Een recordhouderquote:
Dan liever R125.3, want die heeft een Klimaanlagequote:Op maandag 7 september 2020 20:56 schreef ReisT het volgende:
Het ligt toch niet echt voor de hand, dat rijtuigen die de grens over mogen geen buitenlandse spanning lusten?
Gelukkig is DB Gebrauchtzug zo aardig geweest foto's te maken van de UIC-rasters, kan je het even checken voor je wat koopt, zoals bijvoorbeeld hier:
R264.3 2. Klasse Reisezugwagen. (Dit type reed heeft nog een tijdje bij NS gereden als ICL)
NS 1607 trok "de langste trein ter wereld". Althans, enige tijd was dat in 1989 het geval.quote:
Genoeg om nat te worden als het hard begint te regenenquote:Op maandag 7 september 2020 21:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
men schat dat dit 7 minuten lopen is.
De conclusie is dat "Zugbegleiter" niet vaker zijn besmet met ander DB personeel. Dat is statistisch gezien iets anders dan dat ze minder vaak besmet zijn.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:59 schreef dennistd het volgende:
DB heeft een test gedaan of conducteurs vaker besmet zijn met Corona dan andere medewerkers. En het resultaat zal je verbazen!!!11!!!!!1!!!
[ twitter ]
Hmm in D wordt ik altijd gecontroleerd. Werd laatst met een NDS ticket nog naar een Ausweis gevraagd. Totdat de conducteur zag dat ie al gestempeld is.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:58 schreef James1988 het volgende:
Een conducteur in deze tijd? Wat is dat?
Als jij dat kaartje pas online gaat kopen op het moment dat ie voor je neus staat en ernaar vraagt ben je sowieso al te laat.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoeveel tijd krijg je van een conducteur om een vervoersbewijs te tonen.
Denk je dat het lukt om in die tijd online een treinkaartje te kopen en deze te tonen?
De enige treinen waarin ik onlangs controle heb gehad waren die van NS International. In treinen van NSR zie ik de conducteur wel eens langslopen, maar dat is het dan ook wel.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmm in D wordt ik altijd gecontroleerd. Werd laatst met een NDS ticket nog naar een Ausweis gevraagd. Totdat de conducteur zag dat ie al gestempeld is.
Want in Stadspolders stapt een bepaalde demografische groep in die statistisch gezien eerder hun vervoersbewijs vergeten?quote:Op woensdag 9 september 2020 22:29 schreef Salatrel het volgende:
Ik ben afgelopen zaterdag gecontroleerd op de stoptrein van Geldermalsen naar Dordrecht. Ze kennen hun publiek wel want ondanks dat de controleurs er al vanaf Geldermalsen waren kwamen ze controleren tussen stadspolders en dordrecht
Alvast aan het oefenen als ze niet meer standaard op een trein nodig zijn. Net als machinisten.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:58 schreef James1988 het volgende:
Een conducteur in deze tijd? Wat is dat?
Ik denk dat het percentage daar enigsins afwijkt ten opzichte van Hardinxveld-Giessendam en Arkel om maar eens 3 metropolen te noemen.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Want in Stadspolders stapt een bepaalde demografische groep in die statistisch gezien eerder hun vervoersbewijs vergeten?
En als straf een klap met een kapotte windmolen als het niet lukt?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Julien (de YT'er) heeft de 10.000 abonnees. Hij gaat een challenge doen dit weekend. In een hoge hoed doet hij
10 random bushaltes in Nederland
20 random treinstations in Nederland
10 random treinstations in België
10 random treinstations in NRW
10 random treinstations in NDS
In 24 uur tijd moet hij daar 10 van doen en mag er twee keer een overslaan (als je van Koksijde naar Braunschweig moet ofzo) en een nieuwe pakken.
Leuk tochquote:Op woensdag 9 september 2020 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Julien (de YT'er) heeft de 10.000 abonnees. Hij gaat een challenge doen dit weekend. In een hoge hoed doet hij
10 random bushaltes in Nederland
20 random treinstations in Nederland
10 random treinstations in België
10 random treinstations in NRW
10 random treinstations in NDS
In 24 uur tijd moet hij daar 10 van doen en mag er twee keer een overslaan (als je van Koksijde naar Braunschweig moet ofzo) en een nieuwe pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |