Feiten... vertel eens, op basis van welk onderzoek was dat kaartje ook weer gemaakt?quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:08 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Feiten leer ermee omgaan.
En gefeliciteerd met je Godwin.
Nu graag weer over op de discussie gestart door de TS.
Oh echt, 'gewoon'? Vertel eens welke onderzoeksmethodiek toegepast is om dat gewoon bij te houden?quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Eerlijk ik snap jouw stelling ook niet helemaal.
IQ gemiddelde is iets wat gewoon bijgehouden kan worden.
Wie heeft het over schedelmeten en dat soort dingen? Dat is heel wat anders.
Nonsens, ik vind vooral mensen die een verband tussen huidskleur en IQ suggereren een racist. Moet je verder zelf weten hoor maar ik zal niet nalaten racisme te benoemen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:17 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Je herkent het niet eens!
Jij vind iedereen die het niet 100% met jouw eens is een racist.
Wat jij gebruikt om kolonialisme goed te praten, ja (een ander soort kolonialisme en minder langdurig overigens). Wees dankbaar dat de beschaving werd gebrachtquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:30 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ik doelde op basisonderwijs daar begint het mee.
Dat groeide onder Japanse bezetting.
IQ kun je testen middels onderzoek niet waar? Niet heel anders zoals wij IQ testen hebben ja? Daar ben je neem ik aan bekend mee.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh echt, 'gewoon'? Vertel eens welke onderzoeksmethodiek toegepast is om dat gewoon bij te houden?
Of is dit weer een lulverhaal a la die rabbijn die je kent.
Je geeft er een draai aan.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat jij gebruikt om kolonialisme goed te praten, ja (een ander soort kolonialisme en minder langdurig overigens). Wees dankbaar dat de beschaving werd gebracht
In werkelijkheid bleef Korea nog tot 1980 arm, en werd het pas rijker toen ze zelfstandig werden.
En wat had die rabbijn ook weer gezegd?quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
IQ kun je testen middels onderzoek niet waar? Niet heel anders zoals wij IQ testen hebben ja? Daar ben je neem ik aan bekend mee.
Je kan hoogstens vraagtekens zetten bij hoe uitgebreid zulk soort onderzoek in andere landen of in een ander continent is uitgevoerd.
Wat betreft die rabbijn, ik heb die man 1x gesproken.
Het verbaasd mij meer dat je het niet zelf hebt opgezocht, was deze man
Kun je nog wat lachen misschien.
Onzin ik heb het niet over kleur maar afkomst.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nonsens, ik vind vooral mensen die een verband tussen huidskleur en IQ suggereren een racist. Moet je verder zelf weten hoor maar ik zal niet nalaten racisme te benoemen.
Hey jij hebt het blijkbaar onthouden alsof het gisteren was.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En wat had die rabbijn ook weer gezegd?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hey jij hebt het blijkbaar onthouden alsof het gisteren was.
You tell me.
En een bevolking bestaat uit wat... schildpadden of zo?quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:47 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Onzin ik heb het niet over kleur maar afkomst.
En niet over een persoon maar over bevolkingen.
Jij bent hier de racist!
Homo Sapiens.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En een bevolking bestaat uit wat... schildpadden of zo?
en wat was nu de hoofdreden om dat kaartje überhaupt te posten?quote:
Om het gebruik van Korea als vergelijking te ontkrachten omdat er zo veel verschil is tussen Afrika en Korea dat het als een tang op een varken slaat.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en wat was nu de hoofdreden om dat kaartje überhaupt te posten?
en dus post je een plaatje aangaande IQ...quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:55 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Om het gebruik van Korea als vergelijking te ontkrachten omdat er zo veel verschil is tussen Afrika en Korea dat het als een tang op een varken slaat.
Joh, probeer je racisme maar goed te praten...quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:47 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Onzin ik heb het niet over kleur maar afkomst.
En niet over een persoon maar over bevolkingen.
Jij bent hier de racist!
Nogmaals jij bent blind voor je eigen racistische uitsluiting van mensen die met feiten een discussie willen voeren.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:56 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Joh, probeer je racisme maar goed te praten...
Wat is dat nou weer? jij begint er (offtopic) over te lullen? Fuck off man.quote:
Wat ik eerder al schreef.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en dus post je een plaatje aangaande IQ...
Om precies wat te zeggen?
Een Niemöllertje doen vermoedelijk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en dus post je een plaatje aangaande IQ...
Om precies wat te zeggen?
Ik ben allergisch voor moderne schedelmeterij. Je moet het zelf weten als je daar conclusies uit trekt maar ik zal het benoemen voor wat het is. Ouderwets ranzig racisme.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:56 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Nogmaals jij bent blind voor je eigen racistische uitsluiting van mensen die met feiten een discussie willen voeren.
Heb je dat onderzoek eigenlijk uberhaupt gelezen? Alsmede de kritiek erop? Of staat dit plaatje gewoon onder je bookmark om in topics over negers te kunnen dumpen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:56 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Nogmaals jij bent blind voor je eigen racistische uitsluiting van mensen die met feiten een discussie willen voeren.
dat Afrikanen een laag IQ hebben en iets met stammenstrijd.quote:
Prima vergelijking toch? Kunnen mensen zich meteen in inleven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
[..]
Voor de goede orde, ik volg het debat niet. En ik ga nu aan cherry picking doen.
[ afbeelding ]
Maar dit is toch stuitend te noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |