Ze hopen dat het personeel ze gaat gebruiken dan kunnen ze hun meteen ontslaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:11 schreef Fer het volgende:
[..]
Jumbo hier heeft al maanden kapjes liggen bij de kassa’s.
Waarom deed je een masker op dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:29 schreef BufordTJustice het volgende:
Gisteren braaf met mondkapje op de Jumbo in Bolsward in, bleek ik de enige te zijn van de tientallen mensen die daar rondliepen! Ook niemand van het personeel dus met mondkapje. Als het de rest niet boeit ga ik niet met dat irritante ding om mijn bakkes lopen dus vrij snel afgedaan.Ik had wel het idee dat mensen meer afstand proberen te houden dan de laatste paar maanden.
Ik ga zo naar de Jumbo in Joure, ben erg benieuwd haha!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:29 schreef BufordTJustice het volgende:
Gisteren braaf met mondkapje op de Jumbo in Bolsward in, bleek ik de enige te zijn van de tientallen mensen die daar rondliepen! Ook niemand van het personeel dus met mondkapje. Als het de rest niet boeit ga ik niet met dat irritante ding om mijn bakkes lopen dus vrij snel afgedaan.Ik had wel het idee dat mensen meer afstand proberen te houden dan de laatste paar maanden.
omdat ik dacht dat het de bedoeling was om in een openbare ruimte een mondkapje te dragen. Maar blijkbaar niet, dan heb ik ook weinig zin in dat ongemak.quote:
Nou nee...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:37 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
omdat ik dacht dat het de bedoeling was om in een openbare ruimte een mondkapje te dragen. Maar blijkbaar niet, dan heb ik ook weinig zin in dat ongemak.
Toch gek dat als het niet verplicht is ook echt niemand een mondkapje draagt, had ik niet verwacht eigenlijkquote:
Verschilt heel erg per regio schijnt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:43 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Toch gek dat als het niet verplicht is ook echt niemand een mondkapje draagt, had ik niet verwacht eigenlijk
Het kabinet moet dingen gaan verplichten of gewoon hun mond houden. Dit gaat gewoon niet werken en dat weten zij ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:43 schreef Faraday01 het volgende:
Supermarkt in Brabant en bijna niemand heeft een mondkapje op. En het personeel geeft het slechte voorbeeld, geen enkel mondkapje. Gaat goed komen met het dringende advies op deze manier.
hier, zuidholland, een supermarkt waar merendeel klanten en alle medewerkers mondkapje dragenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:43 schreef Faraday01 het volgende:
Supermarkt in Brabant en bijna niemand heeft een mondkapje op. En het personeel geeft het slechte voorbeeld, geen enkel mondkapje. Gaat goed komen met het dringende advies op deze manier.
Voor schut!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:29 schreef BufordTJustice het volgende:
Ja het is geen openbare ruimte zoals een bibliotheek. Ze mogen je ook de toegang weigeren tot hun zaak. Ook zonder dat het corona tijd is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Kunnen winkeleigenaren dit dan niet verplicht stellen voor de eigen winkel
Alleen volgzame mensen gaan een mondkapje dragen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:43 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Toch gek dat als het niet verplicht is ook echt niemand een mondkapje draagt, had ik niet verwacht eigenlijk
Nee joh gewoon een voor de hele week , scheelt weer in de kosten en milieu verontreinigingquote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zal wel niet zo zijn dat iedereen braaf na elk supermarktbezoek het gebruikte mondkapje weggooit.
Is niet alleen bij AH, maar ook Jumbo en andere supermarkten het zijn oorspronkelijk ook allemaal losse bedrijven. Ze verkopen alleen namens AH/Jumbo etc spullen en richten de winkel daarop in maar meer is het ook niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:49 schreef Magica het volgende:
Bij andere AH in hetzelfde dorp hebben medewerkers geen mondkapje op. Vind het wel apart dat AH niet overal hetzelfde beleid heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |