SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik twijfelde tussen Dance Hall days en Safety Dance. En toen ik wist dat het Safety Dance was kwam dit uit mijn vingers.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen Dance Hall days en Safety Dance. En toen ik wist dat het Safety Dance was kwam dit uit mijn vingers.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:59 schreef Symphonic het volgende:
Jezus
Hou je water voor de speaker ok
Is dat een compliment?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dan ga ik zeker niet vergeten om wijn te kopen
Neem maar een paar flessen extra meequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neem maar een paar flessen extra mee
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neem maar een paar flessen extra mee
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:03 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het interpreteert![]()
Maar ik vind het wel leuk hoor
Ik zou meteen een heel vat halenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zeg!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou meteen een heel vat halen
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Verzoekje: de soep is aangebrand
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga een verdieping hoger.
Dank Melting...
Ik ga nadenken over een pre Vout show...
Trustequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting...
Welterusten Symph.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting...
Welterustenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting...
Wat is een speeches afspeellijst?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:13 schreef livelink het volgende:
Deze kan ook mooi bij mijn speeches afspeellijst.
Een afspeellijst met nummers waar speeches in verwerkt zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is een speeches afspeellijst?
Aha.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Een afspeellijst met nummers waar speeches in verwerkt zijn.
Dat is toch alleen op Live Killers?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Aha.![]()
Heb je Iron Maiden - Aces high er ook in staan?
Deze begint met Churchill's meest beruchte speech.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen op Live Killers?
Mijn sapje is net ook op dus ik vind het primaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:17 schreef Melting het volgende:
Ik ga trouwens rond 23.30 stoppen. Dan is mijn biertje op, en ik moet morgen vroeg op. Rijd mijn vader met me naar zijn zus in Duitsland. 2,5 uur rijden.
Nee, die niet. Maar de speech van Churchill wordt wel in meer nummers gebruikt. Ik heb de lijst ooit op Soundcloud gemaakt. Ik moet dat account maar weer eens afstoffen. Ik zit tegenwoordig op Spotify. Overgehaald door mijn kinderen om een familieabonnement te nemen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Aha.![]()
Heb je Iron Maiden - Aces high er ook in staan?
Deze begint met Churchill's meest beruchte speech.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, die niet. Maar de speech van Churchill wordt wel in meer nummers gebruikt. Ik heb de lijst ooit op Soundcloud gemaakt. Ik moet dat account maar weer eens afstoffen. Ik zit tegenwoordig op Spotify. Overgehaald door mijn kinderen om een familieabonnement te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |