Enndan moet je ook nog betalen als je het vaak hele stuk wil lezen. Koekoekquote:
Het is overal ellende momenteel/.quote:
Ja idd overal steeds meer shitquote:Op zondag 23 augustus 2020 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is overal ellende momenteel/.
Waar gaat dat heen.
Zo min mogelijk het nieuws volgen. Misschien moeten ze dit ook niet laten zien. Het werkt aanstekelijk lijkt het wel
Er lopen meer idioten buiten dan dat er binnen zitten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 07:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
de wereld zit vol loslopende idioten
quote:Op zondag 23 augustus 2020 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook mooi toch. Gisteremiddag was er een DT van bijna 4 uur
@:Nikonlover was de gelukkig met de laatste post
Hey gelukkige winnaarquote:
Het lijkt elkaar wel aan te steken.quote:
Ja echt he, alles word knots in de wereld. Ik ga nog ff 2 uurtjes liggen. Laters dot. En laters iedereenquote:Op zondag 23 augustus 2020 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt elkaar wel aan te steken.
LAtersssquote:Op zondag 23 augustus 2020 07:52 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja echt he, alles word knots in de wereld. Ik ga nog ff 2 uurtjes liggen. Laters dot. En laters iedereen![]()
![]()
Slaap lekker Ferrousquote:Op zondag 23 augustus 2020 07:52 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja echt he, alles word knots in de wereld. Ik ga nog ff 2 uurtjes liggen. Laters dot. En laters iedereen![]()
![]()
Ja klopt, ook nieuws wat we anders niet te zien kregenquote:Op zondag 23 augustus 2020 07:54 schreef Nikonlover het volgende:
T lijkt meer omdat we via de digitale wereld veel meer nieuws tot ons krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |