quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet tegen vaccinaties an sich en ben blij dat bepaalde ziektes zijn verdwenen of zo goed als uitgeroeid zijn, maar ik zou het mezelf nooit vergeven als ons menneke iets ernstigs zou oplopen met zo'n gehaast in elkaar geflanst vaccin. En nee dan praat ik echt niet over autisme want dat is echt een fabeltje dat je dat van een vaccin zou kunnen krijgen (er zit ook echt geen kwik in of dat soort onzinnigheden), maar bijwerkingen kunnen zeer zeker echt wel ernstig zijn.
Men zegt dat het vaccin waar deze op gebaseerd is wel bijwerkingen kent, maar dat dat met paracetamol prima valt te onderdrukken.
Maar soms is het geheel groter dan de som van de onderdelen. Als je iets verandert/vervangt, kun je onverwachte resultaten krijgen. Anders had je bijna nooit dieren- en mensenproeven hoeven te doen met medicijnen en dergelijke.
De vaccinatie gaan ze ook nog niet groots uitrollen denk ik hoor. Gaat een paar jaar overheen voordat alles goed is getestquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet tegen vaccinaties an sich en ben blij dat bepaalde ziektes zijn verdwenen of zo goed als uitgeroeid zijn, maar ik zou het mezelf nooit vergeven als ons menneke iets ernstigs zou oplopen met zo'n gehaast in elkaar geflanst vaccin. En nee dan praat ik echt niet over autisme want dat is echt een fabeltje dat je dat van een vaccin zou kunnen krijgen (er zit ook echt geen kwik in of dat soort onzinnigheden), maar bijwerkingen kunnen zeer zeker echt wel ernstig zijn.
Men zegt dat het vaccin waar deze op gebaseerd is wel bijwerkingen kent, maar dat dat met paracetamol prima valt te onderdrukken.
Maar soms is het geheel groter dan de som van de onderdelen. Als je iets verandert/vervangt, kun je onverwachte resultaten krijgen. Anders had je bijna nooit dieren- en mensenproeven hoeven te doen met medicijnen en dergelijke.
Wat die zogenaamde zielige oude mensen deden voordat ze tikken kregen is professioneel weggeknipt uit die filmpjes.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:49 schreef Nikonlover het volgende:
De ouderen die inelkaar geslagen zijn door de politie hebben het er zelf naar gemaakt.
Ik had begrepen dat ze het ergens tussen februari en juni het al wilden uitrollen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De vaccinatie gaan ze ook nog niet groots uitrollen denk ik hoor. Gaat een paar jaar overheen voordat alles goed is getest
die oude vrouw beet een agent in zijn beenquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat die zogenaamde zielige oude mensen deden voordat ze tikken kregen is professioneel weggeknipt uit die filmpjes.
Helemaal mee eens. Een vaccin heeft nou eenmaal tijd nodig anders krijg je Softenontaferelen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Een vaccin heeft nou eenmaal tijd nodig anders krijg je Softenontaferelen.
Ooh weet ik niet. Ik had begrepen dat ze dan beginnen met testen onder een groep testpersonen oid.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze het ergens tussen februari en juni het al wilden uitrollen?
Tussen al die boze wappies?quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
neem gezellig je kind mee daarheen. kind verveelt zich rot daar![]()
![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Tussen al die boze wappies?
Ze kunnen zich de ogen uit de kop kijken joh!
Dit is nu een festival toch? Ingrijpen aub!quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
we zijn boos ow wacht dj en feestje bouwen
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Kunnen we weer leuke paintjes van maken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Juf is boos
ja vage overgangquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit is nu een festival toch? Ingrijpen aub!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |