quote:
Daar is een liedje vanquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:22 schreef Straadthont het volgende:
Oehhhh mm baby
[ afbeelding ]
Music sounds better with you!!
quote:
Jup. Mensen hebben geen uitlaatklep meer. Niks om helemaal los te gaan buitenshuis.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:14 schreef ondeugend het volgende:
Ik mis Festival! Live preformances! Lowlands dit weekend...
Dus een memorabele Pinkpop nu!
Nooit geweest, is t wat?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:14 schreef ondeugend het volgende:
Ik mis Festival! Live preformances! Lowlands dit weekend...
Dus een memorabele Pinkpop nu!
Waarom?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:25 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Elke muziekliefhebber moet verplicht eenmaal [en meer] Pinkpop hebben meegemaakt!
Ik ben serieus. Echt.quote:
Ja! maar Lowlands is beter!quote:
Lol. ik had deze klaar staan. Niet van Lowlands btw.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja! maar Lowlands is beter!
En daar had ik nu moeten zijn... en is wel een beetje auw.
Maar hey ik rook niet (meer) en steek ook niemand neer. ( Alleen in mijn gedachten maar)
Ja het zijn nare tijdenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:23 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Jup. Mensen hebben geen uitlaatklep meer. Niks om helemaal los te gaan buitenshuis.
Het resultaat daarvan zien we dagelijks in de 'kranten'.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:30 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Echt.![]()
Zo'n dag is gewoon een ware belevenis waar je jaren op kan teren. Ook voor autisten.
Tuurlijk! Maar voorlopig nog maar 2 live dingen gehad dit jaar. voor alles mis ging Dus het gemis is er zeker.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:37 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Nouja..naar....het kan altijd erger...![]()
Alles komt uiteindelijk wel weer goed.
Gftquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:30 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Echt.![]()
Zo'n weekend is gewoon een ware belevenis waar je jaren op kan teren. Ook voor autisten.
Van die dude op het strand!quote:
Heb je dat 33-delige verhaal van hem gezien? Zo briljant.quote:
Ja, schande! Moet ik nu zijn muziek ook maar kut vinden? Zo werkt dat niet. Zijn muziek heeft mij jaren bekoord e heeft een groot deel van mijn leven ''beinvloed'' in de liefde voor R&B.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 02:21 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Heb je dat 33-delige verhaal van hem gezien? Zo briljant.
Nee muppet, daar heb ik het heel niet over.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 02:28 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Ja, schande! Moet ik nu zijn muziek ook maar kut vinden? Zo werkt dat niet. Zijn muziek heeft mij jaren bekoord e heeft een groot deel van mijn leven ''beinvloed'' in de liefde voor R&B.
Mensen vinden Hazes ook nog steeds te gek ondanks dat hij op een 13 jarige Rachel klaarkwam.
Ok. mooi zo, dan. NEXT>quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 02:33 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Nee muppet, daar heb ik het heel niet over.
Je weet niet wat je mist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |