Jonge godin bedoel jequote:
Hahahahahahahahahaquote:
Zeker bij de diepvries pizza'squote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:57 schreef Dimachaerus het volgende:
net weer verliefd geworden in de supermarkt
Heb je geen leuke collega ambtenarenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
blonde fitgirl 1.66m achter me bij de kassa
Wil je de blonde meisjes met rust latenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
blonde fitgirl 1.66m achter me bij de kassa
nee allemaal allochtonenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:18 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Heb je geen leuke collega ambtenaren
neequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je de blonde meisjes met rust laten
nou enquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:01 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Je bent toch zelf ook allochtoon, Turks dacht ik.
doet er niet toe tochquote:Welke overheid werk je dan
Sommige kunnen best leuk zijn hoor, had ook wel leuke collega daarmee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou en
hoef geen knoflookvreters
[..]
doet er niet toe toch
Prima zoldertje zo te zien, ik zeg DOEN!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:53 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.funda.nl/huur(...)-hendrikkade-176-d9/
zal ik me inschrijven voor deze woning
Ben je ook bijna jarig want klinkt aardig Maagd dit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:55 schreef CharlesKinbote het volgende:
draaidende hoofden net omdat ik een wit/zwart visgraat tweed colbert met drie voetbalknopen op de mouw droeg toen ik ging vapen :/ ook al droeg ik het met mijn pastel vintage fit jeans en witte all stars met rood en witte details (speelse look) :/
Niks mis mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 01:02 schreef Azula het volgende:
[..]
Ben je ook bijna jarig want klinkt aardig Maagd dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |