een samenleving blijvend te veranderen. Je hebt iets de veel NPO en media propaganda gezien in maart, dat dit het einde der tijden zou zijn.
Nee daar hangt het niet vanaf.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:44 schreef hooibaal het volgende:
Dat hangt er maar net vanaf of er een vaccin gevonden wordt.
Zet je aluhoedje eens af, en bedenk dan wat voor baat de beleidsvoerders daarbij zouden hebben.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:16 schreef inslagenreuring het volgende:
Of is dit de opmaat naar lockdown voor ieder verkoudheidje?
Helaas is dit virus verraderlijker als de menig mens denkt..niet alles wordt ons verteld om paniek te voorkomen denk ikquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als het geen killervirus is waarom hebben we dan zo'n spastische maatschappij vanaf maart?
Of is dit de opmaat naar lockdown voor ieder verkoudheidje?
De nieuwe "corona" wet is er al eentje.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:28 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Zet je aluhoedje eens af, en bedenk dan wat voor baat de beleidsvoerders daarbij zouden hebben.
Ik kan helemaal niets bedenken in ieder geval.
Dit is natuurlijk flauwekul. De cijfers liegen er niet om, en er onderuit komen doe je toch niet.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:03 schreef Freecky28 het volgende:
[..]
Helaas is dit virus verraderlijker als de menig mens denkt..niet alles wordt ons verteld om paniek te voorkomen denk ik
Nogmaals:quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De nieuwe "corona" wet is er al eentje.
De staat heeft nu aandelen in zowat ieder bedrijf die gebruik heeft gemaakt van het vangnet, grote groepen kunnen niet samenkomen, behoefte aan technologische revolutie is ontstaan (thuiswerken, meer bandbreedte (5G) en andere infrastructuur wordt aangelegd) en fossiele brandstoffen worden naar de exit geduwd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:12 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nogmaals:
Wat voor baat hebben de beleidsbepalers bij een lockdown?
Dat schaadt de economie toch alleen maar?
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:18 schreef inslagenreuring het volgende:
De staat heeft nu aandelen in zowat ieder bedrijf die gebruik heeft gemaakt van het vangnet,
Kabinet geeft 3,4 miljard noodsteun aan KLM in ruil voor meer machtquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:22 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij?____!
Dit denk je toch niet echt he, hahahahahahahaha. Wie heeft je dit op de mouw gespeld. Jenssen?
Eigenlijk moet ik niet lachen als je het echt gelooft, dan moet je echt ff gesprekken voeren met reële mensen uit je omgeving. Dit klinkt niet gezond namelijk. Bedoel ik niet lullig hoor.
Je zei vrijwel alle bedrijven. Dat is echt regelrechte quatsch.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kabinet geeft 3,4 miljard noodsteun aan KLM in ruil voor meer macht
Letterlijke headline van het parool.
Maar vis er even 1 ding uit en reageer niet op het geheel.
Iedere horecazaak/sportschool/ bedrijf wat niet draaien kon heeft gebruik gemaakt van de regeling.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je zei vrijwel alle bedrijven. Dat is echt regelrechte quatsch.
Ik schrik er een beetje van dat je dat echt denkt.
Je zei dat overheid nu aandelen heeft in vrijwel alle bedrijven die gebruik gemaakt hebben van noodsteun.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Iedere horecazaak/sportschool/ bedrijf wat niet draaien kon heeft gebruik gemaakt van de regeling.
Als er ineens een naheffing komt van de fiscus kun je de toko sluiten.
Ik bedoelde "aandelen" in figuurlijke zin uiteraard. Het effect is hetzelfde dat de staat het beleid bepaalt bij KLM op grond van staatssteun.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:28 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je zei dat overheid nu aandelen heeft in vrijwel alle bedrijven die gebruik gemaakt hebben van noodsteun.
Er zijn letterlijk tienduizenden bedrijven die dat gedaan hebben. Noem jij eens wat bedrijven welke aandelen aan de overheid afgestaan hebben.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om deze reactie.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik bedoelde "aandelen" in figuurlijke zin uiteraard. Het effect is hetzelfde dat de staat het beleid bepaalt bij KLM op grond van staatssteun.
Idem voor die tienduizenden bedrijven die gebruik hebben gemaakt van.
Dreinende kinderen kun je het beste negeren.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om deze reactie.Mag ik vragen hoe oud je bent?
Als het een jong kind is, vind ik het niet zo erg. Maar als er volwassen zijn die in dergelijke belachelijke complotten geloven is dat wel zorgwekkend natuurlijk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:37 schreef kibo het volgende:
[..]
Dreinende kinderen kun je het beste negeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |