BNW / docu: Plandemic IIquote:
Zo idioot zijn de Angels toch helemaal niet? Wel levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een tijd met Hell's Angels gewerkt. Fascinerend joh![]()
De idioten uit de samenleving, zolang ik er privé niks mee hoef, mooi en verwonderlijk
Oh god neequote:
Ok ik heb die post gelezen en weet haast zeker dat dat Lange Frans moet zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god nee![]()
Veel van die mensen moeten eens weg achter hun pc en een frisse neus gaan halen.
Dan ken jij andere dan ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zo idioot zijn de Angels toch helemaal niet? Wel levensgevaarlijk.
Búíten?!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god nee![]()
Veel van die mensen moeten eens weg achter hun pc en een frisse neus gaan halen.
Ik kan het niet aan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok ik heb die post gelezen en weet haast zeker dat dat Lange Frans moet zijn
Bart ben jij dat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan het niet aan.
En ik moet een beetje oppassen voor Danielle met een pipa voor mijn deur staat.
Hebben die kinderen eigenlijk samen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan het niet aan.
En ik moet een beetje oppassen voor Danielle met een pipa voor mijn deur staat.
In den beginne wel, maar toen was het nog gewoon een NWS-topic.quote:
Volgens mij twee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben die kinderen eigenlijk samen?
Jaquote:
Stel dat je die ooit als stagiair krijgt ofzoquote:
Mijn hemelquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Stel dat je die ooit als stagiair krijgt ofzo
Heeft er al iemand z'n ongelijk toegegeven?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja![]()
Vooral als ik iemand iets zie brullen wat niet klopt
Even tegengas geven, want domme mongolen
Op FOK!?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft er al iemand z'n ongelijk toegegeven?
Ik word soms ouder en soms jonger ingeschat op werkquote:
Jquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft er al iemand z'n ongelijk toegegeven?
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik word soms ouder en soms jonger ingeschat op werk
Heb twee nieuwe collega's die net van hun opleiding af zijn. Die hadden het over bands die blijkbaar nu in zijn.
Nou, uhmmm, mijn omalevel is weer paar tandjes omhoog gegaan hoor![]()
Wie de fuck is Snelle nou weer en zulks
quote:
Zwijgen is nog erger jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
J
![]()
Soms voelt zwijgen als toestemmen en dat vind ik niet ok
Account shredderen en doorposten onder kloontje. There is no other way.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:45 schreef engine het volgende:
[..]Nooit he
[..]
Zwijgen is nog erger ja![]()
Snelle is nog best wel aardig in vergelijking met aids als Boefquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik word soms ouder en soms jonger ingeschat op werk
Heb twee nieuwe collega's die net van hun opleiding af zijn. Die hadden het over bands die blijkbaar nu in zijn.
Nou, uhmmm, mijn omalevel is weer paar tandjes omhoog gegaan hoor![]()
Wie de fuck is Snelle nou weer en zulks
Oh TikTok heb ik wel moeten installeren. Zonder installatie kun je die Suicide Challenges niet uploaden dus ja, toen moest ik welquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk ben ook echt een oud wijf, klaar.
Op mijn werk dan weer niet dus ik vind het wel best.
Ik doe ook niet aan TikTok.
Het zegt me allemaal helemaal nietsquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Snelle is nog best wel aardig in vergelijking met aids als Boef
Zucht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh TikTok heb ik wel moeten installeren. Zonder installatie kun je die Suicide Challenges niet uploaden dus ja, toen moest ik wel
Ik weet het ook alleen maar omdat ik laatst op een YT linkje kliktequote:
Mijn YouTube suggesties bestaan uit Type 0 Negative, The Doors, Baby Shark en Hello Kitty Toaster Waffle Playdough Setquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik weet het ook alleen maar omdat ik laatst op een YT linkje klikte
Ik organiseer die handel alleenquote:
Dit was een linkje elders op Fokquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn YouTube suggesties bestaan uit Type 0 Negative, The Doors, Baby Shark en Hello Kitty Toaster Waffle Playdough Set
Een goeie dealer gebruikt ook zelf zijn sos nietquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:01 schreef Molo het volgende:
Slaapbeen![]()
Fokken en poepen tegelijkertijd op een toilet die te hoog is
Echt, wat een rotleven heb ik toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |