quote:
Daar is een liedje vanquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:22 schreef Straadthont het volgende:
Oehhhh mm baby
[ afbeelding ]
Music sounds better with you!!
quote:
Jup. Mensen hebben geen uitlaatklep meer. Niks om helemaal los te gaan buitenshuis.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:14 schreef ondeugend het volgende:
Ik mis Festival! Live preformances! Lowlands dit weekend...
Dus een memorabele Pinkpop nu!
Nooit geweest, is t wat?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:14 schreef ondeugend het volgende:
Ik mis Festival! Live preformances! Lowlands dit weekend...
Dus een memorabele Pinkpop nu!
Waarom?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:25 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Elke muziekliefhebber moet verplicht eenmaal [en meer] Pinkpop hebben meegemaakt!
Ik ben serieus. Echt.quote:
Ja! maar Lowlands is beter!quote:
Lol. ik had deze klaar staan. Niet van Lowlands btw.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja! maar Lowlands is beter!
En daar had ik nu moeten zijn... en is wel een beetje auw.
Maar hey ik rook niet (meer) en steek ook niemand neer. ( Alleen in mijn gedachten maar)
Ja het zijn nare tijdenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:23 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Jup. Mensen hebben geen uitlaatklep meer. Niks om helemaal los te gaan buitenshuis.
Het resultaat daarvan zien we dagelijks in de 'kranten'.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:30 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Echt.![]()
Zo'n dag is gewoon een ware belevenis waar je jaren op kan teren. Ook voor autisten.
Tuurlijk! Maar voorlopig nog maar 2 live dingen gehad dit jaar. voor alles mis ging Dus het gemis is er zeker.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:37 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Nouja..naar....het kan altijd erger...![]()
Alles komt uiteindelijk wel weer goed.
Gftquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:30 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Echt.![]()
Zo'n weekend is gewoon een ware belevenis waar je jaren op kan teren. Ook voor autisten.
Van die dude op het strand!quote:
Heb je dat 33-delige verhaal van hem gezien? Zo briljant.quote:
Ja, schande! Moet ik nu zijn muziek ook maar kut vinden? Zo werkt dat niet. Zijn muziek heeft mij jaren bekoord e heeft een groot deel van mijn leven ''beinvloed'' in de liefde voor R&B.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 02:21 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Heb je dat 33-delige verhaal van hem gezien? Zo briljant.
Nee muppet, daar heb ik het heel niet over.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 02:28 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Ja, schande! Moet ik nu zijn muziek ook maar kut vinden? Zo werkt dat niet. Zijn muziek heeft mij jaren bekoord e heeft een groot deel van mijn leven ''beinvloed'' in de liefde voor R&B.
Mensen vinden Hazes ook nog steeds te gek ondanks dat hij op een 13 jarige Rachel klaarkwam.
Ok. mooi zo, dan. NEXT>quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 02:33 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Nee muppet, daar heb ik het heel niet over.
Je weet niet wat je mist.quote:
Zou zomaar kunnen.. ik kondig het maar niet meer aan iig!quote:
Prachtigquote:
In dat geval...bedankt iedereen voor de gezelligheid vanaaf!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 03:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.. ik kondig het maar niet meer aan iig!
Pas op he... music triggers morequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 03:09 schreef Straadthont het volgende:
[..]
In dat geval...bedankt iedereen voor de gezelligheid vanaaf!
slaap ze!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 03:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pas op he... music triggers more
Slaap lekker!
I know I know..quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 03:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pas op he... music triggers more
Slaap lekker!
Ik ook nie niequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 03:14 schreef Straadthont het volgende:
[..]
I know I know..
.maar ben nog niet weg...![]()
Hoezo.. voor mijn doen ben ik ontzettend mellow.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 03:16 schreef DeHovenier het volgende:
Ben ik net zo mellow komen jullie opeens
Jij bent altijd mellow.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 03:16 schreef DeHovenier het volgende:
Ben ik net zo mellow komen jullie opeens
Jaaa fijn hoor!quote:
quote:
Geile gig?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 03:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jaaa fijn hoor!
Herinnert mij ook weer aan een lowlands gig
Warme gig vooral... kwa vibesquote:
yeahhquote:
Jaaaaaquote:
Altijd lam?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 03:28 schreef KillemWieft het volgende:
Hoof is de Erica Terpstra van dit topic.
Ja geweldigquote:
Zij heeft vanaaf wel een leven!quote:
Dat heb ik meegemaakt op n reggea-festivalquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 03:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zij heeft vanaaf wel een leven!
vtel!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 03:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zij heeft vanaaf wel een leven!
Ik zag/ hoorde Paak @Lowlandsquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 03:31 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Dat heb ik meegemaakt op n reggea-festival
Ik was n week van de kaart en helemaal in love!Alleen van de vibe...
Weinig festivals hebben zoveel indruk gemaakt. als die ene keer
quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 03:28 schreef KillemWieft het volgende:
Hoof is de Erica Terpstra van dit topic.
quote:
quote:
quote:
Yeahhquote:
Welkom terug.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yeahh![]()
Ik was een paar dagen bij mijn moeder in Cuijk
Ohhhhhhquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yeahh![]()
Mijn moeder woont nu bijna 3 weken weer in Brabant, we hebben een hoop geklust met zijn tweetjes en ze heeft me Cuijk laten zienquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:58 schreef jerney het volgende:
[..]
OhhhhhhWas het gezellig?
Ik dacht dat je een hele goede date had
Of een hele slechte
Oeh Brabant en dan gewoon ook niet even aanbellen of zo hè?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yeahh![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh Brabant en dan gewoon ook niet even aanbellen of zo hè?
Het was behoorlijk benauwdquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste keer lullig kort maar daarna klopt het wel
Nee ik heb mij goed vermaakt, ik zou zo een Cuijkse kunnen zijnquote:
Ja kom hierheen dan, Brabant kan we wat paradijsvogels gebruiken johquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik heb mij goed vermaakt, ik zou zo een Cuijkse kunnen zijn
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kom hierheen dan, Brabant kan we wat paradijsvogels gebruiken joh
Ohh dat klinkt fijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn moeder woont nu bijna 3 weken weer in Brabant, we hebben een hoop geklust met zijn tweetjes en ze heeft me Cuijk laten zien![]()
thnx!
Zo liefquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohh dat klinkt fijnen lief! En blij dat je er weer bent
Godverrrrquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Sorry voor deze maar zijn glimlach op 1:35![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo lief![]()
Dank!!![]()
Ja het was heerlijk om weer ff in Brabant te zijn , en om te zien hoe mooi haar huis is geworden .
Ik ben blij voor haar
Ik heb iets met Brabantquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Brabant is toch wel mijn favoriete provincie
En wat leuk! Altijd fijn, een knus nestje
Snap ik helemaalquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb iets met BrabantVoel me er helemaal thuis
Ja joh, leukste volk evah, naast Schotten en Ieren dan, kom wonen dan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb iets met BrabantVoel me er helemaal thuis
Mijn wekkergeluidjequote:
Wat is ao?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Snap ik helemaal
Leuke mensen ao+
Me, not editing my fuck upsquote:
Naast Schotten en Ieren??quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh, leukste volk evah, naast Schotten en Ieren dan, kom wonen dan.
Oooooh ja oude Verkadefabriek is wel wat voor jou ja, maar er is best veel kunstzinnigs hier hoor. iets van 40 geveldichten en dat klinkt lullig maar dat is mooi en de hele stad staat vol met rare beesten van Jeroen Bosch, hou daarvan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Naast Schotten en Ieren??![]()
Verder kan ik het alleen maar eens zijn met het eerste deel!! Leuke mensen![]()
Ik ben al heel lang niet meer in D Bosch geweest maar ik werd getipt over kunst projecten (of iig iets mbt kunst) in de Oude Melkfabriek en de Verkade fabriek dus daar wil ik nog een keer naar toe![]()
Was net ff aan het googelen wat daar allemaal te doen is want ik had er nooit van gehoord![]()
[ afbeelding ]
Ziet er verdomde tof uit!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |