met mijn allergieen zou ik continue thuis moeten zitten en me continue moeten laten testenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:10 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt wel weer dat straks iedereen verkouden wordt enz en dan moet je alsnog thuisblijven waarschijnlijk. Ik ben echt altijd best snel verkouden dus heb er zin in.
Bruce Wayne bedoel je?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Voel me altijd net batman als ik vanaf mijn balkon over de stad heen kijk. Maar dan met een kopje koffie
Verkoop van ademhalingsapparatuur was booming ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb er enorm goede hoop in.
Dit keeroona gedoe heeft me ook het beste jaar ooit opgeleverd zakelijk.
Gelijk schakelen en omzet draaien.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Voel me altijd net batman als ik vanaf mijn balkon over de stad heen kijk. Maar dan met een kopje koffie
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou mij niet, maar het is niet zo dramatisch geworden als verwacht. Dat kan uiteraard nog wel mocht er een nieuwe 'intelligente' lockdown komen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb er enorm goede hoop in.
Dit keeroona gedoe heeft me ook het beste jaar ooit opgeleverd zakelijk.
Gelijk schakelen en omzet draaien.
dat gevoel ken ik wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoop het niet, Haagsie. Dan wordt de economie echt een slagveldquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nou mij niet, maar het is niet zo dramatisch geworden als verwacht. Dat kan uiteraard nog wel mocht er een nieuwe 'intelligente' lockdown komen..
Dat past perfect in het straatje van partijen die vuurwerk willen verbieden natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:19 schreef Amarantha het volgende:
Maar ja zal ook wel geen dik oud & nieuw feest worden dan dit jaar (oke was vorig jaar ook al niet meer goed haha).
Alleen regionaal verwacht ik. Dan kun je daar nog meer voordeel uit halen als je wel door kunt produceren en verkopen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nou mij niet, maar het is niet zo dramatisch geworden als verwacht. Dat kan uiteraard nog wel mocht er een nieuwe 'intelligente' lockdown komen..
Ook met koffie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat gevoel ken ik wel.
heb ik ook als ik vanaf de brugvleugel naar beneden kijk en 10 man lekker aan het werk zie enzo
Ja maar vergeet niet dat de ergste klappen van de eerste golf nog moeten komen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, Haagsie. Dan wordt de economie echt een slagveld
ja wanneer dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar vergeet niet dat de ergste klappen van de eerste golf nog moeten komen.
Ja daar heb je wel enigszins een punt ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen regionaal verwacht ik. Dan kun je daar nog meer voordeel uit halen als je wel door kunt produceren en verkopen.
hoe is t met jouw Lois lane collega?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja. Batman was niet met Lois Lane. Dat was die andere
Denk je? Als steunmaatregelen aflopen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar vergeet niet dat de ergste klappen van de eerste golf nog moeten komen.
Geen updatesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe is t met jouw Lois lane collega?
Volgend jaar. Veel werknemers kregen doorbetaald vanuit de overheid he, die gaan de klappen nog wel krijgen natuurlijk.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja. Batman was niet met Lois Lane. Dat was die andere
Jazeker. Neem de kinderopvang bijvoorbeeld, daar gaan echt wel klappen vallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk je? Als steunmaatregelen aflopen?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Misschien is Spiderman een betere keuze dan
niet zoveel meerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:23 schreef Amarantha het volgende:
Wat merken jullie persoonlijk van corona? (Even los van het feit of je het hebt gehad of niet)
In principe niet veel komt door een best wel ruime buffer die ik heb.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:23 schreef Amarantha het volgende:
Wat merken jullie persoonlijk van corona? (Even los van het feit of je het hebt gehad of niet)
Tijd voor reflectie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd hoe de reissector hier uit gaat komen. En de cultuursector.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jazeker. Neem de kinderopvang bijvoorbeeld, daar gaan echt wel klappen vallen.
minder sociale contacten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:23 schreef Amarantha het volgende:
ja vind het voor jouw collega's die niet naar huis mogen wel sneu hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
minder sociale contacten.
veel meer Nederlandse toeristen.
veel kennissen blijken ineens gigantische hypochonders te zijn
veel problemen voor mijn buitenlandse collegae
maar ook voor ons: wij hebben gouden tijden
Mondkapjes in de trein. Irritant.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat daar ook wel wat grote namen gaan omvallen ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd hoe de reissector hier uit gaat komen. En de cultuursector.
Ik kan niet zo gemakkelijk naar het buitenland, ik zie sommige vrienden wat minder en ik werk al sinds begin maart thuis.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:23 schreef Amarantha het volgende:
dit ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik denk dat daar ook wel wat grote namen gaan omvallen ja.
niet zo veel, vooral gezeur van mondkapjes enzoquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:23 schreef Amarantha het volgende:
Haha wel mooi verschil tussen jou en mij merk ik, ik reageer puur op zakelijk aspect en jij op het menselijke.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
minder sociale contacten.
veel meer Nederlandse toeristen.
veel kennissen blijken ineens gigantische hypochonders te zijn
veel problemen voor mijn buitenlandse collegae
maar ook voor ons: wij hebben gouden tijden
komt omdat je een bot bentquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Haha wel mooi verschil tussen jou en mij merk ik, ik reageer puur op zakelijk aspect en jij op het menselijke.
Ja. vooral die groten concertzalen. Okee ze zijn al een beetje open. Maar ik vraag me af hoe lang dit rendabel is...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik denk dat daar ook wel wat grote namen gaan omvallen ja.
Ach als dat alles is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mondkapjes in de trein. Irritant.
Een vriendin van mijn chick heeft haar eigen reisbureau dinges. Die draaide normaal wel lekker maar waar ze eerst alleen maar boekingen verzorgde was ze nu bezig met alleen maar annuleren en shit. Kwam bijna 0.0 binnen vanaf maart. Die heeft het wel zwaar ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit ja.
wat ik zo links en rechts hoor van oa mn ex en een oud collega.. naja is niet best niet
ik reageer ook op zakelijk vlak hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Haha wel mooi verschil tussen jou en mij merk ik, ik reageer puur op zakelijk aspect en jij op het menselijke.
Dit. En als de horeca straks de tafeltjes en stoeltjes binnen moet halen omdat de zomer voorbij is, gaan daar ook klappen vallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. vooral die groten concertzalen. Okee ze zijn al een beetje open. Maar ik vraag me af hoe lang dit rendabel is...
Nou ja persoonlijk niet heel veel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:23 schreef Amarantha het volgende:
Ja niet. Helaas.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. vooral die groten concertzalen. Okee ze zijn al een beetje open. Maar ik vraag me af hoe lang dit rendabel is...
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Een vriendin van mijn chick heeft haar eigen reisbureau dinges. Die draaide normaal wel lekker maar waar ze eerst alleen maar boekingen verzorgde was ze nu bezig met alleen maar annuleren en shit. Kwam bijna 0.0 binnen vanaf maart. Die heeft het wel zwaar ja.
Ja is kut maar ergens biedt dit ook wel perspectief tot omscholen natuurlijk. Moet er wel de wil en het kunnen voor zijn anders wordt het niks.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]en die mensen krijgen ook een hoop stront over zich heen.
mensen werkzaam in de luchtvaart hebben 't ook niet breed nu.
Ken iemand die dus ver weg van huis op een wachtloontje zit waarbij nu maandelijks enkele duizenden er uit getrapt worden.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja is kut maar ergens biedt dit ook wel perspectief tot omscholen natuurlijk. Moet er wel de wil en het kunnen voor zijn anders wordt het niks.
Mondkapje ben ik op vakantie wel aan gewend geraakt, in NL heb ik het nooit gedragen. Sociaal leven heb ik nauwelijks dus dat kan niet minderquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Ach heb verder zelf weinig last van corona. Wel beetje jammer dat ik steeds mondkapje op moet in de trein maar ja begin ik inmiddels ook wel aan te wennen en mijn sociale leven is minder geworden maar verder? Mwah.
Nicequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo heb ik m'n ex dus laatst voor mij aan het werk gezetzij inkomen, ik nieuwe klant er bij
mja viel mij in Rotterdam op dat er niet op gecontroleerd werd. overheid droeg het halfbakken, maar overwegend niet. bordjes staan er maar half, etc.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mondkapje ben ik op vakantie wel aan gewend geraakt, in NL heb ik het nooit gedragen. Sociaal leven heb ik nauwelijks dus dat kan niet minder
Het hele reiswezen is ruk, als corona lang duurt zal er een volledige reset plaatsvindenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]en die mensen krijgen ook een hoop stront over zich heen.
mensen werkzaam in de luchtvaart hebben 't ook niet breed nu.
Ken iemand die dus ver weg van huis op een wachtloontje zit waarbij nu maandelijks enkele duizenden er uit getrapt worden.
Die mondkapjes plicht begint in die winkelstraten nu ook wel een gevoelige snaar te raken hoor. Winkeliers die hun omzetten flink zien slinken. Heb met ze te doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mondkapje ben ik op vakantie wel aan gewend geraakt, in NL heb ik het nooit gedragen. Sociaal leven heb ik nauwelijks dus dat kan niet minder
geen flauw idee. maar dan hadden ze sowieso de informering beter uit meoten voeren en consequent bordjes neerzetten zodra je het gebied in gaat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
was er niet eerst een wenningsperiode in rotterdam?
Helft van de Rotterdammers kan toch niet lezenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja viel mij in Rotterdam op dat er niet op gecontroleerd werd. overheid droeg het halfbakken, maar overwegend niet. bordjes staan er maar half, etc.
Mondkapjes zijn voor velen een reden om het niet te doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Die mondkapjes plicht begint in die winkelstraten nu ook wel een gevoelige snaar te raken hoor. Winkeliers die hun omzetten flink zien slinken. Heb met ze te doen.
pcies.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Helft van de Rotterdammers kan toch niet lezen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Helft van de Rotterdammers kan toch niet lezen
Mjaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mondkapjes zijn voor velen een reden om het niet te doen
Mja in sluis bv. zijn alle ondernemers aan de mondkapjes gegaan om belgen aan te trekken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ouwe pooier.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo heb ik m'n ex dus laatst voor mij aan het werk gezetzij inkomen, ik nieuwe klant er bij
Meesten zullen het OV ook koste wat kost vermijden om die redenquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meesten zullen het OV ook koste wat kost vermijden om die reden
Die cijfers zijn nogal vertekend en niet representatief want was meting in de dikste hittegolf ever.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prrrimaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meesten zullen het OV ook koste wat kost vermijden om die reden
Jup. Ben benieuwd hoe het alle lowcost carriers vergaat die niet op staatssteun kunnen teren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het hele reiswezen is ruk, als corona lang duurt zal er een volledige reset plaatsvinden
Er kan zát wel, en verantwoord ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
De hele maatschappij staat in de fik momenteel, ga eens blussen
nou, nou dat valt ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
De hele maatschappij staat in de fik momenteel, ga eens blussen
Ja dat weet jij, dat weet ik. Maar leg dat die simpele zielen van bijv viruswaanzin eens uit...quote:
Dat is niet zo heel moeilijk in te vullen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Ben benieuwd hoe het alle lowcost carriers vergaat die niet op staatssteun kunnen teren.
Dacht dat jij daar ook bij hoordequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat weet jij, dat weet ik. Maar leg dat die simpele zielen van bijv viruswaanzin eens uit...
Op deze manier hebben we dadelijk alleen nog de gesponsorde Golfcarriers en de Chinezen overquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Ben benieuwd hoe het alle lowcost carriers vergaat die niet op staatssteun kunnen teren.
Die moet je gewoon lekker naar Siberië sturenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat weet jij, dat weet ik. Maar leg dat die simpele zielen van bijv viruswaanzin eens uit...
Nou bedankt hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dacht dat jij daar ook bij hoorde
Mja. Maar ik ben vooral benieuwd welke omvallen. Ik zou het jammer vinden als mijn vrienden van de balkan express verdwijnenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel moeilijk in te vullen.
Nee dat is Haags die dat isquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dacht dat jij daar ook bij hoorde
Maandag weer een kort geding, ik kijk er nu al naar uitquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
ja die kneuzen op RTL nieuws johquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jij dacht eerst ook wel dat het dikke onzin wasquote:
Doen ze ook niet express.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Maar ik ben vooral benieuwd welke omvallen. Ik zou het jammer vinden als mijn vrienden van de balkan express verdwijnen
Ja ik had even een flachback naar mei, toen je hier tekeer ging over de anderhalve-meter-maatschappijquote:
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Maar ik ben vooral benieuwd welke omvallen. Ik zou het jammer vinden als mijn vrienden van de balkan express verdwijnen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik had even een flachback naar mei, toen je hier tekeer ging over de anderhalve-meter-maatschappij
Klopt, mensen waren daar en in Duitsland vele malen relaxter, gewoon, merkte je gewoon.quote:
Het lekkere vakantie gevoel, de mooie natuur, de bergen, en het gevoel ver weg van corona te zijnquote:
In het begin zeker ja. Nu soms nog wel, maar ik weet ook niet alles en wil ook niet alles weten. Maar hou me prima staande met de maatregelen die er nu zijn. Voel ook niet de behoefte om te gaan rellen of zo. Alsjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij dacht eerst ook wel dat het dikke onzin was
#firstworldproblemsquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:41 schreef Molo het volgende:
Ik glij door mijn corrigerende ondergoed steeds van mijn stoel af als ik chill onderuit ga zitten![]()
Life issues
Huidskleurig?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:41 schreef Molo het volgende:
Ik glij door mijn corrigerende ondergoed steeds van mijn stoel af als ik chill onderuit ga zitten![]()
Life issues
budaman wat doet u nu?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je ziet mijn grap over het hoofd
Nu het wat koeler wordt voel ik daar best wel voor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
In het begin zeker ja. Nu soms nog wel, maar ik weet ook niet alles en wil ook niet alles weten. Maar hou me prima staande met de maatregelen die er nu zijn. Voel ook niet de behoefte om te gaan rellen of zo. Alsjeblieft zeg.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
In het begin zeker ja. Nu soms nog wel, maar ik weet ook niet alles en wil ook niet alles weten. Maar hou me prima staande met de maatregelen die er nu zijn. Voel ook niet de behoefte om te gaan rellen of zo. Alsjeblieft zeg.
Ik had ‘m gezienquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je ziet mijn grap over het hoofd
Willem Engel is echt van God Losquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Aan het begin luisterde ik ook nog wel naar Robert Jensenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Laten we het maar gezellig houden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik wil toch bijna die post erbij halen
De eerste drie zaken snap ik volledigquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het lekkere vakantie gevoel, de mooie natuur, de bergen, en het gevoel ver weg van corona te zijn
Jezus, wat kraamt die gek een onzin uitquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aan het begin luisterde ik ook nog wel naar Robert Jensen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat vind ik een oetlul eerste klas, altijd al gevonden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met z'n USA docu deed ie 't wel een stuk beter jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, wat kraamt die gek een onzin uit
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gelukkig 2021 Ama!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoor echt al minstens 5 minuten vuurwerk achter elkaar. Wtf
Happy New Yearquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoor echt al minstens 5 minuten vuurwerk achter elkaar. Wtf
Heb je lange frans al gezien op youtube?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat vind ik een oetlul eerste klas, altijd al gevonden.
Vreemdquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee. dook gisteren ineens op
Nu ben ik wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukkig maar
En wees blij dat je niet alles weet
Vanuit werk weet ik steeds meer en het is fascinerend, maar ingewikkeld
Nee, daar heb ik niets mee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je lange frans al gezien op youtube?
Ik zie hier in 1 dorp meer affiches hangen over aankomende events dan in heel NLquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
De eerste drie zaken snap ik volledig
Laatste punt is onzin, en zit gewoon in je hoofd![]()
Is daar net zo weg/aanwezig als hier
Ik ook, dus dat matcht wel in mijn baanquote:
Daarom juist. Kun je lachen.quote:
Ja maar hier kom je ergens, thuis kom jij Zoetermeer niet uit zei je net zelfquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie hier in 1 dorp meer affiches hangen over aankomende events dan in heel NL
Dit vraagt nogal om tekst en uitlegquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ook, dus dat matcht wel in mijn baan
Ik heb in mijn werk ook wel veel met corona te makenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja vertel, wat zijn nou dingen die jij daar gehoord hebt en onbekend zijn?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Welke gekte? En waarom is het gekte?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:47 schreef Koen66 het volgende:
Robert Jensen sprak me in 1e instantie wel aan omdat ie tegengas leek te geven tegen de gekte, en zo voelde ik het op dat moment ook.
Ik licht in een persoonlijk offline gesprek graag toe wat ik kan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dit vraagt nogal om tekst en uitleg
Dit is waardeloosquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik licht in een persoonlijk offline gesprek graag toe wat ik kan.
Dus, je mag nieuwsgierig blijven vrees ik
Ik heb geen sociaal leven, kloptquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar hier kom je ergens, thuis kom jij Zoetermeer niet uit zei je net zelf
Oh ja idd. Jouw baan lijkt me met al die fucking mongolen die er rondlopen op alle vlakken wel dikke hel nu manquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb in mijn werk ook wel veel met corona te makenMeer met de maatregelen en de drukte, niet zozeer met de inhoud-inhoud.
Van allesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja vertel, wat zijn nou dingen die jij daar gehoord hebt en onbekend zijn?
Op dat moment voelde corona bij mij erg aan als pure manipulatiequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Welke gekte? En waarom is het gekte?
Mjah...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb in mijn werk ook wel veel met corona te makenMeer met de maatregelen en de drukte, niet zozeer met de inhoud-inhoud.
Spreek voor jezelf, is toch niet gezond manquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb geen sociaal leven, kloptAls een eckte Fokker.
met welk nut?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op dat moment voelde corona bij mij erg aan als pure manipulatie
Nou daarom leuk juistquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja idd. Jouw baan lijkt me met al die fucking mongolen die er rondlopen op alle vlakken wel dikke hel nu man
Waarom en door wie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op dat moment voelde corona bij mij erg aan als pure manipulatie
Oh wacht, jij bent op een gegeven moment van baan veranderd, iets juridisch, toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Mjah...
Ik vooral met de gevolgen ervan![]()
Meer faillissementszaken dan ooit![]()
Coronaspugers, andere randdebielen, alle medewerkers die ineens volledig vanuit huis moeten werken, alllll die zittingen die nu digitaal plaatsvinden (en vooral de voorbereiding daarvan...)
We hebben het drukker dan ooit
Klopt!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent op een gegeven moment van baan veranderd, iets juridisch, toch?
Drukker maar wel erg interessant, toch?
In ander nieuws.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
Ik voorzie ook nog wel even wat problemen met de graan voorziening trouwens.
Er is een behoorlijk stormpje over de grootste 'graanschuur' ter wereld getrokken. Kort voor het oogstseizoen, gewassen die hierdoor of niet geoogst kunnen worden, of niet meer volledig uit gaan 'rijpen' om geschikt te zijn voor consumptie.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukkig maar
En wees blij dat je niet alles weet
Vanuit werk weet ik steeds meer en het is fascinerend, maar ingewikkeld
@langefrans ik heb een samenzweerder gevonden!!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Van alles
Deels classified natuurlijk ook. Heerlijk
Ja ok, had ik kunnen wetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou daarom leuk juist![]()
Er zijn in mijn organisatie ook best wel wat dingen veranderd en daarom zijn we nu, meer dan ooit, erg druk bezig met veiligheid op allerlei vlakken *lang verhaal*
Maar heerlijk, crisis
Echtquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, had ik kunnen weten
Zie die twinkel al in je ogen eigenlijk als ik er aan denk![]()
Het feit al dat je vanzelf dingen van 'vroeger' als abnormaal bent gaan zien, als je ergens mensen te dicht op elkaar ziet, ziet zoenen of handen geven dan heb je al gauw het ideequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom en door wie?
Daar ben ik serieus benieuwd naar want heb het meer mensen horen zeggen.
Ja, ik doe het ook omdat ik het zo leuk vind jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, is toch niet gezond man
Goed weekend keesiequote:
Oh sorry, maar een hobby zoeken danquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, ik doe het ook omdat ik het zo leuk vind ja
Ja raar is dat he.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het feit al dat je vanzelf dingen van 'vroeger' als abnormaal bent gaan zien, als je ergens mensen te dicht op elkaar ziet, ziet zoenen of handen geven dan heb je al gauw het ideemag niet, niet doen...
Ik snap dat het tegennatuurlijk voelt maar wat denk je dan dat de reden is daarvan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het feit al dat je vanzelf dingen van 'vroeger' als abnormaal bent gaan zien, als je ergens mensen te dicht op elkaar ziet, ziet zoenen of handen geven dan heb je al gauw het ideemag niet, niet doen...
Absoluutquote:
Tofquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Absoluut
Ik doe nu dingen waarvan ik een paar jaar geleden niet eens wist dat het bestond, laat staan dat ik ermee te maken zou hebben![]()
Toch lichtelijke manipulatie, zet de tv aan, kijk op internet, corona corona corona. Zo vreemd is het niet dat het in je hoofd kruiptquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik snap dat het tegennatuurlijk voelt maar wat denk je dan dat de reden is daarvan?
Dit dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
zie je maar hoe snel je dus totaal anders kan gaan denken
Ik val juist steeds meer terug in de onverschilligheid van voor de lockdown.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
zie je maar hoe snel je dus totaal anders kan gaan denken
maar dat hoeft niet te komen door een sinister plan met andere motieven dan het tegengaan van het aantal besmettingenquote:
De hagedissen willen ons muilkorven!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dat hoeft niet te komen door een sinister plan met andere motieven dan het tegengaan van het aantal besmettingen
Iedereen glutenvrij en koolhydraatarmquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
Ik voorzie ook nog wel even wat problemen met de graan voorziening trouwens.
Er is een behoorlijk stormpje over de grootste 'graanschuur' ter wereld getrokken. Kort voor het oogstseizoen, gewassen die hierdoor of niet geoogst kunnen worden, of niet meer volledig uit gaan 'rijpen' om geschikt te zijn voor consumptie.
Oh ja ik ook hoor. Al vind ik het vaak wel irritant als men geen afstand houdt als het wel kan maar verder vergeet ik het ook bijna allemaalquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik val juist steeds meer terug in de onverschilligheid van voor de lockdown.Zoek nog wel de rustige momenten op om boodschapen te doen maar schiet niet in de stress als iemand binnen 1,5 meter van me komt, haal er eigenlijk m'n schouders voor op.
Zou hoesters e.d. nog wel actief vermijden though.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
De hagedissen willen ons muilkorven!!!
Klopt, zo'n conspiracy denker ben ik dan ook niet he.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dat hoeft niet te komen door een sinister plan met andere motieven dan het tegengaan van het aantal besmettingen
Tja, is dat manipulatie...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toch lichtelijke manipulatie, zet de tv aan, kijk op internet, corona corona corona. Zo vreemd is het niet dat het in je hoofd kruipt
Ik vind het ook nu ik zelf dat angstige gevoel en die stress thuis niet meer heb dikkkk fascinerend hoor. Genieten ook wel van wat er gebeurt (mits ikzelf en mensen dichtbij niet dood of halfdood gaan natuurlijkquote:
nee maar helaas is er een steeds grotere groep die wel zo denkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, zo'n conspiracy denker ben ik dan ook niet he.
Eens! Ik vind het ook fascinerend! En ergens biedt dit ook veel kansen, als mensen niet zo miepen over wat er allemaal niet meer kan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het ook nu ik zelf dat angstige gevoel en die stress thuis niet meer heb dikkkk fascinerend hoor. Genieten ook wel van wat er gebeurt (mits ikzelf en mensen dichtbij niet dood of halfdood gaan natuurlijk)
Een snel lapje over een karretje of tafeltje heen is ook vrij onzinnig jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Hou me er totaal niet mee bezig irl. Ontsmet ook niks, zo’n onzin.
Groot brein was je toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Hou me er totaal niet mee bezig irl. Ontsmet ook niks, zo’n onzin.
Ik zit met de nieuwe mix inmiddels over de 2 uur heenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
@:LTVDK https://www.facebook.com/jonas.laurent/videos/10158557141765747
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Een snel lapje over een karretje of tafeltje heen is ook vrij onzinnig ja
quote:
en veganquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Iedereen glutenvrij en koolhydraatarm
Mevr Koen had vorige maand zo'n echte conspiracy gast op d'r werk, ze is hem op Facebook gaan volgen en vind soms wel erg veel dingen interessant die ie zegtquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja, is dat manipulatie...
Het is een pandemie, het houdt veel mensen bezig, nog steeds weten we er niet alles over, laat staan begin dit jaar.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit met de nieuwe mix inmiddels over de 2 uur heen
Het is echt een omslag op veel.vlakkrn, ook heel erg positief jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eens! Ik vind het ook fascinerend! En ergens biedt dit ook veel kansen, als mensen niet zo miepen over wat er allemaal niet meer kan.
Zit alleen echt niet te wachten op een vaccinatie, dat is nog wel even een dingetje.
In dit geval: zeker!quote:
Die gasten die zendmasten in de fik stekenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar helaas is er een steeds grotere groep die wel zo denken
Tracklist tot zo verquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Het huis uitzetten. Nu.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mevr Koen had vorige maand zo'n echte conspiracy gast op d'r werk, ze is hem op Facebook gaan volgen en vind soms wel erg veel dingen interessant die ie zegt
Genieten van wat er gebeurt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het ook nu ik zelf dat angstige gevoel en die stress thuis niet meer heb dikkkk fascinerend hoor. Genieten ook wel van wat er gebeurt (mits ikzelf en mensen dichtbij niet dood of halfdood gaan natuurlijk)
We zijn gewoon sensatiezoekers.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is echt een omslag op veel.vlakkrn, ook heel erg positief ja
En idd, same here. En toch weer wel ook, want ook fascinerend
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tracklist tot zo verRonald VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt als een TBS lijst joh
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Breken met vrienden omdat ze geen slaven van Bill Gates willen zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het huis uitzetten. Nu.
Ik heb ook zo'n alternatieve vriendenkring, -7 inmiddels.
Dat gezeik over een chip-vaccin en 5G ben ik wel zo zat
Op politiek, bestuurlijk, en medisch inhoudelijk vlak is het zwaaaaaaar interessant jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Genieten van wat er gebeurt?
Ja dat is wel heel ruk. Ik heb echt te doen met de mensen die al maanden hun huis amper uit kunnen/durven omdat er geen afstand wordt gehouden etc. Dat zijn er nog best wel wat ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:06 schreef Muck het volgende:
[..]
In dit geval: zeker!
Mijn werk is in een debiele stroomversnelling gekomen, maar het is heel tof
Verder: meh![]()
Ik ben zelf echt goed ziek geweest, sommige maatregelen ben ik inmiddels zó zat, mijn moeder komt nergens meer (risicogroep, zeer slecht ter been, weinig mobiel) en mensen zijn zo ongelofelijk náár en egoïstisch
En nog niet gegeten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja heb die geplukte Brinta trouwens mee genomen
Serieusquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het huis uitzetten. Nu.
Serieusquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het huis uitzetten. Nu.
Jawohl!quote:
Misschien kun jij ze adopteren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Breken met vrienden omdat ze geen slaven van Bill Gates willen zijn.
FreeDOS
Mja het is een Fransoosquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ronald V
Dat klinkt als een TBS lijst joh
Zit je hier ook al bij lammetjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Breken met vrienden omdat ze geen slaven van Bill Gates willen zijn.
FreeDOS
molo is meer lobotomy incquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja het is een Fransooshttps://www.discogs.com/artist/234341-Ronald-V
Hoe is wat er op medisch inhoudelijk vlak gebeurt ooit los te zien van het ziektebeeld/leed dat het direct betreft?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Op politiek, bestuurlijk, en medisch inhoudelijk vlak is het zwaaaaaaar interessant ja![]()
Los van alle leed enzo natuurlijk hè
Gewone of met tomaat?quote:
Nee ik hoor bij het Lange Frans army en ben gestationeerd te Diemen Zuid.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit je hier ook al bij lammetje
https://nos.nl/artikel/23(...)-groep-is-qanon.html
Die zit er ook inquote:
Haha, ik ook al heel vroegquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel ruk. Ik heb echt te doen met de mensen die al maanden hun huis amper uit kunnen/durven omdat er geen afstand wordt gehouden etc. Dat zijn er nog best wel wat ook.
Ik ben ook ziek geweest trouwens. Meteen op de dag van de eerste persconferentie. Liep met een dom kuchje rond op het werk, grappend en grollend over corona
Woont hij bij zijn moeder?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja het is een Fransooshttps://www.discogs.com/artist/234341-Ronald-V
ja minimaal saus.. tenzij het echt kurkdroog is zoals witte rijstquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewone of met tomaat?
Mocht je een sausmens zijn (ik niet), na het bakken echt op allerlaatste moment op doen.
Itt eckt gehakt absorbeert dit namelijk vocht (want plantaardig eiwit) en wordt zompig. Is qua textuur niet lekker
Neh, zijn gewoon mensen die ik tijdens geestverruimende trips ben tegengekomen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Serieus
[..]
Serieus![]()
Geloven ze de maanlandingen ook niet, geloven ze dat de aarde plat is? Meesten geloven in al dat soort zaken tegelijk
oke echt underground dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee ik hoor bij het Lange Frans army en ben gestationeerd te Diemen Zuid.
Ik ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Jawohl!
Geen enkel probleem mee ook om dat te zijn hoor
Bij chaos begin ik het leuk te vinden en beste uit mezelf te halen
Heer-lijk
Geen idee.quote:
Nette manier om achterbuurt te zeggen.quote:
moet dan ook altijd aan vieze jack denkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee Lange Frans, van Baas B en het land van! Ik doe niet aan carnaval.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hoe is wat er op medisch inhoudelijk vlak gebeurt ooit los te zien van het ziektebeeld/leed dat het direct betreft?Genieten van deze bestuurlijke en politieke wanhoop zal ik maar toeschrijven aan wansmaak.
Superverrot daarquote:
Al die Nederlandse rapgasten 'van de straat'quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Superverrot daar![]()
Nooit begrepen waarom ze daar een lied over wilden maken.
Het was niet eens 'gangster', het was gewoon dom en lelijk daar
Zuchtquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:18 schreef Muck het volgende:
De buurvrouw van mijn ouders is trouwens ook zo'n gekkie![]()
Had ik serieus nooit achter haar gezocht!
Vergelijking met de tweede wereldoorlog, wazige Italiaanse artsen, zéér dubieuze bronnen, laat je niet muilkorven door de overheid, 5g is bijna gelijk aan magnetromstraling, woeeewwww![]()
![]()
![]()
Nou gewoon Diemen-zuid want je ziet er lekker uit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Superverrot daar![]()
Nooit begrepen waarom ze daar een lied over wilden maken.
Het was niet eens 'gangster', het was gewoon dom en lelijk daar
Ben je ook groot fan van z'n podcasts?quote:
Volgens mij is Lamme Frans normaler dan Lange Fransquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee Lange Frans, van Baas B en het land van! Ik doe niet aan carnaval.
Echtquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Al die Nederlandse rapgasten 'van de straat'![]()
![]()
Nee luister ik niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je ook groot fan van z'n podcasts?
Zonde. Die man heeft er echt kijk op.quote:
Ik zet ook mijn verstand op nul in sommige zaken hoor. Ik ben heel blij dat ik alleen hier rechter ben en niet irlquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Toen ik nog zorginhoudelijk werkte met patiënten vond ik zeldzame en complexe ziektebeelden ook wonderlijk en heerlijk fascinerend. Puzzelen, uitzoeken, genieten van doorbraken.
Als ik daar ga liggen janken overmand door de emoties dan heeft niemand daar een bal aan.
Dat is toch niet heel erg moeilijk om te bedenken dat dat kan?
Kan tegelijkertijd met het heel erg vinden voor mensen die aangedaan of stervende zijn zijn trouwens, zonder enig probleem
Ga je mee naar mijn kajuit, want je ziet er lekker uit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gewoon Diemen-zuid want je ziet er lekker uit.
Mijn kip is wel véél sneller ontdooid sinds ze die mast hebben opgetakeldquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:22 schreef Molo het volgende:
Zou een magnetron sneller werken door 5G?
Dat klinkt meer als volksmuziek van ons eigen Djustin Kees.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ga je mee naar mijn kajuit, want je ziet er lekker uit?
Kijk dáár kunnen we wat mee!
Kom je mee naar mijn zolderkamerhok want ik wil eens niet hoeven spuiten in mijn sokquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ga je mee naar mijn kajuit, want je ziet er lekker uit?
Kijk dáár kunnen we wat mee!
Er is echter een verschil tussen patienten met complexe/ingewikkelde problematiek helpen en (naar ik aanneem passief) een pandemie gadeslaan en zeggen daarvan te genieten. Dat laatste klinkt mij een beetje in de oren als iemand die staat te fappen bij een brandend flatgebouw zelfs al is dat dan misschien vanwege de toegepaste blustechnieken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:18 schreef Molo het volgende:
Toen ik nog zorginhoudelijk werkte met patiënten vond ik zeldzame en complexe ziektebeelden ook wonderlijk en heerlijk fascinerend. Puzzelen, uitzoeken, genieten van doorbraken.
Oh lijkt me best leukquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zet ook mijn verstand op nul in sommige zaken hoor. Ik ben heel blij dat ik alleen hier rechter ben en niet irl
Dat zou echt handig zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:22 schreef Molo het volgende:
Zou een magnetron sneller werken door 5G?
WTF!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn kip is wel véél sneller ontdooid sinds ze die mast hebben opgetakeld
Op wat in hemelsnaam!?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Zonde. Die man heeft er echt kijk op.
Ik ben bang dat ik uiteindelijk gewoon depressief wordt van wat al die mensen elkaar aandoenquote:
Topquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als volksmuziek van ons eigen Djustin Kees.
Ja, kanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Er is echter een verschil tussen patienten met complexe/ingewikkelde problematiek helpen en (naar ik aanneem passief) een pandemie gadeslaan en zeggen daarvan te genieten. Dat laatste klinkt mij een beetje in de oren als iemand die staat te fappen bij een brandend flatgebouw zelfs al is dat dan misschien vanwege de toegepaste blustechnieken.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Kom je mee naar mijn zolderkamerhok want ik wil eens niet hoeven spuiten in mijn sok
Ik heb een tijd met Hell's Angels gewerkt. Fascinerend johquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik uiteindelijk gewoon depressief wordt van wat al die mensen elkaar aandoen
Weet je hoe vaakquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Er is echter een verschil tussen patienten met complexe/ingewikkelde problematiek helpen en (naar ik aanneem passief) een pandemie gadeslaan en zeggen daarvan te genieten. Dat laatste klinkt mij een beetje in de oren als iemand die staat te fappen bij een brandend flatgebouw zelfs al is dat dan misschien vanwege de toegepaste blustechnieken.
Wat Bill Gates met de wereld van plan isquote:
Hij zou eens een nummer samen met Blof moeten schrijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |