abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194672989
Ik heb ooit eens op youtube een filmpje gezien van Herman de Schermman waarin hij ons door de NOS-studios loodst, een rondleiding geeft langs de visagie, de redactie, de sets en de kleedkamers. Best een leuk filmpje, hoewel Herman een flinke ouwehoer is, dus dan is het al gauw leuk. :P

Hij liet daar de inhoud van zijn kledingkast zien, een selectie aan grijze opvallend onopvallende pakken hingen tegen elkaar, soms onderbroken door kleuren die qua saaiheid daar niet voor onderdoen. Meteen moest ik denken aan Dionne Stax en Annechien Steenhuizen. Twee charmante verschijningen met beiden een eigen kledingstijl, zeker niet onopvallend, hoewel Dionne Stax vaak wat saai oogt ondanks dat de borstjes vaak fier omhoog steken in stiekem toch wel lekker strakke truitjes. Annechien houdt van 'stoer' en 'pittig' en dat is te zien op de televisie, het staat haar ook wel, ook al is 'stoer en pittig' een bijzonder vermoeiend concept. :)

Je kan vinden wat je wilt van hun stijl, maar bij de vrouwen van de NOS wordt er altijd wat extra aandacht gegeven aan hun ensembles. Ze zien er altijd goed verzorgd uit, aantrekkelijk ook. Soms wat gewaagd, maar nooit zo gewaagd dat het teveel afleidt van de onderwerpen die ze behandelen. Doen ze toch netjes daar bij de NOS.

En dan komt het weer. Willemijn Hoebert. Ik vind haar leuk. Vrolijke verschijning, fris. Spreekt makkelijk, geen poespas. Houdt van haar werk. Goede reet.
Maar, zoals mijn oude chef al zei, die heb een poar goeie potuh onder die pisbak hanguh. Kankles. Dikke kuiten. Klutsknieën ook. Tja. Kan ze niks aan doen.

Wie er wel wat aan kan doen, is de styliste van de NOS, maar blijkbaar is die al naar huis als het weer behandeld moet worden. Heeft die een hekel aan die arme Willemijn? Waarom toch steeds die lompen en klompen? Constant maar de nadruk op dat onderstel, terwijl andere facetten van haar voorkomen veel voorkomender zijn. Ik vermoed vrouwennijd.

Dit kan beter, NOS, na Dionne, Annechien en Dione verwacht ik een hoger niveau van het aanzien van jullie vrouwenvleesch.
-nee-
pi_194673228
Mensen beoordelen op hun lichaam :')
TS is een racist.
U MAD?
pi_194673356
Laat het weer liever presenteren door Alf.
pi_194673450
Willemijn is een fanatiek hockeyster, goeie hockeybenen!
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 01:30:31 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194673554
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 00:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Laat het weer liever presenteren door Alf.
Mij interesseert het weer op Melmak niet zo eigenlijk, jou wel dus ? :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_194673632
Ik vind Willemijn echt een vieze naam. Doet me altijd denken aan zo'n feminist met bloemetjesjurk en strakke boblijn en rode lippenstift met irritant en arrogante persoonlijkheid.

Ik kan het ook niet voorstellen dat iemand zijn kind Willemijn noemt. Moet je voorstellen die naam bij een pasgeboren baby. :')

Echt een tyfus naam, een vd ergste. -O-

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2020 01:57:45 ]
pi_194673676
Dionne Stax wil ik daarintegen hard aanduwen, lekkere milf, samen met Maxima een vd leķkerste van Nederland.
pi_194673706
Ze heeft wel een lekkere grote kont.
pi_194673757
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_194673785
Stalpoten
pindazakje
pi_194673798
quote:
82s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 02:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Stalpoten
:9~ ~O>
pi_194674132
Misschien reed ze vroeger paard.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 06:02:48 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194674135
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 06:00 schreef Smart_ass het volgende:
Misschien reed ze vroeger paard.
reed?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_194674141
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 06:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

reed?
Of doet ze het nog steeds natuurlijk.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 06:11:27 #15
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194674146
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 06:16:56 #16
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_194674150
Deze 'vrouw' is zeker gewaagd, Zelfs varkens zouden zouden haar een dikke zeug noemen :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_194674173
ZOu hard raken !!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_194674228
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 01:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mij interesseert het weer op Melmak niet zo eigenlijk, jou wel dus ? :)
Melmak bestaat niet meer, derhalve de migratie van Alf ;)
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 07:27:23 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194674237
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 07:17 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Melmak bestaat niet meer, derhalve de migratie van Alf ;)
ja daarom dus, wat zou Alf moeten melden over die verwoeste planeet. Vulkaanuitbarstngen, nucleaire winter, atmosfeer die verdwenen is etc?
Een gedicht over Maanvis
pi_194675112
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 00:01 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb ooit eens op youtube een filmpje gezien van Herman de Schermman waarin hij ons door de NOS-studios loodst, een rondleiding geeft langs de visagie, de redactie, de sets en de kleedkamers. Best een leuk filmpje, hoewel Herman een flinke ouwehoer is, dus dan is het al gauw leuk. :P

Hij liet daar de inhoud van zijn kledingkast zien, een selectie aan grijze opvallend onopvallende pakken hingen tegen elkaar, soms onderbroken door kleuren die qua saaiheid daar niet voor onderdoen. Meteen moest ik denken aan Dionne Stax en Annechien Steenhuizen. Twee charmante verschijningen met beiden een eigen kledingstijl, zeker niet onopvallend, hoewel Dionne Stax vaak wat saai oogt ondanks dat de borstjes vaak fier omhoog steken in stiekem toch wel lekker strakke truitjes. Annechien houdt van 'stoer' en 'pittig' en dat is te zien op de televisie, het staat haar ook wel, ook al is 'stoer en pittig' een bijzonder vermoeiend concept. :)

Je kan vinden wat je wilt van hun stijl, maar bij de vrouwen van de NOS wordt er altijd wat extra aandacht gegeven aan hun ensembles. Ze zien er altijd goed verzorgd uit, aantrekkelijk ook. Soms wat gewaagd, maar nooit zo gewaagd dat het teveel afleidt van de onderwerpen die ze behandelen. Doen ze toch netjes daar bij de NOS.

En dan komt het weer. Willemijn Hoebert. Ik vind haar leuk. Vrolijke verschijning, fris. Spreekt makkelijk, geen poespas. Houdt van haar werk. Goede reet.
Maar, zoals mijn oude chef al zei, die heb een poar goeie potuh onder die pisbak hanguh. Kankles. Dikke kuiten. Klutsknieën ook. Tja. Kan ze niks aan doen.

Wie er wel wat aan kan doen, is de styliste van de NOS, maar blijkbaar is die al naar huis als het weer behandeld moet worden. Heeft die een hekel aan die arme Willemijn? Waarom toch steeds die lompen en klompen? Constant maar de nadruk op dat onderstel, terwijl andere facetten van haar voorkomen veel voorkomender zijn. Ik vermoed vrouwennijd.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit kan beter, NOS, na Dionne, Annechien en Dione verwacht ik een hoger niveau van het aanzien van jullie vrouwenvleesch.
Kan ook zijn dat haar kuiten vocht vasthouden.
pi_194675684
Gewoon lekker voor een keer.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 11:51:02 #22
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_194676447
Gewoon een gezonde Hollandse vrouw. ^O^
Ja ja
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 12:12:20 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194676657
ze moeten gewoon een man er neer zetten, dan zit iedereen tenminste niet de hele tijd zich af te vragen waarom ze er niet zo lekker uit ziet als ze er uit zou kunnen zien maar dan focussen ze gewoon op de presentatie van het weer..
en zij kan er ook niks aan doen dat ze niet zo'n fashion sense heeft en niet echt een schoonheid is.
raar eigenlijk, ze zit net tussen lekker en lelijk in . het lijkt alsof ze probeert lekker te zijn? Want bij andere weervrouwen zoals helga van leur vroeg men zich nooit af wat haar sex appeal was. terwijl helga gewoon een mooie vrouw is wist ze de aandacht op het weer te vestigen en niet op haar kledij.
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 12:15:13 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194676696
Sowieso komt het gewoon door de NOS en het decor. De benen en de schoenen van de nieuwslezers en weermannen/vrouwen hebben me nooit geinteresseerd, maar nu zien we ze wel telkens! dat veroorzaakt dat we er nu zoveel aandacht aan besteden. Vroeger kwamen de schoenen nooit of zelden in beeld.
Een gedicht over Maanvis
pi_194676699
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 10:00 schreef stokj het volgende:

[..]

Kan ook zijn dat haar kuiten vocht vasthouden.
Oh jee Willemijn is zwanger
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')