abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194688447
Wat denken jullie?POLL
pi_194688482
Ik mis de optie
Sommige dingen wel en sommige dingen niet
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  zondag 23 augustus 2020 @ 14:24:39 #3
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194688497
Ooit? Serieus, ooit?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194688565
Natuurlijk. Waarom zou je hier aan twijfelen? Corona is helemaal geen killervirus, er zijn zo veel pandemieën geweest waarna er gewoon weer normaal gedaan werd. Corona heeft de mortaliteit en de ernst daar helemaal niet voor om een samenleving blijvend te veranderen. Je hebt iets de veel NPO en media propaganda gezien in maart, dat dit het einde der tijden zou zijn.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_194688674
Over een paar maanden is het voorbij. Schrijf maar op.

Je hebt helemaal geen groepsimmuniteit van 60% nodig om de ernstigste gevolgen te ontlopen. In steden als New York is het virus vrijwel dood. In zo'n drukbevolkte stad met een druk OV.
  Miss 200.000.000! zondag 23 augustus 2020 @ 14:40:00 #6
367000 roos94
pi_194688711
Duhhh
  roze zondag 23 augustus 2020 @ 14:44:25 #7
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194688765
Ja
Your beauty never ever scared me.
pi_194688784
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 14:30 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Natuurlijk. Waarom zou je hier aan twijfelen? Corona is helemaal geen killervirus, er zijn zo veel pandemieën geweest waarna er gewoon weer normaal gedaan werd. Corona heeft de mortaliteit en de ernst daar helemaal niet voor om een samenleving blijvend te veranderen. Je hebt iets de veel NPO en media propaganda gezien in maart, dat dit het einde der tijden zou zijn.
Maar het laat wel zien hoe gigantisch kwetsbaar de huidige samenleving is, en hoe totaal niet zelfvoorzienend. Want dit is inderdaad bepaald geen killervirus. Maar die gaan er heus wel komen, gezien de grote hoeveelheden zoönosen. Eigenlijk is het wachten tot er een keer een heftige vogelgriep zo muteert dat het ook van mens tot mensen besmettelijk raakt.

Je zag nu in maart/april al debiel paniek m.b.t. hamsteren, terwijl er gewoon volop bevoorraad wordt. Moet je voorstellen wat er gebeurt als er wel een keer een echte ramp krijgen.

Kijk, ik was niet naïef in dit opzicht, maar ik was wel geschrokken tot wat voor taferelen een virus als dit al geleid heeft qua wangedrag van mensen.
  zondag 23 augustus 2020 @ 14:46:21 #9
338319 ZarB
Piña colada
pi_194688791
Paniekzaaiers, volgschapen en "stel je niet aan, jan van 3 straten verderop is overleden aan corona dus hoe kun je een festival belangrijker vinden?!?!?!?!" zeikerds in 3...2...1...
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_194688866
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 14:45 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Maar het laat wel zien hoe gigantisch kwetsbaar de huidige samenleving is, en hoe totaal niet zelfvoorzienend. Want dit is inderdaad bepaald geen killervirus. Maar die gaan er heus wel komen, gezien de grote hoeveelheden zoönosen. Eigenlijk is het wachten tot er een keer een heftige vogelgriep zo muteert dat het ook van mens tot mensen besmettelijk raakt.

Je zag nu in maart/april al debiel paniek m.b.t. hamsteren, terwijl er gewoon volop bevoorraad wordt. Moet je voorstellen wat er gebeurt als er wel een keer een echte ramp krijgen.

Kijk, ik was niet naïef in dit opzicht, maar ik was wel geschrokken tot wat voor taferelen een virus als dit al geleid heeft qua wangedrag van mensen.
Hier heb je helemaal gelijk in, best eng.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 23 augustus 2020 @ 14:52:16 #11
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_194688872
De grootste blijvende verandering zal zijn dat thuiswerken normaal wordt, en niet een "gunst" van de werkgever. Ik heb binnen de overheid zo vaak gezien dat er geen enkele reden is om niet een paar dagen per week thuis te werken (en op hoog niveau altijd gesteld werd dat dit moest kunnen), behalve dat managers :
- zelf geen discipline hebben, en dus ook "weten" dat hun ondergeschikten ook niet in staat zijn een normale hoeveelheid werk te verzetten als ze thuis werken;
- echte micro-managers zijn, die bij voorkeur over iemands schouder meekijken als er een mailtje verstuurd moet worden.
Die zullen moeten gaan uitleggen waarom, zodra het weer mag, het absoluut noodzakelijk is dat iedereen weer de volle werktijd op kantoor zit.

Gevolgen zullen ook zijn dat de Rijksoverheid (maar hetzelfde geldt natuurlijk ook voor bedrijven) werkplekken over hebben, en vastgoed zullen gaan afstoten, en dat het een blijvend effect gaat hebben op de files.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_194688895
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 14:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Hier heb je helemaal gelijk in, best eng.
Absoluut. En ergens had ik gehoopt dat onze overheid toch iets beter voorbereid geweest zou zijn, daar was ik wel naïef in.

Moet je voorstellen dat dit virus net iets dodelijker geweest zou zijn, en dat het twintigers net zo hard zou raken als tachtigers. Dan zou er echt totale anarchie uitgebroken zijn denk ik.
pi_194688987
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 14:53 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Absoluut. En ergens had ik gehoopt dat onze overheid toch iets beter voorbereid geweest zou zijn, daar was ik wel naïef in.

Moet je voorstellen dat dit virus net iets dodelijker geweest zou zijn, en dat het twintigers net zo hard zou raken als tachtigers. Dan zou er echt totale anarchie uitgebroken zijn denk ik.
Om nog maar te zwijgen over de productie van medicijnen wat grotendeels in India etc. gebeurt en waarvan tekorten dreigden.
pi_194689028
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 14:45 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar dit geldt niet alleen voor virussen. Wat als de waterleidingen worden afgesloten (door computervirus), internet geblokkeerd etc etc door buitenlandse mogendheden of terroristen....

We zijn nergens op voorbereid en steeds afhankelijker geworden.

Je kan totale anarchie in 10 dagen krijgen.
  zondag 23 augustus 2020 @ 15:04:46 #15
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_194689059
Ik hoop het maar ik word wel pessimistischer.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_194689066
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 15:00 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Om nog maar te zwijgen over de productie van medicijnen wat grotendeels in India etc. gebeurt en waarvan tekorten dreigden.
Ja, dat totale gebrek aan zelfvoorzienendheid zou een wake up call moeten zijn.
Dan zouden we eigenlijk blij moeten zijn met deze 'milde' crisis.

Dit zou een mooi resetmoment kunnen zijn, maar gaat niet gebeuren. Winstbejag, en de daarmee gepaard gaande globalisering, blijft de belangrijkste drijfveer, dus zal hier geen verandering in komen.

Tja, als je als samenleving totaal niet reageert op wake up calls, verdien je eigenlijk ook niet beter.
pi_194689074
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 15:02 schreef macca728 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar dit geldt niet alleen voor virussen. Wat als de waterleidingen worden afgesloten (door computervirus), internet geblokkeerd etc etc door buitenlandse mogendheden of terroristen....

We zijn nergens op voorbereid en steeds afhankelijker geworden.

Je kan totale anarchie in 10 dagen krijgen.
Ja, je zou er haast zo'n prepper van worden haha. :D
pi_194689125
Nee, we gaan niet terug. Maar dat zouden we ook niet zonder corona. Alles is altijd in flux. Ook wat normaal is. Mensen die denken dat hrt ooit weer als vroeger worden, hebben een probleem met dealen met de realiteit.
pi_194689128
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 15:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ja, dat totale gebrek aan zelfvoorzienendheid zou een wake up call moeten zijn.
Dan zouden we eigenlijk blij moeten zijn met deze 'milde' crisis.

Dit zou een mooi resetmoment kunnen zijn, maar gaat niet gebeuren. Winstbejag, en de daarmee gepaard gaande globalisering, blijft de belangrijkste drijfveer, dus zal hier geen verandering in komen.

Tja, als je als samenleving totaal niet reageert op wake up calls, verdien je eigenlijk ook niet beter.
Ik ben benieuwd, maar ik ben bang dat het alleen om winstmaximalisatie gaat en er weinig gaat veranderen.

Overheid zou echt werk moeten maken om het fabriceren van essentiële producten in Nederland/Europa plaats te laten vinden.
  zondag 23 augustus 2020 @ 15:11:17 #20
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_194689140
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 14:52 schreef mvdejong het volgende:
De grootste blijvende verandering zal zijn dat thuiswerken normaal wordt, en niet een "gunst" van de werkgever. Ik heb binnen de overheid zo vaak gezien dat er geen enkele reden is om niet een paar dagen per week thuis te werken (en op hoog niveau altijd gesteld werd dat dit moest kunnen), behalve dat managers :
- zelf geen discipline hebben, en dus ook "weten" dat hun ondergeschikten ook niet in staat zijn een normale hoeveelheid werk te verzetten als ze thuis werken;
- echte micro-managers zijn, die bij voorkeur over iemands schouder meekijken als er een mailtje verstuurd moet worden.
Die zullen moeten gaan uitleggen waarom, zodra het weer mag, het absoluut noodzakelijk is dat iedereen weer de volle werktijd op kantoor zit.

Gevolgen zullen ook zijn dat de Rijksoverheid (maar hetzelfde geldt natuurlijk ook voor bedrijven) werkplekken over hebben, en vastgoed zullen gaan afstoten, en dat het een blijvend effect gaat hebben op de files.
Waarom zou een werkgever moeten verantwoorden waarom iemand op locatie werkt? De werknemer wordt toch betaald door de werkgever?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 23 augustus 2020 @ 15:15:31 #21
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_194689197
quote:
7s.gif Op zondag 23 augustus 2020 15:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Waarom zou een werkgever moeten verantwoorden waarom iemand op locatie werkt? De werknemer wordt toch betaald door de werkgever?
Bij de overheid wordt al jaren geroepen dat thuiswerken in principe mogelijk is. Alleen heb ik regelmatig gezien dat dit geblokkeerd werd door managers, om de aangegeven redenen (of smoesjes die ingegeven waren door die redenen).

Daarnaast verwacht ik dat er op termijn wetgeving gaat komen om thuiswerken als een recht van de werknemer vast te leggen, zodat een werkgever moet gaan aantonen waarom een werknemer niet thuis zo mogen werken. Dit gaat namelijk ook positieve milieu-effecten hebben, omdat het het aantal reis-kilometers terugdringt.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_194689300
Natuurlijk, waarom niet?
Zolang je niet alles overhoop haalt met lockdowns en andere geforceerde regels volgt het gedrag van mensen gewoon z'n natuurlijk beloop. Wat je zelfs nu al ziet.

Met name in het begin was er de aandachtsgeile media die er aardigheid in had dystopische toekomstbeelden te schetsen. Leuk geprobeerd maar mensen zijn geen robots die je in een paar maanden tijd even kan omprogrammeren.
I'll give you something to do
  zondag 23 augustus 2020 @ 15:28:45 #23
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_194689401
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 15:15 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Bij de overheid wordt al jaren geroepen dat thuiswerken in principe mogelijk is. Alleen heb ik regelmatig gezien dat dit geblokkeerd werd door managers, om de aangegeven redenen (of smoesjes die ingegeven waren door die redenen).

Daarnaast verwacht ik dat er op termijn wetgeving gaat komen om thuiswerken als een recht van de werknemer vast te leggen, zodat een werkgever moet gaan aantonen waarom een werknemer niet thuis zo mogen werken. Dit gaat namelijk ook positieve milieu-effecten hebben, omdat het het aantal reis-kilometers terugdringt.
Wat je vooral ziet is dat in vacatures nu al staat of de werkgever open staat voor al dan wel of niet thuiswerk. Wat mij betreft ook een recht van de werkgever omdat te eisen, die betaalt immers ook het loon! Als een werknemer thuis wil werken, en daar is geen ruimte voor, dan zal hij of zij elders moeten solliciteren.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 23 augustus 2020 @ 15:35:56 #24
338319 ZarB
Piña colada
pi_194689510
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 15:22 schreef galantis het volgende:
Natuurlijk, waarom niet?
Zolang je niet alles overhoop haalt met lockdowns en andere geforceerde regels volgt het gedrag van mensen gewoon z'n natuurlijk beloop. Wat je zelfs nu al ziet.

Met name in het begin was er de aandachtsgeile media die er aardigheid in had dystopische toekomstbeelden te schetsen. Leuk geprobeerd maar mensen zijn geen robots die je in een paar maanden tijd even kan omprogrammeren.
Als je hier het COR forum zo doorneemt zijn er helaas nog een hoop die dat wel zien zitten, zo'n dystopie.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_194689560
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 15:10 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd, maar ik ben bang dat het alleen om winstmaximalisatie gaat en er weinig gaat veranderen.

Overheid zou echt werk moeten maken om het fabriceren van essentiële producten in Nederland/Europa plaats te laten vinden.
De vraag is wel of daar genoeg draagvlak voor is. Want dat betekent voor veel mensen minder koopkracht. En stel je voor dat er een, hypothetisch, risico van 15% op een bepaalde catastrofe is. Ik denk dat menig Nederlander dan liever de gok neemt, als ze daardoor meer kunnen consumeren. Is wel dieptriest natuurlijk.
pi_194689570
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 15:15 schreef mvdejong het volgende:
Alleen heb ik regelmatig gezien dat dit geblokkeerd werd door managers, om de aangegeven redenen (of smoesjes die ingegeven waren door die redenen).
Is stukje baanbehoud voor zich zelf. Als er veel meer thuisgewerkt wordt, zijn er minder leidinggevenden nodig.
  zondag 23 augustus 2020 @ 15:44:15 #27
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194689621
Dat hangt er maar net vanaf of er een vaccin gevonden wordt.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  zondag 23 augustus 2020 @ 15:58:25 #28
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_194689770
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 15:44 schreef hooibaal het volgende:
Dit is het probleem hè. We vestigen onze hoop teveel op een vaccin
pi_194689973
quote:
19s.gif Op zondag 23 augustus 2020 15:58 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dit is het probleem hè. We vestigen onze hoop teveel op een vaccin
Het zijn met name de regeringen die dit teveel als dé en de enige oplossing hebben geponeerd. En omdat die het voor het zeggen hebben hoopt dan automatisch iedereen daar maar op.
I'll give you something to do
  zondag 23 augustus 2020 @ 16:24:56 #30
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_194690183
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 16:10 schreef galantis het volgende:

[..]

Het zijn met name de regeringen die dit teveel als dé en de enige oplossing hebben geponeerd. En omdat die het voor het zeggen hebben hoopt dan automatisch iedereen daar maar op.
Om het volk gerust te stellen ja
pi_194690611
quote:
Je begon goed. Tot je bij npo kwam. Viruswaanzin staat toch op het Malieveld?
  zondag 23 augustus 2020 @ 17:16:07 #32
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_194691111
quote:
Als het geen killervirus is waarom hebben we dan zo'n spastische maatschappij vanaf maart?

Of is dit de opmaat naar lockdown voor ieder verkoudheidje?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 23 augustus 2020 @ 17:24:56 #33
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194691260
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 15:44 schreef hooibaal het volgende:
Nee daar hangt het niet vanaf.
pi_194691310
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 17:16 schreef inslagenreuring het volgende:

Zet je aluhoedje eens af, en bedenk dan wat voor baat de beleidsvoerders daarbij zouden hebben.
Ik kan helemaal niets bedenken in ieder geval.
pi_194691837
Je kan genoeg bedenken. Geen mensen die protesteren, media al maanden alleen maar over Corona....

Droom voor elke beleidsmaker. Rutte had nu anders wellicht onder vuur gelegen omdat de toeslagenaffaire maar voort blijft duren, waar 95% van de gedupeerde mensen nog steeds op hun geld wacht.
pi_194691858
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 17:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Als het geen killervirus is waarom hebben we dan zo'n spastische maatschappij vanaf maart?

Helaas is dit virus verraderlijker als de menig mens denkt..niet alles wordt ons verteld om paniek te voorkomen denk ik
  zondag 23 augustus 2020 @ 18:08:33 #37
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_194691919
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 17:28 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Zet je aluhoedje eens af, en bedenk dan wat voor baat de beleidsvoerders daarbij zouden hebben.
Ik kan helemaal niets bedenken in ieder geval.
De nieuwe "corona" wet is er al eentje.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 23 augustus 2020 @ 18:10:05 #38
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_194691940
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:03 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Helaas is dit virus verraderlijker als de menig mens denkt..niet alles wordt ons verteld om paniek te voorkomen denk ik
Dit is natuurlijk flauwekul. De cijfers liegen er niet om, en er onderuit komen doe je toch niet.
pi_194691959
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

De nieuwe "corona" wet is er al eentje.
Nogmaals:
Wat voor baat hebben de beleidsbepalers bij een lockdown?

Dat schaadt de economie toch alleen maar?
pi_194691978
Ik denk wel dat we terug gaan naar normaal. Maar niet op korte termijn. We leren steeds beter omgaan met het virus en zijn nu op een niveau waar we veel meer IC opnames kunnen voorkomen. Tegelijkertijd is er nog nooit zoveel tijd en geld gestopt in de ontwikkeling van een vaccin en ook de hoeveelheid onderzoek die hieraan gerelateerd is, is echt ongekend. En overigens wordt er niet alleen tijd en geld gestopt in vaccin-ontwikkeling; andere medicijnen kunnen misschien ook helpen. Verder kan techniek ons misschien helpen, de coronamelder om maar eens wat te noemen. Of iets heel anders, bijvoorbeeld het onderzoek in Leipzig met het concert, waar het misschien mogelijk zal blijken om met simpele maatregelen super spreading te voorkomen. Steeds meer aanpassingen volgen, waardoor het in steeds hogere mate mogelijk wordt om weer een pre-corona leven te leiden.

Maar waarschijnlijk gaat het niet zonder slag of stoot. Wellicht komen er nog uitbraken die tot zware lokale maatregelen gaan leiden. Ik zou het 2 jaar geven voordat we weer terug kunnen naar normaal. Maar vermoedelijk moet e.e.a. wel weer worden opgebouwd, misschien zijn er een flink aantal vliegmaatschappijen failliet en men wil misschien ook niet gelijk naar het buitenland. Volgens mij wordt er hier en daar ook al geraamd voor herstel in 2023. Epidemieën zijn de mensheid echt niet onbekend, dus het lijkt me sterk dat het complete gloom & doom gaat worden.
  zondag 23 augustus 2020 @ 18:18:04 #41
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_194692025
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nogmaals:
Wat voor baat hebben de beleidsbepalers bij een lockdown?

Dat schaadt de economie toch alleen maar?
De staat heeft nu aandelen in zowat ieder bedrijf die gebruik heeft gemaakt van het vangnet, grote groepen kunnen niet samenkomen, behoefte aan technologische revolutie is ontstaan (thuiswerken, meer bandbreedte (5G) en andere infrastructuur wordt aangelegd) en fossiele brandstoffen worden naar de exit geduwd.

Nog los van enige belangen in medicijnen en vaccins. De economie is toch maar een luchtkasteel en opportunistisch as fuck. Niet zo relevant.
pi_194692093
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:18 schreef inslagenreuring het volgende:
De staat heeft nu aandelen in zowat ieder bedrijf die gebruik heeft gemaakt van het vangnet,
Hoe kom je daar nu weer bij? :') ____!

Dit denk je toch niet echt he, hahahahahahahaha. Wie heeft je dit op de mouw gespeld. Jenssen?

Eigenlijk moet ik niet lachen als je het echt gelooft :@ , dan moet je echt ff gesprekken voeren met reële mensen uit je omgeving. Dit klinkt niet gezond namelijk. Bedoel ik niet lullig hoor.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2020 18:23:45 ]
  zondag 23 augustus 2020 @ 18:24:07 #43
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_194692122
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:22 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nu weer bij? :') ____!

Dit denk je toch niet echt he, hahahahahahahaha. Wie heeft je dit op de mouw gespeld. Jenssen?

Eigenlijk moet ik niet lachen als je het echt gelooft :s) , dan moet je echt ff gesprekken voeren met reële mensen uit je omgeving. Dit klinkt niet gezond namelijk. Bedoel ik niet lullig hoor.
Kabinet geeft 3,4 miljard noodsteun aan KLM in ruil voor meer macht

Letterlijke headline van het parool.

Maar vis er even 1 ding uit en reageer niet op het geheel.
pi_194692145
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Kabinet geeft 3,4 miljard noodsteun aan KLM in ruil voor meer macht

Letterlijke headline van het parool.

Maar vis er even 1 ding uit en reageer niet op het geheel.
Je zei vrijwel alle bedrijven. Dat is echt regelrechte quatsch.
Ik schrik er een beetje van dat je dat echt denkt.
  zondag 23 augustus 2020 @ 18:27:02 #45
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_194692162
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:25 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je zei vrijwel alle bedrijven. Dat is echt regelrechte quatsch.
Ik schrik er een beetje van dat je dat echt denkt.
Iedere horecazaak/sportschool/ bedrijf wat niet draaien kon heeft gebruik gemaakt van de regeling.

Als er ineens een naheffing komt van de fiscus kun je de toko sluiten.
pi_194692183
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:27 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Iedere horecazaak/sportschool/ bedrijf wat niet draaien kon heeft gebruik gemaakt van de regeling.

Als er ineens een naheffing komt van de fiscus kun je de toko sluiten.
Je zei dat overheid nu aandelen heeft in vrijwel alle bedrijven die gebruik gemaakt hebben van noodsteun.
Er zijn letterlijk tienduizenden bedrijven die dat gedaan hebben. Noem jij eens wat bedrijven welke aandelen aan de overheid afgestaan hebben.
  zondag 23 augustus 2020 @ 18:31:02 #47
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_194692214
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:28 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je zei dat overheid nu aandelen heeft in vrijwel alle bedrijven die gebruik gemaakt hebben van noodsteun.
Er zijn letterlijk tienduizenden bedrijven die dat gedaan hebben. Noem jij eens wat bedrijven welke aandelen aan de overheid afgestaan hebben.
Ik bedoelde "aandelen" in figuurlijke zin uiteraard. Het effect is hetzelfde dat de staat het beleid bepaalt bij KLM op grond van staatssteun.

Idem voor die tienduizenden bedrijven die gebruik hebben gemaakt van.
pi_194692246
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:31 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik bedoelde "aandelen" in figuurlijke zin uiteraard. Het effect is hetzelfde dat de staat het beleid bepaalt bij KLM op grond van staatssteun.

Idem voor die tienduizenden bedrijven die gebruik hebben gemaakt van.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om deze reactie. :D Mag ik vragen hoe oud je bent?
  zondag 23 augustus 2020 @ 18:37:49 #49
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_194692344
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:33 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om deze reactie. :D Mag ik vragen hoe oud je bent?
Dreinende kinderen kun je het beste negeren.
pi_194692359
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 18:37 schreef kibo het volgende:

[..]

Dreinende kinderen kun je het beste negeren.
Als het een jong kind is, vind ik het niet zo erg. Maar als er volwassen zijn die in dergelijke belachelijke complotten geloven is dat wel zorgwekkend natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')