Dit 'hoge IQ' is er pas nadat Korea zich kon ontwikkelen...quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:22 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Je pakt nu een land waarvan de inwoners vaak een hoog IQ hebben en volgzaam/gehoorzaam zijn.
Dat is gewoon niet te vergelijken met de meestal lage IQ's in Afrika en eeuwenoude stammentwisten.
https://www.worlddata.info/iq-by-country.php
Triest maar wel een feit.
Ah, het standaard broddel kaartje van Google geplukt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:22 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Je pakt nu een land waarvan de inwoners vaak een hoog IQ hebben en volgzaam/gehoorzaam zijn.
Dat is gewoon niet te vergelijken met de meestal lage IQ's in Afrika en eeuwenoude stammentwisten.
https://www.worlddata.info/iq-by-country.php
Triest maar wel een feit.
Ach jongen, dat was een autocorrect foutje van de ipad.quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:43 schreef NgInE het volgende:
[..]
Een mens beschrijven als 'het' laat zien dat je neerkijkt op iemand. En een gehele bevolkingsgroep "de neger" noemen is net alsof we in 1600 leven zo racistisch. Ik geloof niet dat ik dit lees op een openbaar forum. Compleet empathieloos en ronduit naar.
Feiten ontkennen helpt in de discussie...quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:00 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Een ouderwetse schedelmeter.
Zo zie je maar weer dat de klachten over racisme vaak terecht zijn...
Sorry hoor maar jij komt met een ouderwets racistisch bericht wat ook nog eens niet erg relevant is voor deze discussie.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:06 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Feiten ontkennen helpt in de discussie...
Net als de bekende Godwin.
Je ongelijk proberen te maskeren door de discussie in een jij bent wel of niet een nazi om te zetten.
Feiten leer ermee omgaan.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, het standaard broddel kaartje van Google geplukt.
Het trekt echt weer de usual suspects aan, dit topic.
Eerlijk ik snap jouw stelling ook niet helemaal.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:08 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Sorry hoor maar jij komt met een ouderwets racistisch bericht wat ook nog eens niet erg relevant is voor deze discussie.
En ik heb gewoon een afkeer van racisten.
Nou inderdaad. Het is vrij ranzig allemaal...quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, het standaard broddel kaartje van Google geplukt.
Het trekt echt weer de usual suspects aan, dit topic.
In de vorm waarin hij schrijft gaat het om een groep. En dus geen hij of zij.quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:43 schreef NgInE het volgende:
[..]
Een mens beschrijven als 'het' laat zien dat je neerkijkt op iemand. En een gehele bevolkingsgroep "de neger" noemen is net alsof we in 1600 leven zo racistisch. Ik geloof niet dat ik dit lees op een openbaar forum. Compleet empathieloos en ronduit naar.
Suggereren dat er een verband is tussen huidskleur en IQ is gewoon racisme en een moderne vorm van schedelmeten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Eerlijk ik snap jouw stelling ook niet helemaal.
IQ gemiddelde is iets wat gewoon bijgehouden kan worden.
Wie heeft het over schedelmeten en dat soort dingen? Dat is heel wat anders.
Ga maar door johquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:08 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Sorry hoor maar jij komt met een ouderwets racistisch bericht wat ook nog eens niet erg relevant is voor deze discussie.
En ik heb gewoon een afkeer van racisten.
Zegt hij dat dan?quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Suggereren dat er een verband is tussen huidskleur en IQ is gewoon racisme en een moderne vorm van schedelmeten.
Dit topic laat anders wel gewoon zien dat racisme hier flink woekert. Dat wou je toch niet ontkennen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
In de vorm waarin hij schrijft gaat het om een groep. En dus geen hij of zij.
Dit is weer het klassieke spijkers op laag water zoeken van Identity Politics.
Nee dat is statistiek.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Suggereren dat er een verband is tussen huidskleur en IQ is gewoon racisme en een moderne vorm van schedelmeten.
Nee want jij noemt het domweg racisme, dat betekent niet dat het feitelijk ook zo is.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:11 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dit topic laat anders wel gewoon zien dat racisme hier flink woekert. Dat wou je toch niet ontkennen?
Zolang jij met racistische praatjes komt (en dat is een herhaald feit...) zal ik dat als zodanig benoemen. Ik heb namelijk een hekel aan racismequote:Op zondag 23 augustus 2020 10:10 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ga maar door joh
Geen verschil zien tussen mensen die feiten benoemen en adolfjes helpt niet.
Klopt educatie is er tijdens de Japanse periode enorm gegroeid.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit 'hoge IQ' is er pas nadat Korea zich kon ontwikkelen...
Het staat hier open en bloot. Dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee want jij noemt het domweg racisme, dat betekent niet dat het feitelijk ook zo is.
Dat is zoals JIJ het ziet.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:13 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het staat hier open en bloot. Dat is gewoon een feit.
Je herkent het niet eens!quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:13 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zolang jij met racistische praatjes komt (en dat is een herhaald feit...) zal ik dat als zodanig benoemen. Ik heb namelijk een hekel aan racisme.
Begrijpend lezen is best lastig is het niet?quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:13 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het staat hier open en bloot. Dat is gewoon een feit.
De IQ kwestie is een moeilijk geval. Bij mijn weten is er onderzoek gedaan waarin is gebleken dat het 100 IQ puntenniveau regionaal verschilt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:11 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dit topic laat anders wel gewoon zien dat racisme hier flink woekert. Dat wou je toch niet ontkennen?
Maar een bevolkingsgroep 'de neger' noemen is wél echt iets wat jij zelf hebt bekokstooft. Het is nogal onhandig om dat soort termen te gebruiken wanneer je op een serieuze manier over het slavernij verleden wilt praten. En dat is dan zacht uitgedrukt wel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ach jongen, dat was een autocorrect foutje van de ipad.
Daar had gewoon hij moeten staan maar ik dacht dat zullen mensen wel snappen en liet het maar zo.
Dat gebeurt wel vaker.
Het is pijlen of men doorheeft wat men eigenlijk schrijft. Ik ken geen enkel gekleurd persoon die graag 'de neger' genoemd wordt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
In de vorm waarin hij schrijft gaat het om een groep. En dus geen hij of zij.
Dit is weer het klassieke spijkers op laag water zoeken van Identity Politics.
Nou nee. In 1970 had minder dan 2% van de Zuid Koreaanse bevolking hoger onderwijs genoten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:13 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Klopt educatie is er tijdens de Japanse periode enorm gegroeid.
Ik doelde op basisonderwijs daar begint het mee.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nou nee. In 1970 had minder dan 2% van de Zuid Koreaanse bevolking hoger onderwijs genoten.
Nu is dat voor de 25 tot 34 jarigen meer dan 70%
[ afbeelding ]
Dan gaat het IQ wel rap omhoog ja. Zie hier ook het veel lagere percentage voor de 55 tot 64 jarigen (die de volwassen leeftijd bereikten tussen 1970 en 1980).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |