abonnement Unibet Coolblue
pi_194678705
Weet iemand dat hoe dit gedrag heet?

Stel ik heb ruzie met een buurman, en op een dag ben ik hem even vergeten, Dus ik ga boodschappen doen, en maak eerst een plan : a b en c ( c = dan thuiskomen )

Maar ok dan kom ik in de super en daar staat die ene buurman, Ik ga gelijk zonder nadenken de super in en iriteer me dood, en fiets naar huis , iriteer me nog steeds kapot,

Maar ok ik had dus ook toen ik naar binnen keek in de super en mijn buurman zag lopen, de fiets weer kunnen pakken, een rondje om het blok kunnen rijden, eventueel op een bankje kunnen gaan zitten paar minuutjes, en dan weer naar de super, dan is hij weg, kan ik ontspannen winkelen en kom minder geiriteerd thuis, win win win

Maar dat doe ik dus niet, ik maak thuis plan : ab en c en wijk daar geen cm vanaf, En dit gedrag heb ik dan vaker dus,

Hoe zou je dit gedrag van min omschrijven? en is er nog een medicijn voor of een life hack trick?

Danku voor het lezen
pi_194678759
Schizofrenie
pi_194678767
Ruzie bijleggen
Nieuw is niet altijd beter.
pi_194678773
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ruzie bijleggen
nee dat gaat niet gebeuren ik ben op zoek naar ander husi
pi_194678789
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:52 schreef possetje het volgende:
Weet iemand dat hoe dit gedrag heet?

Stel ik heb ruzie met een buurman, en op een dag ben ik hem even vergeten, Dus ik ga boodschappen doen, en maak eerst een plan : a b en c ( c = dan thuiskomen )

Maar ok dan kom ik in de super en daar staat die ene buurman, Ik ga gelijk zonder nadenken de super in en iriteer me dood, en fiets naar huis , iriteer me nog steeds kapot,

Maar ok ik had dus ook toen ik naar binnen keek in de super en mijn buurman zag lopen, de fiets weer kunnen pakken, een rondje om het blok kunnen rijden, eventueel op een bankje kunnen gaan zitten paar minuutjes, en dan weer naar de super, dan is hij weg, kan ik ontspannen winkelen en kom minder geiriteerd thuis, win win win

Maar dat doe ik dus niet, ik maak thuis plan : ab en c en wijk daar geen cm vanaf, En dit gedrag heb ik dan vaker dus,

Hoe zou je dit gedrag van min omschrijven? en is er nog een medicijn voor of een life hack trick?

Danku voor het lezen
Als bijzonder overdreven. Gewoon normaal hallo zeggen tegen je buurman en je ding doen.
pi_194678814
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:56 schreef Meloewa. het volgende:
Schizofrenie
iedereen weet dat ik dat ben

maar met poep naar mijn hoofd gooien maak jij jezelf nog niet een intressante vrouw ofzo of iemand die mensen graag willen leren kennen
pi_194678835
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Als bijzonder overdreven. Gewoon normaal hallo zeggen tegen je buurman en je ding doen.
ruzie is ruzie

als ik jou beledig ga jij toch ook niet met mij aan lopen pappen daarna?
pi_194678844
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:01 schreef possetje het volgende:

[..]

ruzie is ruzie

als ik jou beledig ga jij toch ook niet met mij aan lopen pappen daarna?
Je bent geen klein kind meer je bezit ten slotte een eigen huis. Zet je er overheen en laat je niet kennen enige wat hij juist wil is dat jij je klote voelt
pi_194679429
Autistisch.
pi_194679533
Eigenwijsheid
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 19:51:07 #11
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194679558
Dwangmatig?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 19:52:48 #12
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_194679575
Sociopaat?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_194679587
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:00 schreef possetje het volgende:

[..]

iedereen weet dat ik dat ben

maar met poep naar mijn hoofd gooien maak jij jezelf nog niet een intressante vrouw ofzo of iemand die mensen graag willen leren kennen
Doe even normaal
pi_194679626
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:53 schreef Meloewa. het volgende:

[..]

Doe even normaal
ja dat doe jij dus in mijn ogen ook niet
pi_194679637
Oww oke ik twijvel tussen autisme en dwangmatig
pi_194679798
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:58 schreef possetje het volgende:
Oww oke ik twijvel tussen autisme en dwangmatig
Op zijn minst een beetje analfabetisch :P

Voor de rest denk ik dat het niet persé apart gedrag is. Je doet waar je voor kwam!
Dat je je er lastig om maakt ligt bij jou.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Redactie Frontpage zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:16:25 #17
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194679865
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:01 schreef possetje het volgende:

[..]

ruzie is ruzie

als ik jou beledig ga jij toch ook niet met mij aan lopen pappen daarna?
Jeetje wat een kleuter ben jij zeg.

Aanpappen of olie op het vuur gooien zijn twee uitersten. Echte mannen negeren ruziezoekers.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:07:17 #18
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_194680545
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:52 schreef possetje het volgende:
Weet iemand dat hoe dit gedrag heet?

Stel ik heb ruzie met....
... Maar dat doe ik dus niet, ik maak thuis plan : ab en c en wijk daar geen cm vanaf, En dit gedrag heb ik dan vaker dus,

Hoe zou je dit gedrag van min omschrijven? en is er nog een medicijn voor of een life hack trick?

Danku voor het lezen
Ik vind het eigenlijk wel stoer dat jij, ondanks het feit dat die vervelende buurman ook in die supermarkt is, je gewoon aan je plan houdt.
Inderdaad, je had de situatie ook uit de weg kunnen gaan maar dat heb je niet gedaan. ^O^
Alleen jammer dat je er een geïrriteerd gevoel aan over hebt gehouden. :{
pi_194680649
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:40 schreef Cockwhale het volgende:
Autistisch.
Hier dacht ik ook aan. En dan met neurotische en schizotypische trekjes.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:16:07 #20
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194680685
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:53 schreef Meloewa. het volgende:

[..]

Doe even normaal
Iemand eerst diagnosticeren met schizofrenie en vervolgens zeggen dat hij even normaal moet doen. Je zou het niet ver schoppen als psycholoog denk ik. _O-
AZ
ALKMAAR
pi_194680702
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:58 schreef possetje het volgende:
Oww oke ik twijvel tussen autisme en dwangmatig
Het boeit geen zak wat je wel of niet bent. 95% van NL wat op straat loopt spoort niet.
Het ligt er ook aan hoe jij er naar kijkt. Spoort de hele wereld niet en jij wel, of andersom? En wat is de realiteit? Maak je die zelf of is die ook echt objectief aan te tonen? Op deze vragen kan je geen zeker antwoord geven. En dus b o e i t het geen flikker maar als je er zelf last van hebt ga je lekker in behandeling, jongen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2020 21:22:41 ]
pi_194680742
Dat is volkomen normaal lijkt mij. Je koos op dat moment om iets te doen of juist niet. Je koos voor A in plaats van B en zette door. Nu ben je weer veilig thuis dus relax (?)
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:33:11 #23
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_194680923
Structopatisch
De mensen zijn gek geworden
pi_194680925
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Het boeit geen zak wat je wel of niet bent. 95% van NL wat op straat loopt spoort niet.
Het ligt er ook aan hoe jij er naar kijkt. Spoort de hele wereld niet en jij wel, of andersom? En wat is de realiteit? Maak je die zelf of is die ook echt objectief aan te tonen?
Helemaal mee eens! De meeste mensen zouden denk ik niet sporen volgens de dsm, maar door dwang/macht worden sommigen wel naar een psycholoog gestuurd en de meesten niet.

@TS: misschien heb je wel een dissociatieve identiteitsstoornis als je het niet kon herinneren dat je toch de supermarkt binnen liep maar pas toen je er stond en de buurman zag. Dat of autisme
Of je hebt ocd.
Ben zelf ook benieuwd naar hoe dit gedrag heet, want ik heb zelf ocd en ik doe regelmatig dingen die ik eigenlijk niet wil. Dan erger ik me kapot aan mezelf maar ondertussen blijf ik terwijl ik heel boos ben op mezelf doorgaan met het gedrag waardoor ik zo boos ben op mezelf.
Maar de conclusie waarop ik zelf ben gekomen:
- niemand weet hoe het heet
- niemand kan het schelen hoe het heet
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194681260
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! De meeste mensen zouden denk ik niet sporen volgens de dsm, maar door dwang/macht worden sommigen wel naar een psycholoog gestuurd en de meesten niet.

@:ts: misschien heb je wel een dissociatieve identiteitsstoornis als je het niet kon herinneren dat je toch de supermarkt binnen liep maar pas toen je er stond en de buurman zag. Dat of autisme
Of je hebt ocd.
Ben zelf ook benieuwd naar hoe dit gedrag heet, want ik heb zelf ocd en ik doe regelmatig dingen die ik eigenlijk niet wil. Dan erger ik me kapot aan mezelf maar ondertussen blijf ik terwijl ik heel boos ben op mezelf doorgaan met het gedrag waardoor ik zo boos ben op mezelf.
Maar de conclusie waarop ik zelf ben gekomen:
- niemand weet hoe het heet
- niemand kan het schelen hoe het heet
Iedereen zit wel ergens op het spectrum van alle stoornissen. Dus iedereen heeft wel iets autistisch, dwangmatigs, depressiefs, angstigs, schizo, bipolair, borderline enz.
Of iemand zodanig gediagnosticeerd word hangt er van af of diegene er substantiële klachten van heeft die of hemzelf of de omgeving erg hinderen, en dan nog in welke mate, en vervolgens of diegene behoefte heeft aan hulp.

Veel mensen hebben wel 1 of meerdere aparte trekjes maar die gaan er nooit mee naar een hulpverlener.

Dus ik denk dat het probleem niet ligt in het perse hebben van een stoornis, maar in de mate waarin je er last van ondervind. Veel diagnoses worden ook gesteld met als bijbehorend criterium 'hoeveel last je er van ondervind in het functioneren'.
pi_194681366
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:33 schreef Da hopman het volgende:
Structopatisch
Owww dankjwel

met deze term kan ik verder gaan googlen kijken of ik ooit nog een medicijn vind,
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:34:09 #27
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_194681796
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:01 schreef possetje het volgende:

[..]

Owww dankjwel

met deze term kan ik verder gaan googlen kijken of ik ooit nog een medicijn vind,
Medicijn :?
Als het je stoort moet je je gedrag aanpassen en anders gewoon accepteren dat je zo in elkaar steekt.
Persoonlijk zou ik mij daar niet druk om maken. :O
pi_194681819
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:34 schreef Pippi het volgende:

[..]

Medicijn :?
Als het je stoort moet je je gedrag aanpassen en anders gewoon accepteren dat je zo in elkaar steekt.
Persoonlijk zou ik mij daar niet druk om maken. :O
Owww ja sorry, een medicijn is in het Engels vaak ook spreekwoordelijk,
pi_194682195
-ga zo maar ergens anders stoer doen-

[ Bericht 11% gewijzigd door Lenny77 op 23-08-2020 01:22:03 ]
  zondag 23 augustus 2020 @ 00:01:08 #30
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_194683059
https://www.ensie.nl/redactie-ensie/neurotisch dan kan deze ook nog wel googlewaardig zijn.
De mensen zijn gek geworden
pi_194683337
Stijf vast houden aan je planning, beetje autistisch als ik er een stoornis aan vast moet plakken.
pi_194683583
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Iedereen zit wel ergens op het spectrum van alle stoornissen. Dus iedereen heeft wel iets autistisch, dwangmatigs, depressiefs, angstigs, schizo, bipolair, borderline enz.
Of iemand zodanig gediagnosticeerd word hangt er van af of diegene er substantiële klachten van heeft die of hemzelf of de omgeving erg hinderen, en dan nog in welke mate, en vervolgens of diegene behoefte heeft aan hulp.

Veel mensen hebben wel 1 of meerdere aparte trekjes maar die gaan er nooit mee naar een hulpverlener.

Dus ik denk dat het probleem niet ligt in het perse hebben van een stoornis, maar in de mate waarin je er last van ondervind. Veel diagnoses worden ook gesteld met als bijbehorend criterium 'hoeveel last je er van ondervind in het functioneren'.
Nou nee, artsen klagen erover dat er teveel mensen hulp zoeken voor dingen die zij zelf niet als probleem zien. Dus als dat echt een serieus genomen criterium was waren er nog veel meer clienten.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194683719
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:01 schreef possetje het volgende:

[..]

Owww dankjwel

met deze term kan ik verder gaan googlen kijken of ik ooit nog een medicijn vind,
medicijn is, om dit niet meer te doen. moet je jezelf aanleren. dat je het zo automatisch doet, betekend niet dat het niet anders kan, he..
pi_194683735
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:01 schreef possetje het volgende:

[..]

Owww dankjwel

met deze term kan ik verder gaan googlen kijken of ik ooit nog een medicijn vind,
Misschien wil je ook eens googlen op zeehond?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194683746
quote:
16s.gif Op zondag 23 augustus 2020 01:42 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Misschien wil je ook eens googlen op zeehond?
aja
pi_194693619
Zou je gedrag een bepaalde naam moeten hebben dan? Het lijkt mij dat je 't jezelf vooral moeilijk maakt door de bron van je onvrede op te zoeken. Kennelijk vond je de boodschappen belangrijker, dus je houdt je aan je plan en gaat shoppen. Prima, lijkt me. Het zou ook wel een beetje sneu zijn als je door een ruzie met de buurman, je eigen agenda gaat aanpassen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194695582
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:00 schreef possetje het volgende:

[..]

iedereen weet dat ik dat ben

maar met poep naar mijn hoofd gooien maak jij jezelf nog niet een intressante vrouw ofzo of iemand die mensen graag willen leren kennen
Verklaart je topic in cul :)

Ontopic:

Je ziet in iedergeval zelf in dat jij alleen jezelf hebt met jou gevoel. Dat is het begin van een omslag. Probeer die frustratie los te laten.

Woede is als zelf vergif innemen om je vijand te vergiftigen. Het is niet productief en schaaf jezelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')