SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Brother52quote:
Samenscholingsverbod?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Mijn whisky proeverij had nu zullen beginnen.
Totdat de speech van Rutte afgelopen dinsdag uitgezonden werd...
Juist niet, toen ben ik afgehaakt bij Marillion.quote:
Dat is mooi balen danquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Mijn whisky proeverij had nu zullen beginnen.
Totdat de speech van Rutte afgelopen dinsdag uitgezonden werd...
Ik bedoel eigenlijk: dat gaf me even tijd om dat nummer op te zoekenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Juist niet, toen ben ik afgehaakt bij Marillion.
Te fris? Ik zie al een hele poos niks anders dat hitte dit en hitte datquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Max. 6 personen bij elkaar binnen, ja.
En buiten is het nu te fris...
Ja, we zijn 15 graden kouder nu dan een week geleden...quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Te fris? Ik zie al een hele poos niks anders dat hitte dit en hitte datMaar da's nu dus over?
Nee, ik eet nu cheese cake ijs...quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:09 schreef Fogel het volgende:
Maar nu dus lekker in je eentje een glas Mad?
Voor mij ook. Mijn ouders hadden de elpee van Wings. Ik kan nu nog precies zeggen waar de krassen zitten.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mij ook. Mijn ouders hadden de elpee van Wings. Ik kan nu nog precies zeggen waar de krassen zitten.
Door die snerpende doedelzakken op je ziel, neem ik aan...quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mij ook. Mijn ouders hadden de elpee van Wings. Ik kan nu nog precies zeggen waar de krassen zitten.
Grijsgedraaid,quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoewel ik vooral With a Little Luck stuk gedraaid heb.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door die snerpende doedelzakken op je ziel, neem ik aan...
komt goedquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Symph, kan je svp Dancing Fool van Frank Zappa draaien.
Ter nagedachtenis aan Mo Muffin die vandaag zijn uitvaart had...
Ik vind 'm juist een mooie, getekende kop hebben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Die docu was echt tof en wat ziet Roland er oud uit
en mooi dat ze zo goed als alles nog hebben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind 'm juist een mooie, getekende kop hebben.
De opbouw van die songs was geweldig om te zien en te horen...
Maar dan wel weer een of ander raar Noors dialect. Veel Noren denken dat ze Zweeds zijn.quote:
Aldri Vodka Violettaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik verstond Vodka, dus dan zal het wel goed zijn. Proost
Sterkte Gooddealquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:29 schreef Gooddeal het volgende:
Wat lief van jullie. Dankjewel. Het leven gaat door, en Mo was natuurlijk geen heilig boontje, het was een portret.
Maar dat jullie hier aan hem denken doet mij ontzettend goed.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:29 schreef Gooddeal het volgende:
Wat lief van jullie. Dankjewel. Het leven gaat door, en Mo was natuurlijk geen heilig boontje, het was een portret.
Ik ben met een groep vrienden nog eens met hun op de foto geweest, die hebben we toen naar een andere vriend gestuurd die ontzettend dan is maar niet bij dat optreden kon zijn.quote:
Mo had dan ook zijn eigen portretrecht...quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:29 schreef Gooddeal het volgende:
Nog wel warm, maar wel uit te houdenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:38 schreef Melting het volgende:
Zal wel een groot verschil zijn in de kamer waar je draait, Symph.
`quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:48 schreef brother52 het volgende:
Hij laat zijn hond in de auto zitten![]()
Kan iemand dat raam even inslaan?
Wût the nøk?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:49 schreef Fogel het volgende:
Mijn vriendin net "wat de neuk is dit!?" (in het Noors uiteraard) en dat het haar op zich aan Sylvias mother doet denken
Een variant ervan... Stavangerdialect. Kuttdialectquote:
En hoe zeg je dat dan in het Noors?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:49 schreef Fogel het volgende:
Mijn vriendin net "wat de neuk is dit!?" (in het Noors uiteraard) en dat het haar op zich aan Sylvias mother doet denken
Hoe klinkt dat in het Noors?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:49 schreef Fogel het volgende:
Grappig. Dat zou ik er nou nooit uitgehaald hebben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:49 schreef Fogel het volgende:
quote:
Ka faen e dette? (Finnmarkdialect)quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En hoe zeg je dat dan in het Noors?
En jij spreekt dat?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een variant ervan... Stavangerdialect. Kuttdialect
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ka faen e dette? (Finnmarkdialect)
Ik probeer zo neutraal mogelijk te spreken zelf. Maar ik versta de meeste Noorse dialecten ja.quote:
Kaa faan è dette.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]is dat fonetisch net zo?
Enorm leerzaam, ga door...quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kaa faan è dette.
Zoals het begin van kaas, zoals vaan maar met een f, de e als in echt en dette gewoon zo
Erg nuttig is het nietquote:
Proost, laat het smaken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Dank Henk!
Ik ga een whisky pakken...
Toch weer?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Symp!
Ik ga een biertje pakken....
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:01 schreef ok01 het volgende:
Ik ga voor de verandering niet aan de alcohol vanavond
Slechte planningquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:02 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon geen wijn in huis
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:02 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon geen wijn in huis
Alcohol dood bacteriën... prima gezond dusquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:03 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja nu moet ik ineens gezonde dingen drinken
Als je het op zo'n manier bekijktquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alcohol dood bacteriën... prima gezond dus
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:06 schreef ok01 het volgende:
[..]
Als je het op zo'n manier bekijkt
*Rent naar de supermarkt*
Jij kon dat in de auto, toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:07 schreef Fogel het volgende:
Ik moet even onderweg zijn, maar eens checken of ik daar ook de radio aan kan slingeren
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
9 uur op een zaterdag en het gebruikelijke volk komt binnen
Wie is het gebruikelijke volk?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
9 uur op een zaterdag en het gebruikelijke volk komt binnen
De kliek hier toch?quote:
Nee, we zijn elke zaterdag bij jou op bezoek. Eerst even indrinken bij Symph of DJ11 en dan op naar jou.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, we zijn elke zaterdag bij jou op bezoek. Eerst even indrinken bij Symph en dan op naar jou.
Pittige olijvenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Gezellig.
Ik zorg voor de drankjes, en momenteel staan er gevulde paprikaatjes, gevulde pepertjes en pittige olijven als versnapering klaar voor jullie.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
eros ramazotti - Cose della vita toch?
Tast toe.quote:
Schreeuwt ze nou in zijn oor?quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Schreeuwt ze nou in zijn oor?
Snap dan wel waarom Eros geen platen meer maakt... die is doof
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:13 schreef brother52 het volgende:
Ik blijf het een raar intro vinden. Past er helemaal niet bij.
Ik had laatst per ongeluk zoete olijven gekocht. Maar die zijn echt heel erg viesquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Tast toe.![]()
Soms neem ik deze, soms de knoflook variant.
Dat lijkt me ook helemaal niet lekker.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had laatst per ongeluk zoete olijven gekocht. Maar die zijn echt heel erg vies
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Straks zingt ze ook een stukje over een chimpansee
#mamaappelsapjequote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Schreeuwt ze nou in zijn oor?
Snap dan wel waarom Eros geen platen meer maakt... die is doof
Ze schreeuwt toch eigenlijk altijd zo?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Ik hou best van Tina Turner, maar dit is echt vreselijk geschreeuw
Beethoven dus.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit is toch het Europees volkslied
Beethoven maar dit mist de kracht die het hoort te hebben.quote:
Eensquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Beethoven maar dit mist de kracht die het hoort te hebben.
Tina doet niet mee hierquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Beethoven maar dit mist de kracht die het hoort te hebben.
Gelukkig niet, dan was het nog erger geweestquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lopen op zonneschijn
Katrina en de golven
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zouden ze dit nummer in sommige staten nog draaien na hurricane Katrina? Die had wel iets te hoge golven volgens mij.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zouden ze dit nummer in sommige staten nog draaien na hurricane Katrina? Die had wel iets te hoge golven volgens mij.
Het zijn geruchten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna Walking on The Moon van The Police?
Of Walk van Panteraquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna Walking on The Moon van The Police?
Rumours van Fleetwood Mac?quote:
Scherpquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Rumours van Fleetwood Mac?
Of van de Timex Social club?
quote:
Vanmiddag lag het plat jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Lag Fok! er voor meer mensen uit vanavond?
Ik heb niet lang lopen proberen, maar wel een aantal keer.
Met dat gekut van Danny met alle anti adblock zooi kijk ik er niet raar meer van op.
Maar dat dtaat hier voor Fok! dus allemaal uit, maar kon er niet komen vanavond.
Hoi Raf.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Met dat gekut van Danny met alle anti adblock zooi kijk ik er niet raar meer van op.
Maar dat dtaat hier voor Fok! dus allemaal uit, maar kon er niet komen vanavond.
Ik kon er ook niet meer opquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Er was iets in een server kapot. Is weer gefixt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Mwoah, wat tabellen in de database waren corrupt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er was iets in een server kapot. Is weer gefixt.
Heeft wel een paar uur geduurd ja
Even opnieuw opstarten wil wel eens helpen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:34 schreef brother52 het volgende:
Ik loop hier weer een halve minuut achter geloof ik.
De laatste druppel moet eruit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt niet meer terug.
Opperdepop...
quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:46 schreef Melting het volgende:
https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 augustus 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Nena, 3 x I
Ja, ik heb geen zin in die lange titels...quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij maakt jezelf er wel makkelijk vanaf.
De bandnaam was wel een aardige compensatie nu.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen zin in die lange titels...
Was dit een remix/remastered versie of zo?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De bandnaam was wel een aardige compensatie nu.
Gelukkig de versie zonder Kimquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij maakt jezelf er wel makkelijk vanaf.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.... omdat je het zo lief vraagt.![]()
[ afbeelding ]
Ja, tegenwoordig is die Gang niet meer zo Koolquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:57 schreef ok01 het volgende:
[..]Kool and The Gang hebben sowieso veel leuke platen gemaakt die je niet zo vaak hoort
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat zijn bed opzoeken....
Bedankt voor de deuntjes Melt!
Fijne avond allen
Trustequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Fijne avond allen
Adios!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Fijne avond allen
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Fijne avond allen
Pareltje dit....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Pareltje dit....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Pareltje dit....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Wordt je nou emotioneel, Symph?quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:10 schreef ok01 het volgende:
Ik wou dat ik m'n water nu in wijn kon veranderen
Dan ga je de rest meer waarderen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Waarom draai je dit in hemelsnaam?
Precies, ik ga TV kijken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ga je de rest meer waarderen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, ik ga TV kijken.
Fijne voortzetting...
Fijne avond.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, ik ga TV kijken.
Fijne voortzetting...
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:12 schreef livelink het volgende:
Bloem - Even aan mijn moeder vragen
Een paar jaar geleden had zij hit na hit volgens mij.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat jullie deze dan weer wel kennen.
Deze kende ik niet.
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had zij hit na hit volgens mij.
Net iets te vaak op de radio gehoordquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze kende ik niet.
[ afbeelding ]
50% van dit huishouden vindt dit een mooie uitvoeringquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze kende ik niet.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
50% van dit huishouden vindt dit een mooie uitvoering
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Charlie Rich - The most beautiful girl
Als je het zo zegt, moet ik aan Johnny & Rijk denken...... foutje.... bedankt!quote:
Ik had een deurmat met die tekst. En paar jaar geleden lag die er nog steeds zag ik toen op de foto’s op Fundaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, moet ik aan Johnny & Rijk denken...... foutje.... bedankt!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:29 schreef livelink het volgende:
Alison Moyet - Old Devile called love
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:39 schreef brother52 het volgende:
Nirvana - the man who sold the world
Dat vond ik best wel meevallen, ze waren ineens zo groot door die ene hit maar andere bands uit die tijd waren eigenlijk veel interessanter.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:40 schreef Melting het volgende:
Ik blijf het toch jammer vinden dat Kurt zo vroeg uit het leven is gestapt. Ben erg benieuwd wat voor muziek hij anders nog uit zijn hoed getoverd had.
Ik vond hem echt vernieuwend voor die tijd.
Daarover verschillen we dan van mening.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat vond ik best wel meevallen, ze waren ineens zo groot door die ene hit maar andere bands uit die tijd waren eigenlijk veel interessanter.
Ik denk dat Nirvana uiteindelijk muzikaal gezien dezelfde kant was op gegaan als de Foo Fightersquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:40 schreef Melting het volgende:
Ik blijf het toch jammer vinden dat Kurt zo vroeg uit het leven is gestapt. Ben erg benieuwd wat voor muziek hij anders nog uit zijn hoed getoverd had.
Ik vond hem echt vernieuwend voor die tijd.
Ik kan inmiddels wel wat van Phil waarrderen, maar deze staat niet op de kaartquote:
Of je kent de interessante bands uit die tijd gewoon nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarover verschillen we dan van mening.
In dat geval ben ik blij dat Kurt er tussenuit is gepiept.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:43 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Nirvana uiteindelijk muzikaal gezien dezelfde kant was op gegaan als de Foo Fighters
Verras me.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of je kent de interessante bands uit die tijd gewoon niet
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
In dat geval ben ik blij dat Kurt er tussenuit is gepiept.
Ik vind Foo Fighters namelijk niets.
Sonic Youth, the Melvins, Tad, Mother Love Bone, Alice In Chains, Faith no More om maar een paar te noemen.quote:
AiC en FnM zijn al niets. De rest zou ik moeten horen om te weten of ik ze ken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sonic Youth, the Melvins, Tad, Mother Love Bone, Alice In Chains, Faith no More om maar een paar te noemen.
Het eerste album van Foo Fighters zit wel een stuk beter in elkaar dan het werk van Nirvana.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
In dat geval ben ik blij dat Kurt er tussenuit is gepiept.
Ik vind Foo Fighters namelijk niets.
Cultuurbarbaar!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
AiC en FnM zijn al niets. De rest zou ik moeten horen om te weten of ik ze ken.
Zoals ik al zei; daarin verschillen we dan van mening.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het eerste album van Foo Fighters zit wel een stuk beter in elkaar dan het werk van Nirvana.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; daarin verschillen we dan van mening.
En dat moet kunnen.
Al weet je natuurlijk ook wel dat ik gelijk heb.![]()
Nee!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; daarin verschillen we dan van mening.
En dat moet kunnen.
Al weet je natuurlijk ook wel dat ik gelijk heb.![]()
Oh wacht, ik haal van alles door elkaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |